-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт спортзалу Бориспільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 по вул.. Михайла Калмикова, 7 в м. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
3 812 609.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 063.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 063.04 UAH
Період оскарження:
10.07.2020 15:22 - 21.07.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення тендерного комітету відповідно до ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі”
Номер:
d92d4bc67eb34cfca0143ec3cd321ceb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-004038-b.a2
Назва:
Скарга
на рішення тендерного комітету відповідно до
ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі”
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником Управлінням капітального будівництва Бориспільської міської ради було проведено процедуру на закупівлю: «Капітальний ремонт спортзалу Бориспільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 по вул.. Михайла Калмикова, 7 в м. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація.
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій участь в закупівлі прийняли наступні учасники:
1. ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14";
2. ТОВ "МОРІОН"
3. ТОВ "ВІАЛОК БІЛД"
4. ТОВ "ПРАЙМДОРБУД"
Після розгляду тендерних пропозицій Замовник розмістив протокол № 97 від 14.08.2020 року (далі-Протокол) відповідно до якого прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
Ознайомившись з тендерною пропозицію переможця процедури закупівлі виявилось, що ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" підлягає відхиленню з наступних підстав:
1. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації затвердженої тендерним комітетом (Протокол №82 від 10.07.2020 року) (далі по тексту – Тендерна документація) встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаженням у форматі «PDF» або «JPEG», в тому числі документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації має бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати:
- договірну ціну з пояснювальною запискою;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва ;
- локальні кошториси;
- підсумкові відомості ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок заробітної плати, розрахунки розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат;
- проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм МінрегіонуУкраїни).
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" надано локальні кошториси:
1. Локальний кошторис на оздоблення № 2-1-1;
2. Локальний кошторис на придбання та устаткування, меблів та інвентарю №2-1-2;
3. Локальний кошторис на улаштування системи вентиляції № 2-1-3;
4. Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-4 ;
5. Локальний кошторис на електротехнічні роботи № 2-1-5;
Відповідно до умов тендерної документації вказані розрахунки надаються згідно з Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013.
В складі тендерної пропозиції переможця відсутні підсумкові відомості ресурсів до кожного локального кошторису, що не відповідає вимогам тендерної документації та Правилам визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013, а саме п.5.4.18, п. 5.4.19.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" повинна бути відхилена з наведених вище підстав.
2. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації учасники повинні подати довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації учасники повинні надати довідку за формою Додатку 2 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 8 цієї документації.
ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі № 29 від 17.07.2020 року Надана довідка не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не містить інформації щодо залучення кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 тонни (п.11 Підсумкової відомості ресурсів).
Отже тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" повинна бути відхилена з наведеної вище підстави.
3. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації затвердженої тендерним комітетом (Протокол №82 від 10.07.2020 року) (далі по тексту – Тендерна документація) встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаженням у форматі «PDF» або «JPEG», в тому числі документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації має бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати:
- договірну ціну з пояснювальною запискою;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва ;
- локальні кошториси;
- підсумкові відомості ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок заробітної плати, розрахунки розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат;
- проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм МінрегіонуУкраїни).
Відповідно до умов тендерної документації вказані розрахунки надаються згідно з Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013р.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" відсутній розрахунок загальновиробничих витрат по локальним кошторисам 2-1-2 та 2-1-4, що не відповідає Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013.
Також, тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" не містить розрахунок загальновиробничих витрат до будови. В складі тендерної пропозиції переможця надано розрахунки 1-4 з назвою «Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи, монтажні роботи, тис.грн.», але зазначений документ, незалежно від назви, не містить самого розрахунку загальновиробничих витрат, а зазначає тільки загальну вартість цих витрат та номер розрахунку на їх підтвердження (розрахунок 4).
Крім того, наданий учасником кошторис не відповідає вимога Замовникам та не містить документальне підтвердження відповідності робіт технічному завданню згідно додатку 8 Тендерної документації де передбачено один кошторисний розрахунок по розділах. Тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" містить п’ять окремих кошторисів, що не відповідає технічній специфікації Замовника.
Відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" підлягає відхиленню на підставі п. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
Визначення переможцем процедури закупівлі пропозицію учасника, що підлягає відхиленню є порушенням основних принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність, що дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Разом з тим, порядок оскарження процедур закупівель визначений Законом, зокрема ст. 18 Закону передбачено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини першої ст. 18 Закону скарга повинна містити найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Аналіз наведених норм свідчить, що до суб’єкта оскарження може звернутись особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. У своєму Рішенні №18-рп/2004 від 01.12.2004 р. Конституційний суд України визначив, що охоронюваний законом інтерес – це прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, зумовлений загальним змістом об’єктивного і прямо не опосередкований у суб’єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об’єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.
Отже, передбачений законом механізм оскарження процедури закупівлі – є способом захисту прав та інтересів учасників процедури закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення Договору з Замовником у майбутньому. Також, такими рішеннями Замовника було порушено право та охоронювані законом інтереси ТОВ "ВІАЛОК БІЛД", яке понесло затрати на підготовку пропозиції, стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність направлену на отримання прибутку.
Виходячи вищезазначене та керуючись ст. 5,18,31 Закону України “Про публічні закупівлі”
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити факт порушення Замовником процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2020-07-10-004038-b.pdf 22.08.2020 13:31
- рішення від 27.08.2020 № 16156 + лист Замовнику.pdf 27.08.2020 21:37
- інформація про перенесення розгляду скарги № 13933.pdf 07.09.2020 21:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2020 № 17625.pdf 21.09.2020 17:50
- рішення від 18.09.2020 № 17625.pdf 23.09.2020 21:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.08.2020 13:35
Дата розгляду скарги:
04.09.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.08.2020 21:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.09.2020 21:38
Вимога
Без відповіді
щодо відхилення пропозиції переможця електронного аукціону
Номер:
d7d96210b0cd4b88b2db01f46cd66cdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-004038-b.a1
Назва:
щодо відхилення пропозиції переможця електронного аукціону
Вимога:
Скаржник не погоджується з прийнятими Замовником рішеннями про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОРІОН", що було проведено тендерним комітетом Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та вимог Тендерної документації Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга _спортзал_06.08.20.pdf 07.08.2020 08:01
Дата подачі:
07.08.2020 08:01