-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44
Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44
Завершена
1 969 897.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 849.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 849.49 UAH
Період оскарження:
10.07.2020 15:09 - 21.07.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
d72b641c87484718a438e9d378583bc5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-003900-b.c5
Назва:
дискримінаційні вимоги
Скарга:
10 липня 2020Вишнівський академічний ліцей "Основа" Києво-Святошинської районної ради Київської області (Надалі Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44.
Звернення за роз’ясненнями:до 15 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі:до 21 липня 2020 00:00
ТОВ «Київпожбезпека» вважає, що Тендерна документація, яка визначає умови прийняття участі в закупівлі UA-2020-07-10-003900-b є такою, що містить ряд дискримінаційних вимог та не відповідає чинному законодавству з огляду на наступне:
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ скарга ТД.pdf 20.07.2020 21:00
- рішення від 23.07.2020 № 14228.pdf 23.07.2020 20:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.07.2020 21:17
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.07.2020 20:27
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
684919a3622f4ff88482d8f82633a3c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-003900-b.c4
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 20.07.2020 13:39
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
21.07.2020 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
Дискри
Номер:
8ed9574c48ae4118a1b69cac157c0d0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-003900-b.c3
Назва:
Дискри
Вимога:
ВИМОГА Шановний Замовнику! Відповідно до Тендерної документації за процедурою відкритих торгів на із встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44, зокрема п. 3.4. Розділу 3 «Інші документи» Вами у складі документів Тендерної пропозиції вимагається надання: «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» Вважаємо дану вимогу – дискримінаційною з огляду на наступне: По перше: Роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України "Про страхування". Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий. По друге: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.Тобто, відповідно до Закону Замовник не повинен вимагати від Учасників документального підтвердження договору страхування. По третє: Жодним чином не зрозуміло за яким критерієм сформована страхова сума в 10 000 000, 00 грн. Вартість закупівлі № UA-2020-07-10-003900-b становить 1 969 897,40 грн. , за таких обставин не зрозуміло чому та з яких причин страхова сума має бути в розмірі 10 000 000, 00 грн. Страхова сума має покривати суму закупівлі, тобто суму можливих майбутніх збитків у випадку їх настання, аби Замовник мав можливість за ці кошти їх усунути. По четверте: Вартість суми, яку має страхувальник сплатити для укладення договору страхування з сумою страхування 10 000 000, 00 грн. орієнтовно рівна 100 000, 00 грн (1% від суми страхування), сплата такого розміру страховки є неабияким фінансовим навантаженням на того чи іншого учасника, як правило в більшості учасників не має змоги страхувати відповідальність перед третіми особами на зазначену суму. При цьому варто знову ж таки звернути увагу, що таке страхування не є обов’язковим в розумінні чинного законодавства України. Крім цього, варто розуміти, що вартість закупівлі 1 969 897,40 грн. і страхування відповідальності в такому випадку має становити не менш ніж на суму 1 969 897,40грн., що як простежується в декілька разів(більш ніж в 9-ть) менше за суму 10 000 000, 00 грн. На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні охоронної діяльності. Відтак просимо вжити наступних заходів: - внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пункту 3.4. чи/або - внести зміни до тендерної документації шляхом зміни пункту 3.4.: з «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» на «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» Чи/або - внести зміни до тендерної документації шляхом зміни вимоги на надання Учасниками листа-гарантії з відповідним зазначенням про відповідальність за пошкоджене майно у Договір. Принагідно повідомляємо, що встановлення дискримінаційних умов заборонено ЗУ «Про Публічні закупівлі» контроль за дотриманням якого покладено на АМКУ, правоохоронні органи та органи судової влади. Розраховуємо на Ваше розуміння.
Вкотре наполягаємо на видаленні дискримінаційної вимоги
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2020 18:27
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Щодо вимог тендерної документації про надання договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт із загальною страховою сумою договору не менше 10 000 000, 00 грн.
Дана вимога жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників. Дану вимогу може виконати будь який учасник тому вона не може вважатися дискримінаційною.
Крім того, об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи є закладом освіти де постійно або тимчасово перебувають викладачі та діти. Роботи виконуються в робочий час, в тому числі під час освітнього процесу. Тому Замовний і вимагає надати даний договір, який в тому числі покриває збити, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю дітей, людей, спричинені Учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт, а також безпосередньо самому об’єкту.
Балансова вартість необоротних активів станом на 15.07.2020 року становить понад 10 000 000,00 грн., що розраховано згідно наказу Міністерства фінансів України №11 від 23/01/2015 року, в зв’язку з чим Замовником і визначені такі умови договору страхування, як із загальною страховою сумою не менше 10 000 000,00 грн.
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.07.2020 20:03
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
40980c14af314c259e30c688eb5be445
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-003900-b.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до вимог проведення закупівлі через систему електронних торгів, що учасник у складі своєї пропозиції має надати:
«Ліцензія видана учаснику торгів ДАБІ Клас наслідків не нижче СС3, звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога не відповідає чинному законодавству України та нормативно – правовим актам, оскільки закупівля стосується встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44.
Так, відповідно до Постанови КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
Що ж до Ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС2, СС3) з додатком по видам робіт», то вимога щодо її наявності є виключно щодо провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури.
Відтак, оскільки закупівля передбачає «встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44» - Ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС3) – апріорі не потрібна під цей вид робіт, а вимога в її наданні є нічим іншим як дискримінаційною та штучно створеною.
Частиною 4 ст. 5 Закону України передбачено, що
«Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Частиною 4 ст. 22 Закону України визначено, що
«тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації̈ учасників».
Враховуючи викладене, просимо Замовника внести зміни шляхом виключення даної вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2020 18:26
Вирішення:
Доброго дня, Шановний Учасник!
Предметом закупівлі є: Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Вишнівського академічного ліцею "Основа" Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області за адресою: м. Вишневе, вул.Святошинська, 44, а саме за ДК 021:2015 Електромонтажні роботи
Вид робіт, що закуповується регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тому Замовник в складі тендерної пропозиції вимагає від учасників надання документів, що підтверджують наявність відповідної ліцензії.
Вказані роботи відносяться до будівництвом об’єктів інженерної інфраструктури в тому числі засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, що входить до Переліку робіт, які потребують отримання ліцензії, яка видається відповідним уповноваженим органом юридичній особі, яка здійснює вказану господарську діяльність.
Вимога про надання даної ліцензії є обґрунтованою та жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників.
Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» роботи, що є предметом закупівлі віднесені до переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками. Крім того, об’єкт на якому плануються виконуватись роботи також віднесений до класу наслідків (відповідальності) – значні наслідки (СС3)
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.07.2020 20:03
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо вимоги про надання Договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами
Номер:
5d87af5695484d43a4746b755a0d6357
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-003900-b.a1
Назва:
Щодо вимоги про надання Договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами
Вимога:
ВИМОГА
Шановний Замовнику!
Відповідно до Тендерної документації за процедурою відкритих торгів на із встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Боярської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 по вул. М. Грушевського, 49 в м. Боярка Києво-Святошинського району Київської області, зокрема п. 3.4. Розділу 3 «Інші документи» Вами у складі документів Тендерної пропозиції вимагається надання:
«…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …»
Вважаємо дану вимогу – дискримінаційною з огляду на наступне:
По перше:
Роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України "Про страхування".
Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий.
По друге:
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.Тобто, відповідно до Закону Замовник не повинен вимагати від Учасників документального підтвердження договору страхування.
По третє:
Жодним чином не зрозуміло за яким критерієм сформована страхова сума в 10 000 000, 00 грн.
Вартість закупівлі № UA-2020-07-10-003900-b становить 1 969 897,40 грн. , за таких обставин не зрозуміло чому та з яких причин страхова сума має бути в розмірі 10 000 000, 00 грн.
Страхова сума має покривати суму закупівлі, тобто суму можливих майбутніх збитків у випадку їх настання, аби Замовник мав можливість за ці кошти їх усунути.
По четверте:
Вартість суми, яку має страхувальник сплатити для укладення договору страхування з сумою страхування 10 000 000, 00 грн. орієнтовно рівна 100 000, 00 грн (1% від суми страхування), сплата такого розміру страховки є неабияким фінансовим навантаженням на того чи іншого учасника, як правило в більшості учасників не має змоги страхувати відповідальність перед третіми особами на зазначену суму.
При цьому варто знову ж таки звернути увагу, що таке страхування не є обов’язковим в розумінні чинного законодавства України.
Крім цього, варто розуміти, що вартість закупівлі 1 969 897,40 грн. і страхування відповідальності в такому випадку має становити не менш ніж на суму 1 969 897,40грн., що як простежується в декілька разів(більш ніж в 9-ть) менше за суму 10 000 000, 00 грн.
На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні охоронної діяльності.
Відтак просимо вжити наступних заходів:
- внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пункту 3.4.
чи/або
- внести зміни до тендерної документації шляхом зміни пункту 3.4.:
з
«…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …»
на
«…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …»
Чи/або
- внести зміни до тендерної документації шляхом зміни вимоги на надання Учасниками листа-гарантії з відповідним зазначенням про відповідальність за пошкоджене майно у Договір.
Принагідно повідомляємо, що встановлення дискримінаційних умов заборонено ЗУ «Про Публічні закупівлі» контроль за дотриманням якого покладено на АМКУ, правоохоронні органи та органи судової влади.
Розраховуємо на Ваше розуміння.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 13.07.2020 20:37
Дата подачі:
13.07.2020 20:37
Вирішення:
Замовник торгів, на Вашу вимогу, повідомляє наступне:
Щодо вимог тендерної документації про надання договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт із загальною страховою сумою договору не менше 10 000 000, 00 грн.
Дана вимога жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників. Дану вимогу може виконати будь який учасник тому вона не може вважатися дискримінаційною.
Крім того, об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи є закладом освіти де постійно або тимчасово перебувають викладачі та діти. Роботи виконуються в робочий час, в тому числі під час освітнього процесу. Тому Замовний і вимагає надати даний договір, який в тому числі покриває збити, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю дітей, людей, спричинені Учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт, а також безпосередньо самому об’єкту.
Балансова вартість необоротних активів станом на 15.07.2020 року становить понад 10 000 000,00 грн., що розраховано згідно наказу Міністерства фінансів України №11 від 23/01/2015 року, в зв’язку з чим Замовником і визначені такі умови договору страхування, як із загальною страховою сумою не менше 10 000 000,00 грн.
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.07.2020 20:03