• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт фасаду Наконечнянської ЗОШ I-III ст. Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

оголошення відповідно до статті 21 Закону - додається

Завершена

2 775 187.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 875.94 UAH
Період оскарження: 10.07.2020 14:38 - 22.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення щодо переможця. в період оскарження до 15 серпня.

Номер: 88a8888a2399464c8429ff62c7fcaa3c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-10-003470-b.a4
Назва: Вимога про скасування рішення щодо переможця. в період оскарження до 15 серпня.
Вимога:
Шановний замовник! Ви відхили тендерну пропозицію ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД" через невірне зазначення коштів на покриття ризиків в договірній ціні до кошторисних розрахунків в розмірі 2,5%, при вимозі в 2%. Обраний вами переможець ФОП Макаревич Марія Андріївна в наданій договірній ціні зазначає загальну Вартість пропозиції: 2560367.68, кошти на покриття ризику: 41922.47. Що складає 1.64%. ФОП Макаревич Марія Андріївна допущена помилка при складанні договірної ціни, враховано менше можливих ризиків. Скасуйте рішення про переможця!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, повідомляємо Вам, що вартість на покриття ризиків у розмірі 2% розраховується відповідними ІБД (АВК) або іншими сумісними програмами, які самостійно за заданим алгоритмом визначають суму на покриття, яка вираховується не від загальної вартості договірної ціни. Звертаємо Вашу увагу, що в документі 07.2 Кошти на покриття ризику та додаткових витрат.rtf ризики розраховані у розмірі 2% та всі формули розрахунків показують значення саме у 2%. Просимо ретельніше ознайомлюватися з Кошторисною документацією, а також алгоритмами проведення відповідних розрахунків.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога до замовника

Номер: 9ca6b0e0601d4e3f8f09300f8d332c37
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-10-003470-b.b3
Назва: Вимога до замовника
Вимога:
Вимога щодо оскарження Протоколу №26 розгляду тендерних пропозицій від 04.08.2020р., а також Повідомлення про намір укласти Договір ВО Яворівської РДА по «Капітальному ремонту фасаду Наконечнянської ЗОШ I-III ст. Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до п.1ст.. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами та доповненнями) 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. ПП "ЛИБІДЬ" вважає неправомірним визнання переможцем процедури відкритих торгів ФОП Макаревич Марію Андріївну по закупівлі з «Капітального ремонту фасаду Наконечнянської ЗОШ I-III ст. Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) індефікатор закупівлі: UA-2020-07-10-003470-b так як не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно Додатку 1 до тендерної документаціїї ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Таблиця 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» п.4 Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Замовник вимагав підтвердження від Учасників документально підтверджує наявність річного обороту грошових коштів учасника за 2019 рік, який повинен бути не меншим ніжочікувана вартість закупівлі. На виконання цієї вимоги надається довідка з обслуговуючого банку/банків про рух грошових коштів за 2019 рік. Так учасник процедури закупівлі ФОП Макаревич Марія Андріївна у файлі Довідка про обороти грошових коштів надає Довідку видану Укрсиббанком Вих.№61-3-11/34-136 від 22.07.2020р. про відкритий поточний рахунок 26002878888592 і що по ньому проводились дебітові і кредитові операції за 2019 рік, а токож надається Додаток 1 до довідки вих.№61-3-11/34-136 від 22.07,2020р. є недійсним, так як у ньому подана інформація за 11 місяців 2019р. – відсутній 03 місяць 2019р. (тобто березень 2019р.) – сума по Дт за 11 місяців складає -5669951,87 грн. Також ФОП Макаревич Марія Андріївна надає Гарантійний лист Вих.№23/07/20 від 16.07.20р. у файлі Про повноту та достовірність інформації, де гарантує, що несе повноту та достовірність інформації та документів, які подані у складі тендерної пропозиції і що вся подана інформація у складі тендерної пропозиції є достовірною. Учасник особисто мав перевірити інформацію, яку подає з інших джерел. Виходячи з вище наведеного просимо скасувати Протокол №26 розгляду тендерних пропозицій від 04.08.2020р., а також Повідомлення про намір укласти Договір згідно п.1 ст.31 ЗУ «Про державні закупівлі» з ФОП Макаревич Марія Андріївна по «Капітальному ремонту фасаду Наконечнянської ЗОШ I-III ст. Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник, повідомляємо Вам, що кваліфікаційний критерій: фінансова спроможність встановлювався Замовником в першу чергу для того, щоб була змога переконатися у тому, що Учасник є надійним підрядником та має річний оборот грошових коштів у розмірі не менше ніж очікувана вартість закупівлі. Даний Учасник підтвердив оборот грошових коштів надавши відповідну довідку у складі тендерної пропозиції. Додатково зазначаємо, що Замовником не вимагалося надання підтвердження руху грошових коштів за кожний окремий місяць, оскільки, можлива така ситуація, що в конкретному місяці Учасником не проводилися банківські операції. Отже, виходячи з того, що Учасник надав довідку з банку та підтвердив факт того, що проводились дебітові та кредитові операції за 2019 рік і дана сума складає -5669951,87 грн. (більше ніж очікувана вартість) Учасник відповідає вимогам ТД та КК встановленим відповідно до ст. 16 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Зверненням за аргументацією та роз'ясненням до Замовника торгів, згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: cc03bd57b0e04f6e97730b99063a84cd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-10-003470-b.a2
Назва: Зверненням за аргументацією та роз'ясненням до Замовника торгів, згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Замовник у відповідь на вимогу зазначає: Згідно Вашої тендерної пропозиції, Вами враховано кошти на покриття ризику у розмірі 2,5 % та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами. Невідповідність умовам тендерної документації полягає власне у величині коштів на покриття ризику: вимога в тендерній документації – 2%, а не 2,5%. Просимо дати аргументовану відповідь як того вимагає закон, який саме пункт тендерної документації та яка сторінка тендерної документації, містить дану вимогу: "вимога в тендерній документації – 2%, а не 2,5%."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: п. 6.6. Розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12)
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про надання додаткової інформації

Номер: 7e606c9945284dada7e0f2a6b42636e2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-10-003470-b.a1
Назва: Вимога про надання додаткової інформації
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо дати чітке роз'яснення причини дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД"?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до п. 6.6. Розділу 3 ТД Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з врахуванням коштів на покриття ризику у розмірі два відсотки та коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами. Згідно Вашої тендерної пропозиції, Вами враховано кошти на покриття ризику у розмірі 2,5 % та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами. Невідповідність умовам тендерної документації полягає власне у величині коштів на покриття ризику: вимога в тендерній документації – 2%, а не 2,5%.
Статус вимоги: Задоволено