-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
придбання вуличних світильників
Торги не відбулися
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
10.07.2020 14:33 - 25.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
1669f1e5c01b463198b6fc365f50b11d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-005601-c.a7
Назва:
Скарга
Скарга:
на неправомірне обрання переможцем
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 21.10.2020 10:43
- рішення від 26.10.2020 №19863.pdf 26.10.2020 23:20
- інформація про перенесення розгляду скарги від 02.11.2020 № 17422.pdf 03.11.2020 11:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.11.2020 №21385.pdf 18.11.2020 20:08
- рішення від 17.11.2020 №21385.pdf 20.11.2020 19:26
- Протокол №405.pdf 01.12.2020 11:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.10.2020 10:48
Дата розгляду скарги:
02.11.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.10.2020 23:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.11.2020 19:26
Дата виконання рішення Замовником:
01.12.2020 11:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №21385-р/пк-пз від 17.11.2020 року виконано
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції учасника ПП "Пауерлюкс"
Номер:
2dd8843c699a422baa2113a1d5f19480
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-005601-c.a6
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції учасника ПП "Пауерлюкс"
Вимога:
Уповноваженій особі
ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
І.В.Червоному
Приватне підприємство «Пауерлюкс» повідомляє, що 29.07.2020 року приймало участь у відкритих торгах закупівлі за номером у Prozorro UA-2020-07-10-005601-c, згідно ДК 021:2015 31520000-7 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура.
Згідно протоколу щодо прийняття рішення відповідальної особи про відхилення тендерної пропозиції №263 від 01 жовтня 2020 року, нас було дискваліфіковано, аргументуючи це відсутністю у складі пропозиції світлотехнічного розрахунку освітлення об’єкту в програмі Dialux, виконаний згідно схем, отриманих в результаті аудиту об’єкту.
Приватне підприємство «Пауерлюкс» повідомляє, що не згодні з рішенням про відхилення нашої тендерної пропозиції у зв'язку з тим, що на виконання вимоги Додатку №3 нами ЗАВАНТАЖЕНО в систему у складі тендерної пропозиції світлотехнічний розрахунок освітлення об`єкту в програмі Dialux, виконаний згідно схем, отриманих в результаті аудиту об’єкта, а саме файли: «Світильник консольний LED PWL 60Вт 4000K.ies» та «Светотехнический расчет, типовой участок дороги (с. Великая Александровка).pdf». Даний розрахунок виконано нашими фахівцями у професійній програмі Dialux після безпосереднього аудиту об’єкту.
Просимо уважніше вивчити нашу тендерну пропозицію на наявність необхідних документів, адже за неправомірне відхилення Учасника, Замовник може/буде нести відповідальність перед відповідними органами.
Вважаємо, що рішення про відхилення пропозиції Закупівлі Скаржника ПП «Пауерлюкс» з підстав зазначених в протоколі №263 від 01 жовтня 2020 року року є незаконним та таким, що суперечать чинному законодавству. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасник процедури Закупівлі ПП «Пауерлюкс» буде звертатися до АМКУ та до органу, що здійснює контроль над Замовником Великоолександрівської сільської ради та в Раду бізнес-омбудсмена щодо можливого вчинення корупційних діянь або інших порушень законних інтересів суб’єктів підприємництва внаслідок дій або бездіяльності, (включаючи рішення) з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, що перебувають у сфері їх управління, та їхніх посадових осіб.
Відтак права та законні інтереси скаржника можуть бути захищенні шляхом зобов’язання замовника скасувати його рішення про дискваліфікацію учасника ПП «Пауерлюкс».
Враховуючи викладені обставини, керуючись Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 р. № 114-ІХ
ПРОСИМО:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Визнати рішення ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА від 01 жовтня 2020р. про відхилення пропозиції учасника ПП «ПАУЕРЛЮКС», ЄДРПОУ: 25222641, за предметом закупівлі за номером у Prozorro UA-2020-07-10-005601-c, згідно ДК 021:2015 31520000-7 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, оголошення про результати закупівлі №263 від 01.10.2020р. , незаконним та скасувати його. Визнати учасника ПП «Пауерлюкс» переможцем закупівлі, пропозиція якого відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.10.2020 13:34
Вирішення:
Шановний учасник. Відповідно до додатку №3 тендерної документації на закупівлю товару «Придбання вуличних світильників» (Код за ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, зазначено, що учасник в тендерній пропозиції має надати світлотехнічний розрахунок освітлення об`єкту в програмі Dialux, виконаний згідно схем, отриманих в результаті аудиту об’єкта. Предмет закупівлі охоплює закупівлю світильників на 7 вулиць Великоолександрівської сільської ради. Учасником до тендерної пропозиції було надано тільки один розрахунок, що суперечить тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
скарга_UA-2020-07-10-005601-c
Номер:
8f8e938275c24e62a6809a7a0b0ed32b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-005601-c.a5
Назва:
скарга_UA-2020-07-10-005601-c
Скарга:
щодо необґрунтованого вибору переможця процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- ДБН 2018.pdf 27.08.2020 11:57
- скарга_UA-2020-07-10-005601-c.pdf 27.08.2020 11:57
- ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ N 2504 оплата скарги.pdf 27.08.2020 12:20
- Відповідь на Пояснення Замовника в заперечення скарги.pdf 08.09.2020 16:11
- Доверенность.pdf 08.09.2020 16:11
- ДОДАТОК 1.pdf 08.09.2020 16:11
- Щодо наданих розрахунків.pdf 17.09.2020 09:03
- ул.Погребняка підтвердження розрахунків наведених у Скарзі..pdf 17.09.2020 09:03
- Доповнення 08.09.20.docx 21.09.2020 09:38
- Пояснення 16.09.20.docx 21.09.2020 09:38
- скарга_UA-2020-07-10-005601-c.docx 21.09.2020 09:38
- рішення від 31.08.2020№16385+лист замовнику.pdf 31.08.2020 22:30
- інформація про перенесення від 07.09.2020 № 14210.pdf 14.09.2020 13:16
- інформація про перенесення від 17.09.2020 № 14707.pdf 18.09.2020 21:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.09.2020 № 17758.pdf 22.09.2020 17:28
- рішення від 21.09.2020 № 17758.pdf 24.09.2020 20:16
- пояснення на скаргу.pdf 03.09.2020 14:56
- Відзив в АМК по скарзі Пауерлюкс.docx 03.09.2020 14:56
- Лист ПІІ Ледванс - Україна (1).pdf 16.09.2020 11:42
- випробування.pdf 16.09.2020 11:42
- Протокол випробувань світильника.pdf 16.09.2020 11:42
- додаткові пояснення в АМК по скарзі Пауерлюкс.docx 16.09.2020 11:42
- Додаткові пояснення.pdf 16.09.2020 11:42
- Протокол №253.pdf 28.09.2020 13:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.08.2020 12:34
Дата розгляду скарги:
09.09.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.08.2020 22:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.09.2020 20:16
Дата виконання рішення Замовником:
28.09.2020 13:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення №17758-р/пк-пз від 21.09.2020 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфкері публічних закупівель - виконано.
Скарга
Скасована
Неправомірне відхилення
Номер:
f222eb47c724491ab6844c9c4e15ebf2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-005601-c.c4
Назва:
Неправомірне відхилення
Скарга:
За результатами оцінки тендерна пропозиція, подана ПП «ТД «Ватра-Центр» визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановлених тендерною документацією.
Згідно з рішенням Замовника від 05.08.2020р. (протокол №152) пропозиція ПП «ТД «Ватра-Центр» була відхилена з наступних підстав: Відповідно до ч.14 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Відповідно до розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, п.3. Інша інформація тендерної документації, учасник надає договірну ціну та додатки до неї. Учасником не надана договірна ціна з додатками відповідно до запропонованої аномальної ціни. На виконання Додатку №3 тендерної пропозиції, учасник в тендерній пропозиції не надав світлотехнічний розрахунок освітлення об’єкту в програмі Dialux, виконаний згідно схем, отриманих в результаті аудиту об’єкту.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Скаржник вважає, що вказаним рішенням Замовник порушує права Скаржника. Прийнявши вищевказане рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ТД «Ватра-Центр» Замовником було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), оскільки тендерна пропозиція ПП «ТД «Ватра-Центр», повністю відповідає умовам тендерної документації виходячи з наступного.
1. Однією з підстав відхилення Тендерної пропозиції Скаржника на думку Замовника є те, що ПП «ТД «Ватра-Центр» не надано обґрунтування аномальної низької ціни та не надано договірна ціна з додатками відповідно до запропонованої аномальної ціни.
Дане твердження спростовується наступним:
В пункті 3.2. розділу V. Оцінка тендерної пропозиції чітко передбачено, що Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Учасник ПП «ТД «Ватра-Центр» виконав ці вимоги в повному обсязі, що підтверджується наступним: лист вих.№1 від 29.07.2020 року «Обґрунтування аномально низької ціни», в якому повідомлено, що аномально низька ціна обґрунтовується тим, що ПП «ТД «Ватра-Центр» є офіційним представником вітчизняного виробника продукції та має спеціальну та ексклюзивну знижку.
Крім того, в обґрунтування аномально низької ціни було надано(завантажено) лист від виробника Продукції ТОВ «ОСП «Корпорація ВАТРА» Вих.№215 від 29.07.2020р., в якому повідомлено, що ПП «ТД «Ватра-Центр» є офіційним представником заводу ТОВ «ОСП «Корпорація Ватра» та має спеціальну дилерську знижку. ТОВ «ОСП Корпорація Ватра» підтверджує дійсність ціни тендерної пропозиції ПП «ТД «Ватра-Центр» для участі в тендері номер у Prozorro UA-2020-07-10-005601-c на закупівлю «Придбання вуличних світильників» Код за ДК 021:2015-315200000-7 Світильники та освітлювальна арматура.
Щодо надання договірної ціни та додатків до неї, в Тендерній документації в п.3 Інша інформація розділу V. Оцінка тендерної пропозиції чітко передбачено, що - «Учасник надає договірну ціну та додатки до неї: Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник. В пропозиції зазначається остаточно виведена підсумкова ціна пропозиції з двома десятковими знаками.» Тобто, договірна ціна надається не окремим документом, а вказується у пропозиції як остаточно виведена підсумкова ціна.
Це підтверджується також тим, що на умовах Тендерній документації: «Документи та інформація, що надається Учасником» не містить вимоги та примірних форм відповідних документів. А Додаток №2 до Тендерної документації наведений конкретний зразок «Форма «Тендерна пропозиція», яка подається Учасником на фірмовому бланку у разі його наявності, де вказана вартість та підсумкова ціна предмету закупівлі.
Враховуючи це, Учасником надана(завантажена до системи) Тендерна пропозиція Вих.№1 від 28.07.2020р., в якій Учасником ПП «ТД «Ватра-Центр» надана остаточно виведена підсумкова ціна пропозиції з двома десятковими знаками на загальну суму: 207 303,00 (двісті сім тисяч триста три гривні 00 копійок) з ПДВ.
2. Однією з підстав відхилення Тендерної пропозиції Скаржника на думку Замовника є те, що на виконання Додатку №3 тендерної документації, учасник в тендерній пропозиції не надав світлотехнічний розрахунок освітлення об’єкту програмі Dialux, виконаний згідно схем, отриманих в результаті аудиту об’єкту.
Однак це твердження помилкове, оскільки Учасник ПП «ТД «Ватра-Центр» було надано(завантажено до системи) файл «світлотехнічний розрахунок.pdf», що містить розрахунок освітлення об’єкту в програмі Dialux.
Частиною 3 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов'язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України.
Нормами ч.1 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що скарга до органу оскарження подається суб'єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб'єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб'єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
У відповідності до ч.9 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Згідно із ч.5 ст.55 Конституції України кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.
В частині 2 ст.19 Конституції України вказано, що органи державної влади, місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень, та у спосіб, що передбачені Конституцією України та Законами України.
Враховуючи викладене та зважаючи на такі принципи держаних закупівель, як недискримінація учасників, об’єктивність та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та керуючись, ст. ст.1,18,28,30,31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника - Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника – Приватного підприємства «ТД «Ватра-Центр», що оформлено протоколом №152 уповноваженої особи –Червоного І.В. на закупівлю «Придбання вуличних світильників» Код за ДК 021:2015-315200000-7 Світильники та освітлювальна арматура.
3. Повернути сплачену Скаржником плату за подання скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 26.08.2020 15:35
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
28.08.2020 00:03
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції учасника ПП "Пауерлюкс"
Номер:
64d9303b48a34467ac2327116d83833d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-005601-c.c3
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції учасника ПП "Пауерлюкс"
Вимога:
Уповноваженій особі
ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
І.В.Червоному
Приватне підприємство «Пауерлюкс» повідомляє, що 29.07.2020 року приймало участь у відкритих торгах закупівлі за номером у Prozorro UA-2020-07-10-005601-c, згідно ДК 021:2015 31520000-7 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура.
Згідно протоколу щодо прийняття рішення відповідальної особи про відхилення тендерної пропозиції №162 від 10 серпня 2020 року, нас було дискваліфіковано, аргументуючи це відсутністю у складі пропозиції світлотехнічного розрахунку освітлення об’єкту в програмі Dialux, виконаний згідно схем, отриманих в результаті аудиту об’єкту.
Приватне підприємство «Пауерлюкс» повідомляє, що не згодні з рішенням про відхилення нашої тендерної пропозиції у зв'язку з тим, що на виконання вимоги Додатку №3 нами ЗАВАНТАЖЕНО в систему у складі тендерної пропозиції світлотехнічний розрахунок освітлення об`єкту в програмі Dialux, виконаний згідно схем, отриманих в результаті аудиту об’єкта, а саме файли: «Світильник консольний LED PWL 60Вт 4000K.ies» та «Светотехнический расчет, типовой участок дороги (с. Великая Александровка).pdf». Даний розрахунок виконано нашими фахівцями у професійній програмі Dialux після безпосереднього аудиту об’єкту.
Просимо уважніше вивчити нашу тендерну пропозицію на наявність необхідних документів, адже за неправомірне відхилення Учасника, Замовник може/буде нести відповідальність перед відповідними органами.
Вважаємо, що рішення про відхилення пропозиції Закупівлі Скаржника ПП «Пауерлюкс» з підстав зазначених в протоколі №162 від 10 серпня 2020 року року є незаконним та таким, що суперечать чинному законодавству. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасник процедури Закупівлі ПП «Пауерлюкс» буде звертатися до АМКУ та до органу, що здійснює контроль над Замовником Великоолександрівської сільської ради та в Раду бізнес-омбудсмена щодо можливого вчинення корупційних діянь або інших порушень законних інтересів суб’єктів підприємництва внаслідок дій або бездіяльності, (включаючи рішення) з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, що перебувають у сфері їх управління, та їхніх посадових осіб.
Відтак права та законні інтереси скаржника можуть бути захищенні шляхом зобов’язання замовника скасувати його рішення про дискваліфікацію учасника ПП «Пауерлюкс».
Враховуючи викладені обставини, керуючись Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 р. № 114-ІХ
ПРОСИМО:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Визнати рішення ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА від 10 серпня 2020р. про відхилення пропозиції учасника ПП «ПАУЕРЛЮКС», ЄДРПОУ: 25222641, за предметом закупівлі за номером у Prozorro UA-2020-07-10-005601-c, згідно ДК 021:2015 31520000-7 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, оголошення про результати закупівлі №162 від 10.08.2020р. , незаконним та скасувати його. Визнати учасника ПП «Пауерлюкс» переможцем закупівлі, пропозиція якого відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Великоолександрівка.pdf 12.08.2020 14:07
Дата подачі:
12.08.2020 14:07
Вирішення:
На вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до Додатку №3 тендерної документації на закупівлю товару "Придбання вуличних світильників" код за ДК 021:2015-31530000-7 Світильники та освітлювальна арматура, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: світлотехнічний розрахунок освітлення об'єкту в програмі Dialux, виконаний згідно схем, отриманих в результаті аудиту об'єкту. Всупереч викладеному, учасником до тендерної пропозиції не надано доказів проведеного аудиту об'єкту, що свідчить відсутність схем, які повинні відповідати фактичному розташуванню та кількості опор освітлення на яких планується встановлення предмету закупівлі.Крім ьтого, наданий розрахунок не відповідає ДБН В.2.5.-28:2018.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Не правомірне відхилення
Номер:
40f0e56b9102493eaac328d16dffac15
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-005601-c.b2
Назва:
Не правомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовник! На виконання ч.14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом одного робочого дня нами було надано обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Також на підтвердження обґрунтування щодо запропонованої аномальної ціни завантажено лист від виробника. Вважаємо, що порушено законодавство відповідно п.1 ч. 1 ст 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та відхилення нашої пропозиції не правомірно. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2020 10:40
Вирішення:
Шановний учасник! На виконання вимог ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) додатково повідомляємо. Відповідно до п.2 ч.1 ст.5 Закону, закупівля здійснюється за максимальною економією, ефективністю та пропорційністю. Відповідно до ч.14 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Всупереч даним вимогам, учасником не надано належного обгрунтування щодо запропонованої аномальної ціни.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Не правомірне відхилення
Номер:
1e99e03f5fe0454bbcf5803abf529333
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-005601-c.a1
Назва:
Не правомірне відхилення
Вимога:
ПП “ТД “Ватра-Центр” повідомляє, що не згодні з рішенням про відхилення нашої тендерної пропозиції у зв'язку з тим, що на вимогу Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції пункт 3 Інша інформація, учасник надає договірну ціну та додатки до неї, нами було надано “Тендерну пропозицію” за формою Додатку № 2 до тендерної документації встановленою Замовником, яка містить інформацію про договірну ціну.
Також у складі завантажених документів надано файли “ДСУ05У-60-1-716.IES" та “світлотехнічний розрахунок.pdf”, на виконання вимоги Додатку №3.
Вимогамаємо скасувати протокол №152 щодо прийняття рішення відповідальної особи про відхилення тендерної пропозиції від 05.08.20 р. або будемо змушені звернутися до АМПУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.08.2020 09:46
Вирішення:
Шановний учасник! На виконання вимог ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) додатково повідомляємо. Відповідно до п.2 ч.1 ст.5 Закону, закупівля здійснюється за максимальною економією, ефективністю та пропорційністю. Відповідно до ч.14 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Всупереч даним вимогам, учасником не надано належного обгрунтування щодо запропонованої аномальної ціни.
Статус вимоги:
Відхилено