• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Крюківщинської загальноосвітньої школи I-III ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с.Крюківщина, вул.Мічуріна, 12

Торги не відбулися

1 592 063.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 960.32 UAH
Період оскарження: 10.07.2020 14:03 - 21.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: aebb29828e9044a2b96083d5677524ee
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-10-005105-c.a5
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Дата розгляду скарги: 31.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.07.2020 20:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.08.2020 21:21
Дата виконання рішення Замовником: 14.09.2020 13:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано Замовником та внесено зміни до тендерної документації.
Автор: ТОВ Укртехнобез, Харченко Роман Олександрович +380953600707 utb2020@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 1b2801e433be497a8dc0c997fc85f05a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-10-005105-c.c4
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Тендерної документації за процедурою відкритих торгів на із встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Крюківщинської загальноосвітньої школи I-III ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с.Крюківщина, вул.Мічуріна, 12, зокрема п. 3.4. Розділу 3 «Інші документи» Вами у складі документів Тендерної пропозиції вимагається надання: «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» Вважаємо дану вимогу – дискримінаційною з огляду на наступне: По перше: Роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України "Про страхування". Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий. По друге: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.Тобто, відповідно до Закону Замовник не повинен вимагати від Учасників документального підтвердження договору страхування. По третє: Жодним чином не зрозуміло за яким критерієм сформована страхова сума в 10 000 000, 00 грн. Вартість закупівлі № UA-2020-07-10-005105-c становить 1 592 063,00 грн. , за таких обставин не зрозуміло чому та з яких причин страхова сума має бути в розмірі 10 000 000, 00 грн. Страхова сума має покривати суму закупівлі, тобто суму можливих майбутніх збитків у випадку їх настання, аби Замовник мав можливість за ці кошти їх усунути. По четверте: Вартість суми, яку має страхувальник сплатити для укладення договору страхування з сумою страхування 10 000 000, 00 грн. орієнтовно рівна 100 000, 00 грн (1% від суми страхування), сплата такого розміру страховки є неабияким фінансовим навантаженням на того чи іншого учасника, як правило в більшості учасників не має змоги страхувати відповідальність перед третіми особами на зазначену суму. При цьому варто знову ж таки звернути увагу, що таке страхування не є обов’язковим в розумінні чинного законодавства України. Крім цього, варто розуміти, що вартість закупівлі 1 592 063,00 грн. і страхування відповідальності в такому випадку має становити не менш ніж на суму 1 592 063,00 грн., що як простежується в декілька разів(більш ніж в 5-ть) менше за суму 10 000 000, 00 грн. На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні охоронної діяльності. Відтак просимо вжити наступних заходів: - внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пункту 3.4. чи/або - внести зміни до тендерної документації шляхом зміни пункту 3.4.: з «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» на «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» Чи/або - внести зміни до тендерної документації шляхом зміни вимоги на надання Учасниками листа-гарантії з відповідним зазначенням про відповідальність за пошкоджене майно у Договір. Принагідно повідомляємо, що встановлення дискримінаційних умов заборонено ЗУ «Про Публічні закупівлі» контроль за дотриманням якого покладено на АМКУ, правоохоронні органи та органи судової влади. Розраховуємо на Ваше розуміння. Вкотре наполягаємо на видаленні даної вимоги
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу Замовник торгів, повідомляємо наступне: Вимога з приводу надання Договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників. Вимогу про надання договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт може виконати будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, а тому вона не може обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Додатково повідомляємо – що об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – це об’єкт де постійно або тимчасово перебувають викладачі та діти. Роботи виконуються в робочий час, в тому числі під час освітнього процесу, тому Замовний і вимагає надати даний договір, який, в тому числі, покриває збити, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю дітей, людей, спричинені учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт. Стосовно страхової суми, яка повинна складати не менше 10 000 000,00 грн. повідомляємо, що сума страхового відшкодування не може розраховуватись виходячи виключно із вартості предмету закупівлі, оскільки при виконанні будівельно – монтажних робіт зі встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі можуть бути завдані збитки як і Об’єкту в цілому, на якому виконуються роботи, так і життю та здоров’ю осіб, які знаходяться на об’єкті. Станом на 15.07.2020 року балансова вартість необоротних активів становить понад 10 000 000,00 грн. (розраховано згідно наказу Міністерства фінансів України №11 від 23/01/2015 року), в зв’язку з чим Замовником і зазначена така страхова сума. Крім того, роботи зі встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі є роботами підвищеної небезпеки відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», в зв’язку з чим Замовник і вимагає у складі тендерної пропозиції надати даний договір, з метою забезпечення відшкодування можливих збитків з боку учасника під час виконання будівельних робіт. Замовник бажає отримати якісні послуги та в разі настання обставин, передбачених договором страхування, компенсацію збитків. У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.09.2020 13:45
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 75e0fdec232f4370b0b2c55d64570d72
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-10-005105-c.c3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог проведення закупівлі через систему електронних торгів, що учасник у складі своєї пропозиції має надати: «Ліцензія видана учаснику торгів ДАБІ Клас наслідків не нижче СС3, звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога не відповідає чинному законодавству України та нормативно – правовим актам, оскільки закупівля стосується встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Крюківщинської загальноосвітньої школи I-III ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с.Крюківщина, вул.Мічуріна, 12. Так, відповідно до Постанови КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Що ж до Ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС2, СС3) з додатком по видам робіт», то вимога щодо її наявності є виключно щодо провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури. Відтак, оскільки закупівля передбачає «встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Крюківщинської загальноосвітньої школи I-III ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с.Крюківщина, вул.Мічуріна, 12» - Ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС3) – апріорі не потрібна під цей вид робіт, а вимога в її наданні є нічим іншим як дискримінаційною та штучно створеною. Частиною 4 ст. 5 Закону України передбачено, що «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Частиною 4 ст. 22 Закону України визначено, що «тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації̈ учасників». Враховуючи викладене, просимо Замовника внести зміни шляхом виключення даної вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Тендерна документація розроблена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до вимог тендерної документації: Учасник у складі своєї пропозиції має надати: «Ліцензія видана учаснику торгів ДАБІ Клас наслідків не нижче СС3» Предметом закупівлі є: Електромонтажні роботи ДК 021:2015 (Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі ) Вказані роботи відносяться до будівництвом об’єктів інженерної інфраструктури, а саме: засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж, що входить до Переліку робіт, які потребують отримання ліцензії, що видається Інспекцією юридичній особі, яка здійснює господарську діяльність в галузі створення архітектурних об’єктів та виконання монтажних робіт. Тому вимога з приводу надання даної ліцензії є обґрунтованою Повідомляємо, що відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність". Відповідно до статті 32Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством. Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови). Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» роботи, що є предметом закупівлі віднесені до переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками. Крім того, об’єкт на якому плануються виконуватись роботи також віднесений до класу наслідків (відповідальності) – значні наслідки (СС3) При підготовці тендерної документації Замовником враховано всі принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону. У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.09.2020 13:45
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Номер: 8675992a691245738428ac721cb6b490
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-10-005105-c.c2
Назва: Вимога щодо надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Вимога:
Згідно п.3, п.п. 3.1-3.2, Додку №1 до тендерної документації - "на підтвердження інформації зазначеної у довідці надати не менше 4-ох аналогічних договорів з документами, що підтверджують їх виконання у повному обсязі (акти форми КБ-2 та/або КБ-3). Обгрунтуйте будь-ласка, яким законодавством керувався Замовник при виставлені зазначеної вимоги,а саме чим обгрунтована кількість в 4 аналогічні договори і саме з актами КБ-2 та/або КБ-3? Акт приймання виконаних будівельних робіт» (№ КБ-2в) та «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (№ КБ-3), які затверджені наказом Мінрегіонбуду від 04.12.2009 № 554 (із змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 19.09.2011 № 195), по будовах (об’єктах), що здійснюються за рахунок бюджетних коштів і коштів підприємств, установ і організацій державної форми власності взаєморозрахунки за виконані обсяги будівельних робіт здійснюються обов’язково на підставі форм № КБ-2в та № КБ-3, тому акти відповідної форми - це акти, які підтверджують співпрацю з держвними установами, тому вважаємо дискримінаційною вимогу надати аналогічні договори в кількості 4-ох і саме з державними установами, так як встановлення даної вимоги значно зменшує кількість потенційних учасників, а також складається враження, що ця вимога прописана під вже конкретно обраного переможця тендерної закупівлі. Прохання внести зміни до тендерної документації. Нагадуємо, що встановлення дискримінаційних умов заборонено ЗУ «Про Публічні закупівлі» контроль за дотриманням якого покладено на АМКУ, правоохоронні органи та органи судової влади
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Тендерна документація розроблена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до статті 16 Закону встановлені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. В законі чітко не вказано мінімальної кількості аналогічних договорів, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції. Замовник було вказано таку кількість договорів, яку він вважає за потрібне, щоб переконатися у професіоналізмі Учасника. Так як Замовник – є бюджетною організацією – він бажає отримати саме такі договори, щоб потім мати можливість додатково переконатися у якості послуг та дійсності цих договорів на веб – порталі Уповноваженого органу. У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.09.2020 13:45
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо надання Договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами

Номер: db1f78fd3f1446d39e87892e70fffbca
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-10-005105-c.a1
Назва: Вимога щодо надання Договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами
Вимога:
ВИМОГА Шановний Замовнику! Відповідно до Тендерної документації за процедурою відкритих торгів на із встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Крюківщинської загальноосвітньої школи I-III ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с.Крюківщина, вул.Мічуріна, 12, зокрема п. 3.4. Розділу 3 «Інші документи» Вами у складі документів Тендерної пропозиції вимагається надання: «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» Вважаємо дану вимогу – дискримінаційною з огляду на наступне: По перше: Роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України "Про страхування". Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий. По друге: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.Тобто, відповідно до Закону Замовник не повинен вимагати від Учасників документального підтвердження договору страхування. По третє: Жодним чином не зрозуміло за яким критерієм сформована страхова сума в 10 000 000, 00 грн. Вартість закупівлі № UA-2020-07-10-005105-c становить 1 592 063,00 грн. , за таких обставин не зрозуміло чому та з яких причин страхова сума має бути в розмірі 10 000 000, 00 грн. Страхова сума має покривати суму закупівлі, тобто суму можливих майбутніх збитків у випадку їх настання, аби Замовник мав можливість за ці кошти їх усунути. По четверте: Вартість суми, яку має страхувальник сплатити для укладення договору страхування з сумою страхування 10 000 000, 00 грн. орієнтовно рівна 100 000, 00 грн (1% від суми страхування), сплата такого розміру страховки є неабияким фінансовим навантаженням на того чи іншого учасника, як правило в більшості учасників не має змоги страхувати відповідальність перед третіми особами на зазначену суму. При цьому варто знову ж таки звернути увагу, що таке страхування не є обов’язковим в розумінні чинного законодавства України. Крім цього, варто розуміти, що вартість закупівлі 1 592 063,00 грн. і страхування відповідальності в такому випадку має становити не менш ніж на суму 1 592 063,00 грн., що як простежується в декілька разів(більш ніж в 5-ть) менше за суму 10 000 000, 00 грн. На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні охоронної діяльності. Відтак просимо вжити наступних заходів: - внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пункту 3.4. чи/або - внести зміни до тендерної документації шляхом зміни пункту 3.4.: з «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» на «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» Чи/або - внести зміни до тендерної документації шляхом зміни вимоги на надання Учасниками листа-гарантії з відповідним зазначенням про відповідальність за пошкоджене майно у Договір. Принагідно повідомляємо, що встановлення дискримінаційних умов заборонено ЗУ «Про Публічні закупівлі» контроль за дотриманням якого покладено на АМКУ, правоохоронні органи та органи судової влади. Розраховуємо на Ваше розуміння.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: РОЗ’ЯСНЕННЯ НА ВИМОГУ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ У відповідь на Вашу вимогу Замовник торгів, повідомляємо наступне: Вимога з приводу надання Договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників. Вимогу про надання договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт може виконати будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, а тому вона не може обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Додатково повідомляємо – що об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – це об’єкт де постійно або тимчасово перебувають викладачі та діти. Роботи виконуються в робочий час, в тому числі під час освітнього процесу, тому Замовний і вимагає надати даний договір, який, в тому числі, покриває збити, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю дітей, людей, спричинені учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт. Стосовно страхової суми, яка повинна складати не менше 10 000 000,00 грн. повідомляємо, що сума страхового відшкодування не може розраховуватись виходячи виключно із вартості предмету закупівлі, оскільки при виконанні будівельно – монтажних робіт зі встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі можуть бути завдані збитки як і Об’єкту в цілому, на якому виконуються роботи, так і життю та здоров’ю осіб, які знаходяться на об’єкті. Станом на 15.07.2020 року балансова вартість необоротних активів становить понад 10 000 000,00 грн. (розраховано згідно наказу Міністерства фінансів України №11 від 23/01/2015 року), в зв’язку з чим Замовником і зазначена така страхова сумма. Крім того, роботи зі встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі є роботами підвищеної небезпеки відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», в зв’язку з чим Замовник і вимагає у складі тендерної пропозиції надати даний договір, з метою забезпечення відшкодування можливих збитків з боку учасника під час виконання будівельних робіт. Замовник бажає отримати якісні послуги та в разі настання обставин, передбачених договором страхування, компенсацію збитків. У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.09.2020 13:45