-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченко в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (капітальний ремонт інших об'єктів) (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Обсяг фінансування на 2020 рік становить: 4 163 854,80 грн. Обсяг фінансування на 2021 рік становить: 12 203 816,40 грн.
Торги не відбулися
16 367 671.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 839.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 81 839.00 UAH
Період оскарження:
10.07.2020 11:32 - 23.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії замовника
Номер:
1dd8419a260a41ba93688aa59e6a031a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-000799-a.a3
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
телефон: (044) 251-62-62
факс: (044) 520-03-25
http://www.amc.gov.ua
e-mail: slg@amcu.gov.ua
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІВДРУЖНІСТЬ
АВІА БУД"
Україна, 69068, Запорізька обл., місто Запоріжжя,
ВУЛИЦЯ ОФІЦЕРСЬКА, будинок 32
ЄДРПОУ 34535784
Телефон 1: 0617204383 Адреса електронної
пошти: sodraviastroj@ukr.net
Замовник, рішення, дії або
бездіяльність якого оскаржуються:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
69068, Україна,Запорізька область, місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників, 34
ЄДРПОУ 37573885
Телефон: +380612899015
e-mail: prozoro21_2020@ukr.net
Інформація про закупівлю:
Виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченко в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (капітальний ремонт інших об'єктів) (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-10-000799-a
СКАРГА
Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Шевченківському району (надалі за текстом – Замовник) 10 липня 2020 року оголошено тендер на закупівлю Виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченко в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (капітальний ремонт інших об'єктів) (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-10-000799-a.
У закупівлі прийняли участь два учасники:
1. ТОВ "Співдружність Авіа Буд (надалі за текстом – Скаржник).
2. ТОВ "ВЕЙСБУД".
За результатами розгляду, протоколом засідання тендерного комітету № 109 від 23 вересня 2020 року, Замовником прийнято рішення про обрання переможцем ТОВ «Вейсбуд» (надалі за текстом – Учасник). Скаржник категорично не погоджується з вказаним рішенням та вважає його таким, що грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та його права з таких підстав.
1. Щодо ненадання довідки про систему оподаткування.
Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен подати: «копія свідоцтва про реєстрацію учасника платника податку на додану вартість або єдиного податку, або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копія витягу з реєстру платника єдиного податку, засвідчена підписом уповноваженої особи учасника. У разі якщо учасник, відповідно до норм чинного законодавства не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, такий учасник подає довідку в довільній формі із зазначенням системи оподаткування, яку він обрав, подає підтверджуючі документи (у разі наявності) та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення».
В поданій учасником довідці, в порушення вимог тендерної документації на зазначено законодавчі підстави щодо обрання системи оподаткування. Тому, належить дійти висновку про порушення Учасником вимог тендерної документації в цій частині.
2. Щодо ненадання довідки про дотримання заходів про захист довкілля.
Відповідно до вимог тендерної документації: учасник повинен подати: «47. Виконавець повинен використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю і забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами (які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при виконанні послуг) (довідка в довільній формі)».
Учасник, в порушення вимог тендерної документації, не підтвердив здійснення заходів, направлених на запобігання забрудненю навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами (які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при виконанні послуг).
3. Щодо непідтвердження наявності працівників.
Відповідно до вимог тендерної документації, учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації повинен подати: «Документ про освіту або підтвердження кваліфікації працівників для робочих професій».
Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен подати: «В додаток надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за останній звітний період субпідрядної організації для підтвердження наявності робочого персоналу, зазначеного в довідці».
Жоден з трьох працівників зазначених в звіті не відображений в таблиці, а ті 5 працівників, що відображені в таблиці про працівників не відображені в звіті.
Учасник, в порушення вимог тендерної документації, взагалі не надав вказані документи, а отже не підтвердив наявність працівників необхідної кваліфікації.
4. Щодо непідтвердження наявності матеріально-технічної бази.
Відповідно до вимог тендерної документації: «Обов’язково зазначити в довідці наявність: Автомобілі – самоскиди мінімум 2 одиниці».
Учасник, в порушення вимог тендерної документації, у довідці зазначив один самоскид та не надав жодних документів, які б підтверджували, що будь-яка інша техніка, зазначена в таблиці (окрім 1 самоскида) відноситься до необхідного виду техніки. Отже, належить дійти висновку, що учасник не підтвердив свою відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
5. Щодо ненакладення електронно-цифрового підпису на пропозицію.
Відповідно до вимог тендерної документації: "Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів).
У якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився.
Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify .
Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону».
При перевірці файлу підпису, доданого до тендерної пропозиції, вбачається, що учасник в порушення вимог тендерної документації наклав на тендерну пропозицію електронну печатку, а не електронний підпис.
Вищенаведене свідчить про порушення учасником вимог тендерної документації в цій частині. Даний факт підтверджується сталою практикою АМКУ:
1. № 7266 -р/пк-пз від 15.04.2020.
2. № 16027-р/пк-пз від 25.08.2020.
3. № 9006-р/пк-пз від 08.05.2020.
6. Щодо непідтвердження наявності матеріально-технічної бази.
Відповідно до вимог тендерної документації: «Додатково, в довільній формі зазначається інформація про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси або склади, або гаражі, або майстерні та інш., крім транспортних засобів або обладнання)».
Учасник не надав інформацію про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси або склади, або гаражі, або майстерні та інш., крім транспортних засобів або обладнання).
Відповідно до вимог тендерної документації: «Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку)».
Учасник не надав документи, що підтверджують право власності на пневмо-бетононасос, затирочну машину, виброрейку. Отже, належить дійти висновку, що учасник не підтвердив свою відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
7. Щодо ненадання довідок, які вимагалися тендерною документацією.
Відповідно до вимог тендерної документації: «Наявність адреси, фактичного місця розташування транспортних засобів в м. Запоріжжі, базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту спецтехніки вм. Запоріжжі або передмісті у межах 10-ти км зони. Заправка, технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується Виконавцем послуг. (Довідку в довільній формі щодо фактичної адреси розташування будівельної техніки в м. Запоріжжя (для своєчасного виконання робіт)».
Учасником не надано вказаного документу.
Відповідно до вимог тендерної документації: «Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформація, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація».
Учасником не надано вказаного документу.
8. Щодо непідтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до вимог тендерної документації: «33. Довідка, складена у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору: довідка, в якій зазначено наявність досвіду виконання договору.
34. До довідки надати:
- копію договору з додатками, які є невід’ємною частиною договору, додаткові угоди до цього договору;
-копію(ї) акта(-тів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (для підтвердження виконання основних видів робіт та містить(-ять) їх обсяги) та усіх довідок(-и) про вартість виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі».
Тобто, учасник повинен був подати заначені підтверджуючи документи на кожне договір, зазначений в довідці. Учасник у довідці по аналогічним зазначив 3 договори, два з них не мають відгуку, третій не має актів на всю суму. Отже, належить дійти висновку, що учасник не підтвердив свою відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
Враховуючи усе зазначене вище, можна дійти висновку, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон): об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі».
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Так, Скаржник, виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
Відповідно до ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури у закупівлі UA-2020-07-10-000799-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ВЕЙСБУД».
Директор Харченко А.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА від 01.10.20.pdf 02.10.2020 11:14
- Рішення від 06.10.2020 №18739 (+лист Замовнику).pdf 07.10.2020 11:11
- інформація про перенесення розгляду скарги №16386.pdf 19.10.2020 10:12
- інформація про перенесення розгляду скарги від 26.10.2020 № 16955.pdf 27.10.2020 10:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2020 №20113.pdf 29.10.2020 18:40
- рішення від 28.10.2020 №20113.pdf 02.11.2020 21:10
- Пояснення UA-2020-07-10-000799-a.pdf 09.10.2020 10:53
- Пояснення UA-2020-07-10-000799-a.docx 09.10.2020 10:53
- рішення від 03.08.2020 _ 14889.pdf 09.10.2020 10:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.10.2020 12:18
Дата розгляду скарги:
16.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.10.2020 11:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.11.2020 21:10
Дата виконання рішення Замовником:
03.11.2020 13:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Замовника
Номер:
b3ef5b7bccef47868c0f2d2c55890e6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-000799-a.a2
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Шевченківському району (надалі – Замовник) оголошено закупівлю Виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченко в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (капітальний ремонт інших об'єктів) (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі – UA-2020-07-10-000799-a.
Замовником прийнято рішення визнати переможцем закупівлі ТОВ "ВЕЙСБУД", ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" категорично не погоджується з вказаним рішенням з таких підстав:
1. Графік виконання робіт наданий не на бланку, без номера та дати, не адресований замовнику.
2. Відповідно до вимог тендерної документації: "копія свідоцтва про реєстрацію учасника платника податку на додану вартість або єдиного податку, або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копія витягу з реєстру платника єдиного податку, засвідчена підписом уповноваженої особи учасника. У разі якщо учасник, відповідно до норм чинного законодавства не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, такий учасник подає довідку в довільній формі із зазначенням системи оподаткування, яку він обрав, подає підтверджуючі документи (у разі наявності) та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення.".
Учасник не зазначив інформацію про законодавчі підстави для їх ведення.
3. Відповідно до вимог тендерної документації: "47. Виконавець повинен використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю і забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами (які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при виконанні послуг) (довідка в довільній формі).".
Учасник не зазначив у довідці і забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами (які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при виконанні послуг).
4. Відповідно до вимог тендерної документації: "Документ про освіту або підтвердження кваліфікації працівників для робочих професій.".
Учасник не надав вказані документи.
5. Відповідно до вимог тендерної документації: "В додаток надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за останній звітний період субпідрядної організації для підтвердження наявності робочого персоналу, зазначеного в довідці. ".
Жоден з трьох працівників зазначених в звіті не відображений в таблиці, а ті 5 працівників, що відображені в таблиці про працівників не відображені в звіті.
6. Розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат без підпису та печатки учасника, що свідчить про невідповідність пропозиції учасника.
7. Відповідно до вимог тендерної документації: "надати наказ про призначення відповідальної особи за охорону праці на підприємстві ".
Учасник надав наказ на призначення «Призначити відповідальної особи за безпечне виконання робіт: по електробезпеки, вогнебезпеці, та охорони праці по предмету закупівлі: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченко в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (капітальний ремонт інших об'єктів) (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)» - Головного інженера».
8. Відповідно до вимог тендерної документації: "Обов’язково зазначити в довідці наявність: Автомобілі – самоскиди мінімум 2 одиниці"
Учасник у довідці зазначив один самоскид.
9. Відповідно до вимог тендерної документації: "Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів).
У якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився.
Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify .
Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.".
Учасник не підписав електронним підписом, а замість цього підписав електронною печаткою.
10. Відповідно до вимог тендерної документації: "Додатково, в довільній формі зазначається інформація про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси або склади, або гаражі, або майстерні та інш., крім транспортних засобів або обладнання) ".
Учасник не надав інформацію про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси або склади, або гаражі, або майстерні та інш., крім транспортних засобів або обладнання).
11. Відповідно до вимог тендерної документації: "Наявність адреси, фактичного місця розташування транспортних засобів в м. Запоріжжі, базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту спецтехніки вм. Запоріжжі або передмісті у межах 10-ти км зони. Заправка, технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується Виконавцем послуг. (Довідку в довільній формі щодо фактичної адреси розташування будівельної техніки в м. Запоріжжя (для своєчасного виконання робіт).".
Учасником не надано вказаного документу.
12. Відповідно до вимог тендерної документації: "Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформація, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація.".
Учасником не надано вказаного документу.
13. Відповідно до вимог тендерної документації: "33. Довідка, складена у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору: довідка, в якій зазначено наявність досвіду виконання договору.
34. До довідки надати:
- копію договору з додатками, які є невід’ємною частиною договору, додаткові угоди до цього договору;
-копію(ї) акта(-тів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (для підтвердження виконання основних видів робіт та містить(-ять) їх обсяги) та усіх довідок(-и) про вартість виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.".
Учасник у довідці по аналогічним зазначив 3 договори, два з них не мають відгуку, третій не має актів на всю суму.
14. Відповідно до вимог тендерної документації: "Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).".
Учасник не надав документи, що підтверджують право власності на пневмо-бетононасос, затирочну машину, виброрейку.
Просимо Замовника скасувати своє рішення про визначення ТОВ "ВЕЙСБУД", оскільки таке рішення суперечить вимогам чинного законодавства та порушує права інших учасників закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.09.2020 16:52
Вирішення:
Відповідно ч. 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції закону, що діє з 19.04.2020 р.) (далі – Закон 1) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до вищезазначеного та змісту вимоги ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД", зазначена вимога не підлягає задоволення.
Додатково повідомляєм наступне:
1. В тендерній документації відсутні вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції графіку виконання робіт.
2. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано лист від 24.07.2020 № 45 (файл «20 Лист пояснення що до свідоцтва ПДВ_1.jpg»), в якому учасник повідомляє, що не має можливості надати свідоцтво платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ, оскільки не є платником ПДВ та не є платником єдиного податку, а є платником податку на прибуток на загальних підставах.
3. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано лист від 24.07.2020 № 65 (файл «23 Лист-гарантія 2_1.jpg»).
4. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано:
- файл «32 Підтвердження кваліф. працівників.pdf».
- файл «Посвідчення працівників.pdf».
5. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано:
- файл «34 Таб.6 відомості про нарахування зар.плати.pdf» в якому надано копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за останній звітний період субпідрядної організації для підтвердження наявності робочого персоналу, зазначеного в довідці.
6. В тендерній документації відсутні вимоги щодо наявності підпису та печатки учасника на розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат.
7. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано:
- файл «Наказ 25.pdf» в якому зазначено, що призначити відповідальної особи за безпечне виконання робіт: по електробезпеки, вогнебезпеці та охорони праці по предмету закупівлі «Виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченко в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (капітальний ремонт інших об'єктів) (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)» - Головного інженера Школа Максима Володимировича.
8. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано:
- файл «5.1 Довідка, про наявність матеріально-технічної бази.pdf», в якій зазначено, зокрема, самоскид «ІФА В-50», вантажний МАЗ 5429.
- файл «Докумети на оренду транспорту АРМАСС.pdf»
9. За результатами перевірки файлів «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне:
Міністерство цифрової трансформації України Центральний засвідчувальний орган
Онлайн сервіс створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису
ПРОТОКОЛ
створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису
Результат створення та перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено
Електронна печатка: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЙСБУД"
П.І.Б.:
Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЙСБУД"
Код ЄДРПОУ: 42492798
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 15:16:41 04.08.2020
Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 7E8DEA0600000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145
Тип підпису: Удосконалений
Сертифікат: Кваліфікований
10. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано:
- файл «29 Інформаційний лист про матеріально-техничну базу_1.jpg», в якому зазначено, що у нашого підприємства є власний будівельний вагончик загальною площею 15м2.
11. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано:
- файл «29 Інформаційний лист про матеріально-техничну базу_1.jpg», в якому зазначено, зокрема, про оренду 15 місця для паркування автотранспортних засобів підприємства ТОВ «ВЕЙСБУД» за адресою: м. Запоріжжя, вул. Ігоря Сікорського
12. Учасником не надавалось документів, що вимагались замовником, які містить інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, тому надання листа-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація не вимагалось.
13. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано:
- файл «r_21_1_2-1_ПД_КБ2в.pdf», в якому знаходиться акт приймання виконаних будівельних робіт договору підряду № 5 від 17.04.2019
- файл «r_21_1_ПД_КБ3а.pdf», в якому знаходиться довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати договору підряду № 5 від 17.04.2019
- файл «r_100_1(1)_ПД_КБ3а_1.pdf», в якому знаходиться довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати договору підряду № 1 від 05.10.2018
- файл «r_100_1_ПД_КБ3а_1.pdf», в якому знаходиться довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати договору підряду № 1 від 05.10.2018
- файл «Акты КБ2-в №1-2018р.pdf», в якому знаходиться акт приймання виконаних будівельних робіт договору підряду № 1 від 05.10.2018
- файл «Акты КБ2-в №2-2018р..pdf», в якому знаходиться акт приймання виконаних будівельних робіт договору підряду № 1 від 05.10.2018
- файл «Акт КБ2-в 1 КС ПРОМ 1ч.pdf», в якому знаходиться акт приймання виконаних будівельних робіт договору підряду № 7/19 від 15.07.2019
- файл «Акт КБ2-в 2 КС ПРОМ 1ч.pdf», в якому знаходиться акт приймання виконаних будівельних робіт договору підряду № 7/19 від 15.07.2019
- файл «Акт КБ2-в 3 КС ПРОМ 2ч.pdf», в якому знаходиться акт приймання виконаних будівельних робіт договору підряду № 7/19 від 15.07.2019
- файл «Акт звірки, відгук с КС ПРОМ.pdf», в якому знаходиться відгук до договору підряду № 7/19 від 15.07.2019
- файл «Справка КБ3 КС Пром 1ч.pdf», в якому знаходиться довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати договору підряду № 7/19 від 15.07.2019
- файл «Справка КБ3 КС Пром 2ч.pdf», в якому знаходиться довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати договору підряду № 7/19 від 15.07.2019
- файл «Позитивний відгук до договору 2_2.pdf», в якому знаходиться відгук до договорів підряду № 5 від 17.04.2019 та № 1 від 05.10.2018
14. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано:
- файл «5.1 Довідка, про наявність матеріально-технічної бази.pdf», в якому зазначено наявність обладнання пневмо-бетононасос СО-241К-Р11, затирочная машина по бетону Zipper ZI-BG100Y, виброрейка Enar TORNADO профиль L-обр 4м, вимоги щодо надання документів, що посвідчують право власності на обладнання в тендерній документації відсутне.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Замовник: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району Місцезнаходження: 69068, Україна, Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34 Код ЄДРПОУ: 19268685
Номер:
997d2d9e92084dc4a36d7e18db6894d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-000799-a.a1
Назва:
Замовник:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Місцезнаходження: 69068, Україна, Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Код ЄДРПОУ: 19268685
Скарга:
Без підставне відхилення участника
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОВІРЕНІСТЬ 24.07.pdf 07.08.2020 13:07
- СКАРГА.pdf 07.08.2020 13:07
- ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ.pdf 17.08.2020 20:47
- ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ.docx 17.08.2020 20:47
- рішення від 12.08.2020 № 15430 + лист Замовнику.pdf 12.08.2020 22:31
- інформація про перенесення розгляду скарги № 12960.pdf 21.08.2020 11:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2020 № 16619.pdf 04.09.2020 16:42
- рішення від 03.09.2020 № 16619.pdf 08.09.2020 22:58
- Пояснення UA-2020-07-10-000799-a.docx 14.08.2020 13:42
- пояснення UA-2020-07-10-000799-a.pdf 14.08.2020 13:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.08.2020 14:42
Дата розгляду скарги:
20.08.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.08.2020 22:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.09.2020 22:58
Дата виконання рішення Замовником:
22.09.2020 09:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ