ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Поточний ремонт блискавкозахисту КЗ «МОЛОДІЖНЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» за адресою: вул. Шкільна, 7, смт. Молодіжне, Долинський район, Кіровоградська область)
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі
1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Буслінська Марина Леонідівна уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092.
6. Вид предмета закупівлі: послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Поточний ремонт блискавкозахисту КЗ «МОЛОДІЖНЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» за адресою: вул. Шкільна, 7, смт. Молодіжне, Долинський район, Кіровоградська область.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Поточний ремонт блискавкозахисту КЗ «МОЛОДІЖНЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» за адресою: вул. Шкільна, 7, смт. Молодіжне, Долинський район, Кіровоградська область)
Клас наслідків (відповідальності) об'єкту закупівлі - СС1
Технічне завдання
Примітки
Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Технічна специфікація складена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Шкільна, буд. 7, смт. Молодіжне, Долинський р-н, Кіровоградська обл., 28524.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.09.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 100 318,60 грн. (сто тисяч триста вісімнадцять грн. 60 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: кошти районного бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 003,18 грн. (одна тисяча три грн. 18 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «15» липня 2020 року час 00:00 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «20» липня 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
Завершена
100 318.60UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 003.18 UAH
Вирішення:2. За результатами розгляду Вашої вимоги уповноважена особа з питань організації та проведення процедур спрощених процедур закупівель Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє про наступне:
У відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) уповноваженою особою з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області (далі – Уповноважена особа) «09» липня 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Поточний ремонт блискавкозахисту КЗ «МОЛОДІЖНЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» за адресою: вул. Шкільна, 7, смт. Молодіжне, Долинський район, Кіровоградська область) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-09-008455-c. Рішенням уповноваженої особи замовника торгів №141 від «23» липня 2020 року було визначено пропозицію учасника ФОП "МОЛОДИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" такою, що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Поточний ремонт блискавкозахисту КЗ «МОЛОДІЖНЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» за адресою: вул. Шкільна, 7, смт. Молодіжне, Долинський район, Кіровоградська область) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-09-008455-c та визнати учасника ФОП "МОЛОДИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" переможцем спрощеної процедури закупівлі: ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Поточний ремонт блискавкозахисту КЗ «МОЛОДІЖНЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» за адресою: вул. Шкільна, 7, смт. Молодіжне, Долинський район, Кіровоградська область) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-09-008455-c, прийнято рішення про намір укласти договір.
Звертаємо Вашу увагу, що змістом вимог п. 2 розділу І Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимоги до учасників щодо надання документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема:
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт за формою №2 цього додатку. (стор. 16 архів «4. Кваліфікаційна частина.pdf» пропозиції ФОП "МОЛОДИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ")
- Завірена копія діючого штатного розпису (розкладу) працівників відповідної кваліфікації. (стор. 17 архів «4. Кваліфікаційна частина.pdf» пропозиції ФОП "МОЛОДИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ")
- Копії форми «1ДФ» за весь 2019 роки (стор. 18-21 архів «4. Кваліфікаційна частина.pdf» пропозиції ФОП "МОЛОДИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ").
Вимоги до учасників щодо надання документів, що підтверджують працевлаштування та кваліфікацію працівників для виконання робіт з блискавкозахисту відсутні за змістом оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до положень частини 11 статті 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відхилення пропозиції учасника з підстав, не передбачених вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі є порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
оскарження дискваліфікації
Номер:23f6bee862ba47e490cfaed9bd3a046b
Пов'язана кваліфікація:ПП Компанія Будпромсервіс-Плюс, UA-EDR 34977706
Вирішення:1. За результатами розгляду Вашої вимоги уповноважена особа з питань організації та проведення процедур спрощених процедур закупівель Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє про наступне:
У відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) уповноваженою особою з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області (далі – Уповноважена особа) «09» липня 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Поточний ремонт блискавкозахисту КЗ «МОЛОДІЖНЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» за адресою: вул. Шкільна, 7, смт. Молодіжне, Долинський район, Кіровоградська область) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-09-008455-c.
«20» липня 2020 року за результатами аукціону електронною системою закупівель було автоматично визначено найбільш економічно вигідну пропозицію, а саме: учасника ПП Компанія Будпромсервіс-Плюс з ціною 63 383,32 грн. (шістдесят три тисячі триста вісімдесят три грн. 32 коп.) з ПДВ. Рішенням Уповноваженої особи замовника торів №140 від «23» липня 2020 року було відхилено пропозицію учасника ПП Компанія Будпромсервіс-Плюс на підставі п. 1 частини 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема з наступних підстав:
Учасником не було надано у складі документів пропозиції наступний перелік документів:
Лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», що не відповідає вимогам п. 4.2. Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Слід зазначити, що змістом вимог пункту 4.2. Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі було чітко визначено обов’язок учасника процедури закупівлі надати у складі пропозиції лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Звертаємо Вашу увагу, що у складі документів пропозиції учасника ПП Компанія Будпромсервіс-Плюс відсутня інформація та документи, що містять інформацію щодо коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). Таким чином, пропозиція учасника ПП Компанія Будпромсервіс-Плюс не відповідає вимогам п. 4.2. Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в цій частині.
Гарантійний лист щодо погодження субпідрядної організації з Замовником у разі його залучення, що не відповідає вимогам п. 4.1. Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. (Замовником було допущено технічну помилку під час зазначення посилання у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі).
Звертаємо Вашу увагу, змістом вимог пункту 4.1. Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі було чітко визначено обов’язок учасника процедури закупівлі надати у складі пропозиції гарантійний лист щодо погодження субпідрядної організації з Замовником у разі його залучення. Слід зазначити, що згідно змісту формулювання зазначеної вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі лист надається учасниками у складі пропозиції незалежно від факту залучення або незалучення субпідрядної організації, оскільки навіть у разі залучення субпідрядної організації учасником надається інформація щодо субпідрядника фактично самостійно залученого та без погодження із Замовником. Таким чином, пропозиція учасника ПП Компанія Будпромсервіс-Плюс не відповідає вимогам п. 4.1. Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в цій частині.