-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з повірки, перевірки відповідності, атестації засобів вимірювальної техніки
Умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, відповідно до умов тендерної документації.
Завершена
515 642.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 156.42 UAH
мін. крок: 1% або 5 156.42 UAH
Період оскарження:
09.07.2020 16:54 - 23.07.2020 00:00
Скарга
Скасована
Скарга на рішення ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Номер:
80789887f9da48269f6a9b8432a237d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-09-007888-c.c4
Назва:
Скарга на рішення ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Скарга:
Скарга на рішення ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 08.10.2020 14:57
- 13 Довідка про субпідрядника.pdf 08.10.2020 14:57
- MKS-05-Terra-Rukovodstvo-po-e-kspluatatsii.pdf 08.10.2020 14:57
- Галузь_ ПП ЮГ 2020.pdf 08.10.2020 14:58
- Галузь_ ПП ЮГ 2019.pdf 08.10.2020 14:58
- Протокол асідання ТК.docx 08.10.2020 14:58
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
12.10.2020 00:01
Скарга
Виконана замовником
відміна рішень тендерного комітету
Номер:
8707c4582b5944ad9465f0b22e012556
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-09-007888-c.b3
Назва:
відміна рішень тендерного комітету
Скарга:
До Колегії з розгляду скарг
Антимонопольного комітету України
Скаржник: ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ"
Код ЄДРПОУ 38575071
65104, Одеська обл., місто Одеса, Київський район,
проспект Небесної сотні, будинок 105
Замовник, рішення якого оскаржуються: Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Код ЄДРПОУ01125815
68600, Україна , Одеська область обл., м. Ізмаїл, вул. Портова, 7
СКАРГА
на рішення ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ" в рамках закупівлі UA-2020-07-09-007888-c та визначення переможцем ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації"
Рішенням тендерного комітету ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» від 19.08.2020 року (Протокол розгляду тендерних пропозицій за закупівлею послуги з повірки, перевірки відповідності, атестації засобів вимірювальної техніки від 19.08.2020 року) тендерна пропозиція ТОВ «Лаб-Тест» в рамках закупівлі №UA-2020-07-09-007888-c була відхилена. Підставою такого відхилення Замовник визначив ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), а саме надані документи за формальними ознаками не відповідають вимогам тендерної документації (надані скановані оригінали документів, а не скановані копії зазначених документів).
Крім цього, Рішенням тендерного комітету ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» від 19.08.2020 року (Протокол розгляду тендерних пропозицій за закупівлею послуги з повірки, перевірки відповідності, атестації засобів вимірювальної техніки від 19.08.2020 року) ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації" визначено переможцем.
Вважаємо, що Рішення Замовника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», так в статті 31 Закону закріплені підстави для відхилення тендерної пропозиції. А саме:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
В своєї відповіді № 06-11/245-20 від 25.08.2020 на нашу Вимогу №ЛТ 20/08-20-1 від 20.08.2020р Замовник зазначив: «Щодо посилання на формальну помилку повідомляємо наступне.
Як передбачено ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація (далі -ТД) повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. При цьому тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 Закону). Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок міститься у п. 3.1. ТД. Так, до формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; - розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; - самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою (у разі її використання) Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення; - не засвідчення окремої сторінки документу, що складається з декількох сторінок згідно вимог цієї документації; - невірне (неповне) засвідчення копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: засвідчення копії документу лише підписом уповноваженої особи; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; - зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення. - встановлення учасником торгів іншої одиниці виміру (наприклад, комплект замість комплексу або штука замість одиниці), якщо це не змінює кількісних та/або якісних характеристик предмета закупівлі. - надання в складі тендерної пропозиції на етапі підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям на виконання вимог тендерної документації замість документів у довільній формі – документів, виданих відповідними державними органами. Перелік є вичерпним.
Надання оригіналів документів, а не копій зазначених документів в тендерній пропозиції з боку Учасника в переліку формальних помилок не має, тож тендерний комітет не міг віднести цю невідповідність тендерної пропозиції Учасника до формальних помилок».
Слід зауважити, що відповідно до положень статті 31 Закону підставою для відхилення тендерної пропозиції є невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, яка містить наступні положення: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимог щодо надання в складі тендерної пропозиції саме сканованих копій статутних документів, а не сканів з оригіналів статутних документів чинне законодавство України не містить!
Крім цього, згідно п. 8 наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 року до формальних помилок відноситься подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
На момент прийняття рішення Тендерним комітетом ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» від 19.08.2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Лаб-Тест» наказ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 року набрав чинності і при ухваленні оскаржуваного рішення Тендерний комітет зобов’язаний був керуватися даним Наказом.
Таким чином, враховуючи вищезазначене Рішення тендерного комітету ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» від 19.08.2020 року (Протокол розгляду тендерних пропозицій за закупівлею послуги з повірки, перевірки відповідності, атестації засобів вимірювальної техніки від 19.08.2020 року), яким тендерна пропозиція ТОВ «Лаб-Тест» в рамках закупівлі №UA-2020-07-09-007888-c була відхилена є незаконним та таким, що суперечить вимогам діючого законодавства.
З урахуванням того, що цінова пропозиція ТОВ «Лаб-Тест» була найбільш вигіднішою ніж цінова пропозиція ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації", відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Лаб-Тест» було незаконним та необґрунтованим, керуючись статтями 18, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати Замовника повністю скасувати свої рішення, яким тендерна пропозиція ТОВ «Лаб-Тест» в рамках закупівлі №UA-2020-07-09-007888-c була відхилена (Протокол розгляду тендерних пропозицій за закупівлею послуги з повірки, перевірки відповідності, атестації засобів вимірювальної техніки від 19.08.2020 року) та визначений переможцем торгів ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації".
2. Зобов’язати Замовника прийняти рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Лаб-Тест»
Додатки:
1. Протокол розгляду тендерних пропозицій за закупівлею послуги з повірки, перевірки відповідності, атестації засобів вимірювальної техніки від 19.08.2020 року щодо відхилення пропозиції ТОВ «Лаб-Тест»
2. Протокол розгляду тендерних пропозицій за закупівлею послуги з повірки, перевірки відповідності, атестації засобів вимірювальної техніки від 19.08.2020 року щодо визначення переможцем ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації"
3. Вимога №ЛТ 20/08-20-1 від 20.08.2020р
4. Відповідь на Вимогу № 06-11/245-20 від 25.08.2020
Директор О.А. Чуприна
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 27.08.2020 17:52
- Протокол 2.pdf 27.08.2020 17:52
- Відповідь.pdf 27.08.2020 17:52
- Протокол 1.pdf 27.08.2020 17:52
- Скарга.pdf 27.08.2020 17:52
- Платіжне доручення.pdf 27.08.2020 18:10
- рішення від 31.08.2020 № 16368 + лист Замовнику.pdf 31.08.2020 22:02
- рішення від 31.08.2020 № 16368 + лист Замовнику.pdf 31.08.2020 22:03
- Інформація про перенесення розгляду скарги №14182.pdf 11.09.2020 11:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2020 №17949 .pdf 24.09.2020 19:58
- рішення від 23.09.2020 №17949 .pdf 28.09.2020 22:22
- Антимон.відповідь скарга ЛАБ-ТЕСТ.docx 03.09.2020 14:23
- Антимон.відповідь скарга ЛАБ-ТЕСТ.pdf 03.09.2020 14:23
- Протокол_розгдяду рішення АМКУ.docx 01.10.2020 11:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.08.2020 18:33
Дата розгляду скарги:
09.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.08.2020 22:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.09.2020 22:22
Дата виконання рішення Замовником:
01.10.2020 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відмінено рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» та рішення про визначення ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації» переможцем процедури Закупівлі.
Вимога
Є відповідь
необхідність обгрунтування відхилення тендерної пропозиції
Номер:
00c4d2b5237641bd887df4ed7db0c38e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-09-007888-c.c2
Назва:
необхідність обгрунтування відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій за закупівлею послуги з повірки, перевірки відповідності, атестації засобів вимірювальної техніки (Протокол рішення) від 19.08.2020р (завантажено у систему PROZORRO 19.08.2020 о 15:20:29) було відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» за унікальним номером оголошення проведення конкурентної процедури закупівлі №UA-2020-07-09-007888-c.
Підставою такого відхилення Замовник визначив ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме надані документи за формальними ознаками не відповідають вимогам тендерної документації (надані скановані оригінали документів, а не скановані копії зазначених документів).
Вважаємо, що Протокол рішення не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п.9 ст.26, оскільки ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить положень, які викладені у Протоколі рішення; також подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа відноситься до формальних помилок, згідно наказу МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №710 від 15.04.2020.
ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» вимагає надати обгрунтування результатів розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- пояснення на вимогу.pdf 25.08.2020 16:42
Дата подачі:
20.08.2020 15:15
Вирішення:
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі - ДП «ІЗМ МТП») уважно розглянуло Вашу вимогу та керуючись п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляє таке:
Щодо посилання на формальну помилку повідомляємо наступне.
Як передбачено ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація (далі -ТД) повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
При цьому тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 Закону).
Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки.
Перелік формальних помилок міститься у п. 3.1. ТД.
Так, до формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;
- самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою (у разі її використання) Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення;
- не засвідчення окремої сторінки документу, що складається з декількох сторінок згідно вимог цієї документації;
- невірне (неповне) засвідчення копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: засвідчення копії документу лише підписом уповноваженої особи;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
- встановлення учасником торгів іншої одиниці виміру (наприклад, комплект замість комплексу або штука замість одиниці), якщо це не змінює кількісних та/або якісних характеристик предмета закупівлі.
- надання в складі тендерної пропозиції на етапі підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям на виконання вимог тендерної документації замість документів у довільній формі – документів, виданих відповідними державними органами.
Перелік є вичерпним.
Надання оригіналів документів, а не копій зазначених документів в тендерній пропозиції з боку Учасника в переліку формальних помилок не має, тож тендерний комітет не міг віднести цю невідповідність тендерної пропозиції Учасника до формальних помилок.
Щодо посилання на п.9 ст.26 Закону повідомляємо наступне.
В період кваліфікації відповідно до ч.16 ст.29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Надані Вами документи з порушенням інструкції з підготовки тендерної пропозиції не відносяться ані до кваліфікаційних вимог, ані до документів підтверджуючих право підпису, тож підстав для застосування ч.16 ст.29 Закону не було.
Щодо посилання на наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 повідомляємо наступне.
Наказ набрав чинності 14.08.2020, тобто після оприлюднення ТД.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
рішення не ураховує вимоги Закону
Номер:
d57447326dc140d7bb8ec213d526701f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-09-007888-c.c1
Назва:
рішення не ураховує вимоги Закону
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій за закупівлею послуги з повірки, перевірки відповідності, атестації засобів вимірювальної техніки (Протокол рішення) від 19.08.2020р (завантажено у систему PROZORRO 19.08.2020 о 15:20:29) було відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» за унікальним номером оголошення проведення конкурентної процедури закупівлі №UA-2020-07-09-007888-c.
Підставою такого відхилення Замовник визначив ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме надані документи за формальними ознаками не відповідають вимогам тендерної документації (надані скановані оригінали документів, а не скановані копії зазначених документів).
Вважаємо, що Протокол рішення не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п.9 ст.26, оскільки Замовник не надав можливість Учаснику процедури закупівлі виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» вимагає надати можливість виправлення документів згідно с Законом України «Про публічні закупівлі» та забезпечити можливість завантаження Учасником у систему PROZORRO виправлених документів задля запобіганню процедури оскарження зазначеною закупівлі в органі оскарження у галузі публічних закупівель - Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИТЯГ-ПДВ.pdf 20.08.2020 14:14
- СВІДОЦТВО Єдиний податок.pdf 20.08.2020 14:14
- СТАТУТ.pdf 20.08.2020 14:14
Опис причини скасування:
доповнення
Дата скасування:
20.08.2020 15:04