Розробка та погодження документації для отримання дозволу на спеціальне водокористування
за кодом ДК 021:2015: 90710000-7 «Екологічний менеджмент» (Розробка та погодження документації для отримання дозволу на спеціальне водокористування). Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. При цьому, проєктна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, статутні та розпорядчі документів Учасника, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Справжність перекладу завіряється нотаріально у відповідності до чинного законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 10.08.2020 23:59. Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Автор:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ", Світлана Сєдініна +380990832350 eco.svit@ukr.net
mistaken
Вимога
Є відповідь
Про скасування протоколу торгів
Номер:906000751c6a48cb831b03e943030711
Пов'язана прекваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ"
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-09-007593-c.a4
Назва:Про скасування протоколу торгів
Вимога:
Формальна отписка на вимогу Вимогу подавало ТОВ "СП "ЕКО СВІТ", а в тексті відповіді пишуть учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЧОРНОГО МОРЯ».
Вирішення:Доброго дня.
Шановний Учаснику, протоколом тендерного комітету від 20.08.2020 № 342 була затверджена відповідь на вимогу UA-2020-07-09-007593-c.a3, яка шляхом заповнення окремих полів через електронну систему закупівель Замовником була оприлюднена на майданчику. Зміст наданої відповіді є помилковим у зв’язку з технічною помилкою.
На вимогу від 21.08.20 № UA-2020-07-09-007593-c.a4 повідомляємо наступне.
Під час розгляду тендерним комітетом та відповідальним підрозділом за проведення публічних закупівель тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКО СВІТ», код за ЄДРПОУ 41601635, встановлено підстави, передбачені частиною 16 статті 29 Закону для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
Відповідно частини 9 статті 26 Закону Учасником процедури закупівлі виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Але згідно пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації виправлений файл «4.2 наказ на призначення дирекора 001.pdf» Учасника не містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) або електронний підпис (ЕЦП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 Розділу ІІІ цієї документації.
Таким чином, на підставі п.1) частини 1 ст.31 України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКО СВІТ», код за ЄДРПОУ 41601635, у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Наголошуємо, згідно ч.16 ст.29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, інші невідповідності Замовником не описувались в повідомленні з вимогою про усунення порушення згідно вимог Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовником було правомірно відхилена тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКО СВІТ» та зазначаємо, що Тендерний комітет Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, і під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію
Номер:84bc94f8a24342d4ab784f83f619e578
Пов'язана прекваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ"
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-09-007593-c.a3
Назва:Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію
Вирішення:Доброго дня.
На вимогу UA-2020-07-07-003097-b.a1 повідомляємо наступне.
Вимогами пунктів 1, 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації передбачено надання діючого Свідоцтва про визнання Регістром судноплавства України (у додатку до Свідоцтва мають бути вказані такі роботи: інженерне обстеження та оцінка технічного стану гідротехнічних споруд) Учасника та/або іншого суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника для надання послуг за предметом закупівлі.
У разі закінчення дії дозвільних документів (свідоцтв, сертифікатів, дозволів тощо) у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі, Учасник у складі пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі на фірмовому бланку Учасника за підписом уповноваженої особи щодо їх отримання до моменту укладання договору або продовження терміну дії на весь строк дії договору за предметом закупівлі.
Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЧОРНОГО МОРЯ», встановлено, що Свідоцтво про визнання № 9-4-20-20, видане 30.03.2020, дійсне до 29.03.2021.
Оскільки, строк дії договору, який буде укладено за результатами процедури закупівлі, до 31.12.2021, Замовник не може врахувати надане свідоцтво про визнання як документальне підтвердження наявності дозвільних документів, так як Учасник у складі пропозиції не надав гарантійний лист щодо продовження терміну його дії на весь строк дії договору за предметом закупівлі.
Таким чином, на підставі п.1) частини 1 ст.31 України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЧОРНОГО МОРЯ», код за ЄДРПОУ 38478919, у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Підтверджуємо, що у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЧОРНОГО МОРЯ» надано Гарантійний лист продовження, відповідно до якого ТОВ "БОБС" надано гарантії, що «якщо строк дії документів, які подаються нами, як Учасником на підтвердження кваліфікаційних критеріїв згідно додатку 1 до Тендерної документації, закінчується у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі, гарантуємо їх отримання до моменту укладання договору та/або продовження терміну дії на весь строк дії договору за предметом закупівлі» (файл «Гарант лист продовження.pdf»), але зазначений Гарантійний лист не стосується гарантії подовження дії дозвільних документів (свідоцтв, сертифікатів, дозволів тощо).
Наголошуємо, що надання Свідоцтва про визнання Регістром судноплавства України передбачено вимогами пунктів 1, 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації, тому ненадання Гарантійного листа, яким учасник гарантує подовження дії дозвільних документів (свідоцтв, сертифікатів, дозволів тощо), не підпадає під невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям згідно частини 16 статті 29 Закону, тому Замовник не включив зазначену невідповідність у повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
Враховуючи вищевикладене, Замовником було правомірно відхилена тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЧОРНОГО МОРЯ» та зазначаємо, що Тендерний комітет Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, і під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.