Оцінка впливу на довкілля від впровадження планованої діяльності ДП МА «Бориспіль» за результатами модернізації об’єктів інфраструктури
Інші умови Оголошення:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Оцінка впливу на довкілля від впровадження планової діяльності ДП МА «Бориспіль» за результатами модернізації об’єктів інфраструктури, код ДК 021:2015 – 90710000-7 – Екологічний менеджмент
Місце надання Послуг: Територія Виконавця та територія ДП МА «Бориспіль» (08300, Київська обл., Бориспільський район, село Гора, вулиця Бориспіль-7).
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Ціна – 100%.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається.
Умови оплати:
Варіант 1:
Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг за умови виконання вимог фінансування.
або
Варіант 2:
30% ціни Послуг (аванс) Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Договору за умови виконання вимог фінансування.
70% ціни Послуг Замовник сплачує після оформлення Акту наданих послуг за умови виконання вимог фінансування.
Умови фінсування: Фінансування здійснюється після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «БОРИСПІЛЬ» на рік, в якому передбачено витрачання коштів по даному об’єкту, в межах коштів, затверджених в фінансовому плані на відповідний рік.
Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
Додаток 1 – ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю, укладений за спрощеною закупівлею.
Завершена
870 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 350.00 UAH
Період оскарження:09.07.2020 16:29 - 15.07.2020 09:30
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін в тендерну документацію,
Номер:910fdbf2cba547218d5b83e982d622d6
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-09-002188-a.c2
Назва:Внесення змін в тендерну документацію,
Вимога:
Згідно пункту 6 технічного завдання: виконавець використовує власні засоби та інструменти,необхідні для надання послуг.
Тому для якісного виконання послуги згідно технічного завдання. Вимагаємо додати у кваліфікаціїні критерії для виконавців пункт:
Наявність власної лабараторії, яка має діюче свідотство про відповідність системи вимірюваннь.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:15.07.2020 16:42
Вирішення:У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Пунктом 6 Технічного завдання від 28 травня 2020 року №58-25-9 на виконання послуг: «Оцінка впливу на довкілля від впровадження планованої діяльності ДП МА «Бориспіль за результатами модернізації об’єктів інфраструктури» передбачається не зобов’язання, а право на використання власних засобів та інструментів, застосування яких компенсується Замовником в рамках договірної ціни (за необхідності враховується в ціновій пропозиції).
При цьому, Замовник у Вимогах до предмету закупівлі передбачає можливість залучення субвиконавців (в тому числі – на лабораторні обстеження/дослідження (у разі виникнення необхідності)).
Крім того, вимога, що пропонується до внесення, може містити дискримінаційний характер.
Вважаємо дану пропозицію учасника такою, що не потребує внесення змін до Вимог до предмету закупівлі.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:18.07.2020 19:17
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо закупівлі
Номер:754c5597af96438bba229bf8b9b878a0
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-09-002188-a.c1
Назва:Вимога щодо закупівлі
Вимога:
Відповідно до п. 3.3 Технічного завдання: «…отримання позитивного Висновку з оцінки впливу на довкілля від планованої діяльності (відповідно до ст. 9 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»).»;
П. 3.9 Технічного завдання: «Отримання від уповноваженого органу позитивного Висновку з оцінки впливу на довкілля»;
П. 4 Технічного завдання: «… Позитивний висновок з оцінки впливу на довкілля від провадження планованої діяльності, що видається уповноваженим органом.»;
П.7 Технічного завдання: «… позитивний Висновок з оцінки впливу на довкілля від провадження планованої діяльності;»;
П. 6.3.9 Проект договору про закупівлю: «Отримання від уповноваженого органу позитивного Висновку з оцінки впливу на довкілля.»;
П. 6.4 Проект договору про закупівлю: «… позитивний висновок з оцінки впливу на довкілля від провадження планованої діяльності, що видається уповноваженим органом.»;
РОЗДІЛ ІІ: ОСОБЛИВІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, Документи, які необхідно надати після надання Послуг, ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: «… позитивний Висновок з оцінки впливу на довкілля від провадження планованої діяльності.»;
Зазначаймо що згідно із Законом України Про оцінку впливу на довкілля від 23.05.2017 № 2059-VIII відповідно до ст. 9 п. 1 «Уповноважений територіальний орган, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 цього Закону, - уповноважений центральний орган видає висновок з оцінки впливу на довкілля, яким виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, зокрема величини та масштабів такого впливу (площа території та чисельність населення, які можуть зазнати впливу), характеру (у тому числі - транскордонного), інтенсивності і складності, ймовірності, очікуваного початку, тривалості, частоти і невідворотності впливу (включаючи прямий і будь-який опосередкований, побічний, кумулятивний, транскордонний, короткостроковий, середньостроковий та довгостроковий, постійний і тимчасовий, позитивний і негативний впливи), передбачених заходів, спрямованих на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення впливу на довкілля, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.» та п. 6 «Висновок з оцінки впливу на довкілля надається суб’єкту господарювання …».
Зазначаючи це ми наголошуємо що згідно законодавства України Виконавець не несе відповідальності за надання висновку, так як висновок надається суб’єкту господарювання уповноваженим органом о допустимості чи недопустимості проведення планованої діяльності
Ми вважаємо не обґрунтованими та такими що не ввідповідають законодавству України вимоги Тендерної документації які зазначені вище та просимо їх видалити.
Відповідно до п. 3.7 Технічного завдання: «…- Виконавець оплачує процедуру проведення громадських обговорень;).»;
Згідно Постанові. від 13 грудня 2017 р. № 1026 пп. 16, 17 «Суб’єкт господарювання вносить плату за проведення громадського обговорення на рахунок, визначений уповноваженим територіальним органом або уповноваженим центральним органом, до подання звіту з оцінки впливу на довкілля та оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.»
Просимо убрати вимогу про оплату процедури проведення громадських обговорень Виконавцем із Тендерної документації як таку що не відповідає чинному законодавству так як згідно постанові №1026 від 13 грудня 2017 р. за проведення громадського обговорення вносить плату суб’єкт господарювання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:14.07.2020 23:14
Вирішення:У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1) Вимоги Технічного завдання від 28 травня 2020 року №58-25-9 на виконання послуг: «Оцінка впливу на довкілля від впровадження планованої діяльності ДП МА «Бориспіль за результатами модернізації об’єктів інфраструктури» були сформовані для планованої діяльності (об’єкту інфраструктури) «Реконструкція льотної зони №2», що передбачає:
- заміну (реконструкцію) існуючих аеродромних покриттів злітно-посадкової смуги №2, частини старих перонів через їх незадовільний стан;
- модернізацію існуючого застарілого радіотехнічного, світлосигнального, метеорологічного обладнання;
- створення рівномірного розподілу авіаційних операцій на двох летовищах аеропорту (в тому числі – зменшення впливу на місто Бориспіль, північні та східні населені пункти);
- реконструкція здійснюється в межах території підприємства.
Крім того, проектна документація стадії «Техніко-економічне обґрунтування» об’єкту будівництва «Реконструкція льотної зони №2», в складі якої є розділ з «Оцінки впливу на навколишнє середовище», пройшла експертизу в ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» (в тому числі в частині санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, екології) та отримала експертний звіт (позитивний) від 15 червня 2020 року №00-1144-19/ПБ.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що аеропорт, формуючи Технічне Завдання від 28 травня 2020 року №58-25-9, мав обґрунтовану підставу на викладення вимог щодо отримання Позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля від впровадження планованої діяльності, що видається уповноваженим органом.
Вважаємо також, Висновок щодо недопустимості проведення планованої діяльності, а саме – недопустимості експлуатації міжнародного аеродрому Київ/Бориспіль, буде суперечити існуючій діяльності Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль».
З цього приводу, внесення змін до Вимог до предмету закупівлі є некоректним та безпідставним.
2) Вимоги пункту 3.7 (виконавець оплачує процедуру проведення громадських обговорень) Технічного завдання від 28 травня 2020 року №58-25-9 були включені Замовником для більш оперативного виконання послуги.
Замовник, як суб’єкт господарювання, передбачає делегувати Виконавцю права щодо здійснення оплати даної процедури (що не суперечить чинному законодавству), а Виконавець, в свою чергу, повинен врахувати дані витрати в своїй пропозиції та, відповідно, в договірній ціні.
Тому вважаємо, дану пропозицію учасника процедури безпідставною та такою, що не потребує внесення змін до Вимог до предмету закупівлі.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:18.07.2020 16:52