• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання

Завершена

180 445.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 902.23 UAH
Період оскарження: 09.07.2020 15:51 - 14.07.2020 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Звернення про зняття дискваліфікації

Номер: 6de78c1357dd4032b55225bbdb5820fd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-09-004079-b.c2
Назва: Звернення про зняття дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовник. Нашу пропозиція в закупівлі UA-2020-07-09-004079-b (ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) була дискваліфікована по 3-м пунктам, що стосується документів, а не технічних характеристик предмету закупівлі. Вимоги кваліфікації, технічні (якісні вимоги до товару) Замовник виставляє для того, щоб від Постачальника отримати вчасно якісний товар, та оперативні послуги по гарантійному обслуговуванню. Довідки про наявність товару на складі з датою, чи без дати, не дає гарантії поставки товару, що ми бачили на прикладі даної закупівлі (учасник відмовився підписати договір у зв’язку зміною курсу іноземної валюти). Так як Ви замовляєте 14 системних блоків визначеної конфігурації, то ми впевнені, що ні один із учасників (Посередників чи Виробників) не тримає на складі даний товар. Тому довідка, про наявність товару на складі по суті є фіктивною. У Вашому договорі прописано поставка товару на протязі 5-ти робочих днів після підписання договору, і це є важливим аргументом, який несе за собою відповідальність та штрафні санкції, на відміну від довідок, що Ви вимагаєте від учасників. Ми підкріпили на площадці оновлену цінову пропозицію, що свідчить про намір укласти договір. Згідно постанови Кабінету Міністрів гарантія на комп’ютерну техніку та комплектуючі не може бути меншої 12 місяців. Виробник може давати і більшу гарантію – 24, або 36 місяців. Ми надаємо гарантію від виробників. СФ «Ортекс »здійснює гарантійне обслуговування виготовлених системних блоків в м. Київ через свій власний сервісний центр, на що ми надали довідку, в який надали адресу та телефон. Монітори, БФП, принтери обслуговуються авторизованих сервісних центрах м. Києва при наявності заповнених оригінальних гарантійних талонів та копій видаткових накладних. Згідно Ваших вимог для кваліфікації Ви можете запросити додаткові дані та документи. Просимо зняти дискваліфікацію і перейти до діалогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу номер UA-2020-07-09-004079-b.c2 від 01.08.2020
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.08.2020 13:25
Дата виконання рішення Замовником: 03.08.2020 13:21
Підтвердження вирішення: Доброго дня, на вимогу номер UA-2020-07-09-004079-b.c2 від 01.08.2020 інформуємо наступне: У ч.2, ч.3 ст 22. Закону України « Про публічні закупівлі», визначено перелік складових, які має містити тендерна документація, тендерна документація може також містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно вимог додатку 2 «Вимоги для кваліфікації» оголошення про проведення спрощеної закупівлі необхідно було надати – «гарантійний лист про наявність товару на складі та поставку в повному обсязі». На момент подання пропозицій учасниками, та проведення електронного аукціону, в порядку передбаченому ст. 14 Закону України « Про публічні закупівлі», СФ «Ортекс» надала гарантійний лист, в якому не зазначено дату. Обов’язковість проставлення дати на документах передбачена ДСТУ 4163-2003 “Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003). «Довідку про наявність товару на складі» , про яку йде мова у Вимозі UA-2020-07-09-004079-b.c2, Замовник за даною закупівлею надати не вимагав. Згідно вимог додатку 2 «Вимоги для кваліфікації» оголошення про проведення спрощеної закупівлі необхідно було надати – «інформацію про наявність сервісних центрів гарантійного обслуговування (представництва) на території міста Києва із зазначенням адрес; (у разі якщо Учасник не відповідає зазначеній вимозі Замовник залишає за собою право відхилити його пропозицію). У разі відсутності власного сервісного центру – надати документ, пітверджуючий співпрацю з ліцензованими сервісними центрами». В наданій СФ «Ортекс» довідці без дати та номера, відсутня інформація про свій власний сервісний центр, та документ, підтверджуючий співпрацю з ФОП Голуб Тетяна Сергіївна, а також відсутня інформація про наявність ліцензії на провадження такої діяльності у ФОП Тетяна Сергіївна. Згідно вимог Додатку 1 «Технічні (якісні) вимоги до товару» оголошення про проведення спрощеної закупівлі, СФ «Ортекс» в складі тендерної пропозиції не надано документи, які містять інформацію про гарантійний термін експлуатації товару строком не менше 12 місяців. Відповідно до з п. 9. Додатку 1 до Оголошення, остаточне рішення щодо придбання запропонованого еквівалента залишається за Замовником, але перевага буде надаватися чіткій відповідності товару, який закуповується. Керуючись п 2 ч.1. ст 31 Закону України « Про публічні закупівлі» - враховуючи, те, що тендерна пропозиція учасника СФ «Ортекс» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, на підставі п.1 ч.13 ст 14. Закону України « Про публічні закупівлі» - вимогу учасника СФ «Ортекс» - відхилено.
Вимога
Залишено без розгляду

незаконне рішення

Номер: 14e1016b52ca413bbecf5722437d4be0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-09-004079-b.b1
Назва: незаконне рішення
Вимога:
ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» в особі директора Мухіна Дмитра Володимировича ознайомився з протоколом щодо нашої дискваліфікації та повідомляємо наступне: - Формулювання «цінова пропозиція не відповідає характеристикам предмету закупівлі» не є зрозумілим ні нам, ні іншим Учасникам, ні центральним органам виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів та контролюють доцільність та законність їх використання. Наша цінова пропозиція подана згідно із формою Замовника на те обладнання, що Замовником вимагалось. - Друга причина відхилення (із-зі відсутності дати документу на гарантійному листі про наявність товару на складі та поставку в повному обсязі) не є законною, тому що в тендерній документації немає вимоги щодо датування документів. Тому вважаємо ваше рішення щодо нашої дискваліфікації необґрунтованим та пропонуємо його переглянути з метою виконання принципів здійснення державних закупівель згідно Закону України № 922 «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу від 21.07.2020.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.07.2020 14:28
Дата виконання рішення Замовником: 22.07.2020 14:27
Підтвердження вирішення: Доброго дня. На Вашу вимогу від 21.07.2020 інформуємо наступне. У ч.2, ч.3 ст 22. Закону України « Про публічні закупівлі», визначено перелік складових, які має містити тендерна документація, тендерна документація може також містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно умов закупівлі вимагалося надати гарантійний лист про наявність товару на складі та поставку в повному обсязі Наданий ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ» гарантійний лист не містить дату та номер документа. Гарантійний лист про перебування на складі продукції обов’язково має містити дату інакше втрачається зміст документа. На листах дата проставляється відповідно до ДСТУ 4163-2003 “Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003). 2. В тендерній документації прописана чітка вимога про подання цінової пропозиції у відповідності до характеристик предмету закупівлі. Предметом закупівлі є комп’ютерне обладнання: 1. Системний блок. 2. Монітор. 3. Клавіатура. 4. Маніпулятор типу «миша». 5. БФП. 6. Принтер. ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" подано цінову пропозицію на : 1. Системний блок. 2. Монітор. 3. Комплект. 4. БФП. 5. Принтер. Отже, цінова пропозиція ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" не відповідає характеристикам предмета закупівлі. Згідно з п. 9. Додатку 1 до Оголошення, остаточне рішення щодо придбання запропонованого еквівалента залишається за Замовником, але перевага буде надаватися чіткій відповідності товару, який закуповується. Згідно п 2 ч.1. ст 31 Закону України « Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; На підставі п.1 ч.13 ст 14. Закону України « Про публічні закупівлі» - вимогу учасника ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" - відхилено.