• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів

Завершена

2 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 400.00 UAH
Період оскарження: 09.07.2020 14:39 - 20.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення та дії Замовника

Номер: 2d1e062db5884f3fa119f461159f2ec7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-09-003280-b.a2
Назва: Скарга на рішення та дії Замовника
Скарга:
Оскаржується рішення тендерного комітету Комунального підприємства «Міська служба єдиного замовника» Курахівської міської ради протокол № 15-ТД від 03 серпня 2020 року про віхилення тендерної пропозиції ТОВ "Алеана"
Дата розгляду скарги: 25.08.2020 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.08.2020 22:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.09.2020 22:56
Дата виконання рішення Замовником: 15.09.2020 09:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення постійно діючої колегії АМКУ № 16926 від 08.09.2020 р. скасувати рішення про відхилення Пропозиції ТОВ "АЛЕАНА" (ЄДРПОУ-33428046) згідно процедури закупівлі: Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів (ДК 021:2015. 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), номер закупівлі UA-2020-07-09-003280-b.
Автор: ТОВ "АЛЕАНА", Владислав Брайченко +380503314024 vbraychenko@aleana.ua http://aleana.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо порушення Замовником процедури закупівлі та прийняття незаконного рішення про дискваліфікацію

Номер: 2257b914babf49a5855d7bf789eff4f7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-09-003280-b.a1
Назва: Вимога щодо порушення Замовником процедури закупівлі та прийняття незаконного рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Звертаємося до тендерного комітету замовника за предметом закупівлі ДК 021:2015. 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів) Комунального підприємства «Міська служба єдиного замовника» Курахівської міської ради» (надалі – Замовник) з приводу відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕАНА» (надалі – Учасник). В результаті електронного редукціону, який відбувся 27 липня 2020 року о 14:01 годині, ТОВ «АЛЕАНА» було подано тендерну пропозицію з найменшою ціновою пропозицією 1 720 950,00 грн. Розглянувши пропозицію Учасника, Замовник розмістив на сайті Уповноваженого органу Протокол засідання тендерного комітету № 15-ТД від 03 серпня 2020 року (надалі – Протокол), в якому відхилив тендерну пропозицію Учасника з підстав, що нібито Учасником подано недостовірну інформацію щодо предмета закупівлі, а саме що за інформацією з сайта- https://shop.aleana.ua/ Учасник використовує вторинну сировину для виробництва контейнерів для ТПВ 240 л, в той час коли Замовник вимагав у тендерній документації, щоб предмет закупівлі був виготовлений з первинної сировини Ми не погоджуємося з рішенням прийнятим Замовником та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з огляду на наступне. Додатком 4 до Тендерної документації установлені вимоги до предмета закупівлі (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів) зокрема, що «матеріал корпусу, основної кришки та додаткової кришки пропонованого Товару виготовлений з первинного поліетилену високої щільності (HD-PE), стійкий до ультрафіолетового проміння, до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин» Відповідно до пункті 6 Розділу 3 Тендерної документації «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) у тому числі відповідній технічній специфікації згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку № 4 до цієї тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.» Учасником у тендерній пропозиції був запропонований Замовнику Контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів 240 літрів з асортименту Виробника/ Учасника під назвою «Бак сміттєвий «Профі Плюс»(Контейнер для твердих побутових відходів «Профі Плюс), що виготовляється саме з первинної сировини. До пропозиції був поданий Лист-гарантія № 1128 від 21 липня 2020 р., де ми підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку № 4 тендерної документації. Також Учасником була подана Технічна специфікація №1129 від 21 липня 2020 р. в якій ми повідомляємо, що запропоновані нами Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів відповідають необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установлених Замовником у тендерній документації, зокрема, що матеріал корпусу, основної кришки та додаткової кришки пропонованого Товару виготовлений з первинного поліетилену високої щільності (HD-PE), стійкий до ультрафіолетового проміння, до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин. Зазначене також підтверджується Паспортом якості на Бак сміттєвий «Профі Плюс», доданого до тендерної пропозиції та підписаного нами, як Виробником. Таким чином Учасник підтвердив, що пропозиція учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та при укладенні договору з Замовником Учасник здійснить поставку предмета закупівлі у повній відповідності до тендерної документації. В той час, інформація, на яку послався Замовник у Протоколі як на доказ подання недостовірної інформації, відображена на офіційному сайті Учасника - https://shop.aleana.ua/, про те що компанія – виробник ТОВ «АЛЕАНА» використовує вторсировину для виробництва контейнерів для ТПВ 240 л не є імперативом, а має інформативний характер для споживачів, які бажають замовити Контейнер саме в даному Інтернет - магазині. Крім того вказана інформація стосується Контейнерів для ТВП 240 л., а не Баків сміттєвих «Профі Плюс»(Контейнерів для твердих побутових відходів «Профі Плюс) 240 л., які і були запропоновані в закупівлі UA-2020-07-09-003280-b. Крім цього, як зазначено на цьому ж сайті в розділі «Про нас» за посиланням (https://shop.aleana.ua/about_us?_route_=about_us) окремий напрямок діяльності ТОВ «АЛЕАНА» - це випуск продуктів під замовлення. Тобто, ми як Виробник, пропонуємо нашим покупцям вибір матеріалу з якого буде виготовлятися товар і відповідно ми можемо виготовляти контейнери, як з первинної сировини, так і з вторинної. Матеріал виготовлення продукції залежить від бажання Замовника. Відповідно принципів підприємницької діяльності, зазначених в статті 44 Господарського кодексу України, підприємництво здійснюється на основі самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону. Тому, під час участі у публічних закупівлях, якщо умовами тендерної документації вимагається виготовляти предмет закупівлі з первинної сировини, ми пропонуємо контейнери з асортименту Виробника/Учасника під назвою «Бак сміттєвий «Профі Плюс» (Контейнер для твердих побутових відходів «Профі Плюс»), які виготовляються саме з первинного поліетилену (HDPE), зокрема у поставці Вижницькій міській раді Чернівецької області згідно договору №1096 від 20.11.2018 р., що підтверджується документами у тендерній пропозиції Учасника: скановані копії договору №1096 від 20.11.2018 р., видаткової накладної №А0000010918 від 07.12.2018р., та оригіналу позитивного відгуку до цього Договору. Отже, посилання Замовника на частину 2 статті 31 Закону, щодо того, що пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є необґрунтованим та не аргументованим. Щодо посилання на умови Додатку №2 тендерної документації, що «Замовник залишає за собою право перевірки достовірності інформації, наданої учасником електронної закупівлі, щодо відповідності кваліфікаційним критеріям використовуючи дані та інформацію відкритих реєстрів і майданчика Прозорро (надалі-джерела) тощо. У разі встановлення невідповідності наданої Учасником інформації у складі тендерної пропозиції від даних та інформації, які містять вищезазначені джерела, замовник має право визнати зазначену інформацію такою, що не відповідає дійсності та відхилити пропозицію учасника. Відповідно до частин 1 та 2 статті 16 Закону, «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.» Таким чином. Законодавець встановив вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, а у даній Закупівлі Замовником в Додатку №2 до тендерної документації було встановлено два кваліфікаційних критерії: щодо досвіду виконання аналогічних договорів та щодо підтвердження фінансової спроможності. Виходячи з цього вимоги щодо технічних та якісних характеристик (що включає в себе вимоги про матеріал корпусу, основної кришки та додаткової кришки) зазначені в Додатку №4 до тендерної документації не відносяться до кваліфікаційних критеріїв. Тобто примітка в Додатку №2 щодо перевірки достовірності не повинна застосовуватися до технічних та якісних характеристик (що включає в себе вимоги про матеріал корпусу, основної кришки та додаткової кришки) Спираючись на вищевикладене, ми вважаємо, що Замовник порушив один із принципів здійснення закупівель встановлених частиною 1 статті 5 Закону, а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі – Замовник неправильно інтерпретував отриману інформацію з сайту Інтернет – магазину Учасника, а також не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «АЛЕАНА», адже дана пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «АЛЕАНА» та порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 1 статті 44 Закону, за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України. Члени тендерного комітету та / або уповноважені особи можуть бути притягнуті до адміністративної відповідальності згідно статті 161-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25 500 - 51 000 гривень). З метою уникнення порушення Замовником законодавства України, принципу здійснення публічних закупівель, а саме: об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі просимо врахувати вищезазначене. Адже, Замовник при розгляді тендерної пропозиції повинен виходити з Закону, тендерної документації та пропозиції Учасника. У випадку, незадоволення нашої вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції. Отже, на підставі вищенаведеного, Вимагаємо: 1. Прийняти Вимогу до розгляду. 2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЕАНА», яке зазначено в Протоколі засідання тендерного комітету № 15-ТД від 03 серпня 2020 року. 3. Визнати переможцем процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі ДК 021:2015. 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів) – учасника торгів ТОВ «АЛЕАНА» та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Виходячи з вищевикладеної інформації у вкладеному документі, враховуючи не відповідність пропозиції Замовник умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, наявність обґрунтованого сумніву в достовірності інформації, маніпуляційні дії Учасника направленні на введення в оману Замовника та орган оскарження, вважаємо обґрунтованим та аргументованим відхилення пропозиції Учасника закупівлі UA-2020-07-09-003280-b – ТОВ «АЛЕАНА».
Статус вимоги: Не задоволено