• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція лінії освітлення с.Шевченко

Завершена

227 590.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 338.00 UAH
Період оскарження: 09.07.2020 13:14 - 17.07.2020 10:45
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 0eea4c76153e42a7adbec2408a72cbb4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-09-004143-c.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Дякую за вимогу №103 від 31.07.2020
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо не правомірного рішення Уповноваженої особи Замовника про діскваліфікацію ТОВ "Міськсвітло"

Номер: 7bfb8278984d4fecbaae20d51bf9085c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-09-004143-c.c1
Назва: Щодо не правомірного рішення Уповноваженої особи Замовника про діскваліфікацію ТОВ "Міськсвітло"
Вимога:
ТОВ «Міськсвітло» категорично не згодне з відхиленням його пропозиції згідно рішення Уповноваженої особи з питань публічних закупівель Андріївської сільської ради Великоновосілківського району Донецької області Л.П.Нікітенко (Протокол № 10 від 27.07.2020р), по предмету закупівлі: ««Реконструкція лінії освітлення с.Шевченко по вул.Макарова, вул.Молодіжна, вул.Зелена Великоновосілківського району, Донецької області» ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція», (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-09-004143-c), і вважає рішення Замовника таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) Підстава, зазначена у п.1 Протоколу вказана неправомірно, так як Замовником не вимагалось наявності документів, що підтверджують досвіт праці. Учасник інформаційно додав до своєї пропозиції копії Договорів та актів виконаних робіт. Наявність підписаних з обох Сторін актів якраз і свідчить про закінчення робіт та прийняття таких робіт Замовником у відповідній якості. 2) Підстава, зазначена у п.2 Протоколу вказана неправомірно, так як Замовником не вимагалось надання сертифікатів відповідності до технічних характеристик (Додаток № 1 Оголошення). 3) Підстава, зазначена у п.3 Протоколу вказана неправомірно, так як згідно відомостей учасника (Довідки про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) Учасник не має зазначеного Уповноваженою особою автомобільного гідропідйомника у власності чи орендованого. Натомість ТОВ «Міськсвітло» має власний вантажний автопідйомник АП-17А який у 2018році пройшов перевірку технічного стану (Протокол № 00675-01855-18 від 23.11.2018р). Також ТОВ «Міськсвітло» зазначає, що згідно із Законом "Про дорожній рух", обов'язковому технічному контролю підлягають: - легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів із метою отримання прибутку; - вантажні автомобілі та причепи до них; - автобуси та спеціалізовані транспортні засоби, що перевозять небезпечні вантажі; - таксі. ТОВ «Міськсвітло» має Дозвіл експлуатувати машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки від 20.09.2017р який надається строком на п’ять років. При отриманні Дозволу всі транспортні засоби проходять технічну перевірку та експертизу на визначення дотримання ними вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Яким самим нормам безпеки потрібно відповідати автомобільному гідропідйомнику, якого у Учасника немає в наявності – невідомо. Для іншої техніки в Оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель також такі вимоги відсутні. Також зазначаємо, що Замовник не має юридичного права перевіряти чи визначати відповідність транспортного засобу нормам безпеки так як не належить до структур МВС чи до служб Держпраці України. Враховуючи на вищевказане і на те, що одним з учасників закупівлі є ФОП Хараман О.Д., який мешкає з Андріївською сільською радою в спільній територіальній громаді (в смт.Велика Новосілка) і пропозиція якого не є найнижчою, є підстави вважати що рішення Замовника має ознаки упередженості та корупційних домовленостей з таким учасником закупівлі. Керуючись даними аргументами, рекомендуємо замовнику ознайомитися з законодавством, що регламентує проведення публічних закупівель, ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції», вимагаємо, провести повторний аналіз нашої тендерної пропозицій та прийняти рішення, дотримуючись вимог законодавства України а не власними уподобаннями. При ігноруванні нашої вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наше право та законні інтереси залишаємо за собою право звернутися в Антимонопольний комітет України зі скаргою щодо відповідності нашої дискваліфікації вимогам Закону України "Про здійснення державних закупівель", до Держаудитслужби з питань публічних закупівель, а також до Обласної прокуратури Донецької області для врегулювання питань, щодо порушень законодавства, які нами були вказані але не будуть виправлені в цій процедурі спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу №35 від 27.07.2020 року
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні