• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України

Торги не відбулися

22 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110 000.00 UAH
Період оскарження: 08.07.2020 17:24 - 06.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо відміни процедури закупівлі

Номер: 583b5f545ce542b7b344bee4b52bbcc3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-008078-c.b2
Назва: Щодо відміни процедури закупівлі
Скарга:
Органу оскарження: Антимонопольний комітет України вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03056, МСП-03680, Україна Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» проспект Валерія Лобановського, 56/21, офіс 8.4 м. Київ, 03037, Україна Замовник: Державна казначейська служба України вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601 Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель: UA-2020-07-08-008078-c Вих. № 271-2020 від 29.10.2020 року СКАРГА на рішення замовника Державної казначейської служби України щодо відміни процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР», далі за текстом – «Учасник», 10.08.2020 року подало тендерну пропозицію для участі у процедурі відкритих торгів, яку було оголошено Державною казначейською службою України, далі за текстом – «Замовник», щодо закупівлі «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-08-008078-c). Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 26.08.2020 року на закупівлю «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)», пропозицію ТОВ «АЛТАЮР» відхилено та не допущено до аукціону, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 31.08.2020 ТОВ «АЛТАЮР» подано скаргу до АМКУ (номер скарги: UA-2020-07-08-008078-c.a1) на зазначені дії Замовника. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято до розгляду скаргу та за результатами її розгляду прийнято рішення від 23.09.2020 № 17905, відповідно до якого постановлено зобов’язати Державну казначейську службу України скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР». 22.10.2020 року Тендерним комітетом Державної казначейської служби України прийнято рішення (Протокол №34 від 22.10.2020 року): - скасувати рішення Комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» для участі у закупівлі «30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)» (ID закупівлі UA-2020-07-08-008078-c), прийняте на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону та зафіксоване протоколом Комітету від 26.08.2020 № 20; - повернути ТОВ «АЛТАЮР» на прекваліфікацію та допустити його до участі в аукціоні щодо закупівлі «30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)». Проте, 22.10.2020 року Замовник своїм рішенням Протокол засідання тендерного комітету № 34 від 22.10.2020 року відмінив закупівлю відповідно до положень пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – «Закон», у зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Але Замовником не надано ні обґрунтування, ні чіткого опису виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. При цьому, рішення про відміну закупівлі базується лише на припущеннях Замовника, що є можливі ризики не забезпечення потреб Казначейства за результатами проведення закупівлі, що може мати місце через постачання потенційним переможцем процедури закупівлі аналогічного обладнання, фактично не сумісного з наявним у Казначействі обладнанням та/або якість якого може не відповідати технічним вимогам, визначеним у тендерній документації до закупівлі, при цьому внесення змін до тендерної документації для усунення даного ризику не є можливим на даному етапі проведення процедури закупівлі. Маємо зауважити, що Додатком 2 до ТД передбачено, що якщо технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим, після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». «Або еквівалент» передбачає, що технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації. Отже, в даному випадку застосування пункту 2 частини 1 статті 32 Закону є неможливим, так як фактично відсутні порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Вважаємо, що визначені Замовником підстави відміни процедури відкритих торгів на закупівлю «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-08-008078-c) є необґрунтованими, а дії Замовника є прямим порушенням вимог статті 5 Закону, якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. З урахуванням вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Зобов’язати замовника Державну казначейську службу України вжити заходи для усунення допущених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» щодо закупівлі «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-08-008078-c ). 2. Зобов’язати замовника Державну казначейську службу України скасувати рішення про відміну закупівлю «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-08-008078-c ). 3. Зобов’язати замовника Державну казначейську службу України продовжити процедуру на закупівлю «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-08-008078-c ).
Дата розгляду скарги: 10.11.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.11.2020 21:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.11.2020 23:34
Дата виконання рішення Замовником: 09.12.2020 18:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: З метою виконання рішення Колегії від 10.11.2020 № 20825-р/пк-пз рішення Комітету про відміну процедури закупівлі, прийнятого відповідно до положень пункту 2 частини першої статті 32 Закону та зафіксованого протоколом Комітету від 22.10.2020 № 34 скасовано.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Швець Тетяна 067-218-20-06 TS@ALLTA.COM.UA http://www.allta.com.ua
Вимога
Без відповіді

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 875587294baa4e478a5ffb4130612fe6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-008078-c.b3
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» Державною казначейською службою України відбулося ще 26.08.2020 року. 31.08.2020 ТОВ «АЛТАЮР» подано скаргу до АМКУ (номер скарги: UA-2020-07-08-008078-c.a1) на зазначені дії Замовника. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято до розгляду скаргу та за результатами її розгляду прийнято рішення від 23.09.2020 № 17905, відповідно до якого постановлено зобов’язати Державну казначейську службу України скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР». 22.10.2020 року Тендерним комітетом Державної казначейської служби України прийнято рішення (Протокол №34 від 22.10.2020 року): - скасувати рішення Комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» для участі у закупівлі «30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)» (ID закупівлі UA-2020-07-08-008078-c), прийняте на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону та зафіксоване протоколом Комітету від 26.08.2020 № 20; - повернути ТОВ «АЛТАЮР» на прекваліфікацію та допустити його до участі в аукціоні щодо закупівлі «30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)». Проте, 22.10.2020 року Замовник своїм рішенням Протокол засідання тендерного комітету № 34 від 22.10.2020 року відміняє закупівлю відповідно до положень пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – «Закон», у зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 29 жовтня 2020 року ТОВ «АЛТАЮР» подано скаргу до АМКУ (номер скарги: UA-2020-07-08-008078-c.b2) на зазначені дії Замовника. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято до розгляду скаргу та за результатами її розгляду прийнято рішення від 10.11.2020 № 20825, відповідно до якого постановлено зобов’язати Державну казначейську службу України скасувати рішення про відміну процедури закупівлі. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 09.12.2020 року на закупівлю «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)», пропозицію ТОВ «АЛТАЮР» ЗНОВУ ВІДХИЛЕНО ЗАМОВНИКОМ, так як Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. Так, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 09.12.2020 року керуючись частиною 7 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі", Казначейством надіслано вимогу щодо продовження строку дії тендерної пропозиції. ТОВ «АЛТАЮР» листом від 07.12.2020 № 334 повідомив про продовження строку дії тендерної пропозиції. Разом з тим, керуючись абзацом 4 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", Казначейством із врахуванням наданої інформації від ТОВ «ІБМ Україна» щодо відсутності систем збереження даних торгівельної марки «ALLTA» в переліку, що офіційно підтримуються в якості сумісних із системою збереження даних Казначейства та зазначення Учасником у тендерній пропозиції недостовірної інформації щодо сумісності систем збереження даних, що пропонуються, прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника. Нагадуємо, шановний Замовнику, що лист, на який Ви посилаєтесь, повторно відхиляючі тендерну пропозицію ТОВ «АЛТАЮР», фігурував на засіданнях під час розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по скарзі номер UA-2020-07-08-008078-c.a1 та скарзі номер UA-2020-07-08-008078-c.b2, та колегією навіть не був прийнятий до уваги! А Тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження технічних характеристик запропонованого товару з мережі Інтернет, сайтів виробника тощо. Вважаємо, що визначені Замовником підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» є необґрунтованими, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «АЛТАЮР» в повному обсязі забезпечує виконання вимог, встановлених додатком 2 до Тендерної документації. А Замовник прямо ігнорує рішення, прийняті Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. З метою подальшого уникнення порушення законодавства, вимагаємо: 1) вжити заходи для усунення допущених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» щодо закупівлі «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-08-008078-c ). 2) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» на закупівлю «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-08-008078-c ) та допустити Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» до аукціону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Скарга
Виконана замовником

Відхилення тендерної пропозиції

Номер: 1d86830d7c724e6e9c8015500b3c128b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-008078-c.a1
Назва: Відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Органу оскарження: Антимонопольний комітет України вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03056, МСП-03680, Україна Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» проспект Валерія Лобановського, 56/21, офіс 8.4 м. Київ, 03037, Україна Замовник: Державна казначейська служба України вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601 Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель: UA-2020-07-08-008078-c Вих. № -2020 від 31.08.2020 року СКАРГА на рішення замовника Державної казначейської служби України про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР», далі за текстом – «Учасник», 10.08.2020 року подало тендерну пропозицію для участі у процедурі відкритих торгів, яку було оголошено Державною казначейською службою України, далі за текстом – «Замовник», щодо закупівлі «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-08-008078-c). Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 26.08.2020 року на закупівлю «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)», пропозицію ТОВ «АЛТАЮР» відхилено та не допущено до аукціону, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 26.08.2020 року під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «АЛТАЮР» не відповідає умовам тендерної документації. Так, вимогами Таблиці 2 Додатку № 3 Тендерної документації визначено надання учасниками інформаційних листів від виробників або їх офіційних представництв в Україні, які підтверджують, що Учасник є уповноваженим на продаж в України запропонованого ним обладнання та наявність офіційної гарантійної підтримки цього обладнання на території України з посиланням на процедуру закупівель. На підтвердження зазначеної вимоги ТОВ «АЛТАЮР» у складі тендерної пропозиції надав довідку про те, що учасник є виробником систем зберігання даних та комплектуючих елементів до них торговельної марки «ALLTA», які пропонуються до постачання, що підтверджується сертифікатом відповідності, деклараціями про відповідність, сертифікатами ISО 9001:2015, ISО 14001:2015. Також зазначено, що ТОВ «АЛТАЮР» має власний сервісний центр, який розташовано в м. Київ із забезпеченням кваліфікованих спеціалістів, які можуть обслуговувати системи зберігання даних та комплектуючі елементи до них торгової марки «ALLTA» та мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. Надані ТОВ «АЛТАЮР» сертифікат відповідності з додатком, виданий ТОВ «Харківський незалежний центр сертифікації» ООВ «Харківський незалежний центр сертифікації» за номером UA.PN.104.0377-20 термін дії 08.05.2020 до 07.05.2021 на продукцію системи зберігання даних та комплектуючі елементи до них торговельної марки «ALLTA» (комплектуючі згідно додатку 13 позицій) та декларація про відповідність на продукцію: системи зберігання даних та комплектуючі елементи до них торговельної марки «ALLTA» визначають склад об’єкту декларації. До зазначеного складу систем зберігання даних торговельної марки «ALLTA» входять жорсткі диски (HDD або SDD). Вимогами розділу 2. «Вимоги до модулів розширення системи збереження даних IBM Storwize v5100» пункту 2.4 додатку № 2 Тендерної документації визначено, що покращення об’єму існуючої системи збереження даних Замовника має забезпечуватись за рахунок Flash/SSD носіїв з використанням PCI-E та SAS інтерфейсів та NVMe носіїв. Таким чином ТОВ «АЛТАЮР» із врахуванням наданих документів (сертифікат відповідності, декларація про відповідність) не підтвердив наявність у складі систем зберігання даних торговельної марки «ALLTA» носіїв за технологією Flash/SSD та NVMe. Одночасно, вимогами розділу 1. Форм-фактор пункту 2.4 Додатку № 2 Тендерної документації визначено, що: «модулі розширення повинні займати не більше 6U в наявній 19” серверній шафі». Учасник ТОВ «АЛТАЮР» в тендерній пропозиції на ім’я «Тендерного комітету Державної міграційної служби України» пропонує постачання альтернативного рішення, а саме: модулі розширення ALLTA Storage Expansion - 3 одиниці та систему збереження даних ALLTA Storage Platform (ALL-1400) - 1 одиниця. З сайту ТОВ «АЛТАЮР» (http://allta.com.ua) можливо дізнатись, що апаратно система збереження даних торговельної марки «ALLTA» є стандартна шафа 42U з джерелами безперебійного живлення, комутаторами та вузлами необхідної ємності (знімок екрану додається до Протоколу засідання Тендерного комітету від 26.08.2020 № 20). Таким чином, ТОВ «АЛТАЮР» не підтвердив виконання вимог розділу 1. «Формфактор» пункту 2.4 Додатку № 2 Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «АЛТАЮР» не відповідає умовам Додатку № 2 Тендерної документації. Вважаємо, що визначені Замовником підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» є необґрунтованими, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «АЛТАЮР» в повному обсязі забезпечує виконання вимог, встановлених додатком 2 до Тендерної документації. По-перше, для підтвердження вимоги Таблиці 2 Додатку № 3 Тендерної документації щодо надання учасниками інформаційних листів від виробників або їх офіційних представництв в Україні, які підтверджують, що Учасник є уповноваженим на продаж в України запропонованого ним обладнання та наявність офіційної гарантійної підтримки цього обладнання на території України з посиланням на процедуру закупівель, ТОВ «АЛТАЮР» у складі тендерної пропозиції надав довідку про те, що учасник є виробником систем зберігання даних та комплектуючих елементів до них торговельної марки «ALLTA», які пропонуються до постачання. Жодних інших документів, в тому числі сертифікатів відповідності або декларацій відповідності, Тендерною документацією не вимагалось. ТОВ «АЛТАЮР» в електронній системі закупівель надано файл «Технічна частина» - це пакет документів, який підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета, а саме: лист-згода з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та Таблиця відповідності запропонованого обладнання та послуг відповідно до Додатку 2 ТД, що вимагались Замовником. В п. 2 Таблиці Технічних характеристик до предмета закупівлі та в п. 2 Таблиці відповідності запропонованого обладнання та послуг пропонується до постачання Модулі розширення ALLTA Storage Expansion – 3 од. та СЗД – ALLTA Storage Platform (ALL-1400) – 1 од., в яких об’єм забезпечується Flash/SSD носіями з використанням PCI-E та SAS інтерфейсів, удосконалення СЗД включає NVMe носії загальним ефективним об’ємом 742 TB, без врахування технологій дедуплікації та компресії засобами контролерів СЗД, загальний ефективний об'єм СЗД після удосконалення, на базі NVMe носіїв 1310 TB без врахування технологій дедуплікації та компресії засобами контролерів СЗД та усі NVMe носії повинні використовувати PCI-E шину для з’єднання. По-друге, базуючись на визначеннях термінів SSD, HDD та NVMe, NVME диск є різновидом SSD. Оскільки HDD - це накопичувач на жорстких магнітних дисках (англ. hard (magnetic) disk drive, HDD, HMDD), жорсткий диск,— запам'ятовуючий пристрій (пристрій зберігання інформації, накопичувач) довільного доступу, заснований на принципі магнітного запису (https://uk.wikipedia.org/wiki/Жорсткий_диск ); SDD - твердотілий накопичувач (англ. SSD, solid-state drive) — запам'ятовуючий пристрій на основі мікросхем пам'яті та контролера керування ними, що не містить рухомих механічних частин, (https://uk.wikipedia.org/wiki/SSD), а NVM Express (NVMe, NVMHCI — від англ. Non-Volatile Memory Host Controller Interface Specification) — специфікація протоколів доступу до твердотілих накопичувачів (SSD), підключених шиною PCI Express. «NVM» у назві специфікації позначає енергонезалежну пам'ять, якою у SSD повсюдно слугує флеш-пам'ять типу NAND. (https://uk.wikipedia.org/wiki/NVM_Express ). Таким чином, у складі систем зберігання даних торговельної марки «ALLTA» наявні носії за технологією Flash/SSD та NVMe, що повністю забезпечує виконання вимог, встановлених додатком 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність». Стосовно невідповідності Тендерної пропозиції вимогам розділу 1. Форм-фактор пункту 2.4 Додатку № 2 Тендерної документації: «модулі розширення повинні займати не більше 6U в наявній 19” серверній шафі», то хочемо зазначити, що система збереження даних ALLTA Storage Platform (ALL-1400) буде встановлюватись в існуючу у Замовника шафу, тому буде постачатися без додаткової шафи. А п. 1 Таблиці Технічних характеристик до предмета закупівлі та в п. 1 Таблиці відповідності запропонованого обладнання та послуг, що все обладнання призначене для встановлення в 19” серверну шафу, має у комплекті телескопічні рейки і модулі розширення займають 6U в наявній 19” серверній шафі. Отже, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам Тендерної документації, а рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» є необґрунтованим та підлягає скасуванню. З урахуванням вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Зобов’язати замовника Державну казначейську службу України вжити заходи для усунення допущених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» щодо закупівлі «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-08-008078-c ). 2. Зобов’язати замовника Державну казначейську службу України скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» на закупівлю «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-08-008078-c ) та допустити Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» до аукціону. Директор ТОВ «АЛТАЮР» Андрій Мартиненко
Дата розгляду скарги: 11.09.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.09.2020 21:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.09.2020 21:42
Дата виконання рішення Замовником: 22.10.2020 18:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до протоколу Тендерного комітету Казначейства від 22.10.2020 № 34: скасовано рішення Комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» для участі у закупівлі «30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)» (ID закупівлі UA-2020-07-08-008078-c), що було прийняте на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону та зафіксоване протоколом Комітету від 26.08.2020 № 20; повернуто ТОВ «АЛТАЮР» на прекваліфікацію та допущено його до участі в аукціоні щодо закупівлі «30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)».
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Швець Тетяна 067-218-20-06 TS@ALLTA.COM.UA http://www.allta.com.ua