• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (Вугілля кам’яне)

Вугілля кам’яне ДГ (25-80) або еквівалент

Завершена

831 862.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 24 955.86 UAH
Період оскарження: 08.07.2020 16:56 - 20.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів

Номер: 3839a64e2bc04c3c846a29fcb82562ed
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-007841-c.c42
Назва: дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Шановний замовнику у відповіді на вимогу UA-2020-07-08-007841-c.c7 ви зазначили про те, що зазначена нами вимога у Тендерній документації, щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів (двох) саме за предметом закупівлі (а предметом закупівлі є вугілля кам’яне ДГ 25-80) жодним чином не є дискримінаційною умовою. Вважаємо про те що це і є дискримінаційна вимога,, яка прописана під конкретного постачальника, тому що інші учасники торгів, які раніше постачали вугілля кам'яне будь-яких марок не зможуть прийняти участь у даних торгах. Тому вимагаємо внести зміни до документації конкурсних торгів та виключити дану дискримінаційну вимогу стосовно вугілля ДГ 25-80 . Одночасно, вважаємо за необхідне нагадати про персональну відповідальність кожного члена тендерного комітету, в тому числі й за порушення порядку визначення предмету закупівлі, ч.1,2 ст. 164-14 КУпАП.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що почала діяти з 19.04.2020 року), Замовник може вимагати від учасника наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) за предметом закупівлі договору (договорів). Минула редакція даної статті (яка діяла до 19.04.2020 року) мала наступний зміст: Замовник установлює такий кваліфікаційний критерій, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, у чинній редакції зазначеної статті, по-перше, Замовник може вимагати як наявність аналогічного договору (одного), так і аналогічних договорів (декількох, тобто два і більше), а, по-друге, Замовник може вимагати від учасника наявність таких аналогічних договорів саме за предметом закупівлі. Таким чином, зазначена нами вимога у Тендерній документації, щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів (двох) саме за предметом закупівлі (а предметом закупівлі є вугілля кам’яне ДГ 25-80) жодним чином не є дискримінаційною умовою. По-третє, закупівля вугілля ДГ 25-80 здійснюється не тільки нашим закладом, а й багатьма іншими організаціями та установами. Для прикладу надаємо посилання на такі закупівлі у системі ProZorro, з яких вбачається, що чимало виробників, постачальників здійснюють постачання вугілля кам’яного марки ДГ 25-80: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-16-003453-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-13-001146-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-14-003191-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-02-001545-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-02-001547-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-12-001383-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-07-003396-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-26-001586-c https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-2020-05-15-002830-b Перелік таких закупівель можна продовжувати, а кількість Учасників, виходячи з аналізу вищезазначених закупівель, які можуть взяти участь у тендері, значна і це далеко не єдиний Учасник на всю Україну! Таким чином, чимало організацій зможуть виконати дану умову тендерної документації. З огляду на зазначене, жодної дискримінації з боку Замовника не має.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів

Номер: 3d2a047644a94bd4bd570414a12537a5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-007841-c.c41
Назва: дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
В відповіді на вимогу UA-2020-07-08-007841-c.c4 ви стверджуєте про те, що Стосовно спікливості рогу, даного показника в ДСТУ на дану марку вугілля не має, а отже замовник може самостійно його встановлювати не порушуючи держстандарти. Так як ви не є експертною установою, не є установою, яка може встановлювати якісні, кількісні та технологічні показника вугілля, вимагаємо надати інформацію про те, на підставі чого ви взяли на себе функцію експертних установ та хто дозволив вам порушувати вимоги чинного законодавства
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Показник спікливості рогу не виходить за рамки ДСТУ. Спікливість рогу Замовник встановив самостійно та саме у такій межі, за для убезпечення постачання неякісного вугілля, яке спікається (коксується), що не перегорає повністю, і не дає належної тепловіддачі, як повинно; та має для котлів (котельного обладнання) негативний вплив (постійне забивання комплектуючих котлів, що призводить до руйнування та подальшої заміни секцій). Саме через це Замовником і була встановлена ця вимога, направлена на покращення якості. Повторюємо, що вона не є дискримінаційною, тому що держстандартами не встановлено верхньої та нижньої межі, а отже Замовник згідно чинного законодавства може встановлювати їх самостійно. Що стосується якісних показників вугілля, то Замовником були взяті до уваги показники якості для вугілля марки ДГ (довгополум'яне газове) наведені у ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». Але відповідно до наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року та міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року від 14.12.2015 № 185, прийнято рішення скасувати повністю чинність міждержавних стандартів в Україні. На разі положення існуючих ДСТУ, які використовуються у сфері виробництва і реалізації вугільної продукції суперечать один одному і підлягають доопрацюванню та внесенню відповідних змін до них. Так у ДСТУ 3472:2015 вказуються такі марки вугілля, які, в свою чергу, відсутні у ДСТУ 7146:2010, а деякі пункти ДСТУ 7146:2010 посилаються на вже недійсний ГОСТ 19242-73. Щоб в подальшому уникнути даної правової колізії, Замовником було прийнято рішення не використовувати в тендерної документації посилання на ніякі ДСТУ. Відповідно до ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено : «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Тобто Закон не обмежує включення до ТД вимог, які забезпечують належне виконання умов на постачання якісного товару.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів

Номер: 1814af3e4757414c856bbda6f9c71ad0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-007841-c.c40
Назва: дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Шановний замовнику. В відповіді на вимогу UA-2020-07-08-007841-c.c4 ви стверджуєте про те, що В ДСТУ 3472:2015 межі цих показників прописані, і замовник за них не виходить (Індекс Рога). Згідно вимог таблиці 1 ДСТУ 3472:2015 гранічні показники для Індексу Рога стосовно вугілля марки ДГ взагалі відсутні, тобто не встановлені. Це в черговий раз підтверджує нашу тезу про те, що дана документація прописана під конкретного постачальника. Вимагаємо надати пояснення під кого ви прописали документацію конкурсних торгів
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Показник спікливості рогу не виходить за рамки ДСТУ. Спікливість рогу Замовник встановив самостійно та саме у такій межі, за для убезпечення постачання неякісного вугілля, яке спікаєтся (коксується), що не перегорає повністю, і не дає належної тепловіддачі, як повинно; та має для котлів (котельного обладнання) негативний вплив (постійне забивання комплектуючих котлів, що призводить до руйнування та подальшої заміни секцій). Саме через це Замовником і була встановлена ця вимога, направлена на покращення якості. Повторюємо, що вона не є дискримінаційною, тому що держстандартами не встановлено верхньої та нижньої межі, а отже З амовник згідно чинного законодавства може встановлювати їх самостійно. Що стосується якісних показників вугілля, то Замовником були взяті до уваги показники якості для вугілля марки ДГ (довгополум'яне газове) наведені у ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». Але відповідно до наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року та міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992року від 14.12.2015 № 185, прийнято рішення скасувати повністю чинність міждержавних стандартів в Україні. На разі положення існуючих ДСТУ, які використовуються у сфері виробництва і реалізації вугільної продукції суперечать один одному і підлягають доопрацюванню та внесенню відповідних змін до них. Так у ДСТУ 3472:2015 вказуються такі марки вугілля, які, в свою чергу, відсутні у ДСТУ 7146:2010, а деякі пункти ДСТУ 7146:2010 посилаються на вже недійсний ГОСТ 19242-73. Щоб в подальшому уникнути даної правової колізії, Замовником було прийнято рішення не використовувати в тендерної документації посилання на ніякі ДСТУ. Додатково наголошуємо, що умови тендерної документації не прописані під жодного Учасника, як Ви зазначаєте. Участь в закупівлі можуть прийняти всі Учасники, які виявили бажання та надали відповідну документацію згідно вимог чинного законодавства. Особливих переваг не існує . Звертаємо Вашу увагу, шановний Учаснику! що ви несете відповідальність за свідомо висловлену неправдиву інформацію, наклепи та інше згідно чинного законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів

Номер: c90021ac5fba4988ba1cc607b3e9b174
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-007841-c.c39
Назва: дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Шановний замовнику, у своїй відповіді на вимогу UA-2020-07-08-007841-c.c3 ви зазначили про те, що амовник не обмежений одним лише прямим застосуванням ДСТУ. На вугілля марки ДГ 25-80 видаються сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик. Тобто ви стверджуєте про те, що прописали документацію конкурсних торгів під конкретного постачальника. Тому вимагаємо надати інформацію про номер та дату видачі сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, на кого він виданий.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. До компетенції тендерного комітету не входить визначення наявності чи відсутності документів у певного кола підприємств, так само як строки та регламент отримання таких документів. У випадку, якщо Ви вважаєте, що якась із вимог тендерної документації порушує Ваші права чи є дискримінаційною по відношенню до Вас, ви можете звернутися до уповноваженого органу оскарження у порядку, встановленому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та довести органу оскарження неможливість виконання такої вимоги. Враховуючи те, що у вашій вимозі відсутні посилання на конкретні вимоги тендерної документації, які вам незрозумілі, чи які на ваше переконання порушують норми чинного законодавства, ваша вимога є такою, що не підлягає розгляду. Додатково наголошуємо, що умови тендерної документації не прописані під жодного Учасника, як Ви зазначаєте. Участь в закупівлі можуть прийняти всі Учасники, які виявили бажання та надали відповідну документацію згідно вимог чинного законодавства. Особливих переваг не існує . Звертаємо Вашу увагу, шановний Учаснику! що ви несете відповідальність за свідомо висловлену неправдиву інформацію, наклепи та інше згідно чинного законодавства України. Закупівля вугілля ДГ 25-80 здійснюється не тільки нашим закладом, а й іншими організаціями. Для прикладу надаємо посилання на такі закупівлі у системі ProZorro, з яких вбачається, що чимало виробників, постачальників мають вугілля ДГ 25-80: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-16-003453-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-13-001146-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-14-003191-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-02-001545-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-02-001547-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-12-001383-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-07-003396-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-26-001586-c https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-2020-05-15-002830-b Перелік таких закупівель можна продовжувати, а кількість Учасників, виходячи з аналізу вищезазначених закупівель, які можуть взяти участь у тендері, значна і це далеко не єдиний Учасник на всю Україну! Таким чином, чимало організацій зможуть виконати дану умову тендерної документації. Вам необхідно лише перейти через вищевказані посилання та зайти в розділ наданих тендерних пропозицій відповідних Учасників вищезазначених процедур, що відбулися чи тривають, і там Ви зможете відстежити надані Сертифікати генетичних технологічних та якісних характеристик вугілля кам’яного ДГ (25-80) або еквівалент , з’ясувавши для себе і дату видачі, і номер сертифікату, і ким видано. Взагалі це не складно проаналізувати, сподіваємося, що ми Вам допомогли в розумінні цього питання !
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів

Номер: 51039e81aaa14137a425fc292f49a79e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-007841-c.c38
Назва: дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Шановний замовнику при наданні відповіді на вимогу UA-2020-07-08-007841-c.c3 ви послалися на ГОСТ 19242-73, який втратив чинність з 01.01.2019 року. Пунктом 3.3 ДСТУ 7146:2010 передбачено, що за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1. Вугілля ДГ 25-80 відсутнє в таблиці 1 та в самому ДСТУ 7146:2010 відсутнє вугілля кам’яне ДГ 25-80, що є вугіллям кам’яним ДГ 25-100 із зміненою верхньою межею крупності. Про зміну межі крупності в даному ДСТУ 7146:2010 теж немає жодної фрази. Тому вимагаємо надати роз'яснення на підставі яких ДСТУ вами визначено якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля ДГ 25-80
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Марка та розмір кусків вугілля кам’яного , що закуповується Замовником в вищезазначеній процедурі, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того, Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну придбати. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме: вугілля кам'яне. При виборі марки предмету закупівлі Замовник керувався також ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація». Що стосується якісних показників вугілля, то Замовником були взяті до уваги показники якості для вугілля марки ДГ (довгополум'яне газове) наведені у ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». Що стосується вибору фракції предмету закупівлі, то раніше Замовники при визначенні розміру кусків вугілля керувалися положеннями ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков (Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків)», але відповідно до наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року та міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992року від 14.12.2015 № 185, прийнято рішення скасувати повністю чинність міждержавних стандартів в Україні, зокрема, ГОСТ 19242-73, з 01.01.2019року. На разі положення існуючих ДСТУ, які використовуються у сфері виробництва і реалізації вугільної продукції суперечать один одному і підлягають доопрацюванню та внесенню відповідних змін до них. Так у ДСТУ 3472:2015 вказуються такі марки вугілля, які, в свою чергу, відсутні у ДСТУ 7146:2010, а деякі пункти ДСТУ 7146:2010 посилаються на вже недійсний ГОСТ 19242-73. Щоб в подальшому уникнути даної правової колізії, Замовником було прийнято рішення не використовувати в тендерної документації посилання на ніякі ДСТУ. Що стосується розмірів кусків вугілля, то у зв'язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника. Щодо фракції 25-80 вугілля кам’яного ДГ, слід зауважити, що вона не є новою чи лише вимогою наших потреб. Про це свідчать численні закупівлі Замовників по всій території України, до того ж, ця інформація для аналізу та моніторингу у вільному доступі для кожного охочого, та оприлюднена на офіційних сайтах електронної системи державних закупівель ProZorro: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-16-003453-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-13-001146-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-14-003191-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-02-001545-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-02-001547-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-12-001383-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-07-003396-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-26-001586-c https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-2020-05-15-002830-b та інші.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів

Номер: de3fea9909234002988379730156b1e9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-007841-c.c37
Назва: дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Шановний замовнику при наданні відповіді на вимогу UA-2020-07-08-007841-c.c1 ви не надали відповідь на конкретно поставлену вимогу, однак послалися на те, що замовником було визначено предмет закупівлі саме : вугілля ДГ 25-80, оскільки дана марка за технічними та якісними характеристиками найбільш підходить для опалювального процесу котлами, якими обладнані котельні складських приміщень Замовника. Тому вимагаємо надати перелік назв опалювальних котлів, їхні характеристики, хто є виробником даних котлів та які марки вугілля вказано в технічних паспортах цих котлів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Дана інформація жодним чином не відноситься до предмету закупівлі. Ви не маєте законних підстав та повноважень втручатись в діяльність комунального закладу та вимагати інформацію внутрішнього змісту. Так, відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Враховуючи те, що у вашій вимозі відсутні посилання на конкретні вимоги тендерної документації, які вам незрозумілі, чи які на ваше переконання порушують норми чинного законодавства, ваша вимога є такою, що не підлягає розгляду.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів

Номер: aa583ee587a44e93be5ce268a2ae159a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-007841-c.c36
Назва: дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Шановний замовнику при наданні відповіді на вимогу UA-2020-07-08-007841-c.c1 ви не надали відповідь на конкретно поставлену вимогу тому повторно вимагаємо надати пояснення на підставі яких нормативно-правових актів вами встановлено, що вугілля ДГ 25-80 можна використовувати для побутових потреб
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (нова редакція від 19.04.2020 р.) предмет закупівлі визначається саме Замовником. Враховуючи зазначене, Замовником було визначено предмет закупівлі саме : вугілля ДГ 25-80, оскільки дана марка за технічними та якісними характеристиками найбільш підходить для опалювального процесу котлами, якими обладнані котельні складських приміщень Замовника. Крім того, жодних заборон чи неможливості використання вугілля кам’яного ДГ 25-80 у чинних ДСТУ не міститься. Враховуючи зазначене, з боку Замовника відсутні порушення. Вичерпну інформацію щодо вугілля кам’яного для побутових потреб Ви можете знайти в ДСТУ 7146:2010 «ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ» та інші чинні та діючі ДСТУ, а також звернутися за роз’ясненнями до профільних міністерств, виробників вугільної продукції, постачальників та органів стандартизації, метрології та сертифікації.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Надання переваги окремим учасникам.

Номер: 4179b9d251aa4647b38d7262fada4c0b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-007841-c.b35
Назва: Надання переваги окремим учасникам.
Вимога:
Також учасник повинен надати документ, що підтверджує ситофракцiйний аналiз виходу марки ДГ/ДГКО 25-80 на об’єм не менший нiж потребує Замовник з iншої фракцiї вугiлля (дгр 0-200, дг 0-100 тощо) також учасник повинен надати посвідчення якості та протокол випробувань (по можливості) на перероблену партію вугілля вiд переробника. Даний пункт застосовується, якщо учасник не закуповує вугілля безпосередньо у виробника. Якщо ж вугілля закуповується безпосередньо у виробника, то пункт викладений у даному абзаці не застосовується, а відповідні документи від учасника не вимагаються. Що це за аналіз? за яких умовах він робиться? Хто його проводить? Відповідно до якого нормативно-правовго документи учасник повинен його робити? якім показникам, встановленим у тд встановлює відповідність такий аналіз? Чому тільки ті учасники, що не мають прямого договору з виробником? а які мають договір з виробником чому не повинні надавати такий документ? ви надаєте переваги окремим учасникам? Чому? Це дискримінація у чистому виді! Вам запропонували неправомірну вигоду?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник ! Ситофракційний аналіз (чітко вже була надана відповідь по Вашій вимозі UA-2020-07-08-007841-c.c19) необхідний для того, щоб відслідкувати вироблену (перероблену, збагачену) продукцію: вугілля ДГ25-80 з іншого видобутого або сортового вугілля. Є збагачувальні фабрики, які закуповують рядове вугілля, наприклад Дгр( 0-200,0-300), та потім його переробляють на сорт ( збагачують, розсівають). Такими сортами можуть бути фракції 13-100, 25-100, 20-80, 25-80, 25-200,13-50 та багато інших, але реальність легального походження закупованого вугілля, з якого виробляється продукція, як правило, складно відслідкувати та мають місце змоги приховати початкові складові, так як закуповують вугілля, у різних постачальників і різних марок, і не завжди ці постачальники є виробниками видобутої продукції. Але кожне збагачувальне підприємство після збагачення вугілля робить ситофракційний аналіз. Це потрібно для відстеження виходу певної фракції(сорту ), як правило, з вугілля рядового. В даній ситуації виходу марки вугілля ДГ 25-80 з іншої марки вугілля, сам ситофракційний аналіз потрібен для відстеження перероблення саме марки ДГ в повному об’ємі, з якої вихід даної фракції становить не менше ніж потребує Замовник. Тому легальний виробник завжди при переробці вугілля зробить ситофракційний аналіз та надасть відповідну необхідну інформацію. Замовник, в свою чергу, не може ризикувати, купуючи вугілля незрозумілого походження без підтвердження легальності процесу видобування, переробки, збагачення та ін. Також ситофракційний аналіз та відбір проб на фізико -хімічний аналіз повинен робити експерт (дипломований спеціаліст, який має досвід). Якщо виробник має вищеперераховані дозволи, цього достатньо , щоб від слідкувати легальність походження вугілля, тим паче, що саме виробник з Учасником несе відповідальність, щодо якості та кількості вугілля (Солідарна відповідальність). Участь в закупівлі можуть прийняти всі Учасники, які виявили бажання та надали відповідну документацію згідно вимог чинного законодавства. Особливих переваг не існує . Звертаємо Вашу увагу, шановний Учасник ! що ви несете відповідальність за свідомо висловлену неправдиву інформацію, наклепи та інше згідно чинного законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Обмежувальні вимоги

Номер: 8dae7316a1ec4542831df56ccf995fbc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-007841-c.c34
Назва: Обмежувальні вимоги
Вимога:
- якщо учасник закуповує вугілля у виробника - спеціальний дозвіл на користування надрами та дозвіл на виконання підземних гірничих робіт, виданий виробникові вугілля (у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа, що містить мокру печатку уповноваженого органу). Дозволи повинні зберігати свою чинність протягом строку дії договору, укладеного за результатом закупівлі. Учасник повинен надати лист від виробника, адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів. - якщо учасник закуповує вугілля у збагачувальної фабрики, то він повинен окрім зазначеного вище дозволу від виробника, надати дозвіл на збагачення корисних копалин. Також учасник повинен надати договір із зазначеним обсягом та ціною на видобуту марку вугілля, яка підлягала збагачуванню і документ, що підтверджує ситофракційний аналіз виходу марки ДГ/ ДГКО ( 25-80 ) на об’єм не менший ніж потребує замовник з іншої фракції вугілля (дгр 0-200, дгр 0-100 тощо). Також учасник надає посвідчення якості та протокол випробувань (по можливості) видані на партію вугілля, що закуповувалася власником сертифікату генетичних технологічних та якісних характеристик (переробником). Учасник повинен надати лист від виробника, адресований учаснику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів (або лист від виробника, адресований збагачувальній фабриці із зазначенням у листі можливості передачі права користування дозволами третім особам та лист від такої збагачувальної фабрики, адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів). - якщо учасник закуповує вугілля у переробника (власника сертифікату), то він повинен надати договір між переробником та шахтою, що видобуває вугілля, яке переробник збагачує (сортує чи переробляє), шляхом сортування, грохотання, або сухого розсіву за допомогою установки. Також учасник повинен надати дозволи від шахти, так як вона є офіційним видобувальником вугілля. Дані дозволи підтверджують те, що видобувальник вугілля є дійсним його видобувачем. Також учасник повинен надати дозвіл або інший документ, виданий відповідною службою на збагачення (сортування, грохотання, сухого розсіву), в якому вказано місце переробки даного вугілля. Також учасник повинен надати паспорт або інший документ на дану установку. Також якщо переробник орендує дану установку, то учасник повинен надати договір оренди (договір користування) між переробником та власником даної установки, в якому зазначено місце знаходження даної установки. Учасник повинен надати лист від виробника, адресований учаснику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів (або лист від виробника, адресований переробнику із зазначенням у листі можливості передачі права користування дозволами третім особам та лист від такого переробника, адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів). А якщо учасник закуповує товар у постачальника? чи у імпортера? то які документи надаються? Чому такі документи не пердбачені ТД? Чи тоді учасник не повинен приймати участь?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник ! дана вимога встановлена для того, щоб підтвердити законність походження вугілля, щоб прослідкувати шлях вугілля від виробника до Учасника торгів. Якщо Учасник раніше дійсно закуповував вугілля даної марки та фракції у виробника або у постачальника , навіть через інших постачальників (посередників), то виробник без жодних проблем надасть документи , щоб підтвердити легальність вироблення даної продукції. Також даний виробник дорожить своєю репутацією та з комерційної сторони зацікавлений в збуті своєї продукції , а не навпаки. Таким чином, встановлена вимога є законною та не порушує Ваше право на участь у закупівлі, оскільки Ви можете звернутися до виробника вугілля, який, власне, і надасть вам зазначені документи. Закупівля відбувається з використанням бюджетних коштів, а отже з метою ефективного їх використання дана вимога і встановлена. Дозвіл на збагачення видається Державною службою України з питань праці (Держпраці) відповідно до чинного законодавства. Також разом з дозволами на збагачення, видаються дозволи на роботи підвищеної безпеки, дозволи на роботи з установками (механізмами), що приймають участь у збагаченні продукції, в даному випадку саме вугільної продукції. Шановний Учаснику, ситофракційний аналіз потрібен для того, щоб відслідкувати вироблену (перероблену, збагачену) продукцію: вугілля ДГ25-80 з іншого видобутого або сортового вугілля. Є збагачувальні фабрики, які закуповують рядове вугілля, наприклад Дгр( 0-200,0-300), та потім його переробляють на сорт ( збагачують, розсівають). Такими сортами можуть бути фракції 13-100, 25-100, 20-80, 25-80, 25-200,13-50 та багато інших, але реальність легального походження закупованого вугілля, з якого виробляється продукція, як правило, складно відслідкувати та мають місце змоги приховати початкові складові, так як закуповують вугілля, у різних постачальників і різних марок, і не завжди ці постачальники є виробниками видобутої продукції. Але кожне збагачувальне підприємство після збагачення вугілля робить ситофракційний аналіз. Це потрібно для відстеження виходу певної фракції(сорту ), як правило, з вугілля рядового. В даній ситуації виходу марки вугілля ДГ 25-80 з іншої марки вугілля, сам ситофракційний аналіз потрібен для відстеження перероблення саме марки ДГ в повному об’ємі, з якої вихід даної фракції становить не менше ніж потребує Замовник. Тому легальний виробник завжди при переробці вугілля зробить ситофракційний аналіз та надасть відповідну необхідну інформацію. Замовник, в свою чергу, не може ризикувати, купуючи вугілля незрозумілого походження без підтвердження легальності процесу видобування, переробки, збагачення та ін. Шановний Учаснику, якщо у вас вугілля є імпортованим, то Учасник повинен надати дозволи, що видаються відповідною службою в тій країні, в якій закуповується вугілля. Ці дозволи повинні бути чинні до закінчення строку договору, але обов’язково дозволи повинні супроводжуватися листом від виробника з номером даної закупівлі, в якому виробник дозволяє використовувати ці дозволи в даній закупівлі. Якщо імпортер є виробником, то всі документи передбачені ТД від виробника, якщо імпортер являється постачальником, тоді Учасник повинен надати два пакети документів : від виробника та від постачальника, що підтверджує легальність видобутого та переробленого вугілля. Таким чином Замовник не дискримінує учасників-імпортерів і хоче впевнитися в реальності походження вугілля, так як вугілля закуповується за бюджетні кошти і Замовник не має права закуповувати нелегально видобуте (перероблене ) вугілля. Якщо якийсь документ Учасник не може надати, оскільки його наявність не вимагається Законом, як-то у тих випадках, коли вугілля імпортоване, то він має право надати лист-пояснення та інший аналогічний документ у складі своєї тендерної пропозиції. Тендерним комітетом буде розглянуто дані документи та прийнято рішення щодо вашої відповідності чи не відповідності тендерній документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Показник якості

Номер: 8521080480c14a09b8b359d74fa5239b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-007841-c.b33
Назва: Показник якості
Вимога:
Показники відбиття вітриніту 0,5 – 0,69 % За що відповідає цей показник якості? На які характеристики впливає? Як визачається?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! відповідь на Ваше питання міститься у чинних ДСТУ щодо вугілля кам’яного. Дана вимога встановлена у відповідності до ДСТУ. Крім того, показник відбиття вітриніту також зазначається у сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик.
Статус вимоги: Відхилено