• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень їдальні буд. № 10/16, ВМКЦ ЦР м. Вінниця вул. Князів Коріатовичів, 185

Місце знаходження замовника - 21007, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стрілецька, буд. 87. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

41 734 561.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 400 000.00 UAH
Період оскарження: 08.07.2020 16:31 - 20.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: daa4db3148c14154977c7c771415571a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-007476-c.a2
Назва: вимога
Вимога:
27 липня 2020 року відбувся електронний аукціон, щодо закупівлі робіт з Капітальний ремонт приміщень їдальні будівлі №10/16 ВМКЦ ЦР (ДК 021:2015 - код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація). Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-08-007476-c. Згідно інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, свої пропозиції подали наступні учасники: 1) ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" код ЄДРПОУ: 40614486 2) ТОВ "ЖК - Гарант" код ЄДРПОУ: 33966190; 3) ТОВ "БК СТАМ" код ЄДРПОУ: 38953893; 4) ТОВ "ІНТЕЛ-ЛІГА" код ЄДРПОУ 32537769. Учасник ТОВ "ЖК - Гарант" вважає, що дана процедура закупівлі має бути скасована, оскільки Квартирно - експлуатаційний відділ м. Вінниця припустився порушення вимог Закону при здійсненні даної закупівлі. Тендерна документація повинна містити зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. У свою чергу, відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. З огляду на викладене, у разі якщо юридична особа є учасником процедури закупівлі, вартість якої дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. Відповідно до п.п. 1.1. п.1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема: - інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; Підпунктом 5.4. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Отже, Замовником в тендерній документації необхідно було передбачити необхідну для підтвердження інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Однак жодної вимоги щодо підтвердження наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Замовник не вимагав. Згідно п. 10) ч. 1 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" однією з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника є відсутність у юридичної особи, яка є учасником, антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Сума даної закупівлі 41 734 561 грн з ПДВ, що вдвічі перевищує розмір передбачений ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"!!!!! Рішенням від 02.03.2017 № 75 Національного агентства з питань запобігання корупції "Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи" була затверджена типова форма антикорупційної програми юридичної особи та в частині другій цього рішення було зазначено, що юридичні особи, визначені у частині другій статті 62 Закону України "Про запобігання корупції", затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої пунктом 1 цього рішення. Відповідно до пункту 2 статті 62 України "Про запобігання корупції", в обов'язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками: юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення публічних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. Умовами тендерної документації якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень обовязко має бути передбачено надання учасниками закупівлі копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. В даному випадку Замовник протиправно не включив в тендерну документацію вимогу щодо підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, в порушення пункту 2 статті 62 України "Про запобігання корупції", що привезло до того, що ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", фігурант декількох КОРУПЦІЙНИХ кримінальних справ, взяло участь в закупівлі Капітальний ремонт приміщень їдальні буд. № 10/16, ВМКЦ ЦР м. Вінниця вул. Князів Коріатовичів, 185. Так, згідно матеріалів кримінального провадження №12020020000000014 директор Маципура В'ячеслав Дмитрович підозрюється в тому, що перебуваючи відповідно до наказу №7-К від 04.02.2019 на посаді директора ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» (код ЄДРПОУ 40614486, юридична адреса: м. Київ, вул. Петра Дехтяренка, 35) (надалі Підрядник), яка віднесена до категорії «керівник», будучи наділеним відповідно до статуту ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» організаційно - розпорядчими та адміністративно - господарськими обов`язками, тобто являючись службовою особою, діючи умисно, в інтересах ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» засновником якого він є, зловживаючи своїм службовим становищем, за попередньою змовою з інженером з технічного нагляду заволодів бюджетними коштами в сумі 276 795,05грн, виділеними на проведення капітального ремонту (утеплення стін та заміна покрівлі) будівлі Вінницької центральної районної клінічної лікарні по вул. Хмельницьке шосе, 92 в м. Вінниця (2черга) (надалі-КНП «Вінницька центральна районна клінічна лікарня»). Таким чином, Маципурі В'ячеславу Дмитровичу повідомлено про підозру у скоєні кримінальних правопорушень, передбачених ч.4 ст.191, ч.1 ст.366 КК України. Директор Маципура В'ячеслав Дмитрович підозрюється у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.4 ст.191, ч.1 ст.366 КК України, за ч. 4 ст. 191 КК України передбачено покарання у виді позбавлення волі на строк до 8 років. Окрім того, обвинувальним актом у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020020080000238 від 27.06.2020, директор Маципура В'ячеслав Дмитрович обвинувачується у вчиненні ним кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України. Відповідно до КПК України притягнення до кримінальної відповідальності - стадія кримінального провадження, яка починається з моменту повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального правопорушення. Директор ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» Маципура В'ячеслав Дмитрович обвинувачується у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020020080000238 від 27.06.2020, у вчиненні ним кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України та у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020020080000238 від 27.06.2020 у вчиненні ним кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України. Відповідно до примітки до статті 45 Кримінального кодексу України корупційними злочинами, у випадку їх вчинення шляхом зловживання службовим становищем, згідно з цим Кодексом вважаються злочини, передбачені: статтею 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем). Таким чином, недбалість посадових осіб Квартирно - експлуатаційного відділу м. Вінниця в підготовці тендеру на 41 734 561 грн. призвела до того, що переможцем даного тендеру визнали компанію, яка систематично обвинувачується в привласненні, розтраті майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем. Враховуючи вищенаведене, вимагаю квартирно-експлуатаційний відділ м. Вінниця скасувати закупівлю: «Капітальний ремонт приміщень їдальні будівлі №10/16 ВМКЦ ЦР (ДК 021:2015 - код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-08-007476-c. В разі відмови змушені будемо звертатись в Міністерство оборони України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Скаржник! Тендерний комітет квартирно-експлуатаційного відділу м. Вінниця уважно розглянув Вашу скаргу стосовно процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень їдальні будівлі №10/16 ВМКЦ ЦР, код за словником 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-08-007476-с. Ми де що здивовані Вашим підходом до процедури оскарження. Закон України «Про публічні закупівлі (далі Закон) чітко визначає порядок оскарження дій чи бездіяльності Замовника. Так, частина 8 ст. 18 визначає термін під час якого можна скаржитись на невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства. Ви в ці строки ніяких скарг щодо тендерної документації не подавали. Право на подачу скарги стосовно тендерної документації в Учасника закінчується за чотири дні до дати, установленої для подання тендерної пропозиції. Ви ж скаржитесь на тендерну документацію після визначення переможця і оголошення про намір укласти договір. Це суперечить вимогам Закону. Ваше посилання на матеріали кримінального провадження щодо директора ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» Маципури В.Д. не могли бути враховані Змовником при прийнятті рішення про переможця тому, що дана вимога не передбачена Законом. В ст. 17 Закону чітко визначено в яких випадках Замовник відмовляє певному учаснику прийняти участь в процедурі закупівлі. Посилання на матеріали кримінального провадження в даній статті відсутні. Остаточне рішення про визначення переможця процедури закупівлі приймалось тендерним комітетом на підставі рішення Антимонопольного комітету України від 10.09.2020 №17043-р/пк-пз, яке може бути оскаржене тільки в судовому порядку. Користуючись нагодую вимушені вказати на перевищення Вами своїх повноважень. По надуманих Учасником процедури закупівлі порушеннях, Замовник не зобов’язаний відміняти торги. Відміна процедури закупівлі – це виключне право Замовника та уповноважених органів з закупівлі. Вказувати Замовнику на безпідставну відміну торгів не етично. Вживання в тексті скарги таких слів як «недбалість посадових осіб» не красить Вас, як освіченого Учасника і ці слова повинні бути підтверджені відповідними фатами, а не думкою Учасника. Враховуючи вищесказане, тендерний комітет відхиляє скаргу ТОВ «ЖК ГАРАНТ».
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 51d02b676d35459fb49b1e501d6460dc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-007476-c.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження дискваліфікації учасника
Дата розгляду скарги: 10.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.09.2020 10:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.09.2020 18:39
Дата виконання рішення Замовником: 18.09.2020 12:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерний комітет КЕВ м.Вінниця вивчив рішення Антимонопольного комітету України від 10.09.2020 №17043-р/пк-пз щодо скарг ТОВ "Жил Сіті Буд". В комітета немає ніяких заперечень щодо такого рішення. В ТОВ "Жил Сіті Буд" найнижча ціна. Попереднє рішення щодо дискваліфікації було прийнятто з метою запобігання скарг інших учасників закупівлі, які надали у складі своїх тендерних пропозицій інформацію про антикорупційну програму. Наші сумніви з цього питання повністтю розвіяло рішення Антимонопольного комітету України. Тендерний комітет КЕВ м. Вінниця 17.09.2020 року прийняв рішення на соєму засіданні про відміну дискваліфікації ТОВ "Жил Сті Буд". З цього моменту ТОВ "Жил Сіті Буд" отримує статус Учасника, тендерна пропозиція якого розглядається по новому. Голова тендерного комітету КЕв м. Віннияц - О.УМАНСЬКИЙ
Автор: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", Ярослава Козловська +380967738516 matcberg@ukr.net