• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Клапани протипожежні з пультами управління для енергоблока № 1 ВП РАЕС

Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Завершена

2 288 210.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 882.10 UAH
Період оскарження: 08.07.2020 16:02 - 08.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Умови розрахунку

Номер: 5ae65c81069f40f38014fb3e686a3f00
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-002242-a.c9
Назва: Умови розрахунку
Вимога:
Згідно розділу IV пункту 2 ТД «Якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію.» Відповідна умова оплати також вказана в проекті договору додаток 7 до ТД пункт 4.2. Звертаємо Вашу увагу на те, що потенційний постачальник продукції не має змоги впливати на процес оформлення актів та ярликів на придатну продукцію. Оформленням зазначених документів займається відповідний підрозділ ВП «ЗАЕС». В зв’язку з чим постачальнику не відомий початок строку оплати за поставлену продукцію. Враховуючи зазначене просимо внести зміни в розділ IV п. 2 ТД та відповідно в проект договору додаток 7 до ТД а саме: зобов’язати кінцевого споживача повідомити постачальника про позитивний результат проведення вхідного контролю з наданням відповідних копій актів та ярликів на придатну продукцію в строк не пізніше 3 робочих днів після завершення ВК-1. Процедура ВК-1 є внутрішньою процедурою (видом контролю ) на АЕС, а в СОУ НАЕК 038 (сферою застосування якого є – встановлення вимог до організації, проведення та оформлення результатів вхідного контролю продукції) не має конкретного строку проведення ВК-1. При цьому постачальник ніяким чином не може впливати на строк проходження даної процедури. Тому просимо зазначити точний строк проведення ВК-1 в днях. Це дозволить потенційному постачальнику контролювати настання зобов’язань зі сторони замовника в рамках надання копій актів та ярликів на придатну продукцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»: Приймання продукції за кількістю та якістю (вхідний контроль) здійснюється відповідно до вимог Стандарту ДП «НАЕК «Енергоатом»: «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС» СОУ НАЕК 038:2017, при наявності товарно-супровідних документів, передбачених технічною документацією на виготовлення та договором у визначені даним стандартом строки. Успішне проходження продукцією вхідного контролю підтверджується відповідним актом та ярликом на придатну продукцію. Процедура проведення вхідного контролю із визначенням конкретних термінів проведення, відображено в п. 7.3.13 та п.11.13 СОУ НАЕК 038:2017, а саме: робота комісії з проведення ВК-1 повинна бути завершена для продукції, що не належить до СВБ протягом 10 робочих днів з дати надходження продукції на склади ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом». Допускається одноразове обґрунтоване подовження строків з усунення виявлених невідповідностей на 10 робочих днів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Характеристики та вимоги до продукції

Номер: 4dac9c9276974283af58cb02f89e4029
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-002242-a.c8
Назва: Характеристики та вимоги до продукції
Вимога:
В додатку № 2 до ТД в стовпці технічні характеристики вказано, що клапани протипожежні за своїми тех. характеристиками повинні відповідати характеристикам які зазначені в Додатку № 4 до ТД. Ознайомившись з Додатком №4 до ТД ми дійшли висновку, що тех. характеристики/вимоги описані в ньому не дають змоги потенційним учасникам закупівлі запропонувати замовнику продукцію яка в повній мірі відповідає чинним національним стандартам та нормативно-правовим актам України ( ДСТУ EN…, ГОСТ…, НП…, і т.д.). У зв’язку з чим просимо Вас доповнити Технічну специфікацію до предмету закупівлі додаток №4 до ТД наступними вимогами: - Вимоги до документації, яка надається замовнику при подачі тендерної пропозиції та при постачанні клапанів; - Вимогу щодо можливості вильоту лопаток за межі корпусів клапанів; - Вимогу про ступінь захисту клемних коробок а також їх наявність в клапанах ; - Вимогу про коефіцієнт місцевого опору у відкритому положенні клапану; - Вимоги щодо електробезпеки клапанів та електроприводів; - Вимогу про гарантійні зобов'язання; - Вимогу про час відкриття і закриття клапана електроприводом; - Вимогу про стійкість до перепаду тиску повітря; - Вимогу про забезпечення відкриття (закриття) клапанів при значенні тиску повітря перед клапаном ; - Вимогу про відповідність пультів управління технічним регламентам, щодо можливості виведення інформації про стан клапанів на пожежний пост згідно 11.3.2 ДБН В.2.5-56: 2014.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП «НАЕК «Енергоатом»: Вимоги до документації, яка надається замовнику при подачі тендерної пропозиції - вказані у п. 6 Розділу ІІІ ТД. Вимоги до документації, яка надається замовнику при постачанні клапанів – вказані у Додатку 7 ТД (п. 5.12). У Додаток 4 до тендерної документації зміни будуть внесені в установленому порядку.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Умови розрахунків

Номер: 490a952087774a629585cb0157658d57
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-002242-a.b7
Назва: Умови розрахунків
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі. Проаналізувавши тендерну документацію наше підприємство змушене вимагати від Замовника змінити умови розрахунків в розділі 2 «інша інформація» ТД, а саме внести зміни стосовно строку перерахування коштів за поставлену продукцію та зменшити строк розрахунку до 45 робочих днів. Строк для розрахунку за поставлену продукцію (60 робочих днів) унеможливлює участь будь якого підприємства, дилера або виробника з економічних підстав. Виробники проводять реалізацію такого типу продукції виключно на умовах 100%-ої передплати, до того ж постачальник задля забезпечення доставки товару до місця призначення несе додаткові витрати. Таким чином, до дати оплати товару, як це передбачено умовами тендерної документації, - протягом 60 робочих днів з моменту поставки – постачальник несе суттєве грошове навантаження, що у свою чергу тягне за собою високі фінансові ризики, а залучення кредитних коштів для забезпечення виробництва даної кількості протипожежних клапанів під даний строк розрахунку призведе до істотних фінансових витрат на підприємстві постачальника або виробника. Вимагаємо від Замовника зменшити строк розрахунків за поставлену продукцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»: Строк перерахування коштів за поставлену продукцію (60 робочих днів з моменту поставки для нерезидентів або 60 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару для резидентів) встановлено, виходячи з наявних фінансових ресурсів та існуючої кредиторської заборгованості ДП «НАЕК «Енергоатом».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо терміну постачання продукції

Номер: 906003b8f9ad408cbafe56867584c990
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-002242-a.c6
Назва: Щодо терміну постачання продукції
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно відповіді надоної Замовником, наша вимога НЕ БУЛА ЗАДОВОЛЕНА, у зв'язку з тим, що термін постачання був скоригован до 30.11.2020 року. Нашим підприємством вимагалось подовження терміну постачання до 20.12.2020 року, вимагаємо подовження строку постачання продукції до 20.12.2020 року, у зв'язку з неможливістю постачання продукції у термін до 30.11.2020 року. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»: Враховуючи заплановані терміни проведення монтажних та пуско-налогоджувальних робіт із завершенням у 2020 році, поставку обладнання необхідно виконати у строк «до 30.11.2020». Запропоновані учасником терміни постачання клапанів не можуть бути прийняті, оскільки це не дозволить виконати їх монтаж у ППР-2020, як того вимагає виробнича програма ДП «НАЕК «Енергоатом». Не поставка клапанів в зазначений термін ставить під загрозу виконання ППР.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Звернення по зміні терміну постачання

Номер: 246f6fa985204b9ca1949fd7ddbea265
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-002242-a.c5
Назва: Звернення по зміні терміну постачання
Вимога:
Наше підприємство , як виробник та постачальник клапанів протипожежних з пультами управління, в одній особі, як ніхто інший можемо підтвердити що технологічний термін виготовлення та постачання буде складати не менше 70-90 днів. Тому ми звернулися до замовника про неможливість виконання даного постачання в термін згідно тендерної документації, з вимогою про зміну терміну постачання на “до 30 грудня” Наше звернення задоволено частково тому звертаємося вдруге та наполягаємо на зміні терміну постачання на “до 30 грудня”.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»: Враховуючи заплановані терміни проведення монтажних та пуско-налогоджувальних робіт із завершенням у 2020 році, поставку обладнання необхідно виконати у строк «до 30.11.2020». Запропоновані учасником терміни постачання клапанів не можуть бути прийняті, оскільки це не дозволить виконати їх монтаж у ППР-2020, як того вимагає виробнича програма ДП «НАЕК «Енергоатом». Не поставка клапанів в зазначений термін ставить під загрозу виконання ППР. Завод виробник продукції може на свій розсуд та ризик виготовити клапани та мати їх на складі, або організувати трьохзмінне виробництво, що дозволить скоротити строки виготовлення продукції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ТЕРМІН ПОСТАЧАННЯ

Номер: 28ed525eddce4df1b25a84b3c9fd32d1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-002242-a.a4
Назва: ТЕРМІН ПОСТАЧАННЯ
Вимога:
Шановний Замовнику! 21.07.2020 року та 20.07.2020 року потенційними учасниками закупівлі було подано три вимоги щодо зміни терміну постачання, а саме: - Вимога № 1 «з «01.10.2020 до 18.10.2020» на «до 30 грудня 2020р» ; - Вимога № 2 «скорегувати термін поставки продукції до 20 грудня 2020 р.; - Вимога № 3 «змінити термін постачання з «01.10.2020 до 18.10.2020» на «з 01.12.2020 по 30.12.2020». Отже суть трьох вимог полягає в зміні терміну постачання «з 01.10.2020 до 18.10.2020» на «з 01.12.2020 по 30.12.2020». 23.07.2020 14:34 замовник задовольнив вимоги та змінив термін постачання продукції на «до 30.11.2020». Звертаємо Вашу увагу на те, що у вимогах які були подані 21.07.2020 року та 20.07.2020 року, було акцентовано на зміну терміну постачання саме на кінець грудня 2020 року (30.12.2020). Тому, вважаємо що вимоги не можуть мати статус «задоволені». Беручи до уваги вищезазначене, Вимагаємо змінити термін постачання продукції з «до 30.11.2020» на «до 30.12.2020»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»: Враховуючи заплановані терміни проведення монтажних та пуско-налогоджувальних робіт із завершенням у 2020 році, поставку обладнання необхідно виконати у строк «до 30.11.2020». Запропоновані учасником терміни постачання клапанів не можуть бути прийняті, оскільки це не дозволить виконати їх монтаж у ППР-2020, як того вимагає виробнича програма ДП «НАЕК «Енергоатом». Не поставка клапанів в зазначений термін ставить під загрозу виконання ППР.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо терміну постачання продукції

Номер: 5bcec0772fea4870ac21439b7b9d99d2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-002242-a.c3
Назва: Щодо терміну постачання продукції
Вимога:
Доброго дня! Наша компанія має бажання прийняти участь у відкритих торгах за темою: ДК021: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, (Клапани протипожежні з пультами управління для енергоблока № 1 ВП РАЕС). Номер у Prozorro UA-2020-07-08-002242-a . Проведення аукціону заплановано на 15.09.2020. Підписання договору з переможцем можливо не раніше 15.10.2020. Звертаємо Вашу увагу на те, що технологічний термін виготовлення і організації поставки клапанів протипожежних з пультами управління для учасника який планує постачати продукцію заводу виробника резидента України, приблизно складає 70 днів, а для учасника який планує до постачання продукцію заводу виробника не резидента України виготовлення та організація поставки продукції складає приблизно 80 днів. Таким чином постачання клапанів не можливо виконати у термін зазначений в Додатку 2 до ТД а саме з 01.10.2020 по 18.10.2020. У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо змінити термін постачання з «01.10.2020 до 18.10.2020» на «з 01.12.2020 по 30.12.2020».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 23.07.2020 були внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо терміну постачання

Номер: f27f5de135594203a73da58ddec1dc6d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-002242-a.b2
Назва: Щодо терміну постачання
Вимога:
Наше підприємство, як виробник протипожежних клапанів PKTMD-120 повідомляє Вам, що у зв'язку з тривалою процедурою закупівлі та прийнятими на підприємстві заходами, які спрямовані на не розповсюдження коронавируса, виготовити і поставити протипожежні клапани PKTMD-120 в період з 01 жовтня 2020 р до 18 жовтня 2020 р неможливо. Вимагаємо від замовника внести необхідні зміни до тендерної документації та скорегувати термін поставки продукції до 20 грудня 2020 р. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 23.07.2020 були внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога до Замовника про усунення невідповідності в ТД по терміну постачання обладнання

Номер: 1ccce0016e004492a01de5d6ac72ca21
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-002242-a.c1
Назва: Вимога до Замовника про усунення невідповідності в ТД по терміну постачання обладнання
Вимога:
Згідно оголошення номер UA-2020-07-08-002242-a на проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Клапани протипожежні з пультами управління для енергоблоку №1 ВП РАЕС ) подання пропозиції намічено на 10 08.20, а проведення аукціону орієнтовно заплановано на 15.09.20. Таким чином остаточне підписанням договору з переможцем буде можливим не раніше кінця вересня- початок жовтня цього року, по тому абсолютно не зрозуміло як переможець закупівлі зможе приступити до виготовлення клапанів протипожежних з пультами управління і здійснити їх постачання в термін відповідно терміну зазначеному у ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі(додаток 2)», а саме з 01.10.20 по 18.10.20. А так як технологічний термін виготовлення і організації поставки, як мінімум складає 70-90 днів, постачання клапанів протипожежних абсолютно неможливо виконати у зазначений термін. У зв' язку з вищевикладеним, вимагаємо змінити термін постачання з «01.10.2020 до 18.10.2020» на «до 30 грудня 2020р»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 23.07.2020 були внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено