-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)»
Завершена
31 120 180.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 311 201.80 UAH
мін. крок: 1% або 311 201.80 UAH
Період оскарження:
08.07.2020 14:40 - 03.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення
Номер:
79f900c69f31423dab4031293e6b7bcb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-08-003141-b.c4
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Тендерному комітету
ДЕРЖАВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2020-07-08-003141-b
Вимога
про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) ", повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно визнання тендерної пропозиції ПП "ІНТЕРРА БУД" по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) ", та визнання її такою, що відповідає, вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету №79 від 31.08.2020 року є неправомірним, тендерна пропозиція учасника ПП "ІНТЕРРА БУД" не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема:
- Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, а саме пунктом 5 розділу I, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «У випадку, якщо учасник не є виробником товару, він зобов’язаний окремою довідкою у довільній формі повідомити про статус суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність без можливості виробляти товар.», учасник ПП "ІНТЕРРА БУД" у формі Відомості про учасника зазначив, що «Статус Учасника ПП «ІНТЕРРА БУД» - Виконавець робіт, Надавач послуг», відтак учасник ПП "ІНТЕРРА БУД" не є «Виробником товару», проте, всупереч вимогам Тендерної документації не надав у складі пропозиції довідку в довільній формі про статус суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність без можливості виробляти товар, отже порушив вимоги Тендерної документації Замовника.
- Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, а саме пунктом 5.3. розділу III від учасників вимагалася – «Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання (у тому числі будівельної техніки та (або) будівельного обладнання у кількості не менше 10 найменувань) та матеріально-технічної бази (у тому числі офісне та складське приміщення), за встановленою формою» у Тендерній документації, а також «Для підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати копію документа, який підтверджує його право власності на матеріально-технічну базу, або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди матеріально-технічної бази (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 30 листопада 2021 року).», учасником ПП «ІНТЕРРА БУД» було надано у складі пропозиції нотаріальна копія договору оренди №2/01.03.2019 від «01» березня 2019 року (надалі за текстом - Договір) на підтвердження «Офісного приміщення», що було зазначене у довідці, як наявне, однак учасником не було надано у складі пропозиції – «Акту прийому-передачі» такого приміщення, оскільки пунктом 3.2. Договору зазначається, що «3.2. Передача приміщення в оренду здійснюється за відповідним актом прийому-передачі, який підписується Сторонами», пунктом 3.3. Договору передбачено, що «3.3. Об’єкт оренди вважається переданим в оренду з моменту підписання акту прийому-передачі» вважаємо, що не надавши такого Акту прийому-передачі такого приміщення, учасник не підтвердив наявності у нього вищезазначеного «Офісного приміщення».
- Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, а саме пунктом 2 розділу III від учасників вимагалося надання у складі пропозиції надання Учасниками «забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.2 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення цінової пропозиції, визначеній пунктом 2.3 цього розділу.», підпунктом 2.2. пункту 2 розділу III передбачалося, що «Гарантія має містити, зокрема, умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені пунктом 3.2 цього розділу тендерної документації”;», однак учасник ПП «ІНТЕРРА БУД», всупереч вимогам Тендерної документації, у наданій банківській гарантії зазначив інші обставини, ніж передбачені пунктом 3.2. розділу III до Тендерної документації, чим порушив її вимоги, додатково повідомляємо, що жодного пояснення з цього приводу учасником надано у складі пропозиції не було.
- Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, а саме пунктом 5 розділу III від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «Довідки у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання), яка повинна містити інформацію про те, що, зокрема, - тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;», однак наданий у складі учасника ПП «ІНТЕРРА БУД» не містить у своєму складі інформації про те, що «Учасник процедури закупівлі, не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника», що не відповідає вимогам Тендерної документації замовника.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ПП «ІНТЕРРА БУД», не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) ".
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції учасника ПП «ІНТЕРРА БУД» такої, що відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) " стосовно даної закупівлі робіт та повторно розглянути пропозицію ПП «ІНТЕРРА БУД» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) ".
Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь Барбакану.pdf 08.09.2020 11:36
Дата подачі:
04.09.2020 20:02
Вирішення:
На Вашу вимогу № UA-2020-07-08-003141-b.с4 Тендерний комітет Новоград-Волинської КЕЧ району повідомляє наступне:
1. Замовником пунктом 5 розділу I, вимагалося надання у складі пропозиції – «У випадку, якщо учасник не є виробником товару, він зобов’язаний окремою довідкою у довільній формі повідомити про статус суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність без можливості виробляти товар.»
Тендерний комітет Новоград-Волинської КЕЧ району повідомляє наступне: Дані відомості частково відображені згідно реєстру поданих документів за № 3 та № 9, також дану довідку ПП «Інтерра Буд» було подано в складі документів, що подаються переможцем. Враховуючи, що єдиним критерієм оцінки відповідно до п. 1 Розділу 5 ТД є ціна, та те що дана довідка не впливає на зміст пропозиції та якість робіт вважаємо, що вимоги Тендерної документації порушено не було. Отже, підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
2. Замовником передбачалось згідно п.5.3 Тендерної документації Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавству, та подаються у складі тендерної пропозиції, саме:
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника та матеріально-технічної бази (у тому числі офісне та складське приміщення), за встановленою формою. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати копію документа, який підтверджує його право власності на матеріально-технічну базу, або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди матеріально-технічної бази .
Учасником ПП «Інтерра Буд» в реєстрі поданих документів за № 14 було подано договір оренди № 2/01.03.2019 від 01 березня 2019 року, завірений нотаріально, відповідно до якого жодних додатків, які є невід’ємною його частиною він не має. Виходячи з вищенаведеного інформація, яка зазначена у вимозі ТОВ «Компанія Барбакан» не відповідає дійсності, а учасником ПП «Інтерра Буд» не було порушено вимог Тендерної документації Замовника. Отже, підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
3. Згідно пункту 2 розділу III Тендерної документації Замовником встановлювалась вимога, щодо надання у складі пропозиції Учасниками «забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.2 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення цінової пропозиції, визначеній пунктом 2.3 цього розділу.», підпунктом 2.2. пункту 2 розділу III передбачалося, що «Гарантія має містити, зокрема, умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені пунктом 3.2 цього розділу тендерної документації”;»
Повідомляємо, що Ваше твердження є неправомірним, оскільки форма електронної банківської гарантії була дотриманою учасником ПП «Інтерра Буд», що вимагалася ТД. У реєстрі поданих документів за № 40 було подано Банківську гарантію № 008/1130 ГР від 03 серпня 2020 року з із зазначенням обставин передбачених п. 3.2 тендерної документації. Виходячи з вищенаведеного інформація, яка зазначена у вимозі ТОВ «Компанія Барбакан» не відповідає дійсності, а учасником ПП «Інтерра Буд» не було порушено вимог Тендерної документації Замовника. Отже, підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
4. Відповідно до вимог Тендерної документації, а саме пунктом 5 розділу III від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «Довідки у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання), яка повинна містити інформацію про те, що, зокрема, - тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;»
Тендерний комітет Новоград-Волинської КЕЧ району повідомляє, що твердження щодо неподання ПП «Інтерра БУД» даної довідки не відповідає дійсності, оскільки відповідно до реєстру поданих документів за № 21 вищезгаданим Учасником було подано довідку № 28/18 від 04 серпня 2020 р., в якій зокрема п.6 вказана дана інформація. Виходячи з вищенаведеного інформація, яка зазначена у вимозі ТОВ «Компанія Барбакан» не відповідає дійсності, а учасником ПП «Інтерра Буд» не було порушено вимог Тендерної документації Замовника. Отже, підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення
Номер:
bcb2403a2dbb4666b64417dd7a678f64
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-08-003141-b.a3
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Тендерному комітету
ДЕРЖАВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2020-07-08-003141-b
Вимога
про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) ", повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно визнання тендерної пропозиції ПП "ІНТЕРРА БУД" по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) ", та визнання її такою, що відповідає вимогам Технічної специфікації, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
У відповідності до даної процедури закупівлі подані Учасниками документи тендерних пропозицій до проведення аукціону не повинні містити інформацію про ціну (ціни) тендерної пропозиції. З огляду на зазначене Замовник здійснює перевірку цінової пропозиції (кошторисних розрахунків) на їх відповідність вимогам тендерної документації після проведеного аукціону.
З огляду на зазначене, вважаємо, що Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету №79 від 31.08.2020 року є неправомірним, тендерна пропозиція учасника ПП "ІНТЕРРА БУД" не відповідає вимогам Тендерної документації, вимогам Технічної специфікації, зокрема:
По перше, відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, а саме пунктом 1.1. Розділу III, передбачалося, що учасники повинні надати у складі пропозиції – «розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни».
Замовник у пункті 1.7. Розділу III чітко передбачив, які витрати повинні бути включені до розрахунку договірної ціни, а саме вказано, що Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням:
- усіх своїх витрат, податків і зборів, обов'язкових платежів що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на страхування;
- прямих, загальновиробничих та інших втрат на будівництво ОБ’ЄКТУ;
- коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;
- коштів на покриття ризиків у випадках, передбачених п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013;
- коштів на покриття додаткових витрат, в тому числі пов’язаних з інфляційними процесами.
Відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – «До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України», однак всупереч вимогам Тендерної документації Замовника учасник ПП "ІНТЕРРА БУД" не включило у Договірну ціну на дану закупівлю кошти на покриття додаткових витрат, в тому числі пов’язаних з інфляційними процесами, чим порушив вимоги Тендерної документації Замовника.
По-друге, відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, а саме пунктом 1.1. Розділу III, передбачалося, що учасники повинні надати у складі пропозиції – «розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни», відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, пунктом 4.1. встановлено, що «система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.», згідно ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «РЕСУРСНІ ЕЛЕМЕНТНІ КОШТОРИСНІ НОРМИ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ», зокрема розділом 4 «ПОРЯДОК ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ» пунктом 4.4 встановлено, що «Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКН на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за нормами ДСТУ Б Д.2.2-46 та норм 9-70-1 – 9-75-2 ДСТУ Б Д.2.2-9 без застосування зазначеного коефіцієнта.», однак учасником ПП «ІНТЕРРА БУД» всупереч вимогам Тендерної документації та всупереч вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 була розрахована вартість окремих робіт із застосуванням коефіцієнта - 1,15, що є неправомірним, зокрема пунктом 16 Технічного завдання передбачено «Улаштування обклеювальної пароізоляції в один шар», що відповідає пункту 31 Локального кошторису 2-1-1 учасника ПП «ІНТЕРРА БУД», та свідчить про невідповідність розрахованої ціни учасника ПП «ІНТЕРРА БУД» вимогам Технічної специфікації Замовника.
По-третє, пункти 304 та 305 Локального кошторису 2-1-1 пропозиції учасника ПП «ІНТЕРРА БУД», що відповідають позиціям 167,168 Технічного завдання, відповідно, не містять жодного механізму чи інструменту, а саме виключено все, що передбачено ресурсними елементними кошторисними нормами, що в свою чергу занижує договірну вартість та унеможливлює якісне виконання даних робіт, що не відповідає ДСТУ Б.Д.1.1-4:2013 та Тендерній документації.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ПП «ІНТЕРРА БУД», не відповідає вимогам Тендерної документації, вимогам Технічної специфікації на «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) ".
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення;
- переглянути рішення про визнання тендерної пропозиції учасника ПП «ІНТЕРРА БУД» такої, що відповідає вимогам Тендерної документації, вимогам Технічної специфікації щодо предмета закупівлі «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) " стосовно даної закупівлі робіт та повторно розглянути пропозицію ПП «ІНТЕРРА БУД» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)» Overhaul of the building №2 / 17 (barracks), 30 ombre, OK "North" Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 2 (code 20-03) ".
Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь Барбакан.pdf 04.09.2020 15:53
Дата подачі:
03.09.2020 13:59
Вирішення:
1. Замовник розділом ІІІ, а саме п.1.1 тендерної документації передбачив перелік всіх витрат, які плануються включити Учасником до розрахунку Договірної ціни. Разом з тим п.1.7. розділу ІІІ цієї ж тендерної документації Замовником передбачено, що не врахована вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у ціні тендерної пропозиції. Виходячи з чого можна зробити висновки, що кошти на покриття додаткових витрат, в тому числі пов’язаних з інфляційними процесами, Учасник ПП «Інтерра Буд» планує виконати за рахунок власного прибутку, так як ціна встановлена Замовником є твердою. Крім того, в складі своєї тендерної пропозиції ПП «Інтерра Буд» надав гарантійний лист , яким підтвердив виконання всіх робіт за вказану в пропозиції ціну.
2. Щодо розрахунку договірної ціни та відповідність їх вимогам ДСТУ.
Тендерним комітетом Замовника було вивчено пропозицію Учасника ПП «Інтерра Буд» та встановлено, що дана пропозиція відповідає вимогам проекту (який пройшов державну експертизу).
3. Щодо пунктів 304-305 Локального кошторису 2-1-1 пропозиції учасника ПП «Інтерра Буд».
Відповідно до п.6.2.10.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «… доцільно обстежити будівельний майданчик …» в процесі якого (на підставі пояснення ПП «Інтерра Буд» було виявлено стислі умови праці, що значно спрощують виконання вказаних в пунктах 167,168 Технічного завдання, робіт.
Підсумовуючи вищевикладене тендерним комітетом Новоград-Волинської КЕЧ району зроблено висновок, що всі вимоги Тендерної документації у ціновій пропозиції Учасника ПП «Інтерра Буд» враховані тому причин для визнання рішення ТК неправомірним не має.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушень та допуску/недопуску до аукціону
Номер:
df30d595d76f4ee3bbfd9cb03a9c4dba
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-08-003141-b.b2
Назва:
Вимога щодо усунення порушень та допуску/недопуску до аукціону
Вимога:
ВИМОГА
про скасування рішення про допуск/недопуск учасників до аукціону
по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі №2/17 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 2 (шифр 20-03)»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень - 30 від 22.08.2020.pdf 23.08.2020 12:51
- Відповідь ФАВОРИТ.pdf 26.08.2020 16:05
Дата подачі:
23.08.2020 12:51
Вирішення:
На Вашу вимогу (Вих. № 20/08 від 21.08. 2020 р.) Новоград-Волинська КЕЧ району повідомляє наступне:
1. Щодо відхилення пропозиції «ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит»
Згідно п.5.3 Тендерної документації було передбачено Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавству, та подаються у складі тендерної пропозиції, саме:
- Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника та матеріально-технічної бази (у тому числі офісне та складське приміщення), за встановленою формою. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати копію документа, який підтверджує його право власності на матеріально-технічну базу, або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди матеріально-технічної бази .
Відповідно Учасником було подано в складі тендерної пропозиції договір оренди нежитлового приміщення № 2019/0111 від 01.11.2019 р. та не прикріплено акт приймання-передачі № 1, який відповідно до договору є його невід’ємною частиною, на що йому було висуното вимогу про усунення даного недоліку з переліком документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Копію документа, який підтверджує його право власності на матеріально-технічну базу, або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди матеріально-технічної бази з додатками, які є невід’ємною його частиною. Дану вимогу Учасник виконав в повному обсязі.
1. Замовником було встановлено п.1.7. Тендерної документації: При визначенні ціни тендерної пропозиції Учаснику необхідно враховувати розмір кошторисної заробітної плати, для середнього розряду складності у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах (з урахуванням всіх доплат). Розмір кошторисної заробітної плати не повинен перевищувати 9 954,78 грн. та встановлюється незмінним на весь період капітального ремонту ОБ’ЄКТА. Проте всупереч вищевказаній вимозі Учасник надав в складі своєї пропозиції розрахунок кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складанні робіт 12 289,84 грн.
Виходячи з вищенаведеного Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційному критерію та його пропозиція відхиляється згідно ст..31 Закону. (копія протоколу додається).
2. Щодо пропозиції ПП Інтерра Буд:
1) Згідно Абзацу 16 пункту 2 Постанови КМУ від 28.02.2000 № 419 "Про затвердження Порядку подання фінансової звітності" в редакції Постанови КМ № 625 "Про внесення змін до Порядку подання фінансової звітності" від 17.07.2019 підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, непідприємницькі товариства (крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності) та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, подають відповідним органам скорочену за показниками річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати. Згідно частини 2 статті 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» мікропідприємствами є підприємства, показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв:
- балансова вартість активів - до 350 тисяч євро;
- чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - до 700 тисяч євро;
- середня кількість працівників - до 10 осіб.
Оскільки ПП «Інтерра Буд» відповідає двом критеріям із вищезазначених, його слід віднести до мікропідприємств. З чого вбачається, що всі вимоги передбачені тендерною документацією стосовно подачі балансу та фінансової звітності Учасником були дотримані. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
2) Замовником передбачалось згідно п.5.3 Тендерної документації Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавству, та подаються у складі тендерної пропозиції, саме:
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника та матеріально-технічної бази (у тому числі офісне та складське приміщення), за встановленою формою. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати копію документа, який підтверджує його право власності на матеріально-технічну базу, або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди матеріально-технічної бази .
Учасникоп ПП Інтерра Буд в реєстрі поданих документів за № 14 було подано договір оренди № 2/01.03.2019 від 01 березня 2019 року, завірений нотаріально, відповідно до якого жодних додатків, які є невід’ємною його частиною він не має. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
3) В реєстрі поданих документів за №27 надані копії ліцензії і дозвіл на роботи підвищеної небезпеки № 413.18.18 ,термін дії якого до 7.06. 2023 року. Крім того Учасником в складі пропозиції поданий «Лист гарантія щодо охорони праці», чим узагальнено підтверджено Замовнику наявність всіх необхідних дозволів та ліцензій при виконання всіх видів будівельних робіт зазначених Замовником в тендерній документації. Норма про наявність дозволу виконання робіт на висоті прямо не була прописана. Також слід зазначити, що ненадання документів у складі пропозицій Учасників, яких не передбачено Тендерною документацією Замовника, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасників. Таким чином підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
4 ) Учасником ПП Інтерра Буд в складі пропозиції було подано довідку відповідно до форми, яка передбачена п. 5.3 тендерної документації. В розділі про реквізити банку/банків відображена інформація в повному обсязі. Крім того даним Учасником під № 26 реєстру поданих документів окремо надана довідка банку про рахунки, а також пакет документів щодо банківської гарантії де також відображені всі реквізити банку. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
3. Щодо пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан»:
1) Відповідно до умов Тендерної документації, а саме пункту 6.3., для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, вимагалося надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, копії ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності; копію дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності, необхідних для виконання усіх будівельних робіт, зазначених у Додатку № 2 тендерної документації.
Учасником були надані у складі пропозиції – копія чинної Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорій складності за реєстраційним записом № 2013035563 видана для ТОВ «Компанія Барбакан», копія чинної Ліцензії субпідрядної організації, за реєстраційним записом №2013052868, копія Листа адресованого для субпідрядної організації учасника ТОВ «Компанія Барбакан», що підтверджує право субпідрядної організації - ТОВ «Острогтрансбуд» виконувати роботи протипожежного призначення на об’єктах будівництва, копія чинної та зареєстрованої Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 зі змінами (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) - Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а також Лист-пояснення за вих. №17/05/08-2020 про те, що ТОВ «Компанія Барбакан» у відповідності до чинного законодавства України, надає у складі пропозиції, саме - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а не дозвіл, оскільки в чинній редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207, передбачається виконання робіт підвищеної небезпеки, саме на підставі Декларацій. Крім того Тендерною документацією прямо не було встановлено вимоги стосовно надання дозволів «на експлуатацію (застосування) машин та механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Додатково зазначаємо, що ненадання документів у складі пропозицій Учасників, яких не передбачено Тендерною документацією, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасників. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
Учасником ТОВ «Компанія Барбакан» в складі пропозиції було подано довідку за вих. №09/05/08-2020 «Відомості про учасника» відповідно до форми, яка передбачена п. 5.3 тендерної документації Згідно з пунктом 9 вищезгаданої Форми «Відомості про учасника», було встановлено, що – учасник повинен зазначити реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник (у тому числі того, яким видана банківська гарантія), відтак учасником ТОВ «Компанія Барбакан» було дотримано вимоги Тендерної документації Замовника, оскільки зазначив усю інформацію, яка вимагалася Замовником, стосовно надання інформації про обслуговуючі банки учасника. В Учасника відсутні відкриті поточні розрахункові рахунки у Банку, що видав Банківську гарантію, а саме в АТ «УКРБУДІНВСЕТБАНК», про що у складі пропозиції було надано довідку від цього ж банку, а тому відповідна інформація, не зазначалася у відповідній Формі «Відомості про учасника». Про причини незазначення певної інформації у вищезгаданій формі також було надана лист-довідку у складі пропозиції. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
b0ac942b9aee4d85bc9ac6064d86dc2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-08-003141-b.c1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
18-08-20, 16:05:46 Замовником було оприлюднену вимогу про усунення недоліків тендерної пропозиції учасника. Нами, ТОВ "НВФ "Термоуніверсал" всі недоліки було усунено без порушення термінів на усунення недоліків, проте наш тендерну пропозицію Замовник відхилив на підставі "Не відповідає вимогам тендерної документації". Просимо замовника надати роз'яснення, у якому обгрунтувати підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НВФ "Термоуніверсал". Разом з тим Замовник допустив до участі в аукціоні учасників, чиї тендерні пропозиції містять грубі порушення , а саме :
ПП «Інтерра Буд»
1. Відсутній дозвіл на виконання робіт на висоті
2. Відсутні листи-згоди на обробку ПД працівників проте були подані трудові книжки та цивільно-правові угоди , чим порушено положення ЗУ «Про захист персональних даних»
3. Відсутній Баланс та Звіт про фінансові результати за останні звітній період (подано лише за 2019 рік.)
4. Відсутня Довідка з інформацією про статус суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність без можливості виробляти товар.
ТОВ «Барбакан»
1. Відсутні листи-згоди на обробку ПД працівників , проте були подані трудові книжки та цивільно-правові угоди , чим порушено положення ЗУ «Про захист персональних даних»
2. У довідці про працівників зазначено, що Мачулянська О.В.- головний бухгалтер. А також подано лист-роз’яснення, що головний бухгалтер працює по сумісництву, тому Трудова книжка не подається, а буде подано Наказ про призначення. Проте Наказ про призначення на Мачулянську О.В.- головного бухгалтера – відсутній.
Окрім того, ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» вважає, що його було дискваліфіковано безспідставно,ю оскільки всі вимоги Замовника , вкащані у тендерній документації було виконано, окрім того було виконано вимогу щодо усунення недоліків тендерної пропозиції.
На підставі вищевикладеного, просимо Замовника:
1. Прийняти вимогу до розгляду;
2. Надати роз’яснення щодо підстав для кваліфікації ТОВ «НВФ «Термоуніверсал»;
3. Допустити ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» до участі в аукціоні.
У випадку відхилення даної вимоги, ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» буде змушене звернути до відповідних органів, а саме АМКУ та ДАСУ, щодо притягнення членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі, а саме допущення до аукціону учасників, тендерні пропозиції яких підлягають відхиленню на підставі наявності невиконання вимог тендерної документації Замовника та відхилення тендерних пропозицій учасників, які підлягають допущенню до участі у процедурі закупівлі. Окрім того, замовником не було надано обгрунтованого підтвердження підстав для відмові в допущенні до аукціону.
Разом з тим, доводимо до відома Замовника інформацію про наявність штрафних санкцій за вчинення неправомірних дій у процедурі закупівлі згідно Кодексу України про адміністративні правопорушення. Штраф за неправомірне порушення встановлюється у розмірі від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян ( ст. 164 КУпАП).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Північ.pdf 21.08.2020 19:42
- Відповідь Термоуніверсал.pdf 26.08.2020 15:38
Дата подачі:
21.08.2020 19:42
Вирішення:
На Вашу вимогу (Вих. №21/08/1-20 21 серпня 2020 р.) Новоград-Волинська КЕЧ району повідомляє наступне:
1. Щодо відхилення пропозиції ТОВ «НВФ» Термоуніверсал
Згідно п.5.3 Тендерної документації було передбачено Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавству, та подаються у складі тендерної пропозиції, саме:
- Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника та матеріально-технічної бази (у тому числі офісне та складське приміщення), за встановленою формою. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати копію документа, який підтверджує його право власності на матеріально-технічну базу, або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди матеріально-технічної бази .
Відповідно Учасником було подано в складі тендерної пропозиції договір оренди обладнання від 02.01.2019 р. та прикріплено до нього акт (від 01.02.20 р.) № 1 прийому-передачі майна до Договору № 2/20 від 01.02.2020 р. , на що йому було висуното вимогу про усунення даного недоліку з переліком документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- Копію документа, який підтверджує його право власності на матеріально-технічну базу, або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди матеріально-технічної бази з додатками, які є невід’ємною його частиною. На дану вимогу Учасник підвантажив копію договору оренди № 2/20 від 01.02.2020 р. з актом приймання-передачі, що є його невід’ємною частиною та роз’яснення щодо продовження терміну дії оренди. Проте всупереч вищевказаній вимозі Учасником було надано копію договору не завірену нотаріально.
Виходячи з вищенаведеного Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційному критерію та його пропозиція відхиляється згідно ст..31 Закону. (копія протоколу розгляду додається).
2. Щодо пропозиції ПП Інтерра Буд:
1). В реєстрі поданих документів за №27 надані копії ліцензії і дозвіл на роботи підвищеної небезпеки № 413.18.18 ,термін дії якого до 7.06. 2023 року. Крім того Учасником в складі пропозиції поданий «Лист гарантія щодо охорони праці», чим узагальнено підтверджено Замовнику наявність всіх необхідних дозволів та ліцензій при виконання всіх видів будівельних робіт зазначених Замовником в тендерній документації. Норма про наявність дозволу виконання робіт на висоті прямо не була прописана. Також слід зазначити, що ненадання документів у складі пропозицій Учасників, яких не передбачено Тендерною документацією Замовника, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасників. Таким чином підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
2). Замовником відповідно до п.5.3 ТД. вимагалась «Лист-згода» на обробку, використання поширення та доступ до персональних даних, яка складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником підписувати (завіряти) документи що надаються учасником за встановленою формою. На що Учасником відповідно до реєстру поданих документів за № 22 подано « Лист згоду» керівника підприємства за встановленою формою. Всі інші працівники, відповідно до трудових угод, давали дозвіл на опрацювання персональних даних, про що свідчить розділ 6 Трудового договору. Крім того відповідно до п.1.6 ТД передбачено: факт подання тендерної пропозиції учасником – фізичною особою, у тому числі фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних».
У всіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
3). Учасником ПП « Інтерра Буд» подало всі необхідні документи , які вимагалися тендерною документацією в т.ч. і всі реєстраційні та установчі документи суб’єкта господарювання. Також відповідно до реєстру № 3 поданих документів було подано Довідка «форма відомості про учасника» де також відображене вищезгадане питання. Крім того прямої вимоги щодо подання такої довідки в тендерній документації не було. Також слід зазначити, що ненадання документів у складі пропозицій Учасників, яких не передбачено Тендерною документацією Замовника, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасників. Таким чином підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
3 . Щодо пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан»
1) Замовником відповідно до п.5.3 ТД. вимагалась «Лист-згода» на обробку, використання поширення та доступ до персональних даних, яка складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником підписувати (завіряти) документи що надаються учасником за встановленою формою. Крім того відповідно до п.1.6 ТД передбачено: факт подання тендерної пропозиції учасником – фізичною особою, у тому числі фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних».
У всіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
2) Відповідно до умов п. 5.3 Тендерної документації, а саме:. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, учасник повинен надати копії трудових угод працівників або копії трудових книжок з відповідними відмітками, копію штатного розпису учасника.», відтак у складі пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» були надані копії трудових книжок на працівників, із відповідними відмітками, лист-пояснення стосовно не подання трудової книжки на працівника, який працює на умовах сумісництва на підприємстві (Головний бухгалтер – Мачулянська О.В.), а також копія штатного розпису ТОВ «Компанія Барбакан», з якого вбачається, що головний бухгалтер працює на умовах сумісництва. Отже всі вимоги Тендерної документації стосовно наявності та підтвердження працівників, були дотримані учасником. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
Статус вимоги:
Не задоволено