• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 79710000-4 – Охоронні послуги (централізована охорона майна, спостереження та технічне обслуговування Сигналізації, що встановлена на Об’єктах Замовника за адресами: Львівська область, м. Червоноград, пр. Шевченка, 5; Львівська область, м. Яворів, пл. Ринок, 8; Львівська область м. Самбір вул. Мазепи, 15).

Завершена

22 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 112.50 UAH
Період оскарження: 08.07.2020 13:35 - 14.07.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Невідповідність вимог тендерної документації чинному законодавству

Номер: 462d71bb38de430d8da8362f17e4fd0a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-002495-b.c1
Назва: Невідповідність вимог тендерної документації чинному законодавству
Вимога:
Шановний Замовнику, в тендерній документації міститься вимога надання учасником у складі пропозиції діючого сертифікату, який виданий уповноваженим органом, що підтверджує відповідність його діяльності вищенаведеним вимогам ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014. Даний сертифікат видається суб'єктам охоронної діяльності Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення, який є структурним підрозділом Департаменту поліції охорони Національної поліції України. Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Також Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 затверджено ПЕРЕЛІК продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні в якому містяться Засоби охоронного призначення. Даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, а отже і не підлягають обов'язковій сертифікації продукція, що підпадає під категорію засобів охоронного призначення. Тому, з точки зору Закону відсутні підстави для надання подібних сертифікатів. Найвища якість послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізаці повинна підтверджуватись не сертифікатом відповідності, а отриманою у встановленому порядку ліцензією на здійснення послуг охорони, що передбачено Законом України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 № 4616-VI. Відповідно до ч.5 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі - Закон) - "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Також, згідно з ч.11 ст.26 Закону - "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником." Тому, з метою підтвердження якості надання послуг з даного виду закупівлі Учасникам потрібно надавати лише Ліцензію МВС України щодо послуг з охорони, що і є основним підтвердженням відповідності учасника до вимог якості, що встановлені Вами, Замовнику. Вимогу надання сертифікату відповідності, виданого уповноваженим органом, що підтверджує відповідність діяльності учасника вимогам ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014 ВИМАГАЄМО виключити зі змісту Тендерної документації, так як це дискримінує інших учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, а сама вимога є необґрунтованою та упередженою по відношенню до інших учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Замовником встановлено ряд вимог до предмету закупівлі, які Замовник вважає необхідними для забезпечення отримання якісних охоронних послуг, а саме: пункт централізованого спостереження (ПЦС) Учасника повинен мати систему безперебійного живлення та резервний генератор, у відповідності до вимог ДСТУ EN 50518-1:2014 (пп. 7.2.1; 7.2.2; 7.2.3); порядок приймання сигналів на ПЦС Учасника повинен відповідати вимогам ДСТУ EN 50518-2:2014 (пп. 6.1; 6.2); скарги та звернення Замовника повинні розглядатись Учасником у відповідності до вимог п. 7 ДСТУ EN 50518-3:2014.Підтвердити цю відповідність вимагається шляхом надання у складі пропозиції діючого сертифікату, виданого уповноваженим органом, що підтверджує відповідність вимогам ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014. Повідомляємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку Замовника при встановленні вимог до предмету закупівлі керуватись вимогами Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII та передбачати надання у складі пропозицій сертифікатів відповідності виключно для тих товарів, робіт, послуг для яких сертифікація є обов’язковою. Будь-який суб’єкт господарювання, що надає охоронні послуги, має право та можливість пройти добровільну сертифікацію свого пункту централізованого спостереження та порядку надання своїх послуг вимогам ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, звернувшись у відповідний орган сертифікації. Пропозиції, які не відповідатимуть умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі будуть відхилені, на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні