• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі)

Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою.

Завершена

304 435.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 522.17 UAH
Період оскарження: 08.07.2020 11:48 - 20.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга на неправомірні дії Замовника в частині визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "ФІРМА "ЯВІР-2000"

Номер: fd534ff9c31a4828a6040ec2aa664ec3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-002954-c.c5
Назва: скарга на неправомірні дії Замовника в частині визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "ФІРМА "ЯВІР-2000"
Скарга:
СКАРГА на неправомірні дії Замовника в частині визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" І. Загальні відомості про торги, за якими оскаржується рішення (дії) Замовника 08.07.2020 р. через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ Головним управлінням Національної поліції в Харківській області опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2020-07-08-002954-c, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі). Аукціон було проведено 27.07.2020 року. Рішенням Замовника (Протокол засідання тендерного комітету) від 04.08.2020 р. № 263 переможцем закупівлі визначено учасника ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000". При цьому, тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" не відповідає вимогам тендерної документації (надалі - ТД) та чинному законодавству у сфері публічних закупівель. ІІ. Правові та фактичні підстави подання скарги й обґрунтування вимог 04.08.2020 року тендерним комітетом Замовника переможцем закупівлі визначено учасника ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000". З даним рішенням не можна погодитися з причини невідповідності тендерної пропозиції (надалі - ТП) останнього. Так наявні невідповідності ТП вищезазначеного учасника умовам ТД Замовника, призвело до порушення останнім законодавства в частині розгляду та/або відхилення Замовником тендерної пропозиції. Учасником торгів ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" були допущені наступні порушення: так п.1.4. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації встановлена наступна вимога до учасників: "1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації". В порушення зазначеної вимоги ТД, пропозиція учасника ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" не містить електронного цифрового підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника. Відповідно умов ТД кінцевим строком подання ТП визначений термін до 18:00 год. 24.07.2020 року. На час закінчення терміну подання (завантаження до електронної системи) ТП учасником ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" не було накладено електронний цифровий підпис (або кваліфікований електронний підпис). Лише о 18:42 год. 04 серпня 2020 р. учасником закупівлі ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" було накладено електронний цифровий підпис. Дане порушення в частині ненакладення електронного цифрового підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника на ТП до кінцевого строку її подання не є формальною помилкою в розумінні п.2.1. частини 2 Розділу V тендерної документації, а є грубим порушенням умов ТД з боку учасника ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000". Відповідно до абзацу першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"(надалі-Закон) замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, оскільки вона не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен був відхилити ТП ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ "АЛЬЯНС-ЛС" полягає в тому, що Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів; має відповідну необхідну матеріально-технічну базу, штат працівників для виконання умов договору, а також досвід з постачання меблів, та є потенційним постачальником, що підтверджується інформацією з нашої тендерної пропозиції. Прийняття неправомірного рішення замовником в частині щодо акцептування тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення закупівель (ст.5 Закону), а також законні права та інтереси учасника закупівлі ТОВ "АЛЬЯНС-ЛС" щодо можливості реалізовувати власну господарську діяльність. З порушеного питання, Постійно діючою Адміністративною Колегією АМКУ з розгляду Скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже прийняте аналогічне Рішення (надалі-Рішення) від 10.07.2020 року № 13429-р/пк-пз (копія додається). Згідно п.17 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України в межах своїх повноважень здійснює розгляд скарг, поданих суб’єктами оскарження, в порядку, встановленому статтею 18 Закону, стосовно відповідних рішень, які порушують права чи законні інтереси суб’єкта оскарження. Як встановлено ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Як встановлено ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Керуючись вищевикладеним, ч.3 ст.12; ч.3 ст.22; ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», умовами тендерної документації, – ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу ТОВ "АЛЬЯНС-ЛС" до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника - Головне управління Національної поліції в Харківській області скасувати Рішення (Протокол засідання тендерного комітету від 04.08.2020 року № 263) про визначення учасника ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" переможцем закупівлі: ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі) за оголошенням № у ЦБД: UA-2020-07-08-002954-c; 3. Зобов’язати Замовника - Головне управління Національної поліції в Харківській області прийняти до розгляду наступну за чергою тендерну пропозицію. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги. 2. Рішення Постійно діючої Адміністративної Колегії АМКУ з розгляду Скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.07.2020 року № 13429-р/пк-пз.
Дата розгляду скарги: 28.08.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.08.2020 21:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.09.2020 19:37
Дата виконання рішення Замовником: 17.09.2020 10:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.09.2020 № 17039-р/пк-пз виконано.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС-ЛС", Сорокін Сергій +380968408114 IRINA0104.FENIKS@GMAIL.COM
Вимога
Є відповідь

вимога щодо скасування протоколу про визначення переможця

Номер: 13e97be262d3484795498e63f9846740
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-002954-c.b4
Назва: вимога щодо скасування протоколу про визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник, у відповідь на Вашу відповідь до вимоги UA-2020-07-08-002954-c.c1 від 05.08.2020 року можемо заперечити, що відсутність електронно-цифрового підпису або кваліфікованого підпису тендерної пропозиції учасника належить до списку формальних (несуттєвих) помилок, адже список формальних (несуттєвих) помилок чітко визначені пп.2.1 п.2 Розділом V тендерної документації затвердженої протоколом №223 від 08.07.2020 року. До них належать: «- орфографічні помилки та механічні описки, допущені в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником торгів та надані у складі його тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації; - зазначення невірної назви документу, який підготовлений учасником, якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї тендерної документації; - відсутність підпису уповноваженої особи учасника на окремому (окремих) документі тендерної пропозиції, чи відсутність печатки учасника у разі її використання учасником, на документі (документах) тендерної пропозиції; - розміщення інформації не на фірмовому бланку (у разі наявності); - відсутність дати та/або вихідного номера документа на окремому (окремих) документі (документах), які складені учасником, що подаються відповідно до умов цієї тендерної документації; - подання документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та документів, що містять технічний опис предмета закупівлі, через електронну систему закупівель не в окремому файлі; - недотримання форми документу, що встановлена тендерною документацією (незначна зміна форм довідок), у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наприклад: добавлення граф (колонок) або рядків з інформацією, зміна назви (назв) графи (колонки), добавлення слів, речень або абзаців; - зазначення у документах учасника попередньої назви підприємства (установи), вулиці, міста тощо, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» від 09.04.2015 № 317-VIII. - помилково вказана інформація з певних питань (або помилково не вказана інформація), відповідність якої можна встановити з інших документів тендерної пропозиції Учасника або ж з інформації, оприлюдненої в офіційних джерелах (в т.ч. у мережі Інтернет) органів державної влади (установ, підприємств, організацій).» Відсутність електронного підпису ( або кваліфікованого електронного підпису) не входить до переліку формальних (несуттєвих) помилок, не є технічною помилкою чи опискою, а тому Учасник ТОВ «ФІРМА «ЯВІР-2000» не виконав вимогу тендерної документації в цій частині. Також просимо Замовника надати роз’яснення, яким чином був перевірений ВІДСУТНІЙ кваліфікований електронний підпис, адже у п.2.1 зазначено: «Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з кваліфікаційним електронним підписом (КЕП) банка-гаранта, відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній кваліфікаційний електронний підпис, чи якщо кваліфікаційний електронний підпис не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником.» та у пп.2.5 п.2 Розділу III тендерної документації зазначено: «Тендерна пропозиція, що супроводжується банківською гарантією, яка не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється.» Тобто учасник ТОВ "ФІРМА "ЯВІР-2000" не виконав вимоги тендерної документації в цій частині. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасування протоколу про визначення переможця та визнання пропозиції учасника ТОВ «Фірма «ЯВІР-2000» такої, яка не відповідає вимогам тендерної документації. Вимагаємо від Замовника під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, дотримуватись принципів здійснення закупівель не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу. Згідно п.п. 1.4 п. 1 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Згідно п.п. 2.1. п. 2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій розділу V Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Під формальними (несуттєвими) розумітимуться помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Електронний підпис не впливає на зміст тендерної пропозиції і тому тендерним комітетом вирішено вважати це несуттєвою (технічною) помилкою. З вищевикладеного можемо відповісти, що тендерна пропозиція надана ТОВ ФІРМА «ЯВІР-2000» відповідає змісту тендерної документації замовника в цій частині. Згідно п.п. 2.1 п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з кваліфікаційним електронним підписом (КЕП) банка-гаранта, відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній кваліфікаційний електронний підпис, чи якщо кваліфікаційний електронний підпис не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. Файл з електронною банківською гарантією повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому накладений КЕП банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. У випадку, якщо підписантом не є Голова правління банку-гаранта, то повноваження особи яка підписала банківську гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП банка-гаранта. Учасник ТОВ ФІРМА «ЯВІР-2000» у складі своєї тендерної пропозиції надав банківську гарантію № G0720/9450 від 15.07.2020, чим підтвердив спосіб забезпечення виконання зобов’язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов’язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Банківська гарантія, оформлена у відповідності до вимог тендерної документації Замовника та постанови ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Учасником ТОВ ФІРМА «ЯВІР-2000» надана банківська гарантія № G0720/9450 від 15.07.2020, справжність якої перевірена за її унікальним кодом K0710HAG3A2C2 на офіційній сторінці АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням http://pb.ua/garant (розділ “Перевірка справжності гарантії”), розділ “Перевірка справжності гарантії”), відповідає вимогам п.п. 2.1 п. 2 розділу III тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

вимога щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "Фірма "ЯВІР-2000"

Номер: 3b8fd3508b4846ae9b079eaeaea19623
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-002954-c.c3
Назва: вимога щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "Фірма "ЯВІР-2000"
Вимога:
Шановний Замовник, у відповідь на Вашу відповідь до вимоги UA-2020-07-08-002954-c.c1 від 05.08.2020 року можемо заперечити, що відсутність електронно-цифорового підпису або кваліфікованого підпису не належить до списку формальних (несуттєвих) помилок, адже список формальних (несуттєвих) помилок чітко визначені тендерною документацією затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом №223 від 08.07.2020 року. До них належать: «- орфографічні помилки та механічні описки, допущені в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником торгів та надані у складі його тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації; - зазначення невірної назви документу, який підготовлений учасником, якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї тендерної документації; - відсутність підпису уповноваженої особи учасника на окремому (окремих) документі тендерної пропозиції, чи відсутність печатки учасника у разі її використання учасником, на документі (документах) тендерної пропозиції; - розміщення інформації не на фірмовому бланку (у разі наявності); - відсутність дати та/або вихідного номера документа на окремому (окремих) документі (документах), які складені учасником, що подаються відповідно до умов цієї тендерної документації; - подання документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та документів, що містять технічний опис предмета закупівлі, через електронну систему закупівель не в окремому файлі; - недотримання форми документу, що встановлена тендерною документацією (незначна зміна форм довідок), у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наприклад: добавлення граф (колонок) або рядків з інформацією, зміна назви (назв) графи (колонки), добавлення слів, речень або абзаців; - зазначення у документах учасника попередньої назви підприємства (установи), вулиці, міста тощо, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» від 09.04.2015 № 317-VIII. - помилково вказана інформація з певних питань (або помилково не вказана інформація), відповідність якої можна встановити з інших документів тендерної пропозиції Учасника або ж з інформації, оприлюдненої в офіційних джерелах (в т.ч. у мережі Інтернет) органів державної влади (установ, підприємств, організацій).» У пп.2.5 п.2 Розділу III зазначено: «Тендерна пропозиція, що супроводжується банківською гарантією, яка не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється.» Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасування протоколу про визначення переможця та визнання пропозиції учасника ТОВ «Фірма «ЯВІР-2000» такої, яка не відповідає вимогам тендерної документації. Вимагаємо від Замовника під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, дотримуватись принципів здійснення закупівель не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: вимога скасована у зв`язку з поданням нової вимоги з уточненнями
Дата скасування: 11.08.2020 18:10
Вимога
Є відповідь

Щодо обгрунтування причин відхилення тендерної пропозиції

Номер: 95c66a59db2345cdbadf6a51b548ccd0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-002954-c.c2
Назва: Щодо обгрунтування причин відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник, обгрунтування причин відхилення нашої тендерної пропозиції вважаємо безпідставним та вимагаємо відмінити рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, прийняте на засіданні тендерного комітету ГУНП в Харківській згідно протоколу засідання тендерного комітету ГУНП в Харківській області №259 від 03.08.2020року згідно зауважень викладених у доданому документі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу. Відповідно п.п. 1.3. п. 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Надані документи у складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації (з копій документів зроблені копії): файл. Договір Ощад Дніпро.pdf файл. Договір Ощад Полтава.pdf файл. Договір Банк Південний.pdf файл. Укрпошта Київ.pdf файл. Сертифікат відповідності.pdf Відповідно п. 1 Додатку 5 до тендерної документації ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПОДАТИ УЧАСНИКУ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦЇ учасник надає оригінал чи засвідчену учасником копію статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності), (для учасника - юридичної особи). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно подати копію рішення учасників товариства з обмеженою відповідальність (засновників) учасника про створення такої юридичної особи. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Учасник Приватне підприємство «ГАЛАТЕК» не надав інформацію у довільній формі про код доступу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФІРМА "ЯВІР-2000"

Номер: 07ef73f0438c4aca955ad5e0946218eb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-08-002954-c.c1
Назва: невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФІРМА "ЯВІР-2000"
Вимога:
У відповідь на протокол від 04.08.2020р №263 щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФІРМА "ЯВІР-2000" (надалі-учасник) звертаємо увагу Замовника на невідповідність тендерної пропозиції учасника, а саме: -На виконання вимог пп.2.1 п.2 Розділу III «Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з кваліфікаційним електронним підписом (КЕП) банка-гаранта, відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній кваліфікаційний електронний підпис, чи якщо кваліфікаційний електронний підпис не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. Файл з електронною банківською гарантією повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому накладений КЕП банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. У випадку, якщо підписантом не є Голова правління банку-гаранта, то повноваження особи яка підписала банківську гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП банка-гаранта.» Учасником була надана банківська гарантія №G0720/9450 у складі пропозиції, проте банківська гарантія була надана без електронно-цифрового підпису банку-гаранта. Також, банківська гарантія підписана не Головою правління банку-гаранта, а довіреність, на особу, що підписала банківську гарантію, яка надана у складі пропозиції учасника без накладення КЕП банка-гаранта, що не відповідає вимогам Тендерної документації (надалі-ТД). -На відповідність вимог пп.1.4 п.1 Розділу III, а саме: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.» Пропозиція учасника була подана без накладення електроного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам ТД. Крім того, на відповідність вимог абз.2 та 4 пп.6.4 п.6 Розділу III учасник повинен надати у складі пропозиції: «1) довідку, складену в довільній формі, з обов’язковим зазначенням країни походження товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю – офісних меблів, ДСТУ/ іншого (інших) нормативного (нормативних) документу (документів), відповідно до якого/яких виготовляється цей товар, назви та адреси виробника/ виробників товару.» «3) документ (документи), що підтверджує (підтверджують) якість товару, що будуть постачатися за договором про закупівлю, копію (копії) сертифікату відповідності (у разі наявності), що є дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій/ зразок (зразки) копії (копій) паспорта чи декларації про відповідність/якості тощо, згідно з додатком 1 до тендерної документації;» Відповідно до довідки наданої учасником від 09.07.2020 року №62 меблі, які є предметом закупівлі, будуть виготовлятися згідно ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) Меблі. Загальні технічні умови» Учасником надані паспорти на товар зг.Додатку 1 ТД, у яких зазначено, що продукція виготовлена згідно ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) Меблі. Загальні технічні умови», гарантія на товар, відповідно паспорту учасника складає 12 місяців. Відповідно пп.9.2 п.9 ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Гарантийный срок эксплуатации мебели: детской и для общественных помещений-18 месяцев, бытовой-24месяца.» Відповідно, надана інформація учасником стосовно гарантії на товар не відповідає дійсності. Враховуючи вищенаведене вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця від 04.08.2020 року №263 ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000", як таку, що не відповідає ст.30 Закону України про Публічні закупівлі та дотримуватись основних принципів Закону України про Публічні закупівлі, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу. Згідно п.п. 2.1 п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з кваліфікаційним електронним підписом (КЕП) банка-гаранта, відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній кваліфікаційний електронний підпис, чи якщо кваліфікаційний електронний підпис не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. Файл з електронною банківською гарантією повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому накладений КЕП банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. У випадку, якщо підписантом не є Голова правління банку-гаранта, то повноваження особи яка підписала банківську гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП банка-гаранта. Учасник ТОВ ФІРМА «ЯВІР-2000» у складі своєї тендерної пропозиції надав банківську гарантію № G0720/9450 від 15.07.2020, чим підтвердив спосіб забезпечення виконання зобов’язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов’язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Банківська гарантія, оформлена у відповідності до вимог тендерної документації Замовника та постанови ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Учасником ТОВ ФІРМА «ЯВІР-2000» надана банківська гарантія № G0720/9450 від 15.07.2020, справжність якої перевірена за її унікальним кодом K0710HAG3A2C2 на офіційній сторінці АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням http://pb.ua/garant (розділ “Перевірка справжності гарантії”), розділ “Перевірка справжності гарантії”), відповідає вимогам п.п. 2.1 п. 2 розділу III тендерної пропозиції. Згідно п.п. 1.4 п. 1 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Згідно п.п. 2.1. п. 2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій розділу V Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Під формальними (несуттєвими) розумітимуться помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Електронний підпис не впливає на зміст тендерної пропозиції і тому тендерним комітетом вирішено вважати це несуттєвою помилкою. З вищевикладеного можемо відповісти, що тендерна пропозиція надана ТОВ ФІРМА «ЯВІР-2000» відповідає змісту тендерній документації замовника в цій частині. Згідно п.п. 6.4. п. 6 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку, складену в довільній формі, з обов’язковим зазначенням країни походження товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю – офісних меблів, ДСТУ/ іншого (інших) нормативного (нормативних) документу (документів), відповідно до якого/яких виготовляється цей товар, назви та адреси виробника/ виробників товару; документ (документи), що підтверджує (підтверджують) якість товару, що будуть постачатися за договором про закупівлю, копію (копії) сертифікату відповідності (у разі наявності), що є дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій/ зразок (зразки) копії (копій) паспорта чи декларації про відповідність/якості тощо, згідно з додатком 1 до тендерної документації. Учасник ТОВ ФІРМА «ЯВІР-2000» надав довідку у довільній формі від 09.07.2020 № 62, що вони є виробником меблів та всі офісні меблі, які є предметом закупівлі, будуть виготовлятися у відповідності із ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) Меблі. Загальні технічні умови». Тендерною документацією не встановлено гарантійний строк на меблі, тому надання учасником свого гарантійного строку є додатковою інформацією, яка не впливає на процес розгляду пропозиції. Вказання гарантійного терміну в паспортах до меблів є допустимим. Порушення в цій частині відсутні.
Статус вимоги: Відхилено