-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області»
категорія замовника-згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону. Мова підготовки тендерної пропозиції - українська. Місце виконання робіт:за адресою визначеною замовником Обсяг виконання робіт - відповідно до Технічного завдання (Додаток № 2 до тендерної документації).
Завершена
59 932 447.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 299 662.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 299 662.24 UAH
Період оскарження:
07.07.2020 21:48 - 27.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга АМКУ
Номер:
49e676a05ffc4127b4a991cd97c8139b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-005635-c.c3
Назва:
Скарга АМКУ
Скарга:
Скарга
щодо рішення Дністровського басейнового управління водних ресурсів
про відхилення пропозиції ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС І»
Обгрунтування у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- І.Ф. Скарга АМКУ ворд 18.09.2020 17:08
- І.Ф. Скарга АМКУ 18.09.2020 17:08
- рішення від 23.09.2020 № 17898.pdf 23.09.2020 22:36
- інформація про перенесення від01.10.2020 №15463.pdf 02.10.2020 17:29
- інформація про резулятивну частину рішення від 05.10.2020 №18654.pdf 06.10.2020 22:51
- рішення від 05.10.2020 № 18654.pdf 08.10.2020 21:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.09.2020 18:28
Дата розгляду скарги:
01.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.09.2020 22:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.10.2020 21:58
Дата виконання рішення Замовником:
13.10.2020 17:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник погоджується з Рішенням АМКУ
Вимога
Є відповідь
Звернення учасника
Номер:
15a12871aa8e4e4fa03a4ad7744dc787
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-005635-c.c2
Назва:
Звернення учасника
Вимога:
Звернення учасника
07 липня 2020 року Дністровське басейнове управління водних ресурсів (далі - Замовник) оприлюднив оголошення про закупівлю: «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-07-005635-c, ID - bcf7673df1c64997a24d15991f297a65 (Далі - Закупівля).
Електронний аукціон по Закупівлі завершився 3-го серпня 2020 о 12:55.
Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції надали наступні учасники:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" - 47 289 975,00 грн;
2) ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" - 58 899 816,53 грн;
3) ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МІСТО" - 59 614 352,40 грн.
08 вересня 2020 року Тендерним комітетом Замовника було оприлюднено Протокол від 07.09.2020, відповідно до якого пропозиція ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" була відхиленою.
Повідомляємо, що ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" не погоджується з таким рішенням Замовника, та надає наступні обґрунтування своєї позиції:
І. Щодо кошторисної заробітної плати, яка врахована ТОВ «Будмонтажсервіс1» при визначенні ціни пропозиції (договірної ціни)
Заробітна плата при складанні ціни пропозиції визначена у чіткій відповідності з п.6.1 ДСТУ –Н Б Д.1.1-2:2013. Довідкою № 111 від 23.07.2020р., наданою учасником у складі тендерної документації, повідомляється що при розрахунках застосовано розмір кошторисної заробітної плати 9954,78 грн.
Листом №81 від 30.01.2020р. ДП «Укрдержбудекспертиза» повідомляє, що розмір кошторисної заробітної плати при визначені вартості будівництва на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954,78грн, що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8 для звичайних умов будівництва (де: 9356 гривень – дані Держстату; 106,4 відсотків – індекс споживчих цін згідно постанови Кабінету Міністрів України № 883 від 23.10.2019р., яка внесла зміни до постанови Кабінету Міністрів № 555 від 15.05.2019р.).
На сайті уповноваженої організації в сфері ціноутворення ТОВ НВФ «Інпроект» https://www.inproekt.kiev.ua/ також повідомляється, що розмір кошторисної заробітної плати при визначені вартості будівництва на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954,78 грн та приводиться розрахунок де: 9356 гривень – дані Держстату; 106,4 відсотків – індекс споживчих цін згідно постанови Кабінету Міністрів України № 883 від 23.10.2019р. Даний рівень кошторисної заробітної плати в розмірі 9954,78 грн зазначено в програмному комплексі АВК5 (ред..3.5.2) для визначені вартості будівництва .
Таким чином, врахований у ціні пропозиції Учасника ТОВ «Будмонтажсервіс1» розмір кошторисної заробітної плати 9954,78 грн відповідає рекомендаціям організацій, які формують та реалізують державну політику у сфері будівництва та ціноутворення, а також відповідає ч.6 розділу 3 Тендерної документації.
Також товариству «Будмонтажсервіс1» незрозуміло про яку скаргу згадує Замовник, у складі якої нібито товариством надана неправдива інформація, так як жодних скарг до цього часу в рамках цієї закупівлі підприємство не подавало.
ІІ. Щодо відповідності застосування розцінок
Згідно п.6,22,34,48 відомості обсягів робіт (технічна специфікація, Додаток №3) необхідно розцінити роботи , а саме: Влаштування призми з великогабаритного каменю
Товариством «Будмонтажсервіс1» застосовано розцінку Е1-156-1 «Улаштування кам’яного накиду або призми на укосах», яка відповідає даним роботам згідно формулювання у відомості обсягів робіт.
Розцінка, яку пропонує застосувати замовник визначає Е42-1-1 «Укрiплення схилiв скельною породою або каменем при уклонi схилу 1:3 i пологiше, товщина шару до 1 м» , тобто вказує додаткові умови та характеристики щодо уклону схилу 1:3 і пологіше та товщину шару до 1м, що не передбачено п.6,22,34,48 відомості обсягів робіт (технічна специфікація, Додаток №3).
Крім того, технічною специфікацією не визначено ні розмір великогабаритного каменю, ні його вага, ні технологію виконання даних робіт (вручну чи за допомогою механізмів), а вказано як влаштування призми з великогабаритного каменю, тому ствердження Замовника щодо невірно застосованої розцінки не відповідають дійсності. Посилання на НПАОП 0.00-1-75-15 недоречні, так як технічною специфікацією не визначено ні розмір великогабаритного каменю, ні його вага, при тому, що при виконанні робіт камінь можливо перекатувати, а не підіймати, також роботи виконуються бригадою робітників, а не в «самотужки». Технологію виконання робіт буде викладено у проекті виконання робіт з дотриманням усіх нормативів, у т.ч. з охорони праці, з застосуванням засобів малої механізації (при необхідності). Ствердження Замовника , що збільшилась вартість виконання робіт на 2081519,61 грн (прямі витрати) не відповідає дійсності, так як оголошена вартість закупівлі складає 59 932 447,60 грн, ціна пропозиції ТОВ «Будмонтажсервіс1» 58 899 816,53 грн
Також повідомляємо, що ТОВ «Будмонтажсервіс1» приймав участь у попередній закупівлі на ці роботи, яка була оголошена 27.03.2020р. та при подачі цінової пропозиції товариством була застосована така сама розцінка Е1-156-1 для визначення вартості робіт по «влаштуванню призми з великогабаритного каменю». Замовником при перевірці пропозиції на відповідність технічної специфікації зауважень до застосування даної розцінки не було.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Повторно здійснити аналіз тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" по закупівлі: «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-07-005635-c, ID - bcf7673df1c64997a24d15991f297a65 та врахувати зазначені у даному зверненні обґрунтування відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" вимогам, що зазначені у тендерній документації.
2. Визнати пропозицію учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" такою, що повністю відповідає вимогам, що визначені Замовником у Тендерній документації щодо закупівлі: «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-07-005635-c, ID - bcf7673df1c64997a24d15991f297a65.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення Учасника 11.09.2020 17:55
Дата подачі:
11.09.2020 17:55
Вирішення:
Шановний учаснику дякуємо за запитання! Повторно повідомляємо Вас, що відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об`єкті, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики (у середньому до попереднього року), на підтвердження зазначеної вимоги, учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку в довільній формі із зазначенням розміру середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, яку учасник застосував при розрахунку договірної ціни.
Учасник при розроблені своєї тендерної документації встановив заробітну плату 9954.78.
Вивчивши надану Учасником ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" пропозицію, встановлено наступне:
Учасник ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" в складі скарги надає неправдиву інформацію.
Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті Центрального органу виконавчої влади в галузі статистики, розмір середньомісячної заробітної плати за видом економічної діяльності «Будівництво» за період з початку року у 2019 році становить 9356 гривень.
Постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2020 рік» визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік становить 106,8 відсотків, а не 106,4 відсотки, як заявляє скаржник.
Таким чином, навіть якщо проводити розрахунок згідно того як це здійснює учасник: розрахунковий показник мінімальної кошторисної заробітної плати складає 9 356 х 1,068 = 9 992.208 грн., Тоді, як Учасником в складі документів тендерної пропозиції, було надано довідку в якій проставлено розмір кошторисної заробітної плати на рівні 9954,78 грн., що є меншим ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року). Таким чином Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" в не відповідає ч.6 Розділу 3 Тендерної документації: «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об`єкті, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), на підтвердження зазначеної вимоги, учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку в довільній формі із зазначенням розміру середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, яку учасник застосував при розрахунку договірної ціни.».
Також, Замовник перевірив учасника на відповідність тендерної пропозиції, Технічній специфікації, викладеній у Додатку №3, за результатами чого було встановлено, що не відповідає вимогам тендерної документації. Не вірно застосована розцінка (Е1-156-1) на влаштування призми з великогабаритного каменю. Відповідно до норм потрібно застосовувати розцінку Е42-1-1.
Розцінка яка застосована підрядчиком передбачає укладання бутового каменю вручну, яка в даному випадку не підходить.
Застосування підрядчиком даної розцінки збільшило трудовитрати на 39,780 тис. л-год., що в свою чергу збільшило вартість виконання робіт на 2081519,61грн (прямі витрати), в свою чергу збільшився прибуток та адмінвитрати.
Також застосування (Е1-156-1) порушує п. 1 підрозділу 14 розділу ІІІ НПАОП 0.00-1.75-15 норма переміщення вантажів постійно протягом робочого дня чоловікам визначена до 30 кг. Дане рішення було прийняте керуючись практикою АМКУ. Дякуємо
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"
Номер:
2658c2678d454e60a4f64e33d3b30f61
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-005635-c.a1
Назва:
Вимога про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"
Вимога:
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП». Ми вважаємо, що наша пропозиція повністю відповідала вимогам, так як забезпечення тендерної пропозиції у вигляді грошового покриття в сумі 290 000,00 грн. знаходилося на рахунку Банка-гаранта, що підтверджується відповідною довідкою з банку. Учасник ТОВ «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП» під час аукціону запропонував найнижчу ціну 47 289 975,00 грн. Економія склала 12 642 472,60, що є суттєвим. Вимагаємо переглянути рішення про відхилення та визначити ТОВ «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП» переможцем даної закупівлі. Довідку-роз'яснення Банка-гаранта додаємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка Банк.doc 21.08.2020 13:38
Дата подачі:
21.08.2020 13:38
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до вимог ТД у складі пропозиції учасники повинні надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. У вашій пропозиції нажаль відсутній розрахунковий документ, що є значним порушення. Такимчином ми не можемо скасувати рішення про відхилення та визнати Вас переможцем. У разі непогодження Ви маєте право звернутися за захистом свої правдо АМКУ.
Статус вимоги:
Відхилено