-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
Торги відмінено
39 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 195.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 195.00 UAH
Період оскарження:
07.07.2020 17:25 - 10.07.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація учасника за территоріальним принципом, упереджене ставлення Замовника до Учасника- фізичної особи-підприємця
Номер:
d2f13d1cd2f8405aa0724f98738d6a59
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004252-b.b2
Назва:
Дискримінація учасника за территоріальним принципом, упереджене ставлення Замовника до Учасника- фізичної особи-підприємця
Вимога:
Шановний Замовник!
Ознайомтеся, будь ласка, з інформацією за посиланнями у попередній вимозі. Там надано роз'яснення від ДП "Прозорро" щодо дискримінаційних вимог до учасників. Зокрема, вимогу мати матеріально-технічну базу (сервісний центр) у певному регіоні. У роз'ясненні чітко зазначено, що подібна вимога має дискримінаційний характер, а отже порушує діюче законодавство. При цьому порушую не тільки Закон України "Про публічні закупівлі", а й норми Закону України «Про захист економічної конкуренції»
Ваше ствердження щодо відсутності у мене як у постачальника адреси абсолютно безпідставне. У кожному документі, що подані разом з моєю тендерною пропозицією, вказані не тільки контактні телефони, але й адреса. Також було надано гарантійний лист щодо обслуговування товарів по гарантії, де чітко зазначено, що гарантійне зобов'язання несе Постачальник та всі організаційні процедури і витрати, пов'язані з гарнтійним обслуговуванням техніки, забезпечую я, як Постачальник. Тобто всі гарантійні зобов'язання надані згідно діючого законодавства. Також нагадую, що Фізична особа-підприємець, адресою для якої є місце ії реєстрації як громадянина, має право брати участь у публічних закупівлях на рівні з юридичними особами. А отже дискваліфікація ФОП за те, що в нього немає будь-якої іншої адреси- це також дискримінація учасників. У данному випадку вже за організаційно-правовою ознакою.
З повагою,
ФОП Онопрієнко О. С.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь.pdf 24.07.2020 20:02
Дата подачі:
23.07.2020 12:55
Вирішення:
відповідь у завантаженому в ситему файлі - відповідь.pdf
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.07.2020 20:08
Вимога
Вирішена
Дискримінація учасників за територіальним принципом
Номер:
e301a5821184437594719713b112ea69
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004252-b.b1
Назва:
Дискримінація учасників за територіальним принципом
Вимога:
Шановний Замовник!
Я, фізична особа-підприємець Онопрієнко Ольга Сергіївна, повідомляю про те, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не повинен встановлювати для Учасників обмежень дискримінаційного характеру. Вимога щодо наявності матеріально – технічної бази в конкретному регіоні (а саме: наявність сервісного центру в м. Києві) фактично є дискримінацією за територіальним принципом, і порушує норми Закону. Товар буде поставлено силами та за рахунок Постачальника на адресу Замовника в обумовлені договором терміни, тому подібна вимога не має суттєвого обґрунтування, а тільки створює дискримінаційні обмеження для учасників, які мають можливість, бажання та досвід забезпечити потребу замовника.
https://dozorro.org/blog/rekomendaciyi-zamovnikam-z-oformlennya-tendernih-ogoloshen
https://tender.uub.com.ua/novini/pro-vikoristanna-zamovnikom-diskriminacijnih-kriteriiv
Звісно, гарантію на поставлені товари надає постачальник. Однак, гарантійну діагностику та обслуговування техніки здійснює виробник обладнання у авторизованому сервісному центрі власної торгівельної марки, а не продавець-постачальник. Завдання продавця- забезпечити зв’язок з виробником відносно гарантійного обслуговування та транспортування техніки по гарантії до авторизованого сервісного центру. Отже наявність у постачальника торгівельної точки або сервісного центру у Києві ніяк не спростить процедуру гарантійного обслуговування техніки та не прискорить ії терміни. Адже виробник буде приймати по гарантії товари до свого авторизованого сервісного центру на свій розсуд і зовсім не обовїязково це буде найближчий сервісний центр до міста, в якому знаходиться покупець техніки.
У зв'язку з цим вимагаю повернути мою тендерну пропозицію на кваліфікацію як найбільш економічно вигідну та подану у відповідності до діючого законодавства України.
З повагою,
ФОП Онопрієнко О. С.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2020 11:21
Вирішення:
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004252-b.b1
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
22.07.2020 16:40
Підтвердження вирішення:
«Шановний переможець аукціону! Підтвердженням наявності в учасника діючого сервісного центру у місті Києві, який має виконувати гарантійне обслуговування запропонованого обладнання не є обмеженням дискримінаційного характеру за територіальним принципом відповідно до пункту 2 частини 1 статті 5 Закону. Номери особистих мобільних телефонів в ЛИСТ_ГАРАНТIЯ.pdf – не є підтвердженням можливості надання сервісного та гарантійного обслуговування запропонованого Вами обладнання.»
Задовільнена:
Ні