-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектно-кошторисної документації для виконання робіт з заміни вікон на енергозберігаючі та дверей в місцях загального користування ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРУПА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНИХ І ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ М.КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 3-А; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 25772436 Строк виконання робіт: 45 календарних днів з дати укладання угоди. Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Завдання на проектування (окремий файл). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження:
07.07.2020 16:19 - 13.07.2020 10:00
Вимога
Відхилено
Незаконанна дискваліфікація
Номер:
c9ef8a04541c4a14bb6e007ce6660f78
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004413-c.c3
Назва:
Незаконанна дискваліфікація
Вимога:
Незаконанна дискваліфікація
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про скасування незаконного рішення 29.07.2020 00:32
- Відповідь на вимогу.pdf 31.07.2020 19:15
- 10 обєкт.rar 31.07.2020 19:15
Дата подачі:
29.07.2020 00:32
Вирішення:
1. Рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.07.2020, учасник ФОП Немировський Павло Григорович (далі - Учасник) був відхилений відповідно п.1 ч.13 ст.14 Закону: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (Учасник не підтвердив наявність досвіду аналогічних договорів згідно вимог замовника у повному обсязі. У складі одного з договорів відсутня інформація щодо наявності робіт з заміни та дверей вікон).
Пояснення:
1. Учасник зазначає, що він був переможцем спрощеної закупівлі. Проте, згідно ч.11 ст.14 він був учасником, пропозиція якого за результатами електронного аукціону була визначена найбільш економічно вигідною та підлягала розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Після відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч. 13 ст.14 замовник розглядав наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція в свою чергу визначалась електронною системою закупівель автоматично.
2. Відповідно до документації Замовника встановлено право, а не обов’язок, звернутись до учасника з запитом, щодо отримання розробленої учасником проектної документації для підтвердження інформації наданої ним в таблиці своєї довідці.
3. Відповідно до п.2 кваліфікаційних та інших вимог Замовника: Учаснику необхідно підтвердити досвід розробки проектно-кошторисної документації у період 2018-2020 років у кількості не менше 10 одиниць проектів, в складі яких є роботи з заміни вікон та дверей.
Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних проектно-кошторисних документацій, де вказав Дог. №51/19 від 25.03.2019 про виготовлення проектно-кошторисної документації на Капітальний ремонт приміщень Іллінецького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області по вулиці Шевченка, 9 м.Липовець Вінницької області. Проте, даний договір не містить інформації щодо наявності у складі даного проекту робіт з заміни вікон та дверей.
На підтвердження даного ствердження до цього протоколу додається відповідний файл з договором №51/19 від 25.03.2019, актом приймання виконаних робіт та копією експертного звіту (об’єкт 10), що був наданий самим Учасником у складі своєї пропозиції та можна побачити у вільному доступі на Прозорро. У жодному з цих документів не вказані роботи з заміни вікон та дверей. Це легко перевірити будь-кому.
4. Обвинувачення Учасника щодо прямих обставин, які, нібито, прямо вказують, що уповноважена особа Замовника пов’язана з учасником процедури закупівлі, якого визнано переможцем є голослівними, пустими та вважаю такими, як наклеп та спробою тиску на уповноважену особу замовника.
Враховуючи вищенаведене, рішення уповноваженої особи від 27.07.2020 щодо відхилення Учасника, прийнято згідно умов п.1 ч.13. ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та є законним. Незаконної дискваліфікації не відбувалось.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Незаконна дискваліфікація
Номер:
7b5d9644ca7c4f358557d24bf8a47200
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004413-c.c2
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Незаконна дискваліфікація
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про скасування незаконного рішення 29.07.2020 00:30
- Відповідь на вимогу 2.pdf 31.07.2020 19:19
- 10 обєкт.rar 31.07.2020 19:19
Дата подачі:
29.07.2020 00:30
Вирішення:
1. Рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.07.2020, учасник ФОП Немировський Павло Григорович (далі - Учасник) був відхилений відповідно п.1 ч.13 ст.14 Закону: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (Учасник не підтвердив наявність досвіду аналогічних договорів згідно вимог замовника у повному обсязі. У складі одного з договорів відсутня інформація щодо наявності робіт з заміни та дверей вікон).
Пояснення:
1. Учасник зазначає, що він був переможцем спрощеної закупівлі. Проте, згідно ч.11 ст.14 він був учасником, пропозиція якого за результатами електронного аукціону була визначена найбільш економічно вигідною та підлягала розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Після відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч. 13 ст.14 замовник розглядав наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція в свою чергу визначалась електронною системою закупівель автоматично.
2. Відповідно до документації Замовника встановлено право, а не обов’язок, звернутись до учасника з запитом, щодо отримання розробленої учасником проектної документації для підтвердження інформації наданої ним в таблиці своєї довідці.
3. Відповідно до п.2 кваліфікаційних та інших вимог Замовника: Учаснику необхідно підтвердити досвід розробки проектно-кошторисної документації у період 2018-2020 років у кількості не менше 10 одиниць проектів, в складі яких є роботи з заміни вікон та дверей.
Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних проектно-кошторисних документацій, де вказав Дог. №51/19 від 25.03.2019 про виготовлення проектно-кошторисної документації на Капітальний ремонт приміщень Іллінецького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області по вулиці Шевченка, 9 м.Липовець Вінницької області. Проте, даний договір не містить інформації щодо наявності у складі даного проекту робіт з заміни вікон та дверей.
На підтвердження даного ствердження до цього протоколу додається відповідний файл з договором №51/19 від 25.03.2019, актом приймання виконаних робіт та копією експертного звіту (об’єкт 10), що був наданий самим Учасником у складі своєї пропозиції та можна побачити у вільному доступі на Прозорро. У жодному з цих документів не вказані роботи з заміни вікон та дверей. Це легко перевірити будь-кому.
4. Обвинувачення Учасника щодо прямих обставин, які, нібито, прямо вказують, що уповноважена особа Замовника пов’язана з учасником процедури закупівлі, якого визнано переможцем є голослівними, пустими та вважаю такими, як наклеп та спробою тиску на уповноважену особу замовника.
Враховуючи вищенаведене, рішення уповноваженої особи від 27.07.2020 щодо відхилення Учасника, прийнято згідно умов п.1 ч.13. ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та є законним. Незаконної дискваліфікації не відбувалось.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Аналогічний договір
Номер:
1f092458abe44211bf2d5c3fdeb01449
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004413-c.c1
Назва:
Аналогічний договір
Вимога:
Пунктом 2 додатку 3 до оголошення передбачено, що учаснику необхідно підтвердити досвід розроблення проектно-кошторисної документації у період 2018-2020 років у кількості не менше 10 одиниць проектів, в складі яких є роботи з заміни вікон та дверей. Якщо в учасника є 2 і більше аналогічних договорів на розроблення проектно-кошторисної документації в складі яких є роботи по заміні вікон та дверей з позитивним експертним звітом, то чому він не може бути потенційним виконавцем даних робіт, адже належний досвід в нього присутній? Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше 10 виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Вимагаємо внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу щодо кількості аналогічних договорів. У разі прийняття рішення замовником про відхилення даної вимоги, вимагаємо надати обґрунтування чому саме наявність 10-ти аналогічних договорів підтверджує необхідний досвід та чому лише такий учасник спроможний виконати роботи по даній закупівлі!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу-10.pdf 10.07.2020 17:08
Дата подачі:
09.07.2020 08:40
Вирішення:
Не вірно зрозуміли вимогу. Замовник не вимагає 10 аналогічних договорів. Учаснику необхідно підтвердити досвід розробки проектно-кошторисної документації у період 2018-2020 років у кількості не менше 10 одиниць проектів, в складі яких є роботи з заміни вікон та дверей. 10 проектів - не договорів. Крім того, Замовником зазначено, що Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію. А також, вказані роботи можуть бути у складі одного або декількох договорів. Дискримінаційні вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено