-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
732 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 005.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 005.00 UAH
Період оскарження:
07.07.2020 16:06 - 23.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Тендерного комітету
Номер:
13e717f76a734fce9e8618cbf3f151b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004210-c.c2
Назва:
Оскарження рішення Тендерного комітету
Вимога:
Вивчивши Протокол № 125 засідання тендерного комітету відділу освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області від 29.07.2020 (далі – Протокол) (розміщеного в електронній системі закупівель) вважаємо Протокол недійсним, а саме:
— Відповідно до п. 5.2.6. Тендерної документації для процедури закупівлі «Відкриті торги» (далі – ТД), Замовником не було направлено Учаснику, якого автоматично електронною системою визнано переможцем (ТОВ «ЕКОЄВРОБУД») повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що надані учасником. Отже, Замовником не дотримано право Учасника щодо можливості виправити такі невідповідності.
Керуючись нашим правом, відповідно до п. 5.2.6. ТД, вивчивши зауваження, зазначені у Протоколі, протягом 24 годин, надаємо:
1) Довідку щодо строку дії тендерної пропозиції;
2) Копію Статуту (хоча попередньо у складі документів наданих раніше, є копія Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстрації дії, згідно з яким на сайті Міністерства юстиції у загальному доступі є Статут ТОВ «ЕКОЄВРОБУД» відповідно до Коду: 59136766711, а, відповідно до п. 3.5.5. ТД цього було достатньо;
3) Повторно, копії Кваліфікаційного сертифіката та Свідоцтва інженера-проектувальника Костюкова Володимира Анатолійовича (попередньо такі копії знаходяться у складі ДОВІДКИ про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та саму Довідку);
4) Копію договору ЦПХ із Костюковим В. А. (з його згодою щодо використання та надання його персональних даних);
5) Лист-гарантію про те, що Учасник провів обстеження об’ємів робіт та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку (попередньо керувалися Дефектним актом, наданим Замовником у складі ТД);
6) Гарантійний лист на надані послуги про надання гарантійного терміну 24 місяців з дати виконаних робіт.
Просимо взяти до уваги надані документи та переглянути Рішення Тендерного комітету, зазначеного у Протоколі та визнати переможцем ТОВ «ЕКОЄВРОБУД», як такого, що попердньо автоматично електронною системою визнано переможцем.
Директор Р. А. Костюков
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-гарантія 24 місяці.PDF 30.07.2020 15:40
- Гарантія обстеження Василівка.PDF 30.07.2020 15:40
- Договір ЦПХ.PDF 30.07.2020 15:40
- Свідоцтво 2.PDF 30.07.2020 15:40
- Свідоцтво 1.PDF 30.07.2020 15:40
- Довідка працівники.PDF 30.07.2020 15:40
- СТАТУТ.PDF 30.07.2020 15:40
- Довідка строк дії пропозиції.PDF 30.07.2020 15:40
- василівка.pdf 31.07.2020 13:53
Дата подачі:
30.07.2020 15:40
Вирішення:
На вимогу від 30.07.2020 року повідомляємо наступне. Згідно частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Крім цього, лист-гарантія щодо обстеження об’ємів робіт №22/07/20 датований 29 липня 2020 року. Проте, згідно пояснень директора Василівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Житомирського району Житомирської області (додається) Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКОЄВРОБУД» було проведено обстеження об’ємів робіт (санвузлів Василівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів) 30 липня 2020 року, чим порушено вимоги п. 5 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: Учаснику торгів необхідно було надати Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник ПЕРЕД ПОДАЧЕЮ пропозиції провів обстеження об’ємів робіт. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 27.07.2020 року.
Також, тендерним комітетом виявлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОЄВРОБУД» відсутній позитивний відгук від замовника щодо виконання аналогічних договорів, чим порушено вимоги п. 3.5.2 Розділу ІІІ Тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Тендерного комітету
Номер:
e6579815a10f422993bbf8e1ea75337b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004210-c.c1
Назва:
Оскарження рішення Тендерного комітету
Вимога:
Вивчивши Протокол № 125 засідання тендерного комітету відділу освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області від 29.07.2020 (далі – Протокол) (розміщеного в електронній системі закупівель) вважаємо Протокол недійсним, а саме:
— Відповідно до п. 5.2.6. Тендерної документації для процедури закупівлі «Відкриті торги» (далі – ТД), Замовником не було направлено Учаснику, якого автоматично електронною системою визнано переможцем (ТОВ «ЕКОЄВРОБУД») повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що надані учасником. Отже, Замовником не дотримано право Учасника щодо можливості виправити такі невідповідності.
Керуючись нашим правом, відповідно до п. 5.2.6. ТД, вивчивши зауваження, зазначені у Протоколі, протягом 24 годин, надаємо:
1) Довідку щодо строку дії тендерної пропозиції;
2) Копію Статуту (хоча попередньо у складі документів наданих раніше, є копія Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстрації дії, згідно з яким на сайті Міністерства юстиції у загальному доступі є Статут ТОВ «ЕКОЄВРОБУД» відповідно до Коду: 59136766711, а, відповідно до п. 3.5.5. ТД цього було достатньо;
3) Повторно, копії Кваліфікаційного сертифіката та Свідоцтва інженера-проектувальника Костюкова Володимира Анатолійовича (попередньо такі копії знаходяться у складі ДОВІДКИ про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та саму Довідку);
4) Копію договору ЦПХ із Костюковим В. А. (з його згодою щодо використання та надання його персональних даних);
5) Лист-гарантію про те, що Учасник провів обстеження об’ємів робіт та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку (попередньо керувалися Дефектним актом, наданим Замовником у складі ТД);
6) Гарантійний лист на надані послуги про надання гарантійного терміну 24 місяців з дати виконаних робіт.
Просимо взяти до уваги надані документи та переглянути Рішення Тендерного комітету, зазначеного у Протоколі та визнати переможцем ТОВ «ЕКОЄВРОБУД», як такого, що попердньо автоматично електронною системою визнано переможцем.
Директор Р. А. Костюков
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-гарантія 24 місяці.PDF 30.07.2020 15:33
- Гарантія обстеження Озерянка.PDF 30.07.2020 15:33
- Договір ЦПХ.PDF 30.07.2020 15:33
- Свідоцтво 2.PDF 30.07.2020 15:33
- Свідоцтво 1.PDF 30.07.2020 15:33
- Довідка працівники.PDF 30.07.2020 15:33
- СТАТУТ.PDF 30.07.2020 15:33
- Довідка строк дії пропозиції.PDF 30.07.2020 15:33
- озерянка.pdf 31.07.2020 13:57
Дата подачі:
30.07.2020 15:35
Вирішення:
На вимогу від 30.07.2020 року повідомляємо наступне.
Згідно частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Крім цього, лист-гарантія щодо обстеження об’ємів робіт №21/07/20 датований 29 липня 2020 року. Проте, згідно пояснень директора Озерянківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Житомирського району Житомирської області (додається) Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКОЄВРОБУД» було проведено обстеження об’ємів робіт (санвузлів Озерянківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів) 30 липня 2020 року, чим порушено вимоги п. 5 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: Учаснику торгів необхідно було надати Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник ПЕРЕД ПОДАЧЕЮ пропозиції провів обстеження об’ємів робіт. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 27.07.2020 року.
Також, тендерним комітетом виявлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОЄВРОБУД» відсутній позитивний відгук від замовника щодо виконання аналогічних договорів, чим порушено вимоги п. 3.5.2 Розділу ІІІ Тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено