-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області
Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Завершена
1 125 770.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 628.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 628.86 UAH
Період оскарження:
07.07.2020 16:03 - 13.07.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Невідповідність критеріям до учасників
Номер:
e3cba0f8a96741fc88356d2f868cf866
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004158-c.a18
Назва:
Невідповідність критеріям до учасників
Вимога:
Детально ознайомившись з вимогами Замовника і наданою пропозицією ПП «АЛГОРИТМ-В», встановлено невідповідність пропозиції ПП «АЛГОРИТМ-В» критеріям п.3.5.1 Розділу ІІІ ОГОЛОШЕНННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, а саме:
- медичні довідки про проходження медичного огляду працівника, що підтверджують придатність до роботи на висоті - недійсні без висновку психоневрологічної експертизи, що надаються разом з довідкою;
- накази про прийняття на роботу вказаних працівників – відсутні.
Просимо розглянути нашу скаргу і винести правомірне рішення або ми будемо вимушені звернутись до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2020 12:00
Вирішення:
Розсошанська сільська рада уважно ознайомилась з Вашою вимогою та повідомляє, що не погоджується з вказаними в ній доводами виходячи з наступного.
Щодо невідповідності медичних довідок працівників вимогам «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій».
Вказане питання регулюється Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, що затверджений Наказом Міністерства охорони здоров'я України 21.05.2007 N 246 (Далі Порядок).
Так відповідно до абзацу 2 пункту 3.2. Розділу ІІІ «Організація проведення медичних оглядів роботодавцем» Порядку працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи.
Разом з тим, згідно пункту 2.13. Розділу ІІ «Загальні вимоги до проведення попереднього та періодичних медичних оглядів працівників» Порядку працівники, зайняті на роботах, що потребують професійного добору, повинні надати Комісії, яка проводить медичний огляд, висновок психофізіологічної експертизи.
Тобто з урахуванням, положень Порядку надання висновків психофізіологічної експертизи вимагається при проходженні медичного огляду Комісією, за результатами якої безпосередньо надається висновок, що підтверджує придатність до роботи на висоті
Відповідно до підпункту 2.4. пункту 3.5.1. частини 5 «Критерії до учасників та інші вимоги, встановлені замовником» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі» Оголошення Всі працівники, що вказані у пункті 2.2. повинні мати дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки про проходження медичного огляду працівника, що підтверджують придатність до роботи на висоті.
Переможцем процедури надано медичні довідки про проходження медичного огляду працівника (файл «9.2. Медичні довідки»), вказані довідки повністю відповідають проформі встановленій додатком 8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій .
Враховуючи вищевикладене немає підстав для задоволення Вашої вимоги в цій частині.
Щодо надання відповідних наказів про прийняття працівників на роботу потрібно зазначити, що в складі пропозиції наявні всі документи, що підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника та вказаних працівників, більш того відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності, пропозиція Переможця є найбільш економічно вигідною, що дозволяє максимально реалізувати зазначений принцип.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Номер:
7ea8d65134194f10acda0ffcf90986e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004158-c.b17
Назва:
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Вимога:
Форма та зміст наданих медичних довідок працівників не відповідають вимогам «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» Затверджених наказом МОЗ від 21.05.2007 N 246 та Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 липня 2007 р. за N 846/14113.
Документи складені переможцем не мають ні дати, ні вихідного номеру, тобто не оформлені відповідно до вимог діловодства (відсутні обов’язкові реквізити документа), що позбавляє їх юридичної сили, як документів.
Переможцем не надано всі документи, які вимагалися в оголошенні, так в проекті договору (файл 29 Проект договору) зазначено у п. 14.1 Невід’ємною частиною цього договору є: Договірна ціна.
Учасником не надана в складі пропозиції Договірна ціна, отже не виконано вимогу, щодо надання проекту договору.
У файлі 29.1 «Додатки до проекту договору» також відсутня Договірна ціна.
Відповідно до п. 6.3. Статуту ПП «Алгоритм-В» : Вищим органом управління є його власник. До компетенції власника належить: погодження питань щодо розпорядження майном та грошовими коштами підприємства.
А, відповідно до п. 6.4. Статуту директор, розпоряджається майном та грошовими коштами підприємства за згодою власника.
Згоди власника на розпорядження майном та грошовими коштами підприємства ПП «Алгоритм-В» не надав.
Отже, розпоряджатися майном підприємства: обладнанням, матеріалами, устаткуванням та використовувати їх для виконання робіт по даній закупівлі, директор, без рішення власника не має права.
А тому, учасник не підтвердив повноваження для участі у закупівлі.
Тому, просимо скасувати рішення про визнання переможцем ПП «Алгоритм-В».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.07.2020 16:55
Вирішення:
Розсошанська сільська рада уважно ознайомилась з Вашою вимогою та повідомляє, що не погоджується з вказаними в ній доводами виходячи з наступного.
1. Щодо невідповідності медичних довідок працівників вимогам «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій».
Вказане питання регулюється Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, що затверджений Наказом Міністерства охорони здоров'я України 21.05.2007 N 246.
Відповідно до абзацу 4 пункту 2.16. Розділу II «Загальні вимоги до проведення попереднього» на підставі Картки працівника Комісією видається працівнику медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у додатку 8 до вказаного порядку.
Відповідно до підпункту 2.4. пункту 3.5.1. частини 5 «Критерії до учасників та інші вимоги, встановлені замовником» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі» Оголошення Всі працівники, що вказані у пункті 2.2. повинні мати дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки про проходження медичного огляду працівника, що підтверджують придатність до роботи на висоті.
Переможцем процедури надано медичні довідки про проходження медичного огляду працівника (файл «9.2. Медичні довідки»), вказані довідки повністю відповідають проформі встановленій додатком 8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій .
Враховуючи вищевикладене немає підстав для задоволення Вашої вимоги в цій частині.
2. Щодо Ваших доводів, що документи складені переможцем не мають ні дати, ні вихідного номеру, тобто не оформлені відповідно до вимог діловодства (відсутні обов’язкові реквізити документа), що позбавляє їх юридичної сили, як документів потрібно вказати наступне.
Умовами оголошення не встановлювалось жодних вимог, щодо того що підготовлені та надані Учасником документи повинні містити дати чи вихідний номер.
Більш того, вказані питання регулювались постановами Кабінету Міністрів України, які на даний час втратили чинність і в будь якому випадку були обов’язкові для виконання виключно міністерствами, іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, та були необов’язкові для приватного сектору, враховуючи вищевикладене немає підстав для задоволення Вашої вимоги в цій частині.
3. Щодо Ваших доводів, що Переможцем не надано всі документи, які вимагалися в оголошенні, так в проекті договору, а саме договірної ціни.
Відповідно до вимог пункту 6.3.2. частини 3 «Проєкт договору про закупівлю» Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Оголошення у складі пропозиції учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проект договору (реквізити).
В складі пропозиції Переможця надано заповнений проект договору (файл «29. проект договору») щодо додатків до проекту договору то вони також надані в складі пропозиції - додаток 1 договірна ціна – (сторінки 4-5 файл «13. Кошторисні розрахунки (Договірна ціна і т.д.)»), додаток 2 календарний графік виконання робіт, додаток 3 План фінансування робіт – (файл «29.1 Додатки до проекту договору»). Тобто переможцем процедури надано проект договору в повному обсязі.
Враховуючи вищевикладене немає підстав для задоволення Вашої вимоги в цій частині.
4. Щодо того, що Переможцем не надано погодження власника на розпорядження майном та грошовими коштами підприємства ПП «Алгоритм-В».
Умовами оголошення не передбачено вимог надання погодження від власника власників щодо розпорядження коштами та майном підприємства для участі в процедурі закупівлі.
Окрім того, відповідно до пункту 6.4. Статуту вказано, що при необхідності власник підприємства може покласти повноваження директора на себе
Рішенням засновника № 1/2018 від 20 лютого 2018 року (сторінки 6 файл «4.3. Установчі документи») обов’язки директора покладено на власника Підприємства - Невмержицького Віталія Михайловича.
Враховуючи вищевикладене додатково надавати погодження власника на розпорядження майном та грошовими коштами підприємства ПП «Алгоритм-В» Переможці необхідності не було.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо уповноваженої особи Замовника
Номер:
9d9c861c8e01466bafab3ed96f8a6cac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004158-c.c16
Назва:
щодо уповноваженої особи Замовника
Вимога:
просимо вказати відповідну інформацію про уповноважену особу Замовника, яка передбачена чинним законодавством України (для звернення до правоохоронних органів)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2020 23:59
Вирішення:
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/24218-06 від 10.04.2020 року «Щодо організації закупівельної діяльності замовника» під час користування електронною системою закупівель уповноважена особа вносить до електронної системи закупівель персональні дані, надає згоду на їх обробку та оновлює такі дані у разі їх зміни. Персональні дані, внесені уповноваженою особою до електронної системи закупівель, не оприлюднюються.
«Інформуємо, що наразі здійснюється технічна реалізація вимог нової редакції Закону в електронній системі закупівель. Тому внесення уповноваженими особами персональних даних відбуватиметься після відповідної технічної реалізації в електронній системі закупівель...»
Враховуючи вищевикладене на даний момент відсутня технічна можливість зазначення персональних даних в системі закупівель, більш того відповідно до положень статті 11 вказана інформація не оприлюднюється.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо відповідальності учасника
Номер:
fa2a0c5a727545dbb47fe179373856eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004158-c.c15
Назва:
щодо відповідальності учасника
Вимога:
Прошу уточнити та обґрунтувати з посиланням на норми кримінального кодексу та інших законів, вимогу п.4.1.8 оголошення, щодо надання згоди : «4.1.8. За надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України, необхідно надати відповідну згоду»
У кримінальному кодексу України, немає відповідальності за надання завідомо недостовірної інформації! Немає відповідальності за підроблення документів, а є ст. 358 КК України, диспозиція якої викладена по іншому.
Уточніть та обґрунтуйте, чому Учасник, має давати згоду на притягнення його до відповідальності, за дії, щодо яких не встановлено таку відповідальність, а Ви не вказали конкретну статтю Кримінального кодексу України? А також, яким чином наявність чи відсутність згоди в складі пропозиції, вплине на відповідальність Учасника (до відповідальності притягують без згоди, якщо Ви не знали). Крім того, як така вимога стосується предмета закупівлі?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2020 23:56
Вирішення:
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Замовником під час підготовки оголошення було сформовано узагальнюючу вимогу щодо надання в складі пропозиції підроблених документів, відповідно до Кримінального кодексу України підроблення документів, що входять до пакета документів пропозиції, можливо кваліфікувати за ст. 366 КК України, або за ст. 358 КК України.
Вказані статті мають різну диспозицію, тому Замовником вирішено викласти пункт 4.1.8. частини 1 Розділу IV оголошення без конкретизації певної норми Кримінального кодексу.
Щодо надання вищевказаної Вами згоди, то повідомляємо, що згідно частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вправі в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначати іншу інформацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
питання щодо технічного завдання (повторно)
Номер:
2bd498c463924040b9558e6fa2a4f37b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004158-c.c14
Назва:
питання щодо технічного завдання (повторно)
Вимога:
Розсошанська сільська рада свідомо ухиляється від надання відповіді, чому в даній процедурі не вимагається лист погодження, що обладнання повинене бути обов'язково новим? Також не надає жодних аргументів, чому така вимога була обов'язковою в попередній процедурі та стали причиною відхилення учасників, а в даній процедурі така необхідність вже відсутня???? Проаналізувавши відповіді Розсошанської сільської ради ми прийшли до однієї думки (і цю думку поділяють всі учасники), що сільська рада дуже не хоче прозоро та чесно провести дану процедуру....
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2020 23:54
Вирішення:
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє, що вже неодноразово надавалась відповідь на Вашу вимогу.
Нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено жодної заборони чи обмеження права Замовника щодо оголошення процедури закупівлі в іншій редакції ніж вона була оголошена попередній раз.
Замовник вправі згідно частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначати іншу інформацію, вказані дії жодним чином не дискримінують потенційних учасників та повністю відповідають принципам публічних закупівель, що зазначені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо підписання документів
Номер:
98bc944d70404fd4bed1e008b0b54e6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004158-c.c13
Назва:
щодо підписання документів
Вимога:
Добрий вечір. Скажіть будь-ласка чи обов'язково потрібно підписувати пропозицію ЕЦП бухгалтера? Чи не будемо ми відхилені за відсутність електронного підпису? Дякуємо за відповідь. ФОП Степанчук
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2020 23:49
Вирішення:
Доброї ночі, відповідно до умов оголошення, а саме вимог пункту 3.1.3. частини 1 Розділу ІІІ оголошення під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.4. цього оголошення.
Тобто буде достатньо накладення ЕЦП будь якої посадової особи Учасниа, повноваження якої підтверджено відповідно до умов пункту 3.1.4. частини 1 Розділу ІІІ Оголошення
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
захист персональних даних
Номер:
d28ff87cc3b444beac4e459a6c1cd070
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004158-c.b12
Назва:
захист персональних даних
Вимога:
Шановний Замовник. Взявшись за підготовку своєї пропозиції для участі у Вашій процедурі. В мене виникло декілька питань.
Прошу обґрунтувати, уточнити та роз’яснити вимогу Замовника, щодо пункту «5.3.3. На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, дата народження, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Вказану згоду надавати на кожну особу Учасника, що вказана в пропозиції Учасника?
Чи необхідно отримувати згоду від всіх осіб, які зазначені в документах пропозиції Учасника: аналогічних договорах, відгуках, листах, довідках, кошторисах, довіреностях тощо?
Чи потрібно брати таку згоду від Уповноваженої особи Замовника, оскільки її прізвище буде вказано у адресаті документа?
Це дискримінаційна вимога! Приведіть її формулювання до відповідності із законом!
Прошу роз’яснити та обґрунтувати вимоги, щодо наявності саме власних працівників?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.07.2020 07:42
Вирішення:
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно до вимог пункту 5.3.3. частини 3 Розділу V Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, дата народження, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Вказану згоду надається на кожну особу Учасника, що вказана в пропозиції Учасника.
Замовник надає роз’яснення, що вказана вимога не стосується всіх осіб, які зазначені в документах пропозиції Учасника: аналогічних договорах, відгуках, листах, довідках, кошторисах, довіреностях, тощо?
Потенційний Учасник повинен надати вказану згоду лише щодо посадових осіб Учасник та осіб, що перебувають з ним в трудових відносинах, що зазначені в складі пропозиції Учасника.
Щодо залучення саме власних працівників, то повідомляємо,що відповідь на вказане питання було надане на попередні вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
питання
Номер:
5c1cdb87085e4e80af8f3c0d3d06d0cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004158-c.a11
Назва:
питання
Вимога:
Прошу уточнити та обгрунтувати з посиланням на норми законодавства дискримінаційну вимогу необхідності підпису головного бухгалтера, викладену у п. 3.5.4. Оголошення: «Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи та головного бухгалтера ( у разі наявності у штаті) та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні.
У разі відсутності у штатному розписі штатної одиниці – головний бухгалтер, учасник повинен надати або копію діючого договору ЦПХ з надання бухгалтерських послуг або відповідну довідку з зазначення наявності/відсутності штатної одиниці. У випадку залучення субпідрядників, такий гарантійний лист також надають субпідрядники».
Прошу також уточнити та обґрунтувати необхідність дискримінаційної вимоги, щодо надання копії діючого договору «ЦПХ» з надання бухгалтерських послуг, з посиланням на конкретні норми Цивільного кодексу, якою передбачено такий вид договору як «ЦПХ».
Прошу уточнити та роз’яснити термін «ЦПХ» з посиланням на конкретні норми закону, що під ним розуміється Замовником, оскільки є певні види догорів визначені у Цивільному кодексі та Господарському кодексі. Терміну «ЦПХ» там немає! Отже, Замовник може трактувати це так як йому вигідно.
Також, прошу уточнити та обґрунтувати вимогу, щодо надання такого ж листа субпідрядниками.
Яким чином, наявність чи відсутність такого листа вплине на виконання робіт по закупілві?
Крім того, вказана вимога є дискримінаційною в частині Фізичних осіб-підприємців, які можуть вести спрощений бухгалтерський облік самостійно та не мати штатного розпису, а Ви їх позбавляєте можливості брати участь у закупівлі.
Вказана вимога є дискримінаційною, а тому просимо її прибрати та привести оголошення у відповідність до закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2020 18:47
Вирішення:
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно до вимог пункту 3.5.4.частини 5 Розділу ІІІ Оголошення Учасник надає у складі пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи та головного бухгалтера ( у разі наявності у штаті) та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні.
У разі відсутності у штатному розписі штатної одиниці – головний бухгалтер, учасник повинен надати або копію діючого договору ЦПХ з надання бухгалтерських послуг або відповідну довідку з зазначення наявності/відсутності штатної одиниці. У випадку залучення субпідрядників, такий гарантійний лист також надають субпідрядники.
Вказана вимога вмотивована, що на практиці часто виникають ситуації, що підрядник, субпідрядник розпочинає виконувати роботу передбачену договором з використанням обладнання яке перебуває в заставі, чи до прикладу перебуває під арештом державного виконавця, під час виконання робіт у підрядника, субпідрядника вилучають зазначене обладнання, і як наслідок значно затримуються строки виконання робіт, тому з метою запобігання вказаних обставин Замовником прийнято рішення включити вказану вимогу в склад оголошення.
Щодо надання копії діючого договору ЦПХ з надання бухгалтерських послуг, Замовник використав загальне поняття договору цивільно- правового характеру для розширення переліку типу договорів, що можуть бути надані потенційними Учасниками.
Надаємо роз’яснення, що під договорами ЦПХ Замовник має на увазі будь який договір, що передбачений чинним законодавством (в тому числі Цивільним та Господарським кодексами) предметом якого буде надання бухгалтерських послуг.
Щодо того,що вказана вимога є дискримінаційною в частині Фізичних осіб-підприємців, які можуть вести спрощений бухгалтерський облік самостійно та не мати штатного розпису, повідомляємо, що відповідно до положень частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вищевикладене у Замовника відсутні підстави для внесення змін до умов оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
щодо матеріалів
Номер:
9921d989a7f846c2823d04aeb71a1533
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004158-c.a10
Назва:
щодо матеріалів
Вимога:
Прошу уточнити та роз’яснити чи повинні бути новими та такими, що не були у використанні усі матеріали, які зазначені у додатку № 2 до оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2020 18:46
Вирішення:
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє, що вимогами оголошення на закупівлю «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)» передбачено, що Учасник повинен виконувати роботи, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству про що надається погодження у пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
питання щодо технічного завдання (повторно)
Номер:
3af777a557bf4e678a121e4f671e744f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-004158-c.a9
Назва:
питання щодо технічного завдання (повторно)
Вимога:
Питання:
Прошу уточнити та роз’яснити чи повинно бути новим та таким, що не були у використанні усе обладнання, що використовуватиме учасник під час виконання робіт по даному об'єкту.
Відповідь Замовника:
"Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє, що вимогами оголошення на закупівлю «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)» не передбачено вказаної Вами вимоги."
Запитання до Замовника:
Чому відсутність використання нового обладнання було прописано у попередній закупівлі, та стало причиною відхилення одного з учасників (https://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-04-004715-b), раптом стало не таким і важливим, оскільки в даній закупівлі такої вимоги взагалі немає? Поясність свою позицію, щодо даної ситуації?!!! Все це вказує на те, що Замовник дискримінує учасників, та своїми діями дискридетує систему Прозоро!!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2020 18:45
Вирішення:
Доброго дня, Розсошанська сільська рада уважно вивчила Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено жодної заборони чи обмеження права Замовника щодо оголошення процедури закупівлі в іншій редакції ніж вона була оголошена попередній раз.
Замовник вправі згідно частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначати іншу інформацію, вказані дії жодним чином не дискримінують потенційних учасників та повністю відповідають принципам публічних закупівель, що зазначені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні