-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Електричні побутові прилади
Завершена
198 951.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 994.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 994.76 UAH
Період оскарження:
07.07.2020 15:53 - 13.07.2020 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірне відхилення
Номер:
9d1b51e0c8c0462ca909cb8740e5701d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-003566-b.b1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Вимога
Про неправомірне відхилення пропозиції ФОП Кравченко О.А. спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39710000-2 Електричні побутові прилади.
1) Замовником зазначено, що ФОП Кравченко О.А. надано декілька найменувань товару по позиції №3 фен професійний та №7 шафа холодильна, що є невідповідним до згідно аб. 3 п. 9 ст. 14 закону: «Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Але по даній закупівлі Замовником не визначено окремі частини предмету закупівлі (лоти). (Лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Крім того, тендерна пропозиція - являє собою необхідний пакет документів, в яких міститься інформація з технічних, комерційних і організаційних питань закупівельної процедури. Тобто Замовником невірно трактовано аб. 3 п. 9 ст. 14 закону. ФОП Кравченко було подано одну пропозицію у складі якої запропоновано декілька найменувань товарів для можливості Замовнику зробити вибір з асортименту, що не заборонено законом України «Про публічні закупівлі». Крім того Замовником не зазначена конкретна марка товару, тому ФОП Кравченко О.А. запропоновано декілька марок товарів, які є повністю відповідними до характеристик та параметрів зазначених у Додатку 3 до оголошення.
2) Замовником зазначено згідно п.п. 3.2 п. Додатку 3 до Оголошення «Учасник для підтвердження якості товарів, що планує постачати/реалізовувати певний товар у складі пропозиції повинен подати копію висновку державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію та/або копію сертифікату відповідності, та/або копію посвідчення про якість, та/або копію декларації виробника, або інші документи встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію з посиланням на законодавчі акти.»
На виконання даної вимоги ФОП Кравченко надано якісні документи та довідку з посиланням на законодавчі акти « Фізична особа-підприємець Кравченко Олена Антонівна повідомляє, що відповідно до підпункту ж), пункту 22 Розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ, Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII до Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію", були внесені зміни.
У зв’язку із цими змінами, положення статті 27 Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію", було викладено в наступній редакції: «Цей Декрет набуває чинності з дня опублікування та втрачає чинність з 1 січня 2018 року»
У зв’язку із цим, Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018, було скасовано дію Наказу від 01.02.2005 № 28 Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні.
Таким чином, відповідно до норм Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та внаслідок втрати чинності Декретом Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" і Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні - обов’язкова сертифікація продукції була скасована.
Електричні побутові прилади не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні.»
Надану довідку потрібно віднести до електричного побутового приладдя і в т.ч. до запропонованого фену Babyliss та шафи холодильної Гольфстрим, що є повністю відповідними до характеристик та параметрів зазначених у Додатку 3 до оголошення. Водночас, крім шафи холодильної Гольфстрим, ФОП Кравченко запропоновано шафу холодильну Polair CM107-S, та шафу холодильну ШХС(Д)-0,7 «Орегон ВА», що є повністю відповідними до характеристик та параметрів зазначених у Додатку 3 до оголошення і також можуть бути розглянуті Замовником.
Замовником зазначено що на підтвердження якості фену ТМ GA.MA надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи ТМ GAMMA PIU, що є різними фірмами (установами). Дійсно, зазначений висновок санітарно-епідеміологічної експертизи надано помилково, однак з асортименту запропонованої продукції до розгляду може бути прийняти фен Babyliss, що є повністю відповідними до характеристик та параметрів зазначених у Додатку 3 до оголошення.
ФОП Кравченко О.А. не може погодитися з рішенням Замовника про відхилення моєї пропозиції та вважає дії Замовника такими, що порушують мої права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ФОП Кравченко О.А. є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Прошу Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Кравченко О.А. зазначене у протоколі №3 від 20 липня 2020 року, та визнати нас переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2020 10:28
Вирішення:
Згідно законодавства цінова пропозиція повинна бути одна. Тому логічно припустити що найменування предмету закупівлі повинно бути одне. У різних виробників різні технічні характеристики, що призводить до нечіткого розуміння який товар закуповується.
На вимогу п.5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Згідно п. 3.2 Додатку 3 тендерної документації вказано, що Учасник для підтвердження якості товарів, що планує постачати/реалізовувати певний товар у складі пропозиції повинен подати копію висновку державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію та/або копію сертифікату відповідності, та/або копію посвідчення про якість, та/або копію декларації виробника, або інші документи встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію з посиланням на законодавчі акти.
Вами надані висновки державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію на всі предмети закупівлі окрім фенів Babylss, GA.MA та шафу холодильну Гольфстрим. На перераховані предмети закупівлі є в наявності вище наведені висновки. Тому вони повинні були надані.
Ми не обмежуємо Вас в типі документу який підтверджує якість товару лише просимо щоб вони були підтверджені згідно діючого законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.07.2020 14:11