-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015- 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне)
Торги не відбулися
3 220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 100.00 UAH
Період оскарження:
07.07.2020 15:12 - 02.08.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
98204fb51b84464eb6ac79df595d6e44
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-003328-c.c14
Назва:
Дискримінаційна вимога
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТРОНГ ПЛЮС»
(код ЄДРПОУ 39477523)
Адреса: 03039, м.Київ, Голосіївський район, вулиця Байкова, будинок 7
електронна пошта: Macreal.group@gmail.com
телефон +380932401055
tovstrongplus@gmail.com
Замовник: Відділ освіти Мар’їнської районної державної адміністрації Донецької області
код ЄДРПОУ 02142690
Адреса:, Донецька обл., м. Мар’їнка,
вул. Заводська,20.
електронна пошта: marinkaosvita@gmail.com
телефон: +38062752323
Інформація про закупівлю
ID: 81f188778f1945d2ba6e138ab18d8196
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-07-07-003328-c
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
16.07.2020 року
Плата за подання скарги – 9 660 грн без ПДВ
СКАРГА
щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
«16» липня 2020 року ДУ Відділ освіти Мар’їнської районної державної адміністрації Донецької області (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю «ДК 021:2015- 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне)» Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
1. У Додатку 5 до документації міститься вимога “У складі тендерної пропозиції учасники надають діючий дозвіл від Держпраці України на експлуатацію устаткування для транспортування, сортування, дроблення та збагачення корисних копалин у вугільній, гірничорудній, нерудній промисловості, що виданий на ім’я виробника, який має договірні відносини із учасником або постачальником учасника, або учасник сам э виробником. Використання такого Дозволу від Держпраці України учасником процедури закупівлі повинно бути підтверджено довідкою з посиланням на ідентифікатор закупівлі або даного замовника торгів/або листом виробника, якому такий дозвіл видано”.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне:
Стандартом передбачене використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) - ГОСТ 19242.
Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Стандарту «за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1».
Згідно з вищевказаною таблицею вугілля марки ДГ має розмір кусків згідно з ГОСТ 19242: 13-100 мм, 50-100 мм, 25-50 мм, 13-25 мм, 25-100 мм, 13-50 мм, 25-200 мм. ГОСТом 19242 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація по розміру кусків" визначено розмір кусків, зокрема, для класу "рядовий" (Р) – 0-200 (300) мм.
Отже вугілля марки ДГР 0-200 є рядовим, тобто видобутим з шахти та не розсортованим. Для діяльності шахт потрібен дозвіл Держпраці на виконання підземних гірничих робіт та дозвіл на експлуатацію гірничошахтного устаткування. Тому наша компанія не в змозі надати такий дозвіл, так як має прямі договірні відносини з шахтою що видобуває дану марку вугілля. А підприємству по видобутку корисних копалин шахтним методом даний дозвіл не потрібен для здійснення своєї діяльності.
Також потрібно зазначити, що у разі наявності вищевказаної вимоги у тендерній документації коло учасників буде обмежене тими підприємствами, які мають договірні відносини із переробниками вугілля, а підприємства, які мають такі відносини із безпосередніми виробниками та підприємствами які добувають вугілля – будуть позбавлені можливості прийняти участь у закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ «СТРОНГ ПЛЮС» не може прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «23» липня 2020 року.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути вищевказані дискримінаційні умови, зазначені у Додатку 5 до документації, та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.docx 17.07.2020 12:06
- рішення від 21.07.2020 № 13982+лист Замовнику.pdf 22.07.2020 11:09
- Інформація про перенесення розгляду скарги №11295 .pdf 30.07.2020 10:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.08.2020 №15048 .pdf 06.08.2020 18:21
- рішення від 05.08.2020 №15048 .pdf 10.08.2020 21:01
- Пояснення по суті скарги.PDF 24.07.2020 11:32
- пояснення по суті скарги.docx 24.07.2020 11:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2020 12:10
Дата розгляду скарги:
28.07.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.07.2020 11:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.08.2020 21:01
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:
9c5d416b07384292bcc5a4daa937814a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-003328-c.c13
Назва:
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Шановний учаснику! Дякуємо, що проявили інтерес до нашої закупівлі! Основним державним стандартом на вугілля в Україні є ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит». На цей стандарт посилаються при оформленні сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, якій надається на кожну партію вугілля.
Шановний замовнику .
Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик яким встановлюється марка вугілля видається один раз на чотири роки. Вимагаємо надати нам пояснення на підставі яких ДСТУ сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля надається на кожну партію вугілля.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2020 16:52
Вирішення:
Додатком 5 тендерної документації, пунктом 2 встановлено що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником, а саме: інформація, вказана у технічній специфікації, повинна бути підтверджена копіями сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, що видані установою, уповноваженою на сертифікацію вугільної продукції, яка акредитована в національній системі управління якості, завірена виробником або іншим суб’єктом господарювання у якого учасник закуповує або планує закуповувати вугілля разом з дозволом на їх використання, наданого власником сертифікату на ім’я учасника торгів або суб’єкта господарювання у якого учасник закуповує або планує закуповувати вугілля. Таким чином учасник у складі своєї пропозиції надає чинний сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля яке пропонує до постачання.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:
51bda19ba1a64bda8aba17fc1f8ba807
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-003328-c.c12
Назва:
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Котельні що експлуатуються в установах Відділу освіти Мар'їнської районної державної адміністрації Донецької області, за функціональним призначенням є опалювальними котельнями, які надають послуги з опалення та гарячого водопостачання учням та персоналу закладів освіти, а спалювання палива здійснюється у слоєвих топках
Шановний замовнику, вимагаємо надати пояснення яким чином ДСТУ 4083:2012 «Вугілля кам’яне та антрацит для пиловидного спалювання на теплових електростанціях. Технічні умови» стикується з методом спалювання у ваших топках Ви стверджуєте про те, що вони мають рухомі колосники, для них крупність повинна починатись з 6 мм та вище . Ви замовили фракцію 0-200, тобто вона за своїми фізичними характеристиками не може використовуваютися в топках для слоєвого спалювання. Вимагаємо надати пояснення з цього питання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2020 16:46
Вирішення:
Шановний учаснику! Одним з принципів здійснення закупівель, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Замовник має право вибору тієї чи іншої марки вугілля, з тими технічнимми, якісними та кількісні характеристики предмета закупівлі які вважає за потрібне, виходячи зі своїх технічних потреб та з огляду на максимальну ефективність від товару що закуповується. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме вугілля кам’яне. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 , ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 4083:2002, ДСТУ 4082:2020 та іншими. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта та порушувати норми чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
ненадання відповіді на вимогу UA-2020-07-07-003328-c.a2
Номер:
234421a2087f444f811f3613d8848891
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-003328-c.c11
Назва:
ненадання відповіді на вимогу UA-2020-07-07-003328-c.a2
Вимога:
Шановний замовнику, з скорботою повідомляємо вам, що з 01.01.2019 року ГОСТ 19242 відмінено та він втратив чинність. Тому посилання на нормативний документ який втратив чинність виглядає як мінімум некоректним з вашого боку а як максимум говорить про вашу повну некомпетентність з даного питання. Єдиний ДСТУ, яким надано дозвіл використовувати вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб, є ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потре. Технічні умови"
ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація" - цей стандарт поширюється на буре, кам'яне вугілля та антрацит України і встановлює їхню класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики.
ДСТУ 4083-2002 "Вугілля кам'яне та антрацит для пиловідного спалювання на теплових електростанціях. Технічні умови" - Цей стандарт поширюється на камяне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення (далі-вугілля), що постачаються для пиловідного спалювання на теплові електростанції (ТЕС), і установлює технічні вимоги до якості вугілля залежно від категорії якості.
Нам дуже приємно у вашій відповіді почути що в Україні відкрилася нова теплова електростанція-відділ освіти Марїнської районної державної адміністрації Донецької області.Враховуючи вищевикладене, вимагаємо надати відповідь на конкретно поставлене питання надати пояснення стосовно того, на підставі яких нормативно-правових актів замовником встановлено та визначено факт того, що вугілля ДГР 0-200 можна використовувати для побутових потреб
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2020 16:07
Вирішення:
Шановний учаснику! Одним з принципів здійснення закупівель, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Замовник має право вибору тієї чи іншої марки вугілля, з тими технічнимми, якісними та кількісні характеристики предмета закупівлі які вважає за потрібне, виходячи зі своїх технічних потреб та з огляду на максимальну ефективність від товару що закуповується. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме вугілля кам’яне. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 , ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 4083:2002, ДСТУ 4082:2020 та іншими. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта та порушувати норми чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
ненадання відповіді на вимогу UA-2020-07-07-003328-c.a1
Номер:
14fe9908404d43e387b48ef51144a067
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-003328-c.c10
Назва:
ненадання відповіді на вимогу UA-2020-07-07-003328-c.a1
Вимога:
замовником оголошено закупівлю на три марки вугілля, одна з яких ДГР 0-200 Вугілля ДГР 0-200 відсутнє в ДСТУ 7146:2010 Ви у своїй відповіді на нашу вимогу не надалі відповідь на конкретно поставлене питання, а саме пояснення стосовно того на підставі яких ДСТУ замовником визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме зольність, вологість, сірка, нижча теплота згоряння
Нас не цікавить в даному випадку ваши котли Замовнику закупівлі дійсно надано право визначити, що безпосередньо необхідно закупити. Відтак, учасники закупівлі повинні пропонувати саме товар, що передбачений тендерною документацією. При цьому, технічні, якісні характеристики можуть бути вищими за мінімальні вимоги встановлені у тендерній документації. Тому вимагаємо повторно надати пояснення на підставі яких ДСТУ замовником на підставі яких ДСТУ замовником визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме зольність, вологість, сірка, нижча теплота згоряння. Прохання при наданні відповіді не брехати, не петляти а надавати конкретні відповіді на конкретні запитання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2020 15:47
Вирішення:
Одним з принципів здійснення закупівель, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Замовник має право вибору тієї чи іншої марки вугілля, з тими технічнимми, якісними та кількісні характеристики предмета закупівлі які вважає за потрібне, виходячи зі своїх технічних потреб та з огляду на максимальну ефективність від товару що закуповується. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме вугілля кам’яне. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 , ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 4083:2002, ДСТУ 4082:2020 та іншими. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта та порушувати норми чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
ДГР 0-200
Номер:
afe88c5fa26d4737ba81b75c030f51b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-003328-c.c9
Назва:
ДГР 0-200
Вимога:
Шановний Замовнику. чи є у вас висновок відповідного органу про те. що ДГР 0-200 (рядовка) підходить до побутових потреб?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2020 15:40
Вирішення:
Шановний учаснику! Одним з принципів здійснення закупівель, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта та порушувати норми чинного законодавства
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація!
Номер:
e8c4b902d36b40cba500e9ad1ce2a187
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-003328-c.c8
Назва:
Дискримінація!
Вимога:
2.11 У складі тендерної пропозиції учасники надають діючий дозвіл від Держпраці України на експлуатацію устаткування для транспортування, сортування, дроблення та збагачення корисних копалин у вугільній, гірничорудній, нерудній промисловості, що виданий на ім’я виробника, який має договірні відносини із учасником або постачальником учасника, або учасник сам э виробником. Використання такого Дозволу від Держпраці України учасником процедури закупівлі повинно бути підтверджено довідкою з посиланням на ідентифікатор закупівлі або даного замовника торгів/або листом виробника, якому такий дозвіл видано.
Шановний Замовнику, Вами оголошено закупівлю на товар? чи на надання послуг з добування/переробки/розсортування вугілля? До чого встановлено вимогу щодо надання дозволу держпаці? на підставі якого нормативно-правового акту вами встановлено дану вимогу? Крім того, вимагаємо надати інформацію як надання чи не надання такого дозволу (за умови, що він виданий не на учасника) впливає на ціну або на суть тендерної пропоиції учасника? а якщо учасник не має прямого договору з виробником? чи закуповує імпортоване вуглля? Дана вимога є дискримінаційна по відношеню до багатьох учасників, зокрем і для нашого товариства, та є незаконною та необгрунтованою!.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2020 15:36
Вирішення:
Шановний учаснику! Замовником встановлено вимогу щодо надання Дозволу виданого Державною службою з питань праці задля того щоб бути впевненим, що вугілля, яке пропонується до постачання має легальне походження та вироблене виробником в якого є всі необхідні документи дозвільного та технічного характеру для виробництва предмету закупівлі. І саме при виробництві «товару» і потрібен вищезазначений документ, без якого жодний виробник не має право розпочинати свою діяльність щодо переробки/сортування/збагачення/видобування вугілля. Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки здійснюється на підставі дозволу Держпраці. Відповідно до Додатку 3 Порядку, гірничошахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин та огрудкування руд і концентратів у вугільній, гірничорудній, нерудній та коксохімічній промисловостях (тобто обладнання, яке необхідне для виробництва вугілля) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Отже, виробник вугілля зобов’язаний мати такий дозвіл, а його відсутність означає, що виробництво вугілля здійснюється незаконно. Якщо учасник не має прямого договору із виробником, він може звернутися до постачальника із проханням надати відповідні документи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
незакнні вимоги
Номер:
ce97b51da83b438d89d457feca97b23d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-003328-c.c7
Назва:
незакнні вимоги
Вимога:
Вимога ТД: 2.10 Копії ДСТУ або ТУ, яким відповідає товар, що пропонується до постачання.
Шановний Замовнику, а яка доцільність вимоги надавати ДСТУ? ви не знаєте яким ДСТУ відповідає товар, що вам є необхідним? Як ви тоді визначали технічні та якісні арактерситики? Чи навіщо надавати ТУ. якщо Вами конкретно визначено технічні характеристики? яким нормативно-правовим актом ви керувались при встановлені даної вимоги? Крім того, вимагаємо зазначити статтю ЗУ "про публічні закупівлі", якою Ви керувались при встановленні даної вимоги. Чи відомі вам нормативно-правові акти на підставі яких видається ТУ та умови іх використання та розповсюдження? (Якщо ні, то як ви встановлювали цю вимогу?) Зазначаємо, що дана вимога є дискримінаціою, адже ТУ є власністю виробника та без згоди виробника не моживо отримати такий документ! А якщо учасник не має прямого договору з виробником? що робити такому учаснику? не приймати участь? так це обмеження прав. Чому ви ставите учасників у залежність від третіх осіб своїми вимогами?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2020 15:35
Вирішення:
Шановний учаснику! Керуючись статтею 22 Закону,просимо надати копії ДСТУ або ТУ, яким відповідає товар, що пропонується до постачання учасником. Посилання на нормативно праві акти ДСТУ вказані у тендерній документації. Прохання надання вище зазначених копії прописано для отримання від учасника документу відповідно до якого виготовлена запропонована їм продукція. Якщо учасник не має прямого договору із виробником, він може звернутися до постачальника із проханням надати відповідні документи. Також повідомляємо що дана вимога стосується без винятку усіх учасників, тому не є дискримінаційною. Якщо не можливо отримати вище зазначені документи, тоді як учасник збирається поставити продукцію, яке походження цієї продукції і відповідно до яких нормативних документів вона виготовлена?
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
необгрунтована вимога
Номер:
bfd4ae04354146cbb847ef6406a40f0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-003328-c.c6
Назва:
необгрунтована вимога
Вимога:
Вимога ТД: 2.9 Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну марку вугілля, що накуповується замовником в цих торгах, виданий Державною службою України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів. Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати лист
(листи) від власника (власників) такого документу, адресований замовнику, в якому зазначено номер(номери) документу, дата його видачі та право використання учасником зазначених документів в цих торгах з посиланням на номер ідентифікатору закупівлі в електронній системі закупівель.
Просимо надати обгрунтування вказаної вимоги та зазначити інформацію щодо наступного: на відповідність яким характеристикам до предмету закупівлі встановлено вимогу надання висновку СЕС? Просимо зазначити конткрені показники та вимоги тендерної документації(керуючись ч. 5 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2020 15:34
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! Предмет закупівлі тверде паливо (вугілля кам`яне) закуповуються для закладів освіти Мар'їнської районної державної адміністрації Донецької області. Для підтвердження безпечності використання вугілля у закладах освіти та відповідності діючого санітарного законодавства України встановлена вимога надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. В данному висновку вказуються одориметричні показники, сумарна питома ефективна активність ПРН, бета забруднення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимоги ТД,
Номер:
658e2d755b1d4a93a65614c1f4f360e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-003328-c.a5
Назва:
Вимоги ТД,
Вимога:
Вимога ТД: 2.7. У разі наявності вугілля на складі необхідно надати оригінал або нотаріально завірену копію протоколу випробувань та сертифікату якості на кожну марку заявленого вугілля, виданого лабораторією на ім’я учасника торгів із зазначенням показників зольності на сухий стан палива, загальної вологи на робочий стан палива, виходу летких речовин та нижчої теплоти згорання на робочий стан палива, а також надати акти відбору проб, складені згідно з ДСТУ 4096-2002 за підписом посадової особи лабораторії, яка здійснювала відбір проб разом з актом про надання відповідних послуг.
2.8. Договір з незалежною лабораторією та копію атестата акредитації, яка видала протокол випробувань, завірений мокрою печаткою лабораторії.
А якщо не має в наявності? такі документи не подаються у складі тендерної пропозиції, зокрема і договір з лабораторією? Тоді внесіть зміни, щоб було чітко прописано що надається обовязково, а що ні!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2020 15:32
Вирішення:
Шановний учаснику!Керуючись пунктом 4 Статті 22 Закону замовник у тендерній документації має право зазначити відомості стосовно протоколів випробувань, сертифікатів якості що підтверджують відповідність предмету закупівлі встановленим замовником вимогам. Вимога щодо надання у складі пропозиції протоколів випробувань та сертифікату якості із зазначенням зольності на сухий стан палива, загальної вологи на робочий стан палива, виходу летких речовин та нижчої теплоти згорання на робочий стан палива встановлена з метою недопущення погіршення якості вугілля шляхом додавання домішок, в тому числі ґрунту, каміння, сміття, а також інших речовин, що негативно впливають на технічні і якісні характеристики вугілля. Для достовірного відображення характеристик вугілля необхідно проведення лабораторних досліджень яке здійснюється шляхом відбору проб з вугілля котре є в наявності. Якщо вугілля не має в наявності то отримання вище зазначених документів не можливо учасником. Також повідомляємо що дана вимога стосується без винятку усіх учасників, тому не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Відхилено