-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали
Завершена
1 519 605.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 599.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 599.00 UAH
Період оскарження:
07.07.2020 14:47 - 19.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Номер:
00d0729a25be40dfaa221fff7e1597f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-002889-c.c2
Назва:
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Вимога:
Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу усім членам Тендерного комітету.
ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини.
Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається).
Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників.
Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист пропозиція.pdf 10.07.2020 14:19
Дата подачі:
10.07.2020 14:19
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ Шановна науково-виробнича організація «Каммед», повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно. Хочемо зазначити, що поділ закупівлі на лоти, в нашому випадку, не передбачений. Отже, потенційні учасники торгів можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо надання гарантійного листа
Номер:
9d34ac253ed34c44aae56cd91ed3ec67
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-002889-c.c1
Назва:
Щодо надання гарантійного листа
Вимога:
Висловлюєм Вам свою повагу та пошану, уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства , а саме , положення зазначені в документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників. В Додатку 3 – Меди ко технічні вимоги майже в кожному науменуванні товару зазначена медико-технічна вимога: • Для підтвердження надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України).. Вимога Замовника, як надання гарантійного листів від виробника є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме : Вилучити з тендерної документації Медико-технічних вимог - Для підтвердження надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України).
У разі невиконання нашої вимоги ми змушені будемо звернутись зі скаргами до Громадської організації "Громадський контроль", Департаменту охорони здоров 'я, НЗСУ, ДАСУ та до інших державних установ, які здійснюють контроль у сфері державних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2020 11:30
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу від 09.07.2020 року про внесення змін до технічної документації відкритих торгів на закупівлю по коду Державного класифікатора код за ДК-021:2015-33140000-3 Медичні матеріали повідомляє наступне.
На ринку України присутні декілька виробників, товари яких, відповідають медико технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 тендерної документації, тобто твердження, що деякі медичні вироби виготовляються лише одним виробником, що в свою чергу обмежує конкурентну спроможність та дискримінує коло потенційних учасників – не відповідає дійсності. За результатом моніторингу у системі «Прозоро» за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 «Медичні матеріали» участь у торгах приймають більш ніж 2 учасники, що в свою чергу свідчить про наявність кола потенційних учасників та конкуренцію на даному ринку. Лист, що вимагається у відповідності до Додатку 3 тендерної документації є гарантією того, що товар, який заявлено у пропозиції не буде фальсифікатом та буде поставлено своєчасно, а саме до 15.09.2020 року та в повному обсязі, при цьому жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Вимога не містить жодного обґрунтування або документального підтвердження неможливості учасником одержати гарантійного листа на постачання товару за окремим позиціями. Виходячи з вищевикладеного, вимога є необґрунтованою, містить ознаки лобіювання інтересів конкретних постачальників, щодо поставки неякісних товарів які в свою чергу можуть становити загрозу здоров’ю та життю медичного персоналу і хворих та чинить тиск на замовника.
Таким чином, відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114 –IX Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та дотримується норм чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено