-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
дидактичний матеріал для початкових класів
Завершена
251 178.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 7 535.34 UAH
мін. крок: 3% або 7 535.34 UAH
Період оскарження:
07.07.2020 14:24 - 19.07.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Внесення змін в тендерну документацію
Номер:
eebdb4115f0c478fb8460131bd4b9e93
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-002478-c.c2
Назва:
Внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Зміст вимоги зазначено в доданому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Файл.pdf 11.07.2020 12:13
Дата подачі:
11.07.2020 12:13
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення, відповідні зміни внесено до умов тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
Скасування вимоги про надання авторизаційного листа виробника
Номер:
6b69c8679f0b49fc8bd98ff2f4ba76af
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-002478-c.c1
Назва:
Скасування вимоги про надання авторизаційного листа виробника
Вимога:
Шановний Замовнику, хочемо звернути Вашу увагу на те, що останнім часом у сфері державних закупівель щодо оснащення НУШ з’явився великий прошарок не доброчесних підприємств, які вступають у злочинну змову заради отримання надприбутків за рахунок державного бюджету.
В ЧОМУ ПОЛЯГАЄ ЗЛОЧИН.
Одне з підприємств злочинного угрупування отримує сфальсифікований Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, згідно якого воно є виробників майже усіх засобів навчання згідно НАКАЗУ 271 «_______».
Інші учасники угрупування, будучи афілійованими підприємствами підприємства-виробника товарів, без проблем отримують від нього авторизаційний лист виробника, який вимагає Замовник у складі своєї тендерної документації.
ПРИКЛАДІВ ОПИСАНИХ ЗМОВ МОЖНА НАВЕСТИ ВЕЛИКУ КІЛЬКІСТЬ. Одним з прикладів такої змови є: ПП «Укрдидактик», ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" (ЄДРПОУ: 41081133), ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +"(ЄДРПОУ: 40707140) - Директор Порохняч І. А та ТОВ «ТЕНФОР», ФОП Горбатко В.О.
ПП «Укрдидактик» оголосило себе виробником близько 1000 товарних позицій різних галузей промисловості, не маючи жодних доказів своєї виробничої діяльності.
Згідно додатка до Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672 ПП «Укрдидактик» є виробником цифрових вимірювальних комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Не потрібно пояснювати, яким могутнім виробничим потенціалом повинно володіти підприємство, щоб являти собою виробника такої різногалузевої продукції. Але, ґрунтовний аналіз фінансової звітності мікропідприємства за 2019 рік (форма №1-мс) – АУКЦИОН № UA-2020-05-25-006069-b виявив відсутність основних засобів, які є обов’язковою умовою виробничо-господарської діяльності будь-якого підприємства, а також відсутність достатньої кількості кваліфікованих працівників (середня кількість працюючих – 1 особа) для ведення такої різнопрофільної виробничої діяльності.
При цьому ПП «Укрдидактика» надає довідку про матеріально-технічне забезпечення, в якій зазначає про наявність автомобіля, складського приміщення та офісного приміщення. Про виробничі приміщення мова не йдеться, а вартість зазначених офісних та складських приміщень не відображається в фінансовій звітності (форма №1-мс).
Наведена інформація свідчить про фальсифікацію Висновку державної СЕС, яку дане підприємство надавало в складі своєї тендерної пропозиції.
Або ще приклад: давні друзі з Рівного, неоднарозово спільно (UA-2017-10-11-000675-b), (UA-2018-06-29-000066-c), (UA-2018-07-13-001668-b), привласнювали бюджетні гроші:
- ПП НВК «Учприлад» - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2019 року № 602-123-20-1/6083
- ФОП Шелест М. В. - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2020 року № 12.2-18-1/6149
оголосивши себе виробниками понад 1000 найменувань товарiв:
Iнтерактивний проектор, Iнтерактивна дошка (в Українi взагалі не виготовляється - все імпортне), комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Взагалі, кому цікаво, дивіться ДУЖЕ ЦІКАВИЙ ролик (2017р):
https://www.youtube.com/watch?v=ls9K6D_r13k
Частотомір від ФОП "Шелест Маргарита Василівна" - 8000 грн. Скільки коштує "повітря".
І ЦІ ЗЛОЧИННІ ПІДПРИЄМСТВА НАДАЮТЬ СВОЇМ ЗМОВНИКАМ АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ ВИРОБНИКА.
В даному випадку, вимога Замовника надати авторизаційний лист виробника провокує появу описаних угрупувань і несе в собі факт дискримінаційних дій відносно добросовісних Учасників, які вимушені звертатися за авторизаційними листами до 3-15 офіційних та дійсно існуючих виробників (залежно від широти асортиментного ряду). Звісно ж, що при великому асортименті товарів Учасники проводять закупівлі невеликих партій (2-5-10 одиниць одного найменування) у різних виробників, які не завжди раді відволікатися задля представлення авторизаціного листа для дрібних покупців. Часто отримати даний документ просто нема змоги.
ВИМАГАЄМО: Видалити з тендерної документації
1) вимоги надання авторизаційного листа виробника
2) копії сторінок ТУ. В даному контексті хочемо звернути увагу на письмо Директора шкільної освіти вiд 28.05.2020 р з QR кодом (додається), в якому мова йдеться про те, що копія технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали за процедурою не повинна погоджуватись Міністерством, оскільки це не входить до його компетенції та не входить до переліку обов’язкових документів для участі в держакупівлях
Пов'язані документи:
Учасник
- Директорат шкільної освіти - вiдпов.pdf 09.07.2020 13:37
Дата подачі:
09.07.2020 13:37
Вирішення:
Доброго дня. Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації, уважно розглянувши ваше питання, повідомляє наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі - Закон) зі змінами та доповненнями із врахуванням вимог інших нормативно-правових актів чинного законодавства в Україні.
Відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Керуючись даною нормою Закону, замовником встановлені вимоги до учасників процедури закупівлі, з дотриманням положень ч.1 ст.5 Закону.
Вимога Замовника визначена п.6 Розділу ІІ Додатку 5 тендерної документації є виконуваною будь-яким потенційним постачальником та учасником процедури закупівлі, не вимагає додаткових витрат та проведення складних операцій за для її виконання, не є такою, що не може бути виконаною окремими фізичними або юридичними особами, а отже ніяким чином не дискримінаційною, та такою, що звужує коло потенційних учасників.
Той факт, що виробники товарів «не завжди раді відволікатися задля представлення авторизаціного листа для дрібних покупців» (зі слів авт. вимоги), не є аргументом проти права замовника вимагати такий документ за для впевненості, що технічні характеристики будуть підтверджені безпосередньо виробником товарів, які є предметом закупівлі. Більш того, сама по собі вимога отримання такого листа, жодним чином не «провокує появу злочинних угрупувань» (зі слів авт. вимоги). Факти, наведені Вами у відповідному зверненні (UA-2020-07-07-002478-c.c1) від 09.07.2020 р. мають ознаки фальсифікації документів та антиконкурентних дій зі сторони учасників, тож така інформація має бути адресована відповідним уповноваженим органам, а не тендерному комітету Замовника.
Вимога щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції копії сторінок ТУ взагалі відсутня у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, при поданні вимог або запиту на надання роз’яснень, рекомендуємо керуватись положеннями ч.1 ст. 24 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено