• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне марки АО (25-70), вугілля кам'яне марки А (16-40), вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100)

Завершена

1 035 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 175.00 UAH
Період оскарження: 07.07.2020 12:57 - 20.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційна вимога

Номер: b9e746f5f9ca413e9afe1880814c86d0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-07-002057-b.c10
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
- Учасник повинен підтвердити статус відповідного суб’єкта господарювання, як легального виробника, шляхом надання в складі тендерної пропозиції копію чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) на експлуатацію(використання) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, завірену виробником; копію (завірену виробником) чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданих органами Держпраці України виробнику, або копію (завірену виробником) чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки зареєстровану в органі Держпраці України. На підтвердження провадження планової діяльності виробником (вугілля якого пропонується до постачання), учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність діяльності виробника(вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання) щодо виконання Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017р. Шановний Замовнику, Вами оголошено закупівлю на товар? чи на надання послуг з добування/переробки/розсортування вугілля? До чого встановлено вимогу щодо надання дозволу держпаці? на підставі якого нормативно-правового акту вами встановлено дану вимогу? Крім того, вимагаємо надати інформацію як надання чи не надання такого дозволу (за умови, що він виданий не на учасника) впливає на ціну або на суть тендерної пропоиції учасника? а якщо учасник не має прямого договору з виробником? чи закуповує імпортоване вуглля? Дана вимога є дискримінаційна по відношеню до багатьох учасників, зокрем і для нашого товариства, та є незаконною та необгрунтованою!.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу надано
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2020 15:12
Підтвердження вирішення: Замовник має намір та право знати вугілля виробництва якого виробника пропонується учасником до постачання. Задля впевненості легальності вугілля, що пропонується, а також для того, щоб уникнути постачання нелегально виробленого та неякісного вугілля встановлені вимоги щодо дозволу Держпраці та посилання на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля. Якщо учасник не має прямого договору з виробником, є можливість звернутися до виробника через постачальника з яким у учасника укладено договір.
Вимога
Вирішена

Необгрунтована вимога

Номер: 9e39b5db0b1f4e03b77ed62f8000d64d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-07-002057-b.c9
Назва: Необгрунтована вимога
Вимога:
- Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на вугілля марок, які пропонуються учасником до постачання, дійсний на момент подання пропозиції та постачання продукції із вказанням виробника, вугілля якого пропонується до постачання та завірений виробником. Просимо надати обгрунтування вказаної вимоги та зазначити інформацію щодо наступного: на відповідність яким характеристикам до предмету закупівлі встановлено вимогу надання висновку СЕС? Просимо зазначити конткрені показники та вимоги тендерної документації(керуючись ч. 5 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надано відповідь на вимогу Учасника
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2020 15:11
Підтвердження вирішення: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи дає можливість впевнитися що вміст радіонуклідів у пропонованому вугіллі не перевищує норми радіаційної безпеки згідно НРБУ-97, що вугілля є безпечним та відповідає медичним критеріям та показникам безпеки.
Вимога
Вирішена

недоцільна вимога

Номер: 9ef19232e638492abf58509952c0fe49
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-07-002057-b.a8
Назва: недоцільна вимога
Вимога:
- Копія усіх ДСТУ/ТУ згідно яких виробляється та яким відповідає товар, завірені виробником. Надайте нормативно-правове обгрунтування даній вимозі. Як надання чи ненадання даних документів впрливають на ціну? чи на суть тендерної пропзиції? навіщо вами встановлено цю вимогу. адже вами визначено технічні характеристики які Вам необхідні?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надано выдповыдь на питання Учасника
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2020 15:10
Підтвердження вирішення: Замовник має бути впевнений у якості пропонованого вугілля, задля цього у тендерній документації встановлено низку вимог щодо підтвердження виробника вугілля, нормативних документів згідно яких виробляється вугілля, підтвердження якісних показників, показників безпеки та інше. Надання вищезазначених документів «впливає на суть пропозиції», тому що дає змогу ознайомитися із технічними документами згідно яких вугілля виробляється та чи має виробник право проваджувати діяльність щодо переробки вугілля.
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 2983778d086d49328e668252d3c34d66
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-07-002057-b.c7
Назва: Вимога
Вимога:
замовником оголошено закупівлю на чотири марки вугілля. Вимагаємо надати пояснення стосовно того, яким чином ви визначили що саме такі марки Вам необхідні, з урахуванням того факту, що деякі марки Замовник ніколи не закуповував та того факту, що переобладння чи заміна паливного обладнання Замовником не проводилась.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на виомгу Учасника
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 13.07.2020 14:45
Підтвердження вирішення: Замовник самостійно визначає предмет закупівлі згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». Основною метою є закупівля найбільш енергоефективного вугілля, тому виходячи з технічних потреб було визначено ті марки вугілля які на думку Замовника є найбільш технічно та економічно доцільними.
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: af1907ad3287429abdcd5241831ffb8d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-07-002057-b.b6
Назва: Вимога
Вимога:
Додатково учасники повинні надати Сертифікат що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015. Враховуючи висунуту замовником вимогу надання сертифікату, вимагаємо надати замовником інформацію про те, чи він атестований згідно висунутих вимог стосовно надання сертифікату та яким чином ми будемо узгоджувати постачання вугілля камяного організації, яка не має вищевказаних сертифікатів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на Вимогу Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 13.07.2020 14:38
Підтвердження вирішення: Вимога щодо надання сертифікату, який засвідчує що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, тому що застосовується без виключення до всіх потенційних учасників процедури закупівлі.
Вимога
Відхилено

ВИмога

Номер: 0002d5a0dbb34dc2bf6cdd14eb57c0e5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-07-002057-b.b5
Назва: ВИмога
Вимога:
Додатково учасники повинні надати Сертифікат що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015. Сертифікат надається стосовно діяльності відповідно до виконання зобов’язань за предметом закупівлі. В якості доведення неупередженості, відкритості та прозорості і рівного ставлення до всіх учасників, а також на спростування думки про те, що умови закупівлі необгрунтовано ускладнено та невиправдано завищені технічні вимоги до предмета закупівлі, та з метою підготовки оскарження умов закупівлі в уповноваженому органі, вимагаємо оприлюднити обгрунтування встановлених замовником технічних вимог до предмета закупівлі в частині надання сертифікату ISO9001:2015 та зазначити спеціаліста - відповідальну особу замовника, за підписом якої тендерний комітет затвердив тендерну документацію по даній закупівлі. Одночасно, вважаємо за необхідне нагадати про персональну відповідальність кожного члена тендерного комітету, в тому числі й за порушення порядку визначення предмету закупівлі, ч.1,2 ст. 164-14 КУпАП.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на запит Учасника надано
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 13.07.2020 14:43
Підтвердження вирішення: Вимога щодо надання сертифікату, що засвідчує що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, тому що застосовується без виключення до всіх потенційних учасників процедури закупівлі.Тендерний комітет в повному складі приймав рішення про затвердження умов та вимог тендерної документації.
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 773254a90e834b46808f73df85a843a6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-07-002057-b.a4
Назва: Вимога
Вимога:
Додатково учасники повинні надати Сертифікат що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015. З метою підготовки оскарження умов закупівлі прошу оприлюднити внутрішній документ (Акт, Положення, Порядок) замовника, яким тендерний комітет керується під час визначення предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на звернення учасника
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 13.07.2020 14:54
Підтвердження вирішення: Вимога щодо надання сертифікату, який засвідчує що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, тому що застосовується без виключення до всіх потенційних учасників процедури закупівлі. При визначенні предмета закупівлі Замовник керується Порядком визначення предмету закупівлі, що затерджений Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 року № 708.
Вимога
Відхилено

Щодо консультаційних послуг за 7000,00 (відповідно умов ТД)

Номер: 13bbfd4783034c028d55f90669f7f781
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-07-002057-b.c3
Назва: Щодо консультаційних послуг за 7000,00 (відповідно умов ТД)
Вимога:
Шановний Замовнику, а за які конкретно послуги повинен платити переможець? вимагаємо надти повний перелік послуг, а також код ЄДРПОУ або ІПН особи, що надає такі послуги замовнику. Які документи підвтерджують, що така особа має право займатись наданням таких "констультаційних" послуг? Які документи підтверджують кваліфікацію та досвід такої особи? Також, зазначити яким чином ви знайшли такого "консультанта"? чому саме цього консультанта? чому не проводили конкурсний відбір? чи укладений у вас договір з таким консультантом? на яких умовах? чи відомо Вам, що Ви несете персональну адміністративну та кримінальну відповідальнісь за проведення даних торгів, а не консультант несе таку відповідальність? хто встановлював вимоги тендерної документації (консультант чи тенерний комітет)? Як ви пояснете, що у попередні роки вами не були встановлені вимоги щодо сертифікатів ИСО, дозволів держпраці, вимоги щоо кількості працівників, вимоги щодо складу? Чи відомо Вам, що ваш "консультант" прописує вимоги тендерної документації з наданням переваги окремому учаснику? чи відомо Вам судова практика щодо встановлення вимог про надання учасником сертифікатів ИСО?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на запит Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 10.07.2020 23:34
Підтвердження вирішення: Частиною 3 ст. 22 Закон № 922 передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана норма не містить будь-яких заборон та обмежень щодо зазначення замовником інформації про покладення на учасника-переможця конкурсних торгів витрат на юридично-консультаційні послуги. Міжгалузевим принципом права є «дозволено все, що не заборонено законом», і даний принцип застосовується в тому випадку коли окремі суспільні відносини не врегульовані нормами матеріального та відповідно процесуального права. Укладення договору на користь третьої особи регулюється згідно ст. 636 Цивільного кодексу України. Таким чином, укладення договору на користь третьої особи не суперечить положенням чинного законодавства України, а внесення пункту щодо укладання даного виду договору не є інформацією, яка не відповідає чинному законодавству. В тендерній документації передбачено оплату консультативних послуг з питань проведення даної процедури відкритих торгів з наступних міркувань: Функціональні обов’язки та порядок діяльності комітету передбачено ст. 11 Закону № 922, окрім Закону, регламентовано Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) (далі – Положення). Тендерний комітет – це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом. Комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Однією з найголовніших функцій комітету відповідно до Положення є здійснення вибору процедури закупівлі та проведення відповідної процедури закупівлі. Проходження навчання членами комітету не гарантує їх повноту,оскільки не затверджено порядок проведення такого навчання, внаслідок відсутності дотепер затвердженого Уповноваженим органом самого Порядку проходження навчання спеціалістів у сфері публічних закупівель, закономірною стала практика залучення на договірних засадах спеціалістів (консультантів торгів) до процесу здійснення державних (публічних) закупівель. Виокремлення такого роду послуг із інституту надання правової допомоги, зумовило неоднозначне бачення щодо можливостей залучення консультантів серед замовників торгів та державних органів контролю. Найпоширенішою формою встановлення правовідносин між Замовником торгів та Консультантом торгів при наданні юридичної допомоги комітету є використання такої цивільно-правової угоди як договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти. Право замовників вступати у правовідносини цивільно-правового характеру встановлено ст. 167 ЦКУ, в якій зазначено, що держава діє у цивільних відносинах на рівних правах з іншими учасниками цих відносин. Також передбачено можливість держави створювати юридичні особи публічного права (державні підприємства, навчальні заклади, тощо). Оскільки, відповідно до ст. 2 ЦКУ одним із учасників цивільних відносин є юридичні особи, то виходить, що юридичні особи створені державою не обмежені щодо можливості набувати цивільних прав та здійснювати цивільні обов’язків. Однією з підстав набуття цивільно-правових прав та обов’язків відповідно до ст.. 11 ЦКУ є договори та інші правочини. Як зазначалось вище, договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів, в якому на засадах свободи договору сторони як рівноправні учасники домовляються про взаємні права та обов’язків, є саме тим правочином, що врегульовує відносини Замовника та Консультантів торгів. Що ж стосується державних органів, які здійснюють закупівлі за державні кошти, то ЦКУ зокрема ст. 170 зазначає, що держава набуває і здійснює цивільні права та обов’язки через органи державної влади. Оскільки у цивільних відносинах безпосередньо держава не може виступати стороною, у зв’язку з тим, що поняття держава є значно ширшим за поняття будь-якого з учасників правовідносин, то реалізувати своє право на участь в угодах цивільно-правового характеру держава може через створені нею та зареєстровані у встановленому порядку державні органи. Укладення прямого договору про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти між Замовником та Консультантом торгів встановлює обов’язок для фахівців-правників з однієї сторони надати кваліфіковану юридичну допомогу у вигляді здійснення правового аналізу, підготовки проектів рішень та форм документів в рамках процедури закупівлі комітету, а Замовник торгів зобов’язується оплатити вартість таких послуг. Замовники, як представники держави та суб’єктів бюджетного процесу, що мають справу з державними коштами та обмеженими можливостями в їх використанні, у зв’язку з складним економічним становищем нашої держави як у зовнішніх так і внутрішніх процесах, консультантами торгів пропонується використання цивільно-правового інституту такого як – Заміна боржника в зобов’язані передбаченого ст. 520 ЦКУ, правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант торгів). Правовим наслідком такого договору є те, що обов’язок щодо оплати послуг консультанта від замовника переходить до особи, з якою укладено договір на користь третьої особи. Договір на користь третьої особи між Замовником та Учасником торгів може бути укладений як окремий правочин за результатами проведення процедури закупівлі, визначення переможця торгів та укладення договору про закупівлю. А також, у підрозділі «Інша інформація» тендерної документації зазначено, що оскільки консультативні послуги (послуги консультанта торгів (тендеру)) не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції, а сплачується за рахунок чистого прибутку учасника. Підсумовуючи вищевикладене, наголошуємо, що залучення консультантів для організації та проведення публічних закупівель є законною, важливою та необхідною обставиною, що дозволить убезпечити Замовника торгів від непрофесійного тлумачення норм Закону та, як наслідок можливих порушень, і забезпечить якісне виконання покладених на тендерний комітет функціональних обов’язків.
Вимога
Відхилено

незаконна вимога

Номер: 9ddec403f5574a20a759b9c301ad998b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-07-002057-b.c2
Назва: незаконна вимога
Вимога:
3.8. Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 7000,00 грн без ПДВ. Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що може бути сплачена на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов. Шановний Замовнику! предметом даної закпівлі є товар! надання юридичних послуг не відносяться до даного предмету закупівлі- приберіть незаконну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу на запит надано Замовником
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 10.07.2020 21:06
Підтвердження вирішення: Частиною 3 ст. 22 Закон № 922 передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана норма не містить будь-яких заборон та обмежень щодо зазначення замовником інформації про покладення на учасника-переможця конкурсних торгів витрат на юридично-консультаційні послуги. Міжгалузевим принципом права є «дозволено все, що не заборонено законом», і даний принцип застосовується в тому випадку коли окремі суспільні відносини не врегульовані нормами матеріального та відповідно процесуального права. Укладення договору на користь третьої особи регулюється згідно ст. 636 Цивільного кодексу України. Таким чином, укладення договору на користь третьої особи не суперечить положенням чинного законодавства України, а внесення пункту щодо укладання даного виду договору не є інформацією, яка не відповідає чинному законодавству. В тендерній документації передбачено оплату консультативних послуг з питань проведення даної процедури відкритих торгів з наступних міркувань: Функціональні обов’язки та порядок діяльності комітету передбачено ст. 11 Закону № 922, окрім Закону, регламентовано Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) (далі – Положення). Тендерний комітет – це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом. Комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Однією з найголовніших функцій комітету відповідно до Положення є здійснення вибору процедури закупівлі та проведення відповідної процедури закупівлі. Проходження навчання членами комітету не гарантує їх повноту,оскільки не затверджено порядок проведення такого навчання, внаслідок відсутності дотепер затвердженого Уповноваженим органом самого Порядку проходження навчання спеціалістів у сфері публічних закупівель, закономірною стала практика залучення на договірних засадах спеціалістів (консультантів торгів) до процесу здійснення державних (публічних) закупівель. Виокремлення такого роду послуг із інституту надання правової допомоги, зумовило неоднозначне бачення щодо можливостей залучення консультантів серед замовників торгів та державних органів контролю. Найпоширенішою формою встановлення правовідносин між Замовником торгів та Консультантом торгів при наданні юридичної допомоги комітету є використання такої цивільно-правової угоди як договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти. Право замовників вступати у правовідносини цивільно-правового характеру встановлено ст. 167 ЦКУ, в якій зазначено, що держава діє у цивільних відносинах на рівних правах з іншими учасниками цих відносин. Також передбачено можливість держави створювати юридичні особи публічного права (державні підприємства, навчальні заклади, тощо). Оскільки, відповідно до ст. 2 ЦКУ одним із учасників цивільних відносин є юридичні особи, то виходить, що юридичні особи створені державою не обмежені щодо можливості набувати цивільних прав та здійснювати цивільні обов’язків. Однією з підстав набуття цивільно-правових прав та обов’язків відповідно до ст.. 11 ЦКУ є договори та інші правочини. Як зазначалось вище, договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів, в якому на засадах свободи договору сторони як рівноправні учасники домовляються про взаємні права та обов’язків, є саме тим правочином, що врегульовує відносини Замовника та Консультантів торгів. Що ж стосується державних органів, які здійснюють закупівлі за державні кошти, то ЦКУ зокрема ст. 170 зазначає, що держава набуває і здійснює цивільні права та обов’язки через органи державної влади. Оскільки у цивільних відносинах безпосередньо держава не може виступати стороною, у зв’язку з тим, що поняття держава є значно ширшим за поняття будь-якого з учасників правовідносин, то реалізувати своє право на участь в угодах цивільно-правового характеру держава може через створені нею та зареєстровані у встановленому порядку державні органи. Укладення прямого договору про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти між Замовником та Консультантом торгів встановлює обов’язок для фахівців-правників з однієї сторони надати кваліфіковану юридичну допомогу у вигляді здійснення правового аналізу, підготовки проектів рішень та форм документів в рамках процедури закупівлі комітету, а Замовник торгів зобов’язується оплатити вартість таких послуг. Замовники, як представники держави та суб’єктів бюджетного процесу, що мають справу з державними коштами та обмеженими можливостями в їх використанні, у зв’язку з складним економічним становищем нашої держави як у зовнішніх так і внутрішніх процесах, консультантами торгів пропонується використання цивільно-правового інституту такого як – Заміна боржника в зобов’язані передбаченого ст. 520 ЦКУ, правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант торгів). Правовим наслідком такого договору є те, що обов’язок щодо оплати послуг консультанта від замовника переходить до особи, з якою укладено договір на користь третьої особи. Договір на користь третьої особи між Замовником та Учасником торгів може бути укладений як окремий правочин за результатами проведення процедури закупівлі, визначення переможця торгів та укладення договору про закупівлю. А також, у підрозділі «Інша інформація» тендерної документації зазначено, що оскільки консультативні послуги (послуги консультанта торгів (тендеру)) відповідно до частини 1 п. 32 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції, а сплачується за рахунок чистого прибутку учасника. Підсумовуючи вищевикладене, наголошуємо, що залучення консультантів для організації та проведення публічних закупівель є законною, важливою та необхідною обставиною, що дозволить убезпечити Замовника торгів від непрофесійного тлумачення норм Закону та, як наслідок можливих порушень, і забезпечить якісне виконання покладених на тендерний комітет функціональних обов’язків.
Вимога
Вирішена

Вугілля кам'яне марки А (16-40)

Номер: 9b16a3b188b04a7bb1f8fc372777ee42
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-07-002057-b.b1
Назва: Вугілля кам'яне марки А (16-40)
Вимога:
Вугілля кам'яне марки А (16-40) Шановний Замовнику, що це за марка? хто її вигадав? згідно якого технічного документу вами визначено технічні вимоги? як ви визначили що саме така марка Вам необхідна? Крім того, надайте назву опалюваного обладнання на якому ви збираєтесь використовувати таку марку вугілля?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник надав відповідь по суті скарги
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 10.07.2020 20:46
Підтвердження вирішення: Тендерним комітетом прийнято рішення встановити у тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Марка та розмір вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідне закупити. При визначені предмету закупівлі, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації, замовником дотримано вимоги законодавства в повній мірі. Замовником визначено предмет закупівлі у відповідності до пункту 18 частини І статті 1 Закону, відповідно до якого предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Також Замовник при визначені предмету закупівлі керувався наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Замовник при формуванні марки товару, що складає предмет закупівлі виходив із потреби в забезпеченні своїх закладів більш якісним вугіллям зокрема, показників зольності. Звертаємо вашу увагу, що у відповідності до Закону «тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб - порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та або суміжних прав». Таким чином, замовник самостійно розробляє та затверджує тендерну документацію, зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі, самостійно визначає предмет закупівлі згідно пункту 18 частини першої ст1 Закону, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його опису. На питання, що це за марка вугілля, повідомляємо, - це марка А (антрацит). Що стосується вибору фракції предмету закупівлі, то раніше замовники при визначені розміру кусків вугілля керувалися положенням ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков (Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків)», але наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 року №185 «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року» скасовано з 01.01.2019 року чинність міждержавних стандартів в Україні, зокрема ГОСТ 19242-73. Отже, у зв’язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника.