• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Охоронні послуги за кодом ДК021:2015 - 79710000-4. Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 та м. Южне, вул. Приморська, 1, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 475 712,00 грн. без ПДВ /1 770 854,40 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.08.2020 о 15:30 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги протягом 20 банківських днів з дати підписання акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 07.08.2020 о 15:30. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

1 475 712.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 378.56 UAH
Період оскарження: 07.07.2020 11:45 - 03.08.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до тендерної документації.

Номер: 6b6accf6cd464d47b4839a3aeca35cd1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-07-001534-b.c1
Назва: Внесення змін до тендерної документації.
Вимога:
Відповідно до вимог ТД передбачено надання учасником торгів документів, які підтверджують проходження працівниками учасника процедури закупівлі професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та присвоєння їм робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 4-го кваліфікаційному розряду. Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ від 29.12.2004 N 336 "Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників" існує чотири розряди охороників, крім того охоронники 3 та 4 розряди мають право здійснювати охорону об'єктів з високим ступенем ризику та є фактично рівнозначними. Враховуючи, що основна частина охоронників в України мають 3 розряд та мало хто має 4 розряд, тому вимога щодо охоронників 4 розряду звужує коло учасників та обмежує конкуренцію, а отже, не відповідає основним інтересам та завданням публічних закупівель. Крім того, просимо пояснити та надати розгорнуту відповідь з посиланням на відповідні нормативні документи, які передбачають наявність саме 4 розряду у охоронників учасника та не можливості надання послуг охоронниками 3 розряду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Роз’яснення 1 Затверджено рішенням ТК від 17.07.2020р. Роз’яснення на звернення (подання вимоги – 15 липня 2020 об 10:23 год.) по процедурі закупівлі відкритих торгів на предмет закупівлі: Охоронні послуги за кодом ДК021:2015 - 79710000-4 (Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту). Оголошення № UA-2020-07-07-001534-b. Стосовно вимоги від потенційного учасника процедури закупівлі опублікованої в електронній системі закупівлі, щодо внесення змін до тендерної документації, повідомляємо наступне: Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в тендерній документації. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень прав Замовника щодо вибору кваліфікації працівників в рамках законодавства України. Слід зазначити, що морський порт Південний відноситься до об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, та є режимним об’єктом підвищеної небезпеки та знаходиться у зоні прикордонного контролю. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною враховуючи те, що сам об’єкт охорони є режимним об’єктом підвищеної небезпеки та розташований біля небезпечних об’єктів, таких як ПАТ «ОПЗ», морський нафтовий термінал "Південний" та інші, на причалах проводиться завантаження хімічно-отруйних речовин, тому вимоги до персоналу, який буде задіяний до охорони на порядок вище, ніж це передбачено п.10.3.1. наказу Міністерства інфраструктури України від 27.03.2013 № 198 «Про затвердження Порядку організації охорони морських та річкових портів». Крім того, суб’єкти охоронної діяльності мають право мати висококваліфікованих охоронників, які пройшли відповідне навчання та отримали свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» IV кваліфікаційного розряду. Більше того, організацією підвищення кваліфікації для працівників, з метою підвищення конкурентоспроможності, повинен займатися саме такий суб’єкт охоронної діяльності, що прямо передбачено законодавством, зокрема ч. 3 ст. 34 Закону України «Про зайнятість населення». До того ж, із запиту не зрозуміло, звідки Учасник вивів інформацію, що «мало хто має охоронників 4 розряду». В зв’язку із зазначеним, вважаємо, що Замовник, зважаючи на статус та важливість об’єкту охорони, не вбачає законодавчих перешкод для залучення саме висококваліфікованих охоронників IV кваліфікаційного розряду для здійснення охорони об’єктів Замовника, а чинним законодавством не тільки не заборонено, а й поставлено за обов’язок роботодавцям (у тому числі й суб’єктам охоронної діяльності) організовувати для працівників професійне навчання, перепідготовку та підвищення кваліфікації. Тому вважаємо внесення змін до Тендерної документації не доцільним та необґрунтованим.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.08.2020 15:34