-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Пластикові вікна
Завершена
97 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 485.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 485.00 UAH
Період оскарження:
07.07.2020 11:17 - 11.07.2020 12:00
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
be35651871ee43f593439d65b6e0f113
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-002302-a.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах:
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено надати наступний перелік товарів :_MegaLine 600 New - профіль зі склопакетом 4/15Ar/4/15Ar/4I данна позиція MegaLine 600 New - профіль зі склопакетом 4/15Ar/4/15Ar/4I не є у широкому доступі на ринку.
Таким чином, сформувавши предмет закупівлі і не вказавши "Або аналог", Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати товар MegaLine 600 New - профіль зі склопакетом 4/15Ar/4/15Ar/4I .
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Вимагаємо від Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2020 13:09
Вирішення:
Шановний учасник!
Замовником проводиться спрощена закупівля відповідно до статті 14 Закону «Про публічні закупівлі», а не допорогова закупівля.
Відповідно до пункту 28 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Відповідно до частини 4 статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні