-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Світильники та освітлювальна арматура
Завершена
75 265.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 451.59 UAH
мін. крок: 0.6% або 451.59 UAH
Період оскарження:
07.07.2020 09:06 - 13.07.2020 11:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо дискваліфікації
Номер:
60b3609ec3684dcc8c147318571def1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-000411-a.b1
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
Просимо Вас надати додаткову інформацію щодо причини дискваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Претензія щодо дискваліфікації.pdf 22.07.2020 16:14
- відповідь на вимогу.pdf 23.07.2020 15:58
Дата подачі:
22.07.2020 16:14
Вирішення:
Розглянувши Вашу Вимогу UA-2020-07-07-000411-a.b1 повідомляємо наступне.
Закупівля UA-2020-07-07-000411-a є спрощеною закупівлею, яку було проведено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) Уповноваженою особою Замовника, тому Тендерний комітет КНП «КОЛ КОР» не має відношення до даної закупівлі, чим не порушено вимоги Закону.
Уповноваженою особою замовника був розглянутий наданий вами ПАСПОРТ НА КОРПУС СВІТИЛЬНИКА ПРОМИСЛОВОГО EVRO-LED-SH, в якому чітко зазначено що він «Призначений для загального освітлення запилених і вологих виробничих приміщень, сільськогосподарських будівель, гаражів, складів. Можливе застосування світильників для освітлення адміністративних і громадських приміщень», а наш заклад є лікарнею та не відноситься ні до сільськогосподарських будівель, ні до гаражів чи складів. Більша частина світильників встановлюється саме у відділеннях лікарні, де проводять огляд хворих, роблять операції та лікують пацієнтів.
Крім того, Замовником вимагались конкретні товари конкретних торгівельних марок, які зарекомендували себе як якісні, надійні та зручні у використанні. Законом України «Про публічні закупівлі» дозволяється при проведенні спрощених закупівель у вимогах до предмета закупівлі вказувати конкретну торгову марку. Замовник скористався своїм повним правом. При цьому, жодним чином не дискримінує та не обмежує конкуренцію, так як даний товар є розповсюдженим і є в наявності у багатьох постачальників.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ціна є основним критерієм оцінки пропозицій Учасників, але замовник може оголосити закупівлю, в якій беруться до уваги й інші фактори. Для таких закупівель визначаються додаткові (нецінові) критерії оцінки пропозиції, які Замовник не визначав та не встановлював.
Застосовувати нецінові критерії можна лише, якщо закупівля має складний характер (у тому числі закупівля консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт) та немає постійно діючого ринку.
До таких критеріїв можна віднести, наприклад:
• умови оплати;
• строк виконання;
• гарантійне обслуговування;
• експлуатаційні витрати тощо.
Даний перелік не є виключним, кількість таких критеріїв необмежена. Кожен критерій має числове значення, що визначає його важливість в порівнянні з ціною.
В нашому випадку ви змінили сам предмет закупівлі, що є недопустимим. Це ніяк не стосується критеріїв оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи все вище зазначене, Замовником прийнято рішення залишити Вимогу без задоволення. Відповідно до п.20 ст.14 рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги:
Відхилено