-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (захищений планшетний персональний комп’ютер) – 1500 одиниць
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435 (із змінами). КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд)
Торги не відбулися
24 964 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 124 822.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 124 822.50 UAH
Період оскарження:
06.07.2020 22:35 - 05.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
f44bd0d224934033876502e3721a5589
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-06-007532-a.a4
Назва:
Скарга про встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Скарга про встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 05.08.2020 13:51
- Скарга UA-2020-07-06-007532-a.docx 05.08.2020 13:51
- рішення про прийняття №15132 від 07.08.2020 + лист замовнику.pdf 07.08.2020 18:23
- лист замовнику про надання інформації 12266-пз.pdf 12.08.2020 14:04
- інформація про перенесення дати розгляду скарги 12691.pdf 18.08.2020 16:13
- інформація про перенесення дати розгляду 12887.pdf 20.08.2020 13:19
- інформація про резолютивну частину рішення 16555.pdf 03.09.2020 20:40
- рішення від 02.09.2020 №16555.pdf 07.09.2020 18:58
- Пояснення АМКУ №10718-20 від 12.08.2020.docx 12.08.2020 21:00
- Пояснення АМКУ №10718-20 від 12.08.2020.pdf 12.08.2020 21:00
- 17.08.2020 АМК супровід до пояснень.pdf 17.08.2020 17:19
- Порівняння.docx 17.08.2020 17:19
- T80 (1).pdf 17.08.2020 17:19
- data_sheet_-_SolidPad_LX2A v2.0-1.pdf 17.08.2020 17:20
- 1270_9-20 АМКУ.pdf 18.09.2020 13:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.08.2020 14:38
Дата розгляду скарги:
17.08.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.08.2020 18:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.09.2020 18:58
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2020 13:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Державне агентство інфраструктурних проектів України (далі – Укрінфрапроект), розглянувши рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКІ СИСТЕМНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» від 05.08.2020 № UA-2020-07-06-007532-а.a4, повідомляє наступне.
Відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Колегія постановила зобов’язати Державне агентство інфраструктурних проектів України внести зміни до тендерної документації на закупівлю – «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-06-007532-а.
На виконання зазначеного вище Рішення Колегії, тендерним комітетом Укрінфрапроекту були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Вимога
Відхилено
Про усунення дискримінаційних вимог, що містяться у тендерній документації
Номер:
e61b887d8bd543e89e822ec8d964e98c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-06-007532-a.a3
Назва:
Про усунення дискримінаційних вимог, що містяться у тендерній документації
Вимога:
Питання щодо уточнення технічних характеристик планшетів.
Відповідно до Технічних вимог до предмета закупівлі, які містяться у Додатку 2 до тендерної документації, передбачено, що ємність батареї не менше 10800 мАч.
Планшети, що плануються нами до постачання мають ємність батареї не менше 10000 мАч, чи допускається така ємність батареї та чи не стане це підставою для відхилення тендерної пропозиції?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2020 19:46
Вирішення:
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним.
Зокрема відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про усунення дискримінаційних вимог, що містяться у тендерній документації (Частина 2)
Номер:
8fad57dee1274316aa23dabcaf5e46f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-06-007532-a.a2
Назва:
Про усунення дискримінаційних вимог, що містяться у тендерній документації (Частина 2)
Вимога:
3. Питання щодо уточнення технічних характеристик планшетів.
3.1. Відповідно до Технічних вимог до предмета закупівлі, які містяться у Додатку 2 до тендерної документації, передбачено, що роздільна здатність повинна складати не менше 1024х768.
Планшети, що плануються нами до постачання мають роздільну здатність 1280х720, чи допускається таке значення роздільної здатності та чи не стануть такі показники роздільної здатності підставою для відхилення тендерної пропозиції?
3.2. Відповідно до Технічних вимог до предмета закупівлі, які містяться у Додатку 2 до тендерної документації, передбачено встановлення додаткових модулів: вбудований модуль сканера відбитків пальців, модуль зчитування даних з RFID-карт, модуль NFC, модуль позиціонування.
Вимагаємо більш детально роз’яснити та внести відповідні зміни до тендерної документації щодо необхідної наявність всіх трьох модулів (сканера відбитків пальців, модуля зчитування даних з RFID-карт, модуля NFC), оскільки усі вони можуть використовуватись задля однакової функції – зокрема функції ідентифікації та/або аутентифікації користувачів. Додатково вимагаємо зазначити у тендерній документації, сфери застосування (експлуатації) планшетів, які є предметом закупівлі, оскільки від цього залежить модульне наповнення таких планшетів.
Вважаємо за необхідне повідомити, що у випадку, якщо планшети, які закуповуються Замовником будуть експлуатуватися в умовах відкритого простору (на вулиці, поза закритими приміщеннями), то вищезгадані модулі, зокрема модуль сканера відбитків пальців, є обмеженим у функціонуванні на відкритому просторі, особливо в зимову пору року.
3.3. Відповідно до Технічних вимог до предмета закупівлі, які містяться у Додатку 2 до тендерної документації, передбачено можливість керування пристроєм за допомогою фізичних кнопок без використання тачскріну.
Вимагаємо роз’яснити та внести відповідні зміни до тендерної документації щодо обґрунтування необхідності включення даних вимог до технічних характеристик планшетів, що закуповуються. Також, просимо відповісти чи допускається невиконання вказаної вимоги, у випадку, якщо технічними характеристиками пропонованих нами планшетів, передбачено використання тачскріну у складних навколишніх умовах (висока/низька температура, вітер, волога тощо), а також можливість використання спеціального стилуса, як еквівалента фізичним кнопкам.
3.4. Відповідно до Технічних вимог до предмета закупівлі, які містяться у Додатку 2 до тендерної документації, передбачено металеве автомобільне кріплення та док-станція з функцією заряджання.
Вимагаємо роз’яснити та внести відповідні зміни до тендерної документації щодо надання інформації про те, чи автомобільне кріплення повинне бути виготовлене з металу вцілому або ж його конструкція може мати елементи з інших матеріалів. Якщо суцільно-металеве, то прохання – конкретизувати з якого саме металу та обґрунтування його використання.
3.5. Відповідно до Технічних вимог до предмета закупівлі, які містяться у Додатку 2 до тендерної документації, передбачено віддалене керування і контроль за кінцевими пристроями планшетними комп’ютерами, що в такому разі складається з клієнтської частини(на планшеті) та серверної(в певному робочому місці). Із зазначеного, закономірно виникає запитання: яка кількість клієнтських і серверних ліцензій передбачена в рамках цієї закупівлі? Чи передбачена відповідність такого програмного забезпечення технічним можливостям замовника? Вимагаємо роз’яснити згадані вимоги тендерної документації та внести відповідні зміни до неї.
3.6. Відповідно до Технічних вимог до предмета закупівлі, які містяться у Додатку 2 до тендерної документації, передбачено, що сумісність запропонованого обладнання зі спеціалізованим програмним забезпечення логістичної інформаційної системи - мобільної «LIS-M» підтверджується Замовником шляхом проведення тестування зразку захищеного планшетного персонального комп’ютера. Усі механічні пошкодження обладнання та/або порушення програмного забезпечення обладнання, що може трапитись у процесі тестування, не несуть будь-яких юридичних наслідків для Замовника.
Вимагаємо роз’яснити та внести відповідні зміни до тендерної документації в частині надання інформації про те на якому етапі закупівлі буде здійснюватися таке тестування? Яке документальне підтвердження передбачено для засвідчення проходження тестування на сумісність зі спеціалізованим програмним забезпеченням логістичної інформаційної системи – мобільної «LIS-M».
3.7. Відповідно до Технічних вимог до предмета закупівлі, які містяться у Додатку 2 до тендерної документації, передбачено, що антивірусне програмне забезпечення для захисту даних повинно відповідати таким вимогам: забезпечення захисту в режимі реального часу. Захист від фішингу. Виявлення потенційно небажаного та потенційно небезпечного ПЗ. Сканування під час зарядження батареї. Фільтрування дзвінців на SMS-повідомлень. Можливість створювати списки додатків обов'язкових для встановлення. Можливість створювати списки заблокованих додатків на основі імені додатку, імені пакету, категорії, типу дозволів. Блокування додатків встановлених з невідомих джерел. Можливість віддалено заблокувати планшет. Можливість автоматичного блокування планшету в разі використання неавторизованої SIM-карти або багаторазового введення неправильного паролю розблокування екрану. Можливість очистити вміст планшету віддалено за допомогою серверу адміністрування, SMS-команд або у разі багаторазового вводу неправильного паролю розблокування екрану. Управління політиками блокування екрану. Управління політиками налаштувань пристрою. Можливість обмеження використання вбудованої камери. Автоматичне оновлення баз вірусних сигнатур. Захист налаштувань паролем. Можливість використання ПЗ за умови, що управління ними буде здійснюватися існуючими наявними серверами адміністрування, які налаштовано на централізований моніторинг та управління всіма розгалуженими системами антивірусного захисту. Запропоноване ПЗ повинне забезпечуватись в Україні технічною підтримкою через українську службу технічної підтримки, яка працює в режимі 24х7х365 – цілодобово, з можливістю зв’язку з технічними спеціалістами по місцевому телефону (без використання послуг міжнародного телефонного зв’язку), на підтвердження чого у складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати лист від виробника щодо наявності в Україні авторизованого центру технічної підтримки.
Детально вивчивши формулювання технічних вимог до антивірусного програмного забезпечення для захисту даних, які містяться у розділі «Технічні вимоги до предмета закупівлі», що викладені в Додатку 2 до тендерної документації, видається, що Замовник, прописуючи технічні характеристики свідомо або не свідомо врахував такі характеристики лише одного виробника антивірусного ПЗ, що є дискримінаційною умовою по відношенню до інших виробників та/або постачальників такого антивірусного програмного забезпечення.
4. Щодо аналогічного договору.
Відповідно до п.2.1. Додатку 3 до тендерної документації, учасники у складі своїх тендерних пропозицій повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у 2018 році або 2019 році, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких цій товар постачався (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження). Підтверджуючі документи: Лист-відгук від замовника щодо підтвердження належного виконання договору та засвідчену належним чином копію договору, видаткової накладної.
Повідомляємо, що встановлення обмеження по роках виконання аналогічних договорів є завідома дискримінаційною вимогою тендерної документації, що неодноразово підтверджувалося практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Зазначене обґрунтовується тим фактом, що встановлюючи таку вимогу Замовник потенційно обмежує в участі новостворених суб’єктів господарювання, які виконували аналогічні договори, зокрема в 2020 році.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, які б прибрали будь-які прояви дискримінації учасників.
Ураховуючи усе вищезазначене, Замовником було допущено ряд дискримінаційних та/або неправомірних вимог до предмета закупівлі та потенційних учасників, що описані вище. Вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом виключення та/або зміни дискримінаційних та неправомірних вимог тендерної документації, що описані попунктно у цій вимозі.
Вважаємо, Замовником було порушено ряд принципів здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Додатково повідомляємо, що у разі, якщо Замовником буде проігноровано дану Вимогу, ми будемо змушені залишити негативний відгук про дану закупівлю на веб-ресурсі https://dozorro.org/ , а також звернутись до Органу оскарження зі скаргою на дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Нормативні посилання:
Відповідно до ч.1 статті 24 Закону, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 30.07.2020 19:19
Дата подачі:
30.07.2020 19:19
Вирішення:
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації.
Пунктом 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
При підготовці технічних вимог до закупівлі обладнання «захищений планшетний персональний комп’ютер», Замовником чітко дотримано зазначених вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Підготовлені технічні вимоги до предмету закупівлі є детальними та не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що немає підстав для внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації згідно Вашої вимоги про внесення змін
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про усунення дискримінаційних вимог, що містяться у тендерній документації (Частина 1)
Номер:
f5ad523372c94815a572e88c5dbe5b44
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-06-007532-a.a1
Назва:
Про усунення дискримінаційних вимог, що містяться у тендерній документації (Частина 1)
Вимога:
Вимога
Вивчаючи вимоги тендерної документації на закупівлю по предмету «за кодом ДК 021: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (захищений планшетний персональний комп’ютер) – 1500 одиниць», ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-06-007532-a, нами як потенційним учасником даної процедури закупівлі було виявлено ряд порушень законодавства про публічні закупівлі. У зв’язку з цим, відповідно до ч.1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), звертаємось до Державного агентства інфраструктурних проектів України (далі – Замовник) з вимого внести відповідні зміни до тендерної документації. Наша позиція ґрунтується на наступному:
1. Щодо ліцензії на антивірусне програмне забезпечення.
Згідно з пп. 1.3. п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (Додаток 2).
Додаток 2 до тендерної документації містить у собі Технічні вимоги до закупівлі ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (захищений планшетний персональний комп’ютер) – 1500 од.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, до складу планшетного персонального комп’ютера входить:
- Захищений планшетний персональний комп’ютер – 1 шт.;
- металеве автомобільне кріплення для захищеного планшетного персонального комп’ютера – 1шт.
- док-станція з функцією заряджання – 1 шт.
Разом з тим, Додаток 2 до тендерної документації містить в собі «Технічні вимоги до предмета закупівлі», якими передбачені технічні характеристики до антивірусного програмного забезпечення для захисту даних.
Вважаємо за необхідне повідомити, що на будь-яке програмне забезпечення (у тому числі й на антивірусне) Виробник такого програмного забезпечення передає ліцензію(права) на його використання.
При цьому, ані тендерна документація, ані Технічні вимоги (Додаток 2 до тендерної документації) не містять вимог щодо типу (виключна або невиключна), терміну дії ліцензії на програмне забезпечення.
На підставі зазначеного, вимагаємо роз’яснити та внести відповідні зміни до тендерної документації в частині деталізації вимог щодо ліцензії на антивірусне програмне забезпечення, що передбачене в Додатку 2 до тендерної документації.
2. Щодо експертного висновку на ліцензійне антивірусне програмне забезпечення.
Згідно з пп. 1.3. п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (Додаток 2).
Відповідно до п.7 Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги» до закупівлі «ДК 021:2015 :30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (захищений планшетний персональний комп’ютер) – 1500 од», учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати Копію діючого експертного висновку на ліцензійне антивірусне програмне забезпечення, зареєстрованого в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України щодо відповідності вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні (дійсного не менш ніж період використання ліцензії).
Вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до п.4 Розділу І «Загальні положення» Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, яке затверджене Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України 16.05.2007 № 93 (у редакції наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 13.10.2017 № 565) (далі – Положення), Об'єктами експертизи є:
- КСЗІ, які є невід'ємною складовою інформаційної, телекомунікаційної або інформаційно-телекомунікаційної системи (далі - ІТС);
- технічні та програмні засоби, які реалізують функції ТЗІ та/або оцінки стану захисту інформації (далі - засоби ТЗІ);
- організаційно-технічне рішення на розгортання типової складової компоненти КСЗІ в ІТС - задокументоване уніфіковане рішення для багаторазового розгортання складових КСЗІ в ІТС або КСЗІ типової складової компоненти КСЗІ в ІТС, самодостатньої для вирішення певного завдання, що включає проектні рішення програмно-технічного комплексу, організаційно-технічні рішення щодо регламенту функціонування типової компоненти ІТС та опис (алгоритм) процедури впровадження (далі - ОТР КСЗІ).
Виходячи з вищевикладеного, можна зробити висновок про те, що вимога п.7 Додатку 2 до тендерної документації, щодо надання у складі пропозицій копії діючого експертного висновку на ліцензійне програмне забезпечення, є дискримінаційною, виходячи з того, що відповідно до Положення, ліцензійне антивірусне програмне забезпечення не може бути відокремленим об’єктом державної експертизи у сфері технічного захисту інформації. Така експертиза може проводитися виключно на програмно-апаратний комплекс, тобто на планшет з встановленим на ньому антивірусним (та іншим) програмним забезпеченням.
Отже, вимагаємо привести у відповідність до чинного законодавства вимоги тендерної документації (у тому числі додатків до неї) в частині вимог про надання копії діючого експертного висновку на ліцензійне антивірусне програмне забезпечення , зареєстрованого в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України щодо відповідності вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні (дійсного не менш ніж в період використання ліцензії).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 30.07.2020 19:17
Дата подачі:
30.07.2020 19:17
Вирішення:
Відповідно до пункту 4 роздiлу I "Загальнi положення" Положення про державну експертизу в сферi технiчного захисту iнформацii, яке затверджене Наказом Адмiнiстрацii Державноi служби спецiального зв'язку та захисту iнформацii Украiни 16.05.2007 N 93 (у редакцii наказу Адмiнiстрацii Державноi служби спецiального зв'язку та захисту iнформацii Украiни 13.10.2017 N 565) (далi - Положення), Об'єктами експертизи, серед іншого, є технічні та програмнi засоби, якi реалiзують функцii ТЗI та/або оцiнки стану захисту iнформацiї.
Програми антивірусного захисту саме є такими програмними засобами, які реалізують функції ТЗІ та/або оцінки стану захисту інформації (далі - засоби ТЗІ).
Пунктом 6 роздiлу I "Загальнi положення" Положення передбачено проведення експертизи КСЗІ шляхом аналізу декларації у випадку, якщо КСЗІ створено в ІТС, у якій для антивірусного захисту використовуються засоби, що мають чинний на момент подання декларації позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері ТЗІ.
Також звертаємо увагу, що пунктом 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
При підготовці технічних вимог до закупівлі обладнання «Машини для обробки даних (апаратна частина) (захищений планшетний персональний комп’ютер)», Замовником чітко дотримано зазначених вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Підготовлені технічні вимоги до предмету закупівлі є детальними та не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що немає підстав для внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації згідно Вашої вимоги про внесення змін.
Статус вимоги:
Відхилено