ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Утеплення фасаду будинку №49 по вул. 40-річчя Перемоги, смт. Таїрове Овідіопольського району Одеської області (капітальний ремонт)»
Категорія Замовника Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Завершена
3 167 358.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 673.58 UAH
Період оскарження:06.07.2020 18:28 - 25.07.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірні дії Замовника з приводу дискваліфікації ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ та визнання переможця
Номер:640c75d9c17b4ee885cfb0ff74ad4a1a
Пов'язана кваліфікація:ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ, UA-EDR 43346384
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-06-007300-a.b1
Назва:Скарга на неправомірні дії Замовника з приводу дискваліфікації ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ та визнання переможця
Скарга:
Скарга
на неправомірні дії Замовника з приводу дискваліфікації ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ та визнання переможця
06 липня 2020 року Державним підприємством «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів» (надалі за текстом – Замовник) оголошено процедуру закупівлі на предмет: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Утеплення фасаду будинку №49 по вул. 40-річчя Перемоги, смт. Таїрове Овідіопольського району Одеської області (капітальний ремонт)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-06-007300-a (надалі за текстом – Закупівля).
29 липня 2020 року проведено аукціон по Закупівлі у якому прийняли участь 4 учасники.
Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону виявилась пропозиція ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ (2 695 480,80 грн з ПДВ).
Протоколом № 84 від 12.08.2020 року (надалі за текстом – Протокол) Замовником розглянуто найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію - ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ (код ЄДРПОУ 43346384) (2 695 480,80) на відповідність вимогам тендерної документації та прийнято рішення про її відхилення.
ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ (надалі за тестом може бути вживано – Скаржник) не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, вважає їх такими, що суперечать вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та є такими, що порушують основні принципи здійснення закупівель, а до того ж грубо порушують законні права та інтереси ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ, як учасника даної закупівлі.
Щодо прийнятого рішення Замовником про відхилення (дискваліфікації) пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ зазначаємо таке.
Щодо ненадання проекту виконання робіт.
Однією з вимог тендерної документації Замовника було надання «Проект виконання робіт» (п. 21.4 Розділу 21 Додатку №4 до тендерної документації). Проте, звертаємо увагу Колегії, що Замовник в тендерній документації не ставить жодних вимог до даного документу (ані до форми, ані до змісту).
Чинне законодавство, а саме ДБН А.3.1-5-2009 Управління, організація і технологія, містить визначення проекту виконання робіт (надалі за текстом – ПВР), п. 3.3 ДБН: «ПВР визначає технологію та організацію будівництва окремого об’єкта будови або виконання окремого виду чи етапу робіт. Склад і зміст ПВР встановлює генеральна підрядна будівельна організація із залученням субпідрядних організацій на основі додатка Ж. Обов’язковими документами у складі ПВР є об’єктний будгенплан на виконання відповідного виду чи етапу робіт на об’єкті (об’єктах), схеми спільної безпечної роботи декількох будівельних механізмів, пояснювальна записка, що включає вимоги безпеки». Проте, окрім цього, в даному ДБН також зазначено: «Слід зазначити, що ці норми встановлюють загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції існуючих будівель і споруд, технічного переоснащення діючих підприємств (далі – будівництво) об’єктів будь-якого призначення. Цих вимог повинні дотримуватись усі учасники будівництва, незалежно від форм власності і відомчої належності. Вимоги цих Норм не поширюються на організацію будівельного виробництва під час здійснення капітального ремонту та реставрації існуючих будівель і споруд.». Враховуючи вищенаведене, можна дійти висновку, що встановлені законодавством вимоги щодо змісту ПВР не розповсюджуються на даний вид робіт - (Утеплення фасаду будинку №49 по вул. 40-річчя Перемоги, смт. Таїрове Овідіопольського району Одеської області (капітальний ремонт).
Враховуючи факт відсутності вимоги до даного документу в тендерній документації, ТОВ «РЕЛІКТ ІНВЕСТ» дійшов висновку, що проектом виконання робіт є безпосередній перелік обсягів і видів робіт, який зазначений в кошторисній документації. Враховуючи вищенаведене, ТОВ «РЕЛІКТ ІНВЕСТ» виконало вимоги тендерної документації, у зв’язку з чим, його дискваліфікація є неправомірною. Пропозиція ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ відповідає встановленим вимогам Замовника і не може бути відхилена.
Враховуючи все викладене вище, вбачаються неправомірні дії Замовника з приводу дискваліфікації ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ , а від так і порушення основних принципів здійснення публічних Закупівель, а крім того і порушено права та законні інтереси ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ .
В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду, а саме: «1) суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; 2) скарга не відповідає вимогам частин другої - п’ятої та дев’ятої цієї статті; 3) замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі; 4) до дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень».
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування».
Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Скаржник виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
Відповідно до 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію (відхилення) пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ та прийняти нове рішення щодо визнання його переможцем процедури Закупівлі.
Директор
ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ Чернишев І.В.