• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008) 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Посуд дитячій )

Завершена

1 507 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 535.00 UAH
Період оскарження: 06.07.2020 17:17 - 20.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі

Номер: fb8e7a60c4f34b97a9161d5d68ee68c2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-06-004023-b.a1
Назва: Вимога про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД" Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071 Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б. Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net Замовник закупівлі: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації Код ЄДРПОУ: 37501684 Адреса: 02217 Україна м. Київ вул. Закревського, 15-А Відомості про процедуру закупівлі: UA-2020-07-06-004023-b Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-06-004023-b Вид процедури закупівлі – Відкриті торги. Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування Вимога про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі Документом «Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця» №4/4 від 04.08.2020 року, Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) визначило переможцем закупівлі UA-2020-07-06-004023-b Товариство з обмеженою відповідальністю "Г.Т.Д." ("Господарський торговий дім") (далі – Переможець). Стверджуємо, що зазначене рішення є необ’єктивним та таким, що потребує перегляду. Звертаємо увагу, що ч.4 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначено, що, цитуємо «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.». Також, зазначаємо, що п. 25 ч.1 Закону встановлено, що «публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом». Тож, дана закупівля регламентується тільки Законом та тендерною документацією Замовника і нічим іншим. Зауважуємо, що, зокрема ст.5 Закону визначає принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.». Також, зауважуємо, що, згідно ч.1 ст. 31 Закону «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: ...2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;…». Звертаємо увагу, що документом Замовника «Додаток 3 до тендерної документації Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код згідно ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Посуд дитячій )» (далі – Документація), визначено, цитуємо: «Учасник повинен надати сертифікат якості (сертифікат відповідності) або інший рівнозначний документ, який підтверджує якість запропонованої продукції.». Стверджуємо, що Переможець не є виробником продукції, що пропонує, оскільки вказує виробником продукції «SHENZHEN LEXIN TRADING Co., LTD», а Паспорта якості виробника - не надає ні на мові оригіналу, ні в перекладі на українську мову, як того вимагає Замовник. Зазначаємо, що Переможець не надає жодного документа про якість чи рівнозначного документа, який передбачено вимогою Замовника. Зауважуємо, що паспорти якості, які надає Переможець від свого імені - не можуть слугувати документами про якість: 1) Переможець не є виробником, а Паспорт якості можуть надавати виключно виробники продукції; 2) Паспорта якості від виробника «SHENZHEN LEXIN TRADING Co., LTD» - Переможець не надає; 3) Переможець не надає і Сертифікат якості чи Сертифікат відповідності на продукцію виробника «SHENZHEN LEXIN TRADING Co., LTD», видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. То ж, як висновок: Переможець не виконав вимоги Замовника, що «Учасник повинен надати сертифікат якості (сертифікат відповідності) або інший рівнозначний документ, який підтверджує якість запропонованої продукції.». До цього ж, зазначаємо, що згідно Тендерної документації Замовника, Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ч.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» - «Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.». Також, зазначеною Інструкцією підготовки тендерної пропозиції передбачено: «Якщо Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні файли сканкопій оригіналів документів, створених безпосередньо Учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед скануванням підписаний уповноваженою особою Учасника та містити відбиток печатки (у разі використання). Оформлюючи такі документи на двох і більше сторінках, друга та подальші сторінки мають бути пронумеровані.». Даної вимоги Переможець також не виконав, оскільки ті документи, які готувалися безпосередньо Переможцем не пронумеровані ніяким чином. Як висновок, вважаємо, що, при визначенні переможця даної закупівлі, є ознаки порушень закону України Про публічні закупівлі, зокрема ст. 5, а саме: необ’єктивне визначення переможця процедури закупівлі та ч. 1 ст.31 Закону – невідхилення пропозиції учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника; так і вимог самого Замовника, викладених в тендерній Документації, оскільки, цитуємо: «Учасник повинен надати сертифікат якості (сертифікат відповідності) або інший рівнозначний документ, який підтверджує якість запропонованої продукції.». Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації. Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі. «…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..». Керуючись викладеним, та ч.1 ст.31 закону України Про публічні закупівлі ПРОСИМО: Переглянути рішення Замовника про визначення переможця даної закупівлі та відхилити пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "Г.Т.Д." ("Господарський торговий дім") як таку, яка не відповідає вимогам Замовника. 05 серпня 2020 року директор ТОВ Т Трейд - Лагода О.С.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога про усунення порушення при визначені переможця закупівлі від 05.08.2020 року, подана ТОВ «Т Трейд» за результатами процедури закупівлі №UA-2020-07-06-004023-b, Замовником розглянуто Ваше звернення. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен надати сертифікат якості (сертифікат відповідності) або інший рівнозначний документ, який підтверджує якість запропонованої продукції. При подачі тендерної пропозиції, ТОВ «Г.Т.Д.» було надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від «04»10.2016 року за № 602-123-20-3/31478 Виробник–«SHENZHEN LEXIN TRADING Co., LTD» Адреса виробника- КІТАЙ, Unit 505, TOWER B, TAIPINGYANG COMMERCIAL & TRADE BUILDING, 4028 LABIN ROAD, SHENZHEN. Тобто, відповідність предмета закупівлі встановленим вимогам якості, а також медичним критеріям безпеки, повністю підтверджена вищевказаним Висновком. Обов'язкова сертифікація посуду вилучена із переліку обов'язкової сертифікації відповідно до переліку наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 №28 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", включаючи металевий, керамічний, фаянсовий чи фарфоровий посуд. Для посуду обов'язковим с отримання висновку СЕЕ
Статус вимоги: Не задоволено