-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт вуличного освітлення з заміною світильників на LED по вул. Лермонтова від вул. Слобожанської до вул. Матюшенко, 74А в с. Руська Лозова, Дергачівського р-ну, Харківської обл., згідно ДБН А.2.2-3:2014 (код ДК 021-2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Завершена
127 380.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 273.80 UAH
мін. крок: 1% або 1 273.80 UAH
Період оскарження:
06.07.2020 16:14 - 10.07.2020 16:20
Вимога
Відхилено
Незаконні дії Замовника
Номер:
4072c276df834d9ab2b06b40549d424e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-06-006318-a.a2
Назва:
Незаконні дії Замовника
Вимога:
Протоколом засідання уповноваженої особи № 2007/5 від 20 липня 2020 року пропозиція ФО-П Болюх Д.А. була відхилена з наступних причин.
1. На декількох сторінках пропозиції не міститься печатка та підпис уповноваженої особи учасника.
Це зауваження не відповідає дійсності та є, взагалі, незаконним.
На пропозицію учасника накладений кваліфікаційний електронний підпис (файл під назвою: «sign.p7s». Згідно з Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Законом України «Про електронні довірчі послуги» електронний підпис прирівнюється до власноручного підпису особи. На підставі вищезазначеного, всі сторінки пропозиції підписати уповноваженою особою учасника – ФО-П Болюх Д.А.
19.07.2017 р. набув чинності Закон України від 23.03.2017 р. № 1982-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями".
Законом передбачено, що суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки, проте її використання не є обов’язковим.
Також уточнено, що відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця.
Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не має права вимагати нотаріального засвідчення вірності документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом. За таку вимогу або відмову у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому печатки передбачено штраф від 50 до 100 н.м.д.г. (850–1700 грн).
Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Тобто, учасник не повинен ставити відбиток печатки на документах пропозиції, адже, вона не є обов’язковим реквізитом документа.
Крім цього, відповідно до ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
З огляду на вищенаведене, замовник незаконно відхилив пропозицію учасника з цієї підстави.
2. У протоколі Замовник зазначає, що не всі аналогічні договори надані в повному обсязі. Проте, це зауваження теж не відповідає дійсності.
Відповідно до п. 5 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель учасник повинен надати оригінал або копії не менше одного повністю виконаного протягом останніх трьох років аналогічного договору (з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору), інформацію про який включено учасником до Довідки щодо виконання учасником аналогічного/аналогічних договору/договорів за Формою І цього Додатку, а також оригінал/и або копію/ї акту/ів здачі-приймання наданих послуг/робіт або тощо, що підтверджують виконання такого договору у повному обсязі.
У складі пропозиції Фізичної особи-підприємця Болюх Д.А. міститься довідка про досвід виконання аналогічного договору. Вона включає інформацію про 3 виконані аналогічні договори. При цьому, договір № 19/06/13 від 09.10.2019 року та договір № 19/11/32 від 17.12.2019 року містять всі додатки. Тобто, пропозиція містить щонайменше два повністю виконаних протягом останніх трьох років аналогічних договорів (з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору), інформацію про які включено учасником до Довідки щодо виконання учасником аналогічного/аналогічних договору/договорів за Формою І цього Додатку.
Всі доводи, які приводить Замовник носить суб’єктивний характер та не підтверджені, ані умовами тендерної документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель.
Слід зауважити, що пропозиція Фізичної особи-підприємця Болюх Д.А. значно нижче пропозиції ФО-П ОЛЬХОВСЬКОГО П.Ю. (майже на 42000,00 грн). З вищенаведеного вбачається, що дії Замовника (а саме прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника з незаконних "штучних" підстав) містить ознаки корупційного правопорушення.
Виходячи з вищезазначеного, керуючись основними принципами публічних закупівель, передбачених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо скасувати рішення про визначенням переможця спрощеної процедури - ФО-П ОЛЬХОВСЬКОГО П.Ю. та щодо відхилення пропозиції – ФО-П Болюх Д.А.
У іншому випадку, Фізична особа-підприємець Болюх Д.А. буде змушене звертатися до контролюючих та правоохоронних органів з питань публічних закупівель, зокрема, до Національного антикорупційного бюро України, Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, громадськості (Дозорро).
Крім цього, на підставі ч.20 ст.14 Закону ФО-П Болюх Д.А. з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі буде змушена звертатися до суду та до органу, що здійснює контроль над замовником!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.07.2020 08:40
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги повідомляється наступне. Усі рішення стосовно проведення спрощеної закупівлі приймаються виключно з дотриманням вимог чинного законодавства України, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. із змінами (надалі – Закон). Згідно вимог п.28 частини першої статті 1 та статті 3 Закону для закупівлі поточного ремонту вуличного освітлення з заміною світильників на LED по вул. Лермонтова від вул. Слобожанської до вул. Матюшенко, 74А в с. Руська Лозова, Дергачівського р-ну, Харківської обл., згідно ДБН А.2.2-3:2014 (код ДК 021-2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи), враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі, обрано процедуру «спрощена закупівля», проведення якої регулюється статтею 14 Закону. Стаття 22, на яку посилається ФОП Болюх Д.А. має назву «Тендерна документація» і розповсюджується лише на проведення замовниками відкритих торгів. Тобто вимоги статті 22 Закону не розповсюджуються на проведення замовниками спрощених закупівель. В той же час вимоги замовника щодо засвідчення усіх сторінок пропозиції учасника, що містять інформацію, підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), крім оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами, тощо) згідно чинного законодавства не застосовується лише до тих документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Крім того вимоги підпункту 2.2 Розділу III Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо надання учасником у складі пропозиції оригіналу або копії повністю виконаного протягом останніх трьох років аналогічного договору з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, розповсюджується на всі надані аналогічні договори, інформацію про які включено учасником до Довідки щодо виконання учасником аналогічного/аналогічних договору/договорів за Формою І Додатку №1 до оголошення. Слід зазначити, що подавши свою пропозицію (вих.№11 від 14.07.2020р. у складі файлу «7. Пропозиція.pdf»), ФОП Болюх Д.А., вивчивши інформацію, зазначену під час оголошення спрощеної закупівлі та у прикріплених документах, має можливість та згоден виконати вимоги замовника та договору про закупівлю на таких умовах, а також повністю погоджується з цими вимогами. Тому припущення ФОП Болюх Д.А., викладені у скарзі є безпідставними, носять суб’єктивний характер та не підтверджені, ані умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі (з додатками до них), ані чинним законодавством України, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі», та можуть містити ознаки недобросовісної конкуренції шляхом бажання вплинути на рішення замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Клас наслідків
Номер:
76845c79793747c1a6f208cb9601f5a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-06-006318-a.c1
Назва:
Клас наслідків
Вимога:
Доброго дня, укажіть клас наслідків (відповідальності).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2020 16:50
Вирішення:
Згідно абз.2 пункту 4.14 ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 “Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва” для поточного ремонту, який є предметом цієї закупівлі, клас наслідків (відповідальність) та категорію складності не визначають.
Статус вимоги:
Відхилено