• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Відеокамера Hikvision DS-2CD1321-I (2.8 mm) у кількості 10 штук; Відеокамера Hikvision DS-2CD1021-I (6 mm) у кількості 7 штук.

Завершена

30 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 151.50 UAH
Період оскарження: 06.07.2020 12:59 - 10.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм законодавства про публічні закупівлі.

Номер: f0488fddcf04433bbeb3f6133de995f4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-06-003227-a.a1
Назва: Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм законодавства про публічні закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм законодавства про публічні закупівлі. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципом недискримінації учасників, відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Додаток 1 до Оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить пункт 6: «Обов’язкова наявність представництва фірми у м. Луцьку або сервісного центру (уповноваженого сервісного партнера) по ремонту і обслуговуванню обладнання, що постачається (надати гарантійний лист у довільній формі)». У офіційного виробника Hikvision немає в м. Луцьку сервісного центру або уповноваженого сервісного партнера. Це видно з інформації на сайті офіційного дистриб'ютора в Україні, всі камери направляються на гарантійний ремонт до Києва чи м.Одеси. Саме в м.Києві та м.Одесі є офіційні представництва та сервісні центри. Таким чином, учасники можуть гарантувати протягом 2 років гарантійне обслуговування товару у сервісних центрах офіційного виробника Hikvision у м.Києві та м.Одеса. Вимога зазначена Замовником у пункту 6 документації є безпідставна і обмежує коло потенційних учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 Закону, якою передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону. Отже, вимагаємо виключити вимогу про наявність представництва фірми у м. Луцьку або сервісного центру (уповноваженого сервісного партнера) по ремонту і обслуговуванню обладнання, що постачається.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 14 Розділу 2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ з роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. На вимогу Учасника щодо оголошення, оприлюднене через електронну систему закупівель 06.07.2020 р. (номер закупівлі UA-2020-07-06-003227-a) , шляхом надання роз’яснення, у відповідності до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» уповноважена особа повідомляє: - закупівля згідно ДК 021-2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу є допороговою закупівлею; - допорогова закупівля – придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині третій статті Закону «Про публічні закупівлі»; - проведення допорогових закупівель регламентується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону - України "Про публічні закупівлі" (зі змінами, внесеними наказом ДП "Прозорро" № 18); - враховуючи особливості сфери використання обладнання, застосовуються жорсткі вимоги до строку усунення недоліків. Знаходження сервісного центру у іншому місті збільшить строк усунення недоліків (насамперед за рахунок витрачання часу транспортування обладнання). В разі виникнення поломок даного товару в гарантійному періоді учасник (переможець) повинен забезпечити гарантійне обслуговування чи ремонт за свій рахунок та в максимально короткий термін; - більшість виробників обладнання мають власні чи уповноваженні сервісні центри, які здійснюють обслуговування офіційної техніки, що продається уповноваженими ділерами. А отже, вимога Замовника зазначена в Додатку 1 до Оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить пункт 6: «Обов’язкова наявність представництва фірми у м. Луцьку або сервісного центру (уповноваженого сервісного партнера) по ремонту і обслуговуванню обладнання, що постачається не є дискримінаційною. У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в допороговій закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
Статус вимоги: Відхилено