• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт тротуарів по вулиці Незалежності в місті Рожище Волинської області (від вул. Драгоманова до вул. Марка Вовчка

Капітальний ремонт тротуарів по вулиці Незалежності в місті Рожище Волинської області (від вул. Драгоманова до вул. Марка Вовчка

Завершена

2 348 720.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 743.60 UAH
Період оскарження: 06.07.2020 11:39 - 18.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про перегляд рішення тендерного комітету затвердженого протоколом 3 від 24.07.20 у відповідності до норм ст. 31 закону України про публічні закупівлі

Номер: 4c56a88d04604e3fbc3bd99379410bf6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-06-001325-b.c1
Назва: Вимога про перегляд рішення тендерного комітету затвердженого протоколом 3 від 24.07.20 у відповідності до норм ст. 31 закону України про публічні закупівлі
Вимога:
Ознайомившись з пропозицією ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК" (далі – Учасник) UA-2020-07-06-001325-b «ДК 021:2015 - 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт тротуарів по вулиці Незалежності в місті Рожище Волинської області (від вул. Драгоманова до вул. Марка Вовчка))» вважаємо, що вказана пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону Україну «Про публічні закупівлі». Умовами тендерної документації, а саме п.3. Додатку 2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, п. 1.3. передбачалось, що Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів (не менше одного) – вибірково, до них копії актів виконаних робіт. Учасником було завантажено копію договору №129 від 18.06.2019 року. Розділом 12 Договору вказано що невід’ємною частиною договору є Додаток 1, Додаток 2 та Додаток 3. Нажаль Додаток 3 Календарного графіка виконання робіт (послуг) не додано. Аналіз виконання "Календарного графіка виконання робіт" дає можливість оцінювати сторонам хід будівництва в цілому та виконання окремих робіт, дотримання Підрядником та субпідрядниками визначених у договорі підряду строків будівництва та окремих робіт та своєчасно вживати заходів щодо наявних відхилень. Невиконання Підрядником графіка дає підстави Замовнику реалізувати свої права щодо притягнення до відповідальності Підрядника відповідно до умов договору та чинного законодавства. Відсутність завантаженого Додатку 3, не дає можливості перевірити договір №129 від 18.06.2019 року щодо дотримання термінів виконання зобов’язання. Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК" не відповідала умовам тендерної документації в цій частині. Крім того, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» а саме ч. 9 ст. 26 «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Нажаль зазначена норма та інші норми Закону України «Про публічні закупівлі» які набрали чинності після 19.04.2020 року непередбачені в тендерній документації («Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частини другої статті 17» – не відповідає чинному Закону, також «Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, виключно для підтвердження остаточної ціни тендерної пропозиції переможця за результатами електронного аукціону та з метою вичерпного виконання вимог частини четвертої статті 36 Закону, а також недопущення обставин, передбачених статтею 37 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати електронні документи, у тому числі у форматі imd чи ibd (договірна ціна з додатками: локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, календарний план тощо) з підтвердженням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, створений відповідно до вимог цієї тендерної документації» - суперечить Закону, також п.4 розділу VI. Результати торгів та укладення договору про закупівлю, не відповідає умовам ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та інші положення тендерної документації суперечать Закону. Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону України “Про публічні закупівлі”, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. У разі невжиття Вами відповідних заходів, ми змушені буде повідомити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про виявлені нами порушення. Також залишаємо за собою право оскарження процедур UA-2020-07-06-001325-b до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уповноваженою особою Замовника проаналізовано та розглянуто по суті Вимогу, оприлюднену учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬЕКОБУД" (Код ЄДРПОУ:41255327) через електронну систему закупівель 28 липня 2020 року о 15 год. 24 хв., щодо невідповідності Тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: 45230000-8— Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт тротуарів по вулиці Незалежності в місті Рожище Волинської області (від вул. Драгоманова до вул. Марка Вовчка), затвердженої рішенням уповноваженої особи від 06.07.2020 року № 2, Процедура закупівлі – відкриті торги, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-06-001325-b – вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами розгляду повідомляємо, що вимоги учасника, заявлені у Вимозі від 28.07.2020 року, підлягають відхиленню у повному обсязі з огляду на наступне. Згідно ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. З аналізу вказаної норми закону, що зазначена як підстава подання Вимоги учасником торгів, випливає незаперечність права учасника звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Однак, у порушення норми закону, на яку посилається сам Учасник, ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» жодним чином не заперечує та не піддає сумніву законність відхилення уповноваженою особою ЗамовникаТендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД». У той же час, Учасник, що подав Вимогу, не вказує жодних конкретних порушень норм чинного законодавства Замовником, а лише формально наводить витяги та загальне посилання на статті Закону України «Про публічні закупівлі». Посилання ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» у Вимозі на невідповідність документів переможця торгів Тендерній документації не відповідає дійсності та є надуманим. ТОВ «ВИШКІВ-БРУК» на виконання п.3 Додатку 2 для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів подало Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 3 роки. До довідки надано копію Договору №129 підряду від 18.06.2019 року з усіма наявними до нього Додатками, у тому числі Календарний графік виконання робіт до Договору №129 від 18.06.2019 р. Більше того, ТОВ «ВИШКІВ-БРУК» подало Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, Підсумкові відомості ресурсів та Акти приймання виконаних будівельних робіт до вказаного Договору №129 від 18.06.2019 р., які у своїй сукупності є достатніми та належними документами, що свідчать про повне виконання підрядником узятих на себе зобов’язань згідно Договору. Крім того, уповноважена особа Замовника не наділена правом та не зобов’язана контролювати господарські правовідносини сторонніх осіб, на чому наполягає Учасник у своїй Вимозі. Господарські відносини третіх осіб жодним чином не впливають на права та обов’язки сторін Договору, що буде укладений за результатами проведення даних публічних закупівель. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником. З фактичних обставин випливає, що до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, тобто до 22 липня 2020 року 12.00 год., у ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» жодних зауважень, скарг, вимог про роз’яснення на Тендерну документацію не існувало, воно вважало її належною та законною, а після закінчення строку, передбаченого чинним законодавством, не отримавши перемоги у торгах, ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» з надуманих та необґрунтованих підстав подає вимоги про усунення неіснуючих порушень. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищенаведене, Рожищенська міська рада наголошує, що закупівля: ДК 021:2015: 45230000-8— Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт тротуарів по вулиці Незалежності в місті Рожище Волинської області (від вул. Драгоманова до вул. Марка Вовчка), Процедура закупівлі – відкриті торги, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-06-001325-b, проведена з суворим дотриманням вищезазначених принципів та неухильним виконанням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Вимога, оприлюднена учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬЕКОБУД" (Код ЄДРПОУ:41255327) через електронну систему закупівель 28 липня 2020 року о 15 год. 24хв. з усіх визначених позицій не підлягає задоволенню у повному обсязі.
Статус вимоги: Не задоволено