-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивний комплекс
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Завершена
712 592.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 562.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 562.96 UAH
Період оскарження:
03.07.2020 17:13 - 16.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінація учасників.Порушення закону про публічні закупівлі.
Номер:
4b51a26d3dbc4d9b8ee68fa31b2057be
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-03-007529-a.a2
Назва:
Дискримінація учасників.Порушення закону про публічні закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовник!
1) Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачається Ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог, а саме, встановивши технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати товари конкретного виробника.
Враховуючи це, можна запропонувати виключно проектор Vivitek dx28astaa.Тобто, на ринку НЕ ІСНУЄ «еквіваленту» з кращими характеристиками (у сукупності всіх, що вами вимагаються).
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ товарів, що є предметом закупівлі, і характеристикам, що викладені у тендерній документації, яким підтверджується, що таким характеристикам У СУКУПНОСТІ відповідає продукція ДЕКІЛЬКОХ виробників. Дискримінаційність таких вимог підтверджується аналогічними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019 та №13455-р/пк-пз від 23.09.2019.
2) Згідно з вимогами тендерної документації (Далі – ТД ) вимагається:
"Авторизаційні листи від виробника або його офіційного дистриб’ютора в Україні ( в підтвердження статусу надати копії сертифікату або листа , наданих виробником офіційному дистриб’ютору в Україні) запропонованих Учасником проектору для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, вказані терміни безкоштовного гарантійного сервісного обслуговування."
Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного Товару, що суперечить приписам ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року, № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником/дистриб'ютором, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо видалити дані вимоги з тендерної документації! А саме - внести зміни відповідно до дослідження ринку і відповідності вимогам товарів ДЕКІЛЬКОХ виробників. Додатково зазначаємо, що для уніфікації вимог до обладнання навчального і загального призначення, Міністерство освіти і науки України затвердило Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вимагаємо дотримання відповідних профільних нормативних актів під час встановлення кваліфікаційних та технічних вимог.
Якщо дані зміни не будуть внесені, ми будемо вимушені звернутись із листами до контролюючих органів та органів державного контролю з правоохоронними функціями, а саме:
- Антимонопольного комітету України;
- Відділу внутрішнього аудиту Міністерства освіти і науки України;
- Офісу фінансового контролю (Державної аудиторської служби України);
- Національного антикорупційного бюро України;
- Державного бюро розслідувань;
- Національної поліції України.
Звернення до вказаних установ будуть надані з вимогою перевірки на предмет порушення чинного законодавства України та перевірки ознак корупційних правопорушень у закупівлі ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, UA-2020-07-03-007529-a, та інших закупівельГригорівськоїсільської ради, а також відповідальних осіб причетних до прийняття рішень про закупівлі за державні кошти. Також буде надано відгук до Моніторингового порталу DoZorro, що в свою чергу призведе до незалежної перевірки громадськими організаціями та активістами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2020 11:53
Вирішення:
Щодо вимоги UA-2020-07-03-007529-a.a2.
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що Додатком 4 до Документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема чітко визначені технічні характеристики предмета закупівлі. Приміткою до Додатку 4 передбачено, що в тому випадку, якщо згідно вимог даної тендерної документації наявні посилання на певну торгову марку, виробника дані висловлювання варто розуміти з поняттям (або еквівалент). Отже, вимоги до предмета закупівлі, що встановлені документацією, не є дискримінаційними, так як кожен Учасник має право запропонувати «еквівалент». Обладнання з характеристиками, що відповідають вимогам Замовника або є кращими. На ринок України постачаються проектори не лише торгової марки Vivitek, які відповідають встановленим нами вимогам, а й проектори, наприклад, торгової марки INFOCUS .
Окрім того, Вами не зазначено, які б технічні характеристики предмета закупівлі могли б бути запропоновані Вами як потенційним учасником та щодо яких саме параметрів Ви пропонуєте внести зміни.
Додатком 4 до Документації передбачено надання авторизаційних листів від виробника АБО його офіційного дистриб’ютора в Україні ( в підтвердження статусу надати копії сертифікату або листа , наданих виробником офіційному дистриб’ютору в Україні) запропонованих Учасником проектору для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, вказані терміни безкоштовного гарантійного сервісного обслуговування. Дана вимога не є дискримінаційною, а спрямована виключно на поставку Замовнику оригінального товару, впевненості в його легальному постачанні на територію України, можливості отримати офіційне гарантійне обслуговування відповідно до умов та термінів, що встановлені виробником обладнання.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Технічні характеристики
Номер:
dcaffcb07d9d4811af6ff9d4455cabc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-03-007529-a.a1
Назва:
Технічні характеристики
Вимога:
Шановний Замовник! Ретельно проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право на добросовісну конкуренції з порушенням ст. 3 та ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
В тендерній документації до закупівлі «ТД_інтерак. облад 2020.pdf» «Додаток 1 Технічні вимоги до предмета закупівлі» передбачено комплекс технічних умов, що не вказані у відповідних методичних рекомендаціях Міністерства освіти і науки, а їх наявність обмежує коло учасників та порушує ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі.
Зазначимо що - “наявність по 22 гарячих клавіш з написами українською мовою з обох сторін дошки відповідають лише дошки IntBoard, тому ця технічна вимога є дискримінаційними та звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників.
Крім того,сукупність технічних характеристик : «Фізична роздільна здатність 1024x768, Рівень контрасту 24 000:1, Термін роботи лампи 7,000 / 10,000 / 15,000 Hours (Normal / Eco. / Dynamic Eco. Mode), 203W Співвідношення сторін зображення 3:4, Діапазон проекційної відстані, м (мін-макс) 0.5 - 1.49, Діагональ екрана, (мін-макс) 40" - 120", Інтерфейси та відеосигнали 2 x VGA-In (15pin D-Sub), 2 x HDMI, 1 x S-Video, 1 x Композитний, 1 x VGA-Out (15pin D-Sub), 1 x Аудіовхід, 1 х Аудіовихід, 1 x RS-232, 1 x USB mini-B, Користувацькі функції та додаткові параметри Динамік: 10 Вт, Сумісні 3D-окуляри DLP Link, Комплектація Проектор Кабель живлення Кабель VGA Пульт ДК Документація Проекційне відношення 0.61:1» відповідає лише проектору Проектор Vivitek DX28ASTAA.
Вважаємо вказаний комплект технічних вимог до обладнання дискримінаційним, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників, тому вимагаємо внести зміни у Додаток 1 до тендерної документації. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до відповідних органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням перевірити дану закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2020 13:29
Вирішення:
Щодо вимоги UA-2020-07-03-007529-a.a1.
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що Додатком 4 до Документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема чітко визначені технічні характеристики предмета закупівлі. Приміткою до Додатку 4 передбачено, що в тому випадку, якщо згідно вимог даної тендерної документації наявні посилання на певну торгову марку, виробника дані висловлювання варто розуміти з поняттям (або еквівалент). Отже, вимоги до предмета закупівлі, що встановлені документацією, не є дискримінаційними.
Звертаємо Вашу увагу, що Накази Міністерства освіти і науки України містять рекомендаційний характер. Замовник має право встановити технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі залежно від потреб навчального закладу. Технічна специфікація не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Кожен Учасник має право запропонувати «еквівалент» обладнання з характеристиками, що відповідають вимогам Замовника або є кращими.
Обладнання з характеристиками, що відповідають вимогам Замовника або є кращими. На ринок України постачаються інтеракивні дошки не лише торгової марки IntBoard, які відповідають встановленим нами вимогам, а й інтерактивні дошки , наприклад, торгової марки INTECH ; проектори не лише торгової марки Vivitek, які відповідають встановленим нами вимогам, а й проектори, наприклад, торгової марки INFOCUS.
Окрім того, Вами не зазначено, які б технічні характеристики предмета закупівлі могли б бути запропоновані Вами як потенційним учасником та щодо яких саме параметрів Ви пропонуєте внести зміни.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено