• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 50870000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків - Послуги з поточного ремонту (утримання та облаштування) дитячих майданчиків на території Галицького району у м. Львові

ДК 021:2015: 50870000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків - Послуги з поточного ремонту (утримання та облаштування) дитячих майданчиків на території Галицького району у м. Львові - відповідно до тендерної документації

Торги не відбулися

350 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.50 UAH
Період оскарження: 03.07.2020 15:51 - 16.07.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

щодо засідання тендерного комітету Галицької районної адміністрації Львівської міської ради, щодо відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Європарк-Захід», поданої по Закупівлі: ДК 021:2015: 50870000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків - Послуги з поточного ремонту (утримання та облаштування) дитячих майданчиків на території Галицького району у м. Львові, UA-2020-07-03-003949-b.

Номер: 4d8f6ed71e2f4f1e90436e9e4839744b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-003949-b.a3
Назва: щодо засідання тендерного комітету Галицької районної адміністрації Львівської міської ради, щодо відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Європарк-Захід», поданої по Закупівлі: ДК 021:2015: 50870000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків - Послуги з поточного ремонту (утримання та облаштування) дитячих майданчиків на території Галицького району у м. Львові, UA-2020-07-03-003949-b.
Вимога:
Товариство з Обмеженою відповідальністю «Європарк-Захід» розглянуло Протокол № 4/23.07 від 23.07.2020 р. щодо засідання тендерного комітету Галицької районної адміністрації Львівської міської ради, щодо відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Європарк-Захід», поданої по Закупівлі: ДК 021:2015: 50870000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків - Послуги з поточного ремонту (утримання та облаштування) дитячих майданчиків на території Галицького району у м. Львові, UA-2020-07-03-003949-b. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія, ефективність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тому з огляду на зазначене, відхилення нашої пропозиції є безпідставне та протирічить чинному законодавству. Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція надана ТзОВ «Європарк-Захід» відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмета закупівлі, ми, Товариство з Обмеженою відповідальністю «Європарк-Захід», як Учасник зазначеної закупівлі з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду) звертаємося до Вас, як до замовника зазначеної закупівлі та вимагаємо ще раз взяти на розгляд нашу пропозицію, тому що єдиною причиною відхилення нашої тендерної пропозиції вказаної в Протоколі № 4/23.07 від 23.07.2020 р. це те , «що у відкритих єдиних державних реєстрах не міститься інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи…», але зазначена причина відхилення тендерної пропозиції не відповідає дійсності оскільки в складі нашої тендерної пропозиції нами поданий лист за порядковим № 38, «Лист кінцевий бенефіціар», в якому зазначається, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" у зв’язку з наступним. Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-IX від 6 грудня 2019 року, яким внесено зміни до пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", «юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності». Відповідно до ч.24 ст.17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", форма та зміст структури власності встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, за погодженням з Міністерством юстиції України. Таким чином, юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності закону зобов'язані, подати державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Форма та зміст структури власності встановлюються Міністерством фінансів, за погодженням з Міністерством юстиції. Станом на сьогодні, такий нормативно-правовий акт не затверджено, а тому подання документів державному реєстратору для встановлення відомостей про кінцевого бенефіціарного власника наразі не вимагається, тобто для об’єктивного розгляду та для уникнення корупційної складової в зазначеній закупівлі нами буде скерована скарга Начальнику Західного офісу Держаудитслужби для розгляду та об’єктивного реагування. У зв’язку з наведеним Товариство з Обмеженою відповідальністю «Європарк-Захід» в особі, Директора Штабського Євгена Миколайовича не погоджуючись з ухваленням рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, скеровуємо Вам нашу Вимогу та вимагаємо: 1. Повторно взяти на розгляд документи нашої тендерної пропозиції. 2. Оформити протоколом відміну відхилення нашої тендерної пропозиції. 3. Надати відповідь на зазначену Вимогу згідно чинного Законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

щодо засідання тендерного комітету Галицької районної адміністрації Львівської міської ради, щодо відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Європарк-Захід», поданої по Закупівлі: ДК 021:2015: 50870000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків - Послуги з поточного ремонту (утримання та облаштування) дитячих майданчиків на території Галицького району у м. Львові, UA-2020-07-03-003949-b.

Номер: 2f7e93a25c084bb098bcaff2a25d2e3c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-003949-b.a2
Назва: щодо засідання тендерного комітету Галицької районної адміністрації Львівської міської ради, щодо відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Європарк-Захід», поданої по Закупівлі: ДК 021:2015: 50870000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків - Послуги з поточного ремонту (утримання та облаштування) дитячих майданчиків на території Галицького району у м. Львові, UA-2020-07-03-003949-b.
Вимога:
Товариство з Обмеженою відповідальністю «Європарк-Захід» розглянуло Протокол № 4/23.07 від 23.07.2020 р. щодо засідання тендерного комітету Галицької районної адміністрації Львівської міської ради, щодо відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Європарк-Захід», поданої по Закупівлі: ДК 021:2015: 50870000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків - Послуги з поточного ремонту (утримання та облаштування) дитячих майданчиків на території Галицького району у м. Львові, UA-2020-07-03-003949-b. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія, ефективність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тому з огляду на зазначене, відхилення нашої пропозиції є безпідставне та протирічить чинному законодавству. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 ( Спрощені закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція надана ТзОВ «Європарк-Захід» відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмета закупівлі, ми, Товариство з Обмеженою відповідальністю «Європарк-Захід», як Учасник зазначеної закупівлі з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів згідно Закону України «Про публічні закупівлі» учасник закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду) звертаємося до Вас, як до замовника зазначеної закупівлі та вимагаємо ще раз взяти на розгляд нашу пропозицію, тому що єдиною причиною відхилення нашої тендерної пропозиції вказаної в Протоколі № 4/23.07 від 23.07.2020 р. це те , «що у відкритих єдиних державних реєстрах не міститься інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи…», але зазначена причина відхилення тендерної пропозиції не відповідає дійсності оскільки в складі нашої тендерної пропозиції нами поданий лист за порядковим № 38, «Лист кінцевий бенефіціар», в якому зазначається, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" у зв’язку з наступним. Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-IX від 6 грудня 2019 року, яким внесено зміни до пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", «юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності». Відповідно до ч.24 ст.17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", форма та зміст структури власності встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, за погодженням з Міністерством юстиції України. Таким чином, юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності закону зобов'язані, подати державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Форма та зміст структури власності встановлюються Міністерством фінансів, за погодженням з Міністерством юстиції. Станом на сьогодні, такий нормативно-правовий акт не затверджено, а тому подання документів державному реєстратору для встановлення відомостей про кінцевого бенефіціарного власника наразі не вимагається, тобто для об’єктивного розгляду та для уникнення корупційної складової в зазначеній закупівлі нами буде скерована скарга Начальнику Західного офісу Держаудитслужби для розгляду та об’єктивного реагування. У зв’язку з наведеним Товариство з Обмеженою відповідальністю «Європарк-Захід» в особі, Директора Штабського Євгена Миколайовича не погоджуючись з ухваленням рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, скеровуємо Вам нашу Вимогу та вимагаємо: 1. Повторно взяти на розгляд документи нашої тендерної пропозиції. 2. Оформити протоколом відміну відхилення нашої тендерної пропозиції. 3. Надати відповідь на зазначену Вимогу згідно чинного Законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

щодо засідання тендерного комітету Галицької районної адміністрації Львівської міської ради, щодо відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Європарк-Захід», поданої по Закупівлі: ДК 021:2015: 50870000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків - Послуги з поточного ремонту (утримання та облаштування) дитячих майданчиків на території Галицького району у м. Львові, UA-2020-07-03-003949-b

Номер: 62b1a6d35e2e446883c727c5d1da5380
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-003949-b.a1
Назва: щодо засідання тендерного комітету Галицької районної адміністрації Львівської міської ради, щодо відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Європарк-Захід», поданої по Закупівлі: ДК 021:2015: 50870000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків - Послуги з поточного ремонту (утримання та облаштування) дитячих майданчиків на території Галицького району у м. Львові, UA-2020-07-03-003949-b
Вимога:
Товариство з Обмеженою відповідальністю «Європарк-Захід» розглянуло Протокол № 4/23.07 від 23.07.2020 р. щодо засідання тендерного комітету Галицької районної адміністрації Львівської міської ради, щодо відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Європарк-Захід», поданої по Закупівлі: ДК 021:2015: 50870000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків - Послуги з поточного ремонту (утримання та облаштування) дитячих майданчиків на території Галицького району у м. Львові, UA-2020-07-03-003949-b. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія, ефективність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тому з огляду на зазначене, відхилення нашої пропозиції є безпідставне та протирічить чинному законодавству. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 ( Спрощені закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція надана ТзОВ «Європарк-Захід» відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмета закупівлі, ми, Товариство з Обмеженою відповідальністю «Європарк-Захід», як Учасник зазначеної закупівлі з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів згідно частини 20 статті 14 ( Спрощені закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду) звертаємося до Вас, як до замовника зазначеної закупівлі та вимагаємо ще раз взяти на розгляд нашу пропозицію, тому що єдиною причиною відхилення нашої тендерної пропозиції вказаної в Протоколі № 4/23.07 від 23.07.2020 р. це те , «що у відкритих єдиних державних реєстрах не міститься інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи…», але зазначена причина відхилення тендерної пропозиції не відповідає дійсності оскільки в складі нашої тендерної пропозиції нами поданий лист за порядковим № 38, «Лист кінцевий бенефіціар», в якому зазначається, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" у зв’язку з наступним. Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-IX від 6 грудня 2019 року, яким внесено зміни до пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", «юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності». Відповідно до ч.24 ст.17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", форма та зміст структури власності встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, за погодженням з Міністерством юстиції України. Таким чином, юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності закону зобов'язані, подати державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Форма та зміст структури власності встановлюються Міністерством фінансів, за погодженням з Міністерством юстиції. Станом на сьогодні, такий нормативно-правовий акт не затверджено, а тому подання документів державному реєстратору для встановлення відомостей про кінцевого бенефіціарного власника наразі не вимагається, тобто для об’єктивного розгляду та для уникнення корупційної складової в зазначеній закупівлі нами буде скерована скарга Начальнику Західного офісу Держаудитслужби для розгляду та об’єктивного реагування. У зв’язку з наведеним Товариство з Обмеженою відповідальністю «Європарк-Захід» в особі, Директора Штабського Євгена Миколайовича не погоджуючись з ухваленням рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, скеровуємо Вам нашу Вимогу та
Пов'язані документи: Учасник