-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
термострічка, стрічка для касових апаратів
Торги не відбулися
2 599 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період оскарження:
22.12.2016 17:01 - 09.01.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення
Номер:
6b4ce7c94dbe40559f445d49bd737474
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-22-002724-b.a6
Назва:
Скарга на рішення
Вимога:
Параметри (зовнішній діаметру рулону та кількість рулонів в термоплівці) е несуттєвими, допоміжними параметрами і не впливають на зміст пропозиції. Тому згідно п.2 розділу V Тендерної документації не повинні призвести до відхилення пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Укрпошта Скарга на рішення скан.doc 30.01.2017 10:53
Дата подачі:
30.01.2017 10:53
Вирішення:
Вважаємо, що такі параметри як зовнішній діаметр рулону та кількість рулонів в термоплівці є суттєвими, та повинні прийматися до уваги при розгляді пропозицій. В зв’язку з цим вважаємо доцільним рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОДА-СЕРВІС» залишити без змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Зауваження до тендерної пропозиції ФПП
Номер:
fa7834547b7e4a868e24e7a548e1c795
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-22-002724-b.c5
Назва:
Зауваження до тендерної пропозиції ФПП
Вимога:
При ознайомленні з документами пропозиції ТОВ «Флексо Прінт Плюс» звернули увагу на деякі невідповідності обов'язковим умовам Замовника, а саме Змінам до Тендерної документації або Тендерної документації в новій редакції.
Замовником була встановлена наступна вимога до технічних характеристик Товару - «Вказуються технічні характеристики Продукції в повному обсязі, що підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника, які визначені в Додатку 3 тендерної документації, а також інформацію щодо Технічних умов (ТУ) та/або ДСТУ, згідно яких буде виготовлятися даний товар.»
В документі «Опис предмету закупівлі» пропозиції ТОВ «Флексо Прінт Плюс» ця вимога щодо інформації щодо Технічних умов (ТУ) та/або ДСТУ, згідно яких буде виготовлятися запропонований товар, не виконана.
Тому вважаємо, що пропозиція ТОВ «Флексо Прінт Плюс» не відповідає вимогам, встановленим у Додатку 3 до Тендерної Документації в новій редакції та на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» повинна бути відхилена Замовником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.01.2017 19:13
Вирішення:
Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження результатів закупівлі
Номер:
0481aab736644aa6b5620f289b31ce0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-22-002724-b.b4
Назва:
Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
1) Пропозиція ТОВ «Флексо Прінт Плюс» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
2) Пропозиція ТОВ «Флексо Прінт Плюс» не відповідає вимогам, встановленим у Додатку 3 до Документації та повинна бути відхилена Замовником на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Невідповідність пропозиції.docx 18.01.2017 18:44
Дата подачі:
18.01.2017 18:44
Вирішення:
Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
роз'яснення щодо тендерної документації / унесення змін
Номер:
ac50adbfeead4e5a8e39dc05f3f6b32d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-22-002724-b.b3
Назва:
роз'яснення щодо тендерної документації / унесення змін
Вимога:
Просимо дати роз’яснення щодо тендерної документації (ТД):
1. В опису предмету закупівлі (додаток №3 ТД) зазначена вимога щодо щільності термопаперу «не менше 46 г/м2» та паперу офсетного «не менше 48 г/м2». При такому допуску при використанні паперу щільністю, наприклад, 80-100 г/м2, діаметр рулону буде таким, що касова стрічка не поміститься в більшість моделей РРО, які використовуються у відділеннях УДППЗ «Укрпошта». Просимо конкретизувати граничні значення параметру «щільність» та додати параметр «діаметр» в залежності від довжини (моделей РРО) стрічки.
2. Для уникнення пошкодження касової стрічки при транспортуванні її упаковують блоками в термоплівку. Просимо вказати необхідно це чи ні та вказати кількість рулонів в блоках в залежності від найменуванні продукції.
3. В формі «Опис предмету закупівлі» (додаток 3) дається посилання на найменування продукції згідно з Додатком №1 ТД. Додаток №1 ТД не містить дану інформацію. Просимо пояснення.
4. В п.1 Додатку №3 ТД наявна вимога відповідності витратних матеріалів для РРО специфікації та технічним умовам на виробництво продукції. Вважаємо за доцільно конкретизувати цю вимогу та ввести в склад тендерної пропозиції посилання на нормативний документ (ТУ), за яким буде виробляться продукція.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.01.2017 12:04
Вирішення:
Внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Зміна тендерної документації
Номер:
b320ff957220459b8e54209c58265f07
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-22-002724-b.b2
Назва:
Зміна тендерної документації
Вимога:
Звертаємося з проханням надати роз’яснення та внести зміни до тендерної документації відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 розділу ІІ даної документації, а саме:
Відповідно до Додатку №6 Тендерної документації (Проект договору) пункту 2.1 у Вас прописано, що уточнений перелік документів на підтвердження якості Продукції викладається у відповідності до тендерної документації процедури закупівлі, але згідно тендерної документації Ви не вимагаєте жодного документа, який підтверджує якість продукції, крім опису предмета закупівлі.
Згідно з вищевикладеного просимо внести зміни до тендерної документації і сформувати перелік документів на підтвердження якості Продукції вітчизняного та імпортного виробництва (як приклад):
– сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання на продукцію системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий і завірений підписом та печаткою органу з сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії.
– або лист (довідку) з органу сертифікації, про відсутність продукції в «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (або їх копію) та декларацію про відповідність складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
1) Якщо продукція виготовляється за технічними умовами (ТУ), або технічним завданням (ТЗ) надати копії ТУ (або ТЗ) або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника.
2) Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо).
3) Зразки документів виробника на кожен вид продукції, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо).
4) Копію висновків санітарно-епідеміологічної експертизи.
Якщо учасник не є виробником продукції надати документи, які підтверджують стосунки з виробником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.12.2016 12:49
Вирішення:
Основні технічні вимоги до продукції вказані в Додатку №3 Тендерної документації. Контроль відповідності цих показників буде здійснюватися при кожній поставці продукції за допомогою спеціалістів УДППЗ «Укрпошта» або із залученням третіх сторін (п 5.9 проекту Договору). Також Постачальник буде повинен надати документи, що підтверджують якість Продукції та її відповідність діючим стандартам(п. 2.2 проекту Договору), з кожною партією продукції, а також нести відповідальність в разі невідповідності якості згідно Договору (п. 6.3.3, 7.2, 7.3, 11.13).
Базуючись на вищевикладеному, вважаємо, що УДППЗ «Укрпошта» має всі інструменти задля уникнення постачання неякісної продукції та бачимо недоцільним вносити зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо кваліфікації учасників
Номер:
fb4b52cae10047aba465552122c4d6b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-22-002724-b.c1
Назва:
Вимога щодо кваліфікації учасників
Вимога:
Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1 розділу II тендерної документації просимо надати роз’яснення та внести зміни в документацію з наступних підстав:
Згідно п.6 розділу III учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам ( згідно додатку 3 документації). В додатку № 3 зазначено, що витратні матеріали повинні відповідати вимогам, зазначеним у специфікації та технічним умовам на виробництво зазначеної продукції.
Згідно з вищевикладеним просимо роз’яснити чи потрібно надавати будь-які документи, що підтверджують якість товару крім форми «Опис предмета закупівлі»?
У зв’язку з великим значенням продукції касової стрічки для безперервної роботи касових апаратів УДППЗ «Укрпошта», та для уникнення постачання неякісної продукції, вважаємо за доцільне та просимо додати до додатку № 3 тендерної документації наступні вимоги:
- Учасники закупівлі в складі пропозиції повинні надати:
1. Копія сертифікату якості виробника продукції.
2. Копія сертифікату якості на сировину (папір), з якої продукція виробляється.
3. Копія нормативних документів ( ТУ, ГОСТ) за якими виготовляється продукція.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.12.2016 13:12
Вирішення:
Основні технічні вимоги до продукції вказані в Додатку №3 Тендерної документації. Контроль відповідності цих показників буде здійснюватися при кожній поставці продукції за допомогою спеціалістів УДППЗ «Укрпошта» або із залученням третіх сторін (п 5.9 проекту Договору). Також Постачальник буде повинен надати документи, що підтверджують якість Продукції та її відповідність діючим стандартам(п. 2.2 проекту Договору), з кожною партією продукції, а також нести відповідальність в разі невідповідності якості згідно Договору (п. 6.3.3, 7.2, 7.3, 11.13).
Базуючись на вищевикладеному, вважаємо, що УДППЗ «Укрпошта» має всі інструменти задля уникнення постачання неякісної продукції та бачимо недоцільним вносити зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено