• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Номерні знаки для транспортних засобів

Завершена

195 823 794.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 958 237.00 UAH
Період оскарження: 03.07.2020 14:36 - 30.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Про внесення змін до тендерної документації

Номер: 760dd8df4a9a432cbeb5a2daf431bce9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-003178-b.c2
Назва: Про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до тендерної документації ( п. 4 розділу 1 «Загальні положення» Інформація про предмет закупівлі: 4.1 - назва предмета закупівлі: Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки для транспортних засобів) 4.2 - опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції: Закупівля за лотами не передбачається Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» Примітка: *) У разі зменшення за результатами аукціону загальної вартості тендерної пропозиції Учасника, який став переможцем процедури торгів, ціна за одиницю, зазначена у тендерній пропозиції, підлягає коригуванню в сторону зменшення з метою приведення розрахунків до остаточної загальної вартості тендерної пропозиції Учасника торгів. Остаточна тендерна пропозиція подається з відкоригованою ціною (у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0). Проте, Додаток 2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» не містить вимоги про формування ціни за одиницю в первісній тендерній пропозиції у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0.. Учасники закупівлі, як правило, зазначають ціну за одиницю у числовому форматі з двома десятковими знаками, що у подальшому унеможливлює відкоригувати остаточну тендерну пропозицію у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0. Оскільки предмет закупівлі не ділиться на окремі лоти, «закупівля за лотами не передбачається», вважаємо за доцільне чітко визначити в тендерній документації механізм визначення остаточної ціни по кожному найменуванню предмета закупівлі переможцем закупівлі. Це забезпечить дотримання принципів здійснення публічних закупівель проголошених в Законі України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є, зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням. У разі не визначення в тендерній документації механізму визначення остаточної ціни по кожному найменуванню предмета закупівлі переможцем закупівлі, це може привести до зловживання, коли переможцем аукціону на свій розсуд більш ходовий товар буде визначено за найбільшою ціною, а товар, який взагалі може бути не замовлений Замовником, за найменшою. З огляду на наведене вимагаємо внести зміни до Додатку 2 до тендерної документації «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» виклавши Примітку*) у наступній редакції»: «У разі зменшення за результатами аукціону загальної вартості тендерної пропозиції Учасника, який став переможцем процедури торгів, ціна кожного найменування предмету закупівлі, визначається шляхом зменшення ціни такого найменування, вказаної Учасниками в пропозиції, пропорційного зменшенню початкової ціни до кінцевої ціни. Остаточна тендерна пропозиція подається з відкоригованою ціною у числовому форматі з двома десятковими знаками».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно частини першої статті 1 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Водночас, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначене роз’яснення щодо коригування ціни за одиницю, яке вказане у примітці Додатку 2 до тендерної документації та його зміна є правом Замовника, а не обов’язком.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про зміни до тендерної документації

Номер: b0f3bf3d28524e1195019c7bc73475ce
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-003178-b.a1
Назва: Про зміни до тендерної документації
Вимога:
22/04/2020 Головним сервісним центром МВС України було оголошено, через систему електронних торгів «PROZZORO» закупівлю (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-22-000584-c) номерних знаків для транспортних засобів, на загальну суму 23 197 452,00грн. В підпункті 4.1, пункту 4 таблиця №1, додатку 3 до Тендерної документації містилась наступна вимога про те, що: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності». Одним із учасників закупівлі було поставлено Замовнику наступне питання: Якщо, учасник закупівлі має збитковий баланс за 2019 рік, чи буде (може бути) це підставою для дискваліфікації такого Учасника Замовником в участі по даній закупівлі або в подальшій відмові від підписання з ним договору в разі перемоги в аукціоні? Замовник у своїй відповіді зазначив, що установив у тендерній документації кваліфікаційний критерій – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, керуючись ч. 2 ст.16 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та вніс зміни до тендерної документації зокрема до п.4.1 Додатку № 3, який в новій редакції мав такий вигляд: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності (баланс повинен бути прибутковим).» 03.07.2020 Головним сервісним центром МВС України оголошено, через систему електронних торгів «PROZZORO» закупівлю (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-03-003178-b ) номерних знаків для транспортних засобів, на загальну суму 195 823 794,00грн. В підпункті 4.1, пункту 4 таблиця №1, додатку 3 до Тендерної документації міститься аналогічна вимога про те, що: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності», але без застереження, що баланс повинен бути прибутковим. У даному випадку кваліфікаційний критерій наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, зокрема, прибутковим балансом, дає можливість Учаснику на добросовісну конкуренцію серед учасників, недопущення збиткових підприємств до участі та перемоги в закупівлях, а Замовнику переконатись у тому, що фінансовий стан учасника дасть йому змогу безперешкодно виконати в майбутньому Договір про закупівлю. Тому, Замовнику, для рівноправної участі в даній закупівлі (UA-2020-07-03-003178-b) доцільно знову внести аналогічні зміни до тендерної документації, а саме до п.4.1 Додатку № 3, виклавши його в наступній редакції: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності (баланс повинен бути прибутковим).»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до частини другої статті 16 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник установив у тендерній документації кваліфікаційний критерій – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до частини першої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (таблиця 1 додатку 3 до тендерної документації), а саме – надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності. Також, згідно частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник вважає, що вимога щодо ознаки балансу за останній звітний період (2019 рік), а саме – «баланс повинен бути прибутковим» є дискримінаційною для учасників. Виходячи з цього, Замовник керуючись принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, не включив у тендерну документацію вищезазначену норму.
Статус вимоги: Відхилено