• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування в закладах освіти м. Нікополя (виготовлення (закупівля) та встановлення)

Лот 1 - 30 000,00 грн., Лот 2 - 30 000,00 грн., Лот 3 - 8 000,00 грн.Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою).

Торги не відбулися

68 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 40.00 UAH
Період оскарження: 03.07.2020 14:29 - 08.07.2020 14:34
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження

Номер: 19a1bf9a03bf42d1b1a49bd9afb9647e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001742-c.a3
Назва: Оскарження
Вимога:
Шановний Замовник. Просимо Вас привести Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закона України "Про публічні закупівлі". Також просимо Вас надати письмове пояснення, чому Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р склала уповноважена особа Бардадим О.К., а підписан даний протокол цифровим електроним підписом Яременко О.К. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу інформуємо про наступне. Під час написання вимоги стосовно приведення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви не аргументували в чому саме даний протокол не відповідає нормам Закону України. Закупівля «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування в закладах освіти м. Нікополя (виготовлення (закупівля) та встановлення)», за унікальним номером UA-2020-07-03-001742-c здійснювалася за спрощеною закупівлею, яка регулюється нормами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон). Відповідно до Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. За результатами розгляду пропозицій на електронному майданчику автоматично формується протокол розкриття, який в свою чергу містить інформацію про: найменування замовника; категорію замовника; код згідно з ЄДРПОУ замовника; місцезнаходження замовника; контактну особі замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками; номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель; конкретну назві предмета закупівлі; узагальнену назву предмета закупівлі; узагальнену назву частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); дату та час розкриття тендерної пропозиції; найменування учасників (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи); інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції до початку аукціону; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції після закінчення аукціону. Стосовно цифрового електронного підпису, повідомляємо, що підписання документів в електронній системі закупівель здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства. Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.07.2020 11:02
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження

Номер: e71d8e444c1b4b308313d77f1f948736
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001742-c.a2
Назва: Оскарження
Вимога:
Шановний Замовник. Просимо Вас привести Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закона України "Про публічні закупівлі". Також просимо Вас надати письмове пояснення, чому Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р склала уповноважена особа Бардадим О.К., а підписан даний протокол цифровим електроним підписом Яременко О.К. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу інформуємо про наступне. Під час написання вимоги стосовно приведення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви не аргументували в чому саме даний протокол не відповідає нормам Закону України. Закупівля «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування в закладах освіти м. Нікополя (виготовлення (закупівля) та встановлення)», за унікальним номером UA-2020-07-03-001742-c здійснювалася за спрощеною закупівлею, яка регулюється нормами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон). Відповідно до Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. За результатами розгляду пропозицій на електронному майданчику автоматично формується протокол розкриття, який в свою чергу містить інформацію про: найменування замовника; категорію замовника; код згідно з ЄДРПОУ замовника; місцезнаходження замовника; контактну особі замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками; номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель; конкретну назві предмета закупівлі; узагальнену назву предмета закупівлі; узагальнену назву частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); дату та час розкриття тендерної пропозиції; найменування учасників (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи); інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції до початку аукціону; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції після закінчення аукціону. Стосовно цифрового електронного підпису, повідомляємо, що підписання документів в електронній системі закупівель здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства. Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.07.2020 11:02
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження

Номер: 797c99d93ae3485da9f1c04f4fd1e93c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001742-c.a1
Назва: Оскарження
Вимога:
Шановний Замовник. Просимо Вас привести Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закона України "Про публічні закупівлі". Також просимо Вас надати письмове пояснення, чому Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р склала уповноважена особа Бардадим О.К., а підписан даний протокол цифровим електроним підписом Яременко О.К. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу інформуємо про наступне. Під час написання вимоги стосовно приведення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви не аргументували в чому саме даний протокол не відповідає нормам Закону України. Закупівля «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування в закладах освіти м. Нікополя (виготовлення (закупівля) та встановлення)», за унікальним номером UA-2020-07-03-001742-c здійснювалася за спрощеною закупівлею, яка регулюється нормами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон). Відповідно до Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. За результатами розгляду пропозицій на електронному майданчику автоматично формується протокол розкриття, який в свою чергу містить інформацію про: найменування замовника; категорію замовника; код згідно з ЄДРПОУ замовника; місцезнаходження замовника; контактну особі замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками; номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель; конкретну назві предмета закупівлі; узагальнену назву предмета закупівлі; узагальнену назву частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); дату та час розкриття тендерної пропозиції; найменування учасників (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи); інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції до початку аукціону; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції після закінчення аукціону. Стосовно цифрового електронного підпису, повідомляємо, що підписання документів в електронній системі закупівель здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства. Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.07.2020 11:02