-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
консерви та готові страви з мяса, мясних субпродуктів чи крові
інформація у тендерній документації
Завершена
1 743 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
Період оскарження:
23.12.2016 12:05 - 06.01.2017 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
0dac2dbfd8b045c18c437cac94a3b781
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-23-000506-c.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимагаємо відхилити пропозицію ПП "Волинянин" провести повторно відкриті, чесні і прозорі торги.
ПП "Волинянин" не надав медичних книжок персоналу відповідно до наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша і остання сторінки із відміткою про допуск до роботи, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі. В довідці про використання обладнання та метеріально-технічну базу та працівників відповідної кваліфікації учасник зазначив, що для виконання даного договору будуть залученіпрацівник СГ ТзОВ " Інда" Мосійчук Олег Фалімонович. Були поданні копії медичних книжок на даних працівників. Подана копія медичної книжки на Мосійчук О.Ф. щодо придатності керування транспортним засобом не є доказом того, що водій допущений до роботи, так як копія є неякісною, нечіткою та не читається. Тому дана копія не може братись до уваги. Щодо копії медичної книжки Сидорчука І.П., то при вивченні даного документа було виявлено відсутність року допуску до роботи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2017 13:32
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
ea302741acb94703b95487307317ac58
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-23-000506-c.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідь замовника на вимогу:
«Відповідно п.5.1 договору №34 від 01.04.2016 товар поставляється на умовах DDP (ІНКОТЕРМС – 2010) – доставка на склад Покупця. Згідно правил ІНКОТЕРМС – 2010, а саме поставка товару на умовах DDP передбачає доставку товару до названого (узгодженого) місця призначення Покупцем. Факт погодження доставки товару до кінцевого споживача транспортом виробника підтверджується виробником - СГ ТзОВ «Ідна» листом , який є у складі пропозиції ПП «Волинянин» від 14.12.2016 року №108.»
Відповідаючи замовнику:
умови поставки DDP (delivered duty paid - «поставка з оплатою мита»). Термін «поставка з оплатою мита» означає, що продавець надасть митне очищення і розвантаження з прибулого транспортного засобу товар у розпорядження покупця в названому місці призначення. Продавець зобов'язаний нести всі витрати і ризики, пов'язані з транспортуванням товару, включаючи, де це буде потрібно, будь-які збори для імпорту в країну призначення.
Запитання до замовника:
Який товар, згідно умови поставки DDP (delivered duty paid - «поставка з оплатою мита») буде розмитнюватись?, чому замовник прийняв пропозицію з найбільш високою ціною?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.02.2017 16:06
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
176e4808b17742cfa8a459e7429c2040
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-23-000506-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до тендерної документації та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви вказуєте, що для Вас важлива наявність матеріально-технічна база. Автомобілі, складські приміщення входять до матеріально-технічної бази.
Відповідно до Вашої вимоги ПП «Волинянин» не надав жодного підтвердження матеріально-технічної бази. В довідці наданій про матеріально-технічну базу ПП «Волинянин» посилається на договір №34 від 01.04.2016р. про співпрацю між СГ ТзОВ «Ідна» та ПП «Волинянин», що продукція буде доставлятись автомобілем виробника. Згідно даного договору п.5.1. «Товар поставляється товарними партіями на склад Покупця», тобто, СГ ТзОВ «Ідна» постачає продукцію на склад ПП «Волинянин», а не по 40 дошкільним закладам. Якщо ПП «Волинянин» вважає 40 дошкільних закладів своїми складськими приміщеннями, то Він мав би надати договір оренди. Таким чином інформація подана ПП «Волинянин» не відповідає тендерній документації та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Жодних документів про власність, оренди авто і складських приміщень, для виконання покладених на ПП «Волинянин» обов’язків, не надав.
Враховуючи, що ціна ПП «Волинянина» найбільш економічно не вигідна, між всіма учасниками торгів (розрахунки додаються), для бюджету України, а подана документація не відповідає вимогам тендерної документації, вимагаю відхилити пропозицію ПП «Волинянин» і провести повторно відкриті торги.
Розрахунків економічної вигоди бюджетних коштів
Пропозиція:
ФОП Сулипа Р. Н. (виробник)
1 374 500,00 гривень – відхилена замовником
ФОП Кримчук В.С.
1 375 000,00 гривень – відхилена замовником
ПП «Волинянин» (не виробник)
1 550 000,00 гривень – прийнята замовником
Завдяки прийняттю замовником пропозиції з найбільш високою ціною, бюджет України втратив від 175 500 гривень до 176 000 гривень.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2017 14:51
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо рішення замовника для лота консерви та готові страви з мяса, мясних субпродуктів чи крові (ФОП "СУЛИПА РОМАН НЕСТОРОВИЧ" ,1374500 UAH)
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
31.01.2017 18:02
Підтвердження вирішення:
Відповідно п.5.1 договору №34 від 01.04.2016 товар поставляється на умовах DDP (ІНКОТЕРМС – 2010) – доставка на склад Покупця. Згідно правил ІНКОТЕРМС – 2010, а саме поставка товару на умовах DDP передбачає доставку товару до названого (узгодженого) місця призначення Покупцем.
Факт погодження доставки товару до кінцевого споживача транспортом виробника підтверджується виробником - СГ ТзОВ «Ідна» листом , який є у складі пропозиції ПП «Волинянин» від 14.12.2016 року №108.
Вимога
Є відповідь
Оскарження результатів закупівлі
Номер:
5aeac7c83e8b4406993ab9805c19701b
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-23-000506-c.b1
Назва:
Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Я, Сулипа Р.Н., вважаю дискваліфікацію своєї пропозиції незаконну. Тому що:
1 Довідка до вимог р III п. 5 тендерної документації завантажена на тендерну площадку (до початку торгів) у файлі Довідки (№5)
2 Виробник не потребує експлуатаційний дозвіл на складські приміщення
3 Посвідчення про якість завантажено у складі тендерної пропозиції (до початку торгів) у файлі Сертифікат
Довідки додаються
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка-роз'яснення.pdf 17.01.2017 19:05
- Довідки.pdf 17.01.2017 19:05
- Санітарні книжки.pdf 17.01.2017 19:05
- Сертифікат.pdf 17.01.2017 19:06
- Експлуатацій дозвіл.pdf 17.01.2017 19:06
Дата подачі:
17.01.2017 19:06
Вирішення:
Відповідь на вимогу/скаргу ФОП "СУЛИПА РОМАН НЕСТОРОВИЧ" на рішення
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
20.01.2017 12:47
Підтвердження вирішення:
Відповідно до ст. 23 п.1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2007 р. № 712 «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів», п. 4 даного Порядку «Експлуатаційний дозвіл видається на потужності (об'єкти), що розташовані за однією адресою (тільки територія, споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання з деталізацією на рівні виробничої лінії) і визначені власником потужностей (об'єктів).» Відповідно до Акту вибіркової інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно – матеріальних цінностей , наданих Учасником замість довідки довільної форми з відомостями про обладнання та матеріально – технічні бази, які необхідні для надання послуг, не можливо від слідкувати те що склад готової продукції входить до єдиного комплексу з виробництвом.
Згідно вище зазначеної Постанови транспортні засоби не є об’єктом обстеження для отримання Експлуатаційного дозволу, керуючись Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» якщо на виробництво харчових продуктів тваринного походження видано експлуатаційних дозвіл, а виробник має транспортні засоби для перевезення харчових продуктів то він повинен їх зареєструвати у державному реєстрі оператора ринку харчових продуктів, який здійснює діяльність з транспортування харчових продуктів.
У завантаженому файлі «сертифікат» у складі тендерної пропозиції Учасником надано Декларацію виробника на відповідність продукції.
Тому відхилення пропозиції Учасника вважаємо законодавчо обґрунтованим.