-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Системні блоки
Торги відмінено
113 647.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 568.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 568.24 UAH
Період оскарження:
03.07.2020 12:42 - 08.07.2020 12:47
Вимога
Відкликано скаржником
відміна аукціону
Номер:
b15196646b174bf7b3a2cb1c3d383522
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-03-001207-c.b3
Назва:
відміна аукціону
Вимога:
ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» в особі директора Мухіна Дмитра Володимировича звертає увагу Шановного Замовника, що саме в технічному описі документації Замовника вимагалися сертифікати ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018) на системні блоки. В вимогах чітко зазначено 9001: 2018, а не будь-який сертифікат 9001. Якщо ця вимога не є важливою, навіщо вона прописана в тендерній документації. Принципами здійснення публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Ми вимагаємо відмінмити цей аукціон та оголосити новий з більш коректними і чіткими вимогами, дотримання яких є обов’язковою умовою для всіх Учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 79.PDF 22.07.2020 11:16
Дата подачі:
21.07.2020 17:20
Вирішення:
Зазначити у вимогах сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018) на системні блоки було дискримінаційною вимогою, тому при розгляді пропозицій учасників, щоб виправити цю вимогу розглядалася саме наявність сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 на системні блоки дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій, щоб закупівля відповідала принципам здійснення публічних закупівель згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
23.07.2020 15:09
Вимога
Вирішена
не відповідає вимогам
Номер:
dd22686cc2c74e51b0400ee81f02d3da
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-03-001207-c.b2
Назва:
не відповідає вимогам
Вимога:
Звертаємо увагу Шановного Замовника, що пропозиція ФЛП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" не відповідає вимогає тендерної документації, тому що:
- сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018) на системні блоки вимагався «9001:2018», ФЛП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" надав «9001:2015»;
- в пропозиції ФЛП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" не вказано моделі оперативної пам’яті, HDD накопичувачу, SSD накопичувачу. В звязку з цим ні Замовник ні інші Учасники не мають можливості перевірити відповідність пропозиції технічним вимогам.
Нагадуємо, що згідно із Статтєю 5 (Закону України "Про публічні закупівлі № 922") порушуються принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
В зв’язку з наявністю грубих порушень, пропонуємо дискваліфікувати ФЛП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА".
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 78.PDF 21.07.2020 12:14
Дата подачі:
20.07.2020 12:09
Вирішення:
Учасником ФОП Шпак Н.В. в складі своєї пропозиції були надані:
- засвідчена копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
- довідка, складена у довільній формі, щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником у додатку №1.
Найменування моделей оперативної пам’яті, HDD накопичувачу, SSD накопичувачу у вимогах до кваліфікації учасників, відповідно додатку №2 документації закупівлі, не вимагалися.
Загалом економія бюджетних коштів по результату закупiвлi становить 24921,20 грн.
А в порівнянні пропозиції учасника ФОП Шпак Н.В. з пропозицією участника ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" – економія бюджетних коштів становить 21854,36 грн.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
d216f1db24cf4f929f7a2a380bad3649
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-03-001207-c.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ №11542-рпк-пз від 11.06.2020.pdf 06.07.2020 18:07
- рішення АМКУ №11423-рпк-пз від 10.06.2020.pdf 06.07.2020 18:07
- Авторизаційний лист на Microsoft Windows .pdf 06.07.2020 18:07
Дата подачі:
06.07.2020 18:07
Вирішення:
Дякуємо Вам за те, що звернули нашу увагу на цей важливий факт. Для створення максимальної прозорості та конкурентної боротьби, ми не вказували ні найменування, ні посилання на бренди, таким чином, надавши однакові умови для участь в торгах як резидентам, так і не резидентам країни, та різним виробникам обладнання. В Україні є як українські виробники системних блоків, які встановлюють Програмне Забезпечення на виробництві в Україні, так і іноземні виробники (Dell, Lenovo, HP та інші), які встановлюють Програмне Забезпечення на виробництві в Китаї. Тому, для іноземного виробника буде дуже важко отримати лист від українського дистриб’ютора.
Але запевняємо Вас, що при отриманні обладнання ми обов’язково перевіримо легальність наданого Програмне Забезпечення, звернувшись в представництво компанії Microsoft на території України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.07.2020 10:29