-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в СТАРИНСЬКІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ І-ІІІ СТУПЕНІВ БОРИСПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, за адресою: 08362, Київська обл., Бориспільський район, село Старе, вулиця Перемоги, будинок 1.
Завершена
1 078 771.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 8 000.00 UAH
Період оскарження:
03.07.2020 12:42 - 08.07.2020 13:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
16cff8b5e5ac4fd7b910574234e9780a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-03-003690-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Наше підприємство виявило бажання взяти участь у закупівлі. Однак проаналізувавши вимоги тендерної документації ми дійшли висновку, що вимоги порушують законні права учасників, та створюють дискримінаційній підхід до вибору підрядника.
1. Згідно вимог тендерної документації вимагається надання Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, Сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2007, Сертифікат ISO 14001, ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ISO 37001:2016 а також Усі сертифікати ISO та ДСТУ OHSAS, зазначені у цій тендерній документації повинні надаватися разом із оригіналом звіту аудиту.ф) вважаємо дану вимогу недоречною, оскільки відсутнє законодавчо обов'язкове закріплення на отримання зазначених сертифікатів та дискримінаційною, і такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
2. Згідно вимог тендерної документації учасник повинен наданати у складі своєї пропозиції акт огляду (обстеження) об'єкту. Вважаємо дані умови Документації дискримінаційними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, оскільки з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання договору, учасники повинні обстежити об'єкт, на якому мають виконуватись послуги, та подати у складі Пропозиції довідку або акт про огляд об'єкту, за підписом представника Замовника, датою відвідування об'єкта. Зазначаємо, що Замовник має можливість підписати відповідні листи лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. Враховуючи все вищевказане вимагаємо усунти усі перелічені дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутись зі Скаргою до Антимонопольного Комітету Ураїни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2020 15:28
Вирішення:
Шановний Учаснику! Доброго дня!
Замовник формує умови оголошення про закупівлю, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі, Постановою Кабінету Міністрів №852 «Про деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а також пунктом 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно з якою, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі пожежної сигналізації та суміжних системах, а також з метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до п. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Щодо надання Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010, Звертаємо увагу Учасників, що послуги щодо встановлення пожежної сигналізації (виконання робіт на висоті, використання електроінструментів, тощо) мають надаватися в закладі освіти, де одночасно перебуває велика кількість дітей. У зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час надання даних послуг для нас як для Замовника є вкрай важливим. Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг, в складі тендерної документації вимагає від учасників (потенційних виконавців послуг) надання Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Застосування Учасниками у своїй діяльності вище зазначених стандартів дає впевненість Замовнику у тому, що надані учасником послуги, відповідають вимогам нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, які впливають на надання таких послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості та безпечності своїх послуг
Сертифікати може отримати будь-який суб’єкт господарювання , законодавство України не містить жодних обмежень з цього приводу .
Умова щодо надання сертифікатів жодним чином не порушує права та законні інтереси потенційних Учасників, та не позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію, у зв’язку з чим у Замовника відсутні підстави для внесення змін.
2. Вимога щодо надання у складі своєї пропозиції акт огляду (обстеження) об'єкту не є дискримінаційною.
Умова щодо огляду об’єкта в першу чергу встановлюється для зручності самих учасників, які ознайомившись з об’єктом, мають змогу чітко сформувати ціну пропозиції, визначити реальний об’єм наданих послуг та надати їх якісно та в повному обсязі.
Такий попередній огляд оптимізує рішення Учасника щодо участі у процедурі та мінімізує ризики для Замовника щодо подальшої відмови такого Учасника, у випадку визначення його як переможця торгів, від договору на етапі його укладення.
Замовник не бачить дискримінації у тому, щоб Учасник попередньо ознайомився з об’єктом та прийняв рішення про подальшу участь у закупівлі, маючи змогу врахувати усі особливості та нюанси.
Статус вимоги:
Відхилено