• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 — 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи: “Поточний ремонт покрівель Мелітопольських МРРЕМ: ЗТП-136, ЗТП-142, ЗТП-182, ЗТП-259, ЗТП-269, ЗТП-302, ЗТП-154, ЗТП-61, РП-6, ТП-47, ТП-286”

Торги відмінено

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження: 03.07.2020 12:30 - 09.07.2020 08:00
Вимога
Відхилено

Вимоги на неправомірне обрання переможця

Номер: 5d1341d7defa4097a965f755815cd467
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001972-b.b1
Назва: Вимоги на неправомірне обрання переможця
Вимога:
Доводимо до вашого відома, що станом на 13.07.2020 року, на 16.07.2020 року та 21.07.2020 року у учасника ТОВ "СВП-2005" наявна заборгованість із сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) що підтверджується даними з офіційного сайту Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/businesspartner). В складі своєї пропозиції учасник надає довідку віх. 50/07-20 від 13.07.2020 року в якій повідомляє що станом на дату подачі пропозиції (13.07.2020 року) у ТОВ СВП-2005 відсутня заборгованість із сплати податків та зборів (обов'язкових платежів). Відповідно до п.13 частини 1 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Дії Замовника щодо акцептування учасника з наявною заборгованістю із сплати податків та зборів прямо суперечать ст.5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників", а саме: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «СВП-2005», приступити до розгляду наступного учасника та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. До Вимоги додано: -Скріншоти запросив з сайту Державної фіскальної служби України від 13.07.2020 року, 16.07.2020 року, 21.07.2020 року - 3 шт.; - Довідка ТОВ "СВП-2005" вих. №50-07/20 від 13.07.2020 року.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Статтею 13 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені процедури закупівлі, до яких відносяться відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог. Крім того, згідно п.32 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. З викладеного вбачається, що ст.. 17 поширюється на процедури закупівлі і стосується відхилення тендерних пропозицій у разі невідповідності вимогам тендерної документації. У даному випадку проводилась спрощена закупівля (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) в рамках якої Учасник подає пропозицію (пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі (п.24 ст. 1)). Відтак, на дану закупівлю не поширюються вимоги ст.. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Питання спрощеної закупівлі врегульовано ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в т.ч. і підстави відхилення пропозиції (п.13 ст.14), перелік яких є вичерпним та не підлягає розширеному тлумаченню. Серед зазначених підстав відсутня така підстава для відхилення пропозиції як наявність заборгованості зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів. Враховуючи зазначене, дії замовника в частині прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «СВП-2005» у повній мірі відповідають вимогам Закону та встановленим принципам. Відтак, відсутні підстави для скасування рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «СВП-2005» та розгляду пропозиції наступного учасника.
Статус вимоги: Відхилено