• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Відновлення об’єктів благоустрою, а саме: капітальний ремонт асфальтобетонного покриття проїзної частини та тротуару вул. Пугачова в м. Нікополь, Дніпропетровської області

Сума фінансування на 2020 рік складає 400 тисяч грн.

Торги не відбулися

1 765 774.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 657.74 UAH
Період оскарження: 03.07.2020 12:05 - 14.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні умвои закупівлі

Номер: d421ca58ed2a40c2a0e9d60cb0829db9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-003220-a.c2
Назва: Дискримінаційні умвои закупівлі
Скарга:
ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», ознайомившись з умовами Тендерної документації Замовника, яка затверджена Протоколом тендерного комітету №144/20 03.07.2020 року, вважає, що Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні умови. 1. Зі змісту пункту 5.1. частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника вбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з документами, що підтверджують його повне виконання; 4) паспорт та ідентифікаційний номер особи, що підписує тендерну пропозицію. В Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник визначив Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону. Пункт 2 Додатку № 1 до Тендерної документації містить наступні умови: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (довідка встановленого нижче зразка, копія аналогічного договору (не менше трьох сумою понад 500 тис грн кожний з посиланням на закупівлю в системі прозоро) і документи, які підтверджують їх виконання самостійно. У разі долучення виконаного договору, що був укладений з Замовником, учасником надається заповнена таблиця встановленого зразка з посиланням на виконану закупівлю). Зазначені вимоги є відверто дискримінаційними та такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі», адже в такому випадку взяти участь в закупівлі № UA-2020-07-03-003220-a зможуть лише ті учасники, які мають досвід виконання трьох аналогічних договорів сумою понад 500 тис грн кожний, які укладені відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «ОПТДОРБУДТРОЙ» є потенційним Учасником даної процедури публічної закупівлі, та має достатній досвід для виконання аналогічних робіт, а саме: - ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019, на суму 925 600,15 грн - ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № _25/2018 від 25.06.2018 року, на суму 592 212,9 грн. - ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № _23/2018 від 23.06.2018 року, на суму 196 813,76 грн. Досвід виконання робіт (надання послуг) за аналогічними договорами ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» сумарно становить 1 714 626,81 грн.! Натомість, ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не може виконати дискримінаційні умови закупівлі, встановлені Замовником, а саме: досвід виконання трьох аналогічних договорів сумою понад 500 тис грн кожний, які укладені відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не обґрунтував необхідності встановлення в Документації вищевказаної умови саме в наведеній вище редакції. Отже, зазначені умови Документації можуть виконати лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів у розумінні Документації не менше трьох сумою понад 500 тис грн кожний, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (потенційних учасників), у тому числі Скаржника. 2. Крім того, зі змісту пункту 2 Додатку № 1 до Тендерної документації вбачається, що учасник має: «копія аналогічного договору (не менше трьох сумою понад 500 тис грн кожний з посиланням на закупівлю в системі прозоро». Зазначене передбачає, що аналогічні договори учасників мають бути укладені саме з замовниками за результатом публічних закупівель. Натомість, ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» виконувало роботи за аналогічними договорами (ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019, на суму 925 600,15 грн.; ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № _25/2018 від 25.06.2018 року, на суму 592 212,9 грн.; ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № _23/2018 від 23.06.2018 року, на суму 196 813,76 грн.) не в якості Генерального підпрядника, а в якості Субпідрядника. Отже, зазначені умови Документації можуть виконати лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів у розумінні Документації лише у якості генерального підрядника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (потенційних учасників), у тому числі Скаржника. Посилання на практику АМКУ: № 2299-р/пк-пз від 14.03.2018 року. Наявність порушених прав ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є потенційним Учасником відповідної процедури публічної закупівлі, має достатній досвід виконання аналогічних робіт (ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019, на суму 925 600,15 грн.; ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № _25/2018 від 25.06.2018 року, на суму 592 212,9 грн.; ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № _23/2018 від 23.06.2018 року, на суму 196 813,76 грн.), реально претендує на участь в даній закупівлі, на перемогу в даній закупівлі, на укладення договору про закупівлю із Замовником, та має можливості та досвід для виконання робіт на умовах Замовника. ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є реальним учасником ринку по будівництву та ремонту доріг та автострад, та має достатню матеріально-технічну базу, кадрову базу та достатній досвід для виконання робіт на умовах, визначених Замовником. Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 статті 5 цього Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 цього Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Умови Тендерної документації, зазначені Замовником в пункті 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, а саме: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (довідка встановленого нижче зразка, копія аналогічного договору (не менше трьох сумою понад 500 тис грн кожний з посиланням на закупівлю в системі прозоро) і документи, які підтверджують їх виконання самостійно. У разі долучення виконаного договору, що був укладений з Замовником, учасником надається заповнена таблиця встановленого зразка з посиланням на виконану закупівлю)», є відверто дискримінаційними та такими що обмежують конкуренцію серед потенційних учасників та позбавляють ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» можливості взяти участь в цій закупівлі. Відповідно до п. 4 ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.07.2020 12:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.07.2020 21:09
Дата виконання рішення Замовником: 29.07.2020 08:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховано в роботі, змінено п. 2 Додатку 1
Автор: ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ", Тимур Лонгиненко +380978668863 timur_long@ukr.net
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови закупівлі

Номер: ea0839cedbf84d93b9e029a781e928f3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-003220-a.a1
Назва: Дискримінаційні умови закупівлі
Вимога:
В Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник встановив, що: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (довідка встановленого нижче зразка, копія аналогічного договору (не менше трьох сумою понад 500 тис грн кожний з посиланням на закупівлю в системі прозоро) і документи, які підтверджують їх виконання самостійно. У разі долучення виконаного договору, що був укладений з Замовником, учасником надається заповнена таблиця встановленого зразка з посиланням на виконану закупівлю)". Зазначені вимоги Тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, адже в такому випадку взяти участь в процедурі закупівлі можуть взяти лише ті учасники, які мають досвід виконання аналогічних договорів не менше трьох сумою понад 500 тис грн. кожний. Вимагаємо від Замовника внести зміни до Тендерної документації та викласти Тендерну документацію в новій редакції, прибравши дискримінаційні умови щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору не менше трьох сумою понад 500 тис грн. кожний.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи те, що місце проведення робіт по закупівлі «Відновлення об’єктів благоустрою, а саме: капітальний ремонт асфальтобетонного покриття проїзної частини та тротуару вул. Пугачова в м. Нікополь, Дніпропетровської області» має складний ландшафт (нахил під кутом, стіснені умови для великовантажної техніки) підрядна організація, що претендує на участь в даній закупівлі повинна мати досвід роботи в стіснених умовах та на ухилах з великовантажною технікою. Тому тендерним комітетом прийнято рішення про залучення учасників, які мали досвід виконання відповідних об’ємів робіт, що тягнуть за собою збільшення кошторисної вартості враховуючи відповідний коефіцієнт стіснення умов виконання будівельних робіт.
Статус вимоги: Відхилено