-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв-Мілове (через м. Старобільськ) (Окремими ділянками), на ділянці км 120+000 - км 124+000, на ділянці км 125+000 – км 126+625, на ділянці км 130+000 – км 130+375 у Луганській області
ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв-Мілове (через м. Старобільськ) (Окремими ділянками), на ділянці км 120+000 - км 124+000, на ділянці км 125+000 – км 126+625, на ділянці км 130+000 – км 130+375 у Луганській області
Завершена
34 994 540.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 174 972.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 174 972.70 UAH
Період оскарження:
03.07.2020 11:53 - 01.08.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
81a76eee976e4fa5b656b6bb546b8d85
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-03-000957-c.a1
Назва:
дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
У Додатку 2 до тендерної документації в розділі «ІНФОРМАЦІЯ про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів)» висунуто вимогу:
«Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір з урахуванням видів робіт не менше наступних фізичних обсягів :
1. Холодне фрезерування – _70000_м2.
2. Влаштування вирівнюючого шару покриття з пористої асфальтобетонної суміші – _8000 т
Аналогічним договором слід вважати договір(и), … які є сумісними із послугами/ роботами, передбаченими Технічним завданням тендерної документації, та відповідають/перевищують зазначені Замовником вище фізичні обсяги.»
Згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2020 №14034-р/пк-пз такі вимоги що визначають конкретні види та фізичні обсяги виконання робіт є дискримінаційними, а згідно ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити вимогу щодо підтвердження видів та фізичних обсягів виконання робіт.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 21.07.2020 № 14034 .pdf_ filename=utf-8''рішення від 21.07.2020 № 14034 .pdf 25.07.2020 11:37
- Відповідь на вимогу.pdf 29.07.2020 13:46
Дата подачі:
25.07.2020 11:38
Вирішення:
Вимога щодо підтвердження видів та фізичних обсягів виконання робіт базується на розрахунках проектно-кошторисної документації та відображена у технічному завданні, а саме : фізичні обсяги холодного фрезерування складають сумарно 69895 м2, влаштування шару покриття асфальтобетону – 8389,6 т.
Враховуючи проектно-кошторисні вимоги до умови закупівлі, вимоги Замовника до Учасників, щодо обов’язковості підтвердження власного кваліфікаційного критерію – «досвід» по виконуваним ним аналогічними за обсягами закупівлі робіт (послуг) є цілком адекватними, та такими, що не звужують коло можливих учасників та не несуть обмежувальних конкуренцію дій .
Крім того, за п.1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачається незаперечне право Замовника вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Предмет закупівлі містить також фізичні обсяги по видах робіт (послуг), у фактично зазначених у вимогах Замовника обсягах..
Також слід зазначити, що наведене Вами рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2020 №14034-р/пк-пз приюдиційного значення не має.
За означених вище підстав Тендерний комітет залишає Вашу вимогу без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.08.2020 09:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ UA-2020-07-03-000957-c (Н-26, 120-130)
Номер:
0970bb16423f4e73933369e5c6479443
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-03-000957-c.b2
Назва:
Скарга до АМКУ UA-2020-07-03-000957-c (Н-26, 120-130)
Скарга:
Скарга до АМКУ UA-2020-07-03-000957-c (Н-26, 120-130)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ UA-2020-07-03-000957-c (Н-26, 120-130) 21.08.2020 20:48
- договір № 9 21.08.2020 20:48
- Претензія 21.08.2020 20:48
- Відповідь на претензію САД у ЛО 21.08.2020 20:48
- рішення від 27.08.2020 № 16136 + лист Замовнику .pdf 27.08.2020 19:35
- інформація про перенесення розгляду скарги № 13762.pdf 04.09.2020 18:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.2020 № 17559.pdf 18.09.2020 16:32
- рішення від 17.09.2020 № 17559.pdf 22.09.2020 21:44
- Пояснення по суті скарги 000957-с.pdf 31.08.2020 17:59
- Пояснення 000957-с.doc 31.08.2020 17:59
- протокол-рішення.pdf 24.09.2020 14:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.08.2020 16:48
Дата розгляду скарги:
02.09.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.08.2020 19:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.09.2020 21:44
Дата виконання рішення Замовником:
24.09.2020 14:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення АМКУ
Задовільнена:
Так